Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    WOW Hanied, wat goed zeg!!! Onze gebeden zijn verhoord! Dat is echt een super-score.
    Ik ben echt zo superblij voor je!!!

Mariek, het ziekenhuis raadde aan om vanaf vandaag gewoon in de ochtend de spuit te zetten ipv in de avond. morgenochtend dus de volgende spuit..

Nog even totaal off-topic Mariek: wanneer werden bij jou de klachten van de nierbekkenontsteking minder? Ik heb niet meer die vreselijke au-ik-kan-niet-ademen-pijn, heb ook geen koorts meer, maar liggen in bed is nog steeds erg pijnlijk en er zit ook een behoorlijk pijnlijke plek nog bij mn ribben. Verder heb ik veel meer slijm (afscheiding) dan normaal en dat ziet er wat bloediger uit. Dat laatste kan natuurlijk ook van de antibiotica zijn, dat maakt zo'n beetje alles in je lijf kapot (we maken ons al klaar voor de schimmelinfectie...). Ik vraag me gewoon af na hoeveel dagen ik aan de bel moet gaan trekken. Wil niet dat het erger wordt, dat ik mn IUI mis, of nog erger, dat ik eindig in het ziekenhuis... Heb nu drie dagen die nieuwe antibiotica geslikt. Nog 7 dagen te gaan...

2. carma

carma Niet meer actief

Merah het is al even geleden bij mij, dus ik moet diep graven
    Wel weet ik dat de nieren na z'n nierbekontsteking altijd een gevoelige plek blijven.
    Je moet de abkuur afmaken en dan zou het een stuk minder moeten worden
    het heeft echt tijd nodig, ik heb toen 3 wkn op bed gelegen
    BLOEDERIG?? van onder??? dat heeft denk ik niet met de ontsteking te maken
    Dan zou ik toch even contact met de ha opnemen, dat kan niet de bedoeling zijn
    Sterkte meis

3. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nou ja, bloederig... Het kan ook nog een restje menstruatie zijn hoor. Heb wel gelezen dat door de antibiotica alle 'flora's' van slag raken en je ook erg moet uitkijken voor een schimmelinfectie.
    Het valt op dat ik met name in de ochtend nog erg veel last heb. Echt een scherpe pijn in mn zij, bij mn ribben.
    Drie weken... mijn hemel...

4. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    nou hanied dat gaat helemaal goed komen bij jou met 10 follikels! WOW!!
    Merah het zit je ook lekker tegen he de laatste tijd.
    babyhope: wat fijn dat het nu weer de goede kant op gaat met jou, werd ook weer tijd en hopelijk deze ronde heeeel veel geluk voor jou ( ons allemaal eigenlijk )

5. Beginneling

Beginneling Actief lid

Apr 25, 2008
    480
    0
    0
    Hoi meisjes!
    Gisterenmiddag FM gehad, heb ik toch ineens 3 (!!!) eitjes! En al heel groot, 2 van 20mm en 1 van 16mm. Gisterenavond Pregnyl mogen spuiten en dan heb ik zondag de IUI. Alleen ik had gisterenavond zoooveel eipijn... dat is nu weg... ben bang dat ze al gesprongen zijn! (de gyn gaf al aan dat dat zou kunnen). Gisterenavond nog wel geklust. Hoop dat dat genoeg is!
    Maar een eitje was in 1,5 dag 10mm gegroeid en de andere 7mm! Dat is toch niet normaal? Misschien dat ik daardoor zo misselijk was. Want in eerste instantie dachten ze dat ik maar 1 eitje had die mee zou doen...
    Pffff nou spannend... zondag dan wel de IUI voor de zekerheid, maar ik denk eigenlijk dat ik vanaf vandaag al op het wachtbankje zit.

MM7, hoe is het nu met jou, nog steeds een positieve test?

Liefs voor jullie allemaal!

6. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Merah, ik wil je even sterkte en beterschap wensen. Het zit niet mee met je lijf en je beessies. Zal ook nog de nodige stress met zich meebrengen als je dier ziek is en daarnaast jijzelf. Weet verder niet wat te zeggen, ik vind het gewoon heel vervelend voor je allemaal.

7. Mira30

Mira30 Lid

May 19, 2010
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beginneling: Spannend,ik hoop voor ons allemaal dat het raak mag zijn:)

8. carma

carma Niet meer actief

Beginneling spannend hoor.
    Zondag iui en nu hopen dat het raak is.
    Goed dat je geklust hebt meis, kan nooit kwaad.
    Suc6 zondag en alvast welkom op een hele grote bank hahaha
    we duimen ons suf hier komende weken

9. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Hoi meiden, ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Goede nieuws is dat ik nog steeds zwanger ben, slechte nieuws is dat ik in het ziekenhuis lig vanaf donderdag avond. Kreeg enorm last van mn buik en hij werd hee dik.
    Ik heb ohss, oftewel overstimulatie. Mijn eierstokken zijn mega groot, er zit veel vocht achter mijn baarmoeder. Ook zit er een cystes van 6.3 cm. En ik heb behoorlijk pijn, maar goed het moet met rust overgaan dus voorlopig lig ik hier nog even.
    Sorry ik kan het via mn mobiel niet allemaa terug lezen dus weet niet precies wat er bij iedereen speelt.

