Jaa, maar eigenlijks durf ik niet te testen. Ik wil zo graag, maar ben zoo ontzettend bang dat het weer negatief is net zoals al die andere maanden . MM7: trouwens gefeliciteerd. Is het nu officieel?
BABYWISH TESTUUUUUUU Meiden hier word het toch spannend Willen jullie even meedenken aub Ronde 1 getest hoe lang het duurt voor pregnyl uit mijn lijf is. 5 april iui, 10 april extra pregnyl 5000 13 april test = dikke streep 15 april test = bijna niks 19 april ongi Ronde 2 10 mei iui, 15 mei extra pregnyl 5000 21 mei test = licht streepje 22 mei test = licht streepje 23 mei test = licht streepje 24 mei ongi Nu ronde 3 11 juni iui, 16 juni extra pregnyl 5000 20 juni test = dikke streep (zie link) http://i46.tinypic.com/2ed17gp.jpg 24 juni ongi worden Dat is over 4 dgn al en ik heb nu nog een dikke streep Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook gelijk al een dikke streep ik weet alleen niet meer wanneer ik toen teste? Ga ik ff terug lezen op het oude forum Vast ook vroeg Dinsdag het vervolg
@ Mariek73: ziet er redelijk hoopgevend uit! Nog 4 dagen tot je NOD of nog 7 zoals je banner zegt? Spannend hoor. Voel je ook dingen? @ All: Mijn mannetje is nu z'n potje aan het inleveren. Straks om half 12 heb ik de inseminatie. Heb wel zwaar het gevoel dat het voor niets is omdat ik vrijdagavond (denk ik... weet ik bijna zeker) m'n eisprong heb gehad. Al voel ik nu allemaal rare steekjes en borreltjes in m'n baarmoeder... weet niet of die sowieso op de Pregnyl zal reageren, eitjes of geen eitjes. Hoop niet dat ik de kleinere eitjes nog laat rijpen en laat springen... heb ik straks een 6-voudige eisprong gehad!!! AAHHHH! Zou dat kunnen?
Mariek73, ik denk gezien je lijstje dat het best eens raak zou kunnen zijn! Ik ga duimen... @all, vandaag officieel, ik ben zwanger!!!!!
Gelukkig MM7, is jou toch mooi de hele malle molen bespaard gebleven (met uitzondering van je ziekenhuis-bezoekje natuurlijk, hihi). Doe je goed! Veel zwangerschapsplezier!!! MAriek, ik vind dit heel hoopgevend eerlijk gezegd! Heb er wel een goed gevoel over. Zou je dan toch het record spannen? Zwanger van 100.000 zaadjes... Moeten ze bij mij in het ziekenhuis horen!!!
Ik heb (nog) geen ervaring met testen en Pregnyl Mariek, ik kan er dus niks zinnigs over zeggen. Maar ja, nog niet ongi, dus nog niks verloren @hier: ik had gisteravond nog een keer bij het afvegen echt donkerbruin slijm. Hierna niks meer gehad. Buikpijn en rugpijn is nu ook over.
@Babywish: wat een goed teken heb je al een test gedaan? @annedore: kan een innesteling zijn @Beginneling: succes zomenteen! heb er vertrouwen in !! @mariek: ik vind het lastig, wel een duidelijk test maar het is ook nog zo kort geleden dat je pregnyl hebt gespoten ( 4 dagen?) meis ik hoop het echt hoor, als hij morgen nog donkerder is dan vandaag dan ga ik helemaal voor de zwangerschap. Ik ga heel hard duimen!! Al wat gevonden op het oude forum???
Gefeliciteerd MM7 Negatief Precies waar ik bang voor was. Niks te zien, helemaal niks. Tjaa, misschien iets heel vaags, maar dan moet je echt heel erg goed kijken.
Op mijn baner staat 7 dgn maar dat is zo wie zo een foutje want het moeten er 6 zijn en het is de testdatum van de arts. Wat ik zeker weet is dat ik 14 dgn na de iui ongi word dat is altijd zo. Dus nog 4 dgn, de arts pakt er 2 dgn bij waarom weet ik ook niet Ach we zien dinsdag wel, dan is het 2dgn voor nod
Je hebt gelijk Dreamwish, het is nog maar 4 dagen na de laatste pregnyl. Had niet goed gelezen en had gerekend vanaf de IUI-dag... Nou, dan nog maar even volhouden Mariek!...
