o man Ik zit hier gewoon weer te huilen en geen idee waarom Ik zat straks in de auto en er kwam een nr van menal theo en charley lownoise, ik zet hem harder en begin spontaan te janken. (jeugdsentiment) Het doet me toch allemaal meer als dat ik gedacht had deze 2de keer. Ik hoop het echt dat het raak is maar ik durf niet meer te hopen Jullie zullen dit vast herkennen Dan voel je weer iets dan weer niks AAAAAAAHHHHHHHHH, ik gil nog maar een keer Vanmorgen weer naar de acupunctuur geweest weer lek gestoken. Ik zou me wel rotlachen, zwanger met 100000 zaadjes en iui door dr Ruis.
Goeiemorgen Over 2 uur mag ik de gyn bellen. Donderdag weer bloedprikken, is er dan nog steeds niks, dan maar een nieuwe ronde kunstmatig opstarten. Stiekem hoop ik dat ik volgende week maandag ofzo nog een keer voor een echo mag. Mocht ik zwanger zijn en maandag weer voor echo zou ik op die dag ik 5w en 2d zijn. Is er dan al wat te zien ?
Lieve babywish ik hoop met je mee Die onzekerheid is zo kl.te, dan maar bloed dan kan je verder Ik hoop echt dat je lijf langzaam hcg aanmaakt en dat je een mooie positive test krijgt xxx mariek
Wil niet negatief doen, maar ik denk dikke kans dat het nog van de Pregnyl is. bij mij zag ie er ook zo uit, 7 dagen na mn laatste shot. Tuurlijk is er altijd kans, begrijp me niet verkeerd, maar ik zou (nog) geen gat in de lucht springen. By the weg: mijn negatieve gevoel over IVF is een behoorlijk omslag aan het maken. Waarschijnlijk door die cyste nu. Heb echt het gevoel: dat gehannes elke maand met 1 eitje en dan weer de teleurstelling. Doe mij maar IVF dan zijn we voor mijn gevoel weer iets gerichter bezig. Maar goed, met zo'n cyste beginnen ze niet aan IVF, dus zal toch het geduld moeten opbrengen tot hij geslonken of geknapt is...
He lady´s! wat een chaotische ochtend zeg! Had al een voorgevoel dat de punctie niet door zou gaan! En idd het is niet door gegaan! Ik had maar 3 mooie follies en dr W vond het niet de moeite waard om mijn poging te verspillen...ik ook niet! Was al heeeeeel blij dat ik geen punctie hoefde! Maar heb toch een IUI gehad! Het zaad van mijn man was top, dus een grote kans dat ik aantel! Alleen zijn dr W en ik bang voor een bevruchting van 3 eitjes! Maar goed, we gokken erop en nu nop naar de testdag.....11 juli!
Ja aan de ene kant balen aan de andere kant 3 eitjes en iui met super zaad jeeeeeej Ik ga heeeel erg voor jullie duimen toi toi toi meis
Wel even een domper Hanied. Maar wat Mariek al zegt; 3 eitjes en superzaad. Goede kansen! Ik had ook drie eitjes en zelf geklusd met superzaad (nee, met man natuurlijk, maar die heeft superzaad ). Toen twijfelde dr. W ook een beetje, maar wij wilden de eitjes toch echt niet verspillen Nu dus de spannende wachtweken! Succes met wachten! Ik vind het moeilijker dan ik van te voren had gedacht
Ik vind dit goed nieuws Hanied! Tja, 3 eitjes... De kans dat ze alle drie bevrucht worden is wel klein hoor... maa ja, er is een kans. Ik ben blij voor je dat het zo gegaan is. Een hele goede kans dat de IUI lukt en anders heb je nog een