@merah, ik heb nu ook een cyste schijnt vanzelf weg te gaan zei mijn gyn! @mariek73, ik blijg duimen voor je!! @dream, al een afspraak gehad? @lin71, ben nu wel erg beniewd... Op 3.6 had ik een waarde van 200 en vandaag 4.1 is het 613.. Zullen het er dan toch misschien 3 zijn? Of maakt de waarde niet uit voor hoevee vruchtjes het zijn?
Wordt helemaal gestoord in m'n hoofd En ik heb het nu ook ff helemaal gehad, met alles. 3 dagen overtijd, al 2 negatieve bloedtesten. Pff, nog steeds helemaal niks te zien. Gevoelige tepels, vreselijke hoofdpijn. Ach, ik kan zeker weer wachten tot ik een ons weeg totdat mijn menstruatie vanzelf komt. En anders weer de boel opstarten. Waarom doet mijn lichaam zo, waarom valse hoop geven. Het enige wat de gyn zei was dat mijn bms best dik was. Das wel weer positief, maarja wat heb je eraan als de bloedtest negatief is.
Meiden, ik wil hier nog even iets melden, ik geloofde er zelf niet echt in maar dacht ach, baat het niet dan schaat het niet! Ik draag een maansteen, dit zou de vruchtbaarheid bevorderen, vooral hormonaal gezien. Je moet de steen in iedergeval 2 cyclussen dragen en dan schijnt hij te werken. Ik dacht laat het toch even weten... Er is op google ook heel veel over te vinden!
@all,....sorry heb een beetje bijgelezen,........is een boel bijgeschreven!! Ben van het weekend ff weg geweest met vrienden en de kids,.....ff lekker helemaal niet aan die hele mm denken,.....heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!! @MM7,.....gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Mariek,......spannend hoor!,.....dikke knuf vanaf hier!! @Merah,.......jeetje een cyste,........hmmmmmmmm,.....zou niet weten wat er aan te doen is,....bij ons mag je niet beginnen voor ze een echo hebben gemaakt. @Hanied,...spannend meid,....ik ben heel hard voor je aan het duimen!!!
Dat hoop ik ook. Morgen moet ik mijn gyn bellen om 13:30 om te bespreken wat we verder doen. Waarschijnlijk einde van de week nog een keer prikken en als het negatief is, dan maar weer aan de primolut. Snap er niks van, je zou toch denken als je bijna 4 dagen overtijd bent dat er toch wel HCG te vinden is. Achja, ik heb mijn pech wel weer gehad. Was te mooi om waar te zijn, een vakantie gewonnen en dan ook nog een positieve test. Ik denk dat ik mijn portie geluk al heb gehad...
@mm7: afspraak is idd geweest voor de uitgangsecho ben nu al weer een aantal dagen aan het prikken. A.s. vrijdag voor een FM hoop dat het net als vorige keer een mooie cyclus word van 28 dagen! @uitgangsecho: ja bij ons mag je ook niet starten met puregon alvorens je een echo hebt gehad, dit omdat puregon ook de cyste verder kan laten groeien of iets dergelijks... maar ja ieder ZH handelt alles. Merah ik hoop gewoon dat het geen kwaad kan voor je vruchtbaarheid en je cyclus. Zou ik namelijk doodzonde en erg jammer voor je vinden. @ hier: late dienst zit er weer bijna op! Heerlijk! Heb zaterdag een prijs gewonnen bij de sponsor bingo loterij werd bezorgd alleen was er niemand thuis dus moest het vandaag ophalen op het postkantoor ( 2 dagen mezelf op zitten vreten heb geen geduld ) was het er nog niet vandaag maar morgen. Ben benieuwd wat het is.... spannend... is het straks wat onzinnigs haha heb ik me daar druk om zitten maken. @Babywish: meis wat zul jij je rot voelen zeg, rot lijven ook he doen waar ze zelf zin in hebben! ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt over hoe en wat. Meiden gaat bij jullie de kliniek ook dicht in de zomervakantie?? Ik ga het nog eens navragen of ze bij mij echt dichtgaan, zou persoonlijk wel erg balen enerzijds omdat als het nu deze ronde ook niet lukt we moeten wachten maar ook dat als ik geen hormonen krijg ik buikpijn krijg. En heb geen zin om in mijn vakantie met buikpijn rond te lopen. Is er niet 1 arts die daarvoor achterblijft??? bedoel mijn collega's en ik mogen ook niet tegelijk vakantie houden/ nemen.