10. Beginneling

Beginneling Actief lid

Apr 25, 2008
    480
    0
    0
    Ohnee wat naar MM7!! Dit heeft geen nadelige gevolgen voor je zwangerschap? Beetje dubbel dus voor jou, super dat je zwanger bent maar je ligt mooi wel in het ziekenhuis :(
    Sterkte meis!!

11. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Even mijn zelfde zeurberichtje hier als op het pco topic:

Bleh meiden, ik voel me helemaal niet fijn :(
    Had gisteravond ineens heel nare kramp links onderin mijn buik, uitstralend naar mijn lies.
    Vandaag ongesteldachtige gevoelens zoals buikkramp en lage rugpijn.
    Net een heeeeel klein beetje geel/oranje afscheiding. Is nu weer weg. :(

Het is nog maar 5 dagen na mijn ei(eren), maar ben zo bang dat ik ongi ga worden :(

*zeur*:)

12. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Wow, mm7! Wat vervelend joh! Heel veel sterkte! En nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap.

13. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Tjonge MM7, overstimulatie bij 3 eitjes?... Ik wist niet dat dat kon. Dacht dat je dan heel veel eitjes moest hebben, zeg maar 10 of meer. Sterkte er maar mee!...

Annedore, het kan van alles zijn meid! Innesteling bv. Zolang je niet ongesteld bent kan het echt alle kanten op. Moed houden hoor!!!

14. carma

carma Niet meer actief

MM7 beterschap meis ik hoop dat het snel over is
    Kan het gevaarlijk zijn voor de zwangerschap??

Anne kan het niet gewoon een innesteling zijn?

Hier gaat het wel goed.
    Wacht wacht wacht * zucht*
    Nog een week tot de officieele testdag.

15. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Ja ik had ook niet het idee dat je met 3 eitjes overstimulatie kon hebben, maar blijkbaar kan het ook door de pregnyl komen. En als je zwanger bent heb je zelf 4x meer kans hierop, maar meestal is dat als je zwanger bent van een meerling.
    Dus we wachten af hoeveel het er zijn.. Het heeft volgens de gyn geen nadelig effect op me zwangerschap.

Annedore, zoals je het beschrijft klinkt het als een innesteling!

Mariek73, oh spannend nog 1 weekje!!

16. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Kan het niet 'gewoon' een innesteling zijn? Ik heb geen idee, denk het wel, gezien het aantal DPO.
    Goh, nooit verwacht dat dit zo'n onzekere periode zou zijn zeg :$

Merah...hoe is het nou?

En Mariek, nog steeds hetzelfde gevoel?

17. carma

carma Niet meer actief

Ach ik durf niks te voelen omdat ik bang ben dat het toch niks is en dat ik me weer voor niks blij heb gemaakt

Wat voel ik:
    Opgezette onderbuik
    onstoken tandvlees
    kan 's morgens en 's avonds bijna niks eten (net als vorige zwangerschap)
    Ik spug nu extra veel omdat het niet binnen blijft (maagband)

Maar ja dan denk ik weer aan afgelopen pogingen en dan ga ik weer twijfelen
    Ik heb nu ook zo goed als geen pijnlijke borsten en afgelopen 2x na de pregnyl wel
    Weet je ik wacht het maar rustig af tot donderdag
    en dan word ik wel/ niet ongi en dan weet ik het

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    *Breekt even in*

Meiden die Puregon gebruiken, hebben jullie ook zo'n brandend gevoel in de buik na het spuiten?
    De eerste 3 rondes had ik hier geen last van, daarna 1 maand rust maar deze maand weer begonnen en het lijkt met de dag erger te worden grr..

19. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

May 31, 2010
    2,823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Mensen.
    Ik geloof dat ik nu mag zeggen dat ik een dag overtijd ben.

Moest vandaag ongesteld worden :)

Nog helemaal niks van gevoeld.
    Geen kramp, geen pijn, niks.
    Alleen een beetje drukkend gevoel in de buik alsof iemand op m'n buik drukt ofzo.
    Kan het niet precies uitleggen

20. Beginneling

Beginneling Actief lid

Apr 25, 2008
    480
    0
    0
    @ Sammie 88: Ik heb geen last van branderig gevoel na het spuiten, eigenlijk voel ik er niets van. Misschien ineens overgevoelig voor Puregon? Ik zou het ZH even vragen als ik jou was.

@ Babywish91: Spannend! Wanneer wil je gaan testen? Klink nl. best hoopvol! Ik duim voor je!

Share This Page