Beginneling, bedankt voor je antwoord! Zal het morgen even overleggen met mijn FA. Ik wil iedereen hier heel veel sterkte en succes wensen, en op naar een roze maand! * Breekt weer uit*
MM7 dikke proficiat! Babywish balen zeg, overtijd en dan nog negatief! Sterkte! Mariek het blijft spannend meiss, blijf voor je duimen! Merah, vervelend zeg zo´n ontsteking! Heel veel beterschap Annedore, ik hoop zooooo dat het lekker innestelingsprut is! Beginneling op naar een mooie test! Hier, Gisteren voor de laatste fm geweest. Konden er uiteindelijk (maar) 6 mooie eitjes vinden. Heb even overwogen om deze ronde voorbij te laten gaan. De vorige ronde had ik er 18 en nu dus maar 6. Anywayzz vanavond de pregnyl en dinsdag de punctie!
Tjonge Hanied, hoe voel je je er zelf onder? Toch een beetje teleurgesteld kan ik me voorstellen... Lijkt me moeilijk om te beslissen, stoppen of doorgaan. Hoe waren je vorige ICSI's? Had je toen veel eitjes (bedoel je met vorige ronde 18, je vorige ICSI of je vorige FM?)? Ik kan me voorstellen dat je dat mee laat wegen in je beslissing. Ik ga heel hard voor je duimen meid. Als het 6 echte mooie zijn, dan moet dan genoeg zijn!
De vorige ronde had ik een opbrengst van 18 eitjes! Vandaar de teleurstelling nu. Het waren wel 6 mooie eitjes maar ik vind dat zo weinig. En al helemaal eng omdat er in de vorige ronde van de 18 maar 7 goed gedeeld en bevrucht waren. Uiteindelijk had ik er 2 teruggeplaatst en 2 cryo's en de rest was niet mooi genoeg om in te vriezen. Maar goed, we zullen zien! Laten we vooral positief blijven.
Ik wilde inderdaad niet gelijk negatief doen door te zeggen dat niet zeker is dat ook alle 6 bevrucht gaan worden. Met de vorige ICSI in je achterhoofd begrijp ik je zorg heel goed. Nu weet ik natuurlijk niet of ze bij die 18 ook een uitspraak hebben gedaan of ze alle 18 'goed' waren. Waarschijnlijk waren het er zo veel dat ze gewoon alles aangeprikt hebben wat voorbij kwam. Met 6 'goede' nu heb je miwsschien wel net zo veel kans als met die 18. Tjonge, spannende tijd voor jou. Ik voel mijn eerste IVF ook angstvallig dichtbij komen... Eigenlijk doe ik nu al iets 'tegen de afspraak'. Ik zou na de 6e IUI bellen voor een vervolgafspraak, maar ik pik er stikem nog eentje bij. En eigenlijk hoop ik dat de vervolgafspraak en start IVF niet op korte termijn kan, zodat ik nog een IUI-tje kan meepikken. Misschien heel dom en heb je bij IVF meer kans op zwangerschap, maar het is echt een gevoelskwestie...
OOO hanied spannend hoor Maar als ze nu mooi zijn en je kan er 2 terugplaatsen en no min 2 invriezen dan ben je verder als met de 18 eitjes toch ik ga voor je duimen meis. Merah ik hoop dat je nog een ronde mee kan pakken Aan de andere kant misschien ben je na 1 ivf al zwanger dan hoef je maar 1 punctie en ben je er vanaf ik duim voor jou dat alles gaat zoals jij wil. Balen hier nou kan ik het oude topic van de flair niet meer vinden ik ga ff verder zoeken.
@Hanied, ik wens je super veel succes en duim voor je! (Begrijp enigzins je teleurstelling ook wel hoor) @Merah, ik kan me voorstellen dat je tegen ivf opziet. Ik hoop dan ook dat het niet nodig is, en je deze aankomende iui zwanger wordt. @Mariek73, ik heb en goed voorgevoel bij je! Ik vind het helemaal spannend!!! @all, ik ben net thuis. Was zo blij dat de gyn. zei je mag wel naar huis!!! Heb niet zo veel pijn meer, alleen mn buik is nog een beetje dik.(Maar dat gaat de komende maanden toch groeien als het goed is) Oh ja en mn hcg waarde zijn 200. (Is gistern morgen geprikt.) Is dat goed voor precies 4 weken zwanger?? Moet morgen terug om bloed te prikken voor me nieren en lever en alles en dan doen ze gelijk weer hcg om te kijken of het stijgt, dinsdag krijg ik dan weer een echo en de uitslag van het bloed.
Nou die pendel van jou heeft wel weer gelijk MM7, lekker hoor dat je naar huis toe mocht. HCG lijkt me niets mis mee hoor, zeker niet voor 4 weken zwangerschap. Als dat wel zo was had de arts denk ik wel een twijfeling gehad. zolang je HCG maar lekker doorstijgt is het goed!!
200 is perfect voor 4 weken zwangerschap. Natuurlijk zijn er altijd vrouwen die meer of minder hebben, maar ik meen me te herinneren dat ik iets van 250 had bij 4,5 week en dat was perfect zeiden ze toen!