he dames, dreamwish weet niet of onze kliniek in de vakantie dicht gaat. Mariek weet het misschien wel! mm7 ik draag ook al een aantal maanden iets wat de vruchtbaarheid moet bevorderen, dus ben benieuwd! babywish, wat een onzekerheid allemaal zeg! Hoop dat je snel wat meer zekerheid en het liefst natuurlijk een mooi positief testje! Rissy, lekker he een weekendje weg van de mmm! Mariek, hoe is het met je? Nog niet stiekum getest? Babyhope, hoe is het met jou en de fostimon. Je had het over last van de bijwerkingen. Welke bijwerkingen heb je er van dan? Vlinder, hoop dat je toch een beetje mee leest. Ik denk nog vaak aan je en hoop dat het goed met je gaat en met je kindje natuurlijk! rest, knuffel! Hier morgen de punctie...ben als de dood! Hoop dat het mee gaat vallen en ben benieuwd naar het aantal follies en eggies!!!
@dreamwish, je kan op de website kijken wat je gewonnen hebt, volgens mij... Oh ik hoop een lekkere dikke vette geldprijs voor je!!! @babywish, ik hoop zo dat je laat hcg aanmaakt!! En dat je vandeweek hoort dat je zwanger bent... @mariek73, en en en? Nog getest? @hanied, heel veel succes morgen!
Morguuu Ja ik heb nog getest maar hij is iets lichter als zondag Nu heb ik geen ochtendurine kunnen gebruiken want die kwam om 4.30 en toen heb ik er niet aan gedacht om het op te vangen. Heb er dus om 7.30 nog wat uitgeperst, niet echt slim Maar goed er staat nog een streepje en hij is wel weer duidelijker als de vorige ronde Ik ga er vanuit, gezien de klachten dat ik donderdag ongi word. op naar de volgende ronde dan maar. Hoe is het hier met iedereen? Hanied heel veel suc 6 en sterkte vandaag met de punctie Ik duim voor veel mooie eitjes xxx
Hanied: succes en sterkte met de punctie vandaag! Het zal wel zo'n beetje zover zijn nu, denk ik. Ben benieuwd!
HAHAHA annedore wat heb jij een leuke banner 6 days until peeing on a stick hahahaha Schiet bij jou ook al op dus duim duim duim Wie mogen er nog meer snel testen?????
mariek heb je geen fototje van je test?? hanied meiss heel erg veel succes bij je punctie meiss.ik denk aan je je vroeg me over bijwerkingen toch,nou ik heb elk uur wel 2 a 3 opvliegers,ben super emotioneel,heb behoorlijk wa hormonen door me heen gieren en ze zijn echt aanwezig whaha!!
http://i49.tinypic.com/2zq4qjr.jpg Ik denk dat ik het morgen nog eens probeer maar dan met echte ochtend urine Echt dom van me. Hij is in het echt wel iets donkerder. Ik voel dat ik ongi ga worden, deze is vergelijkbaar mer de 2de ronde en toen werd ik ook ongi Hoe is het verder met jou meis. Wanneer moet je weer terug??
Hoi Mariek, Het is toch een positieve test,ik denk dat je zwanger bent Het kan toch niet meer komen door de pregny,of wel Ben benieuwd,spannend. Ik mag maandag testen,maar heb nu al het gevoel dat ik ongesteld word
Ja maar hij was vorige keer ook best duidelijk Ik zit nu op dag 7 na de 5000 pregnyl, als het halveert per dag zou er nu nog ongeveer 135 hcg in mijn bloed zitten van de pregnyl Ik moet donderdag ongi worden, 14 dgn na iui net als altijd.
Vind hem super duidelijk mariek, wanneer was je laatste pregnyl. de gyn zei tegen mij dat 5000 eh er met 6 a 7 dagen echt uit is. Misschien heb je er iets aan, en in het begin van je zwangerschap kun je dat ongi gevoel hebben! Ik hoop het zo voor je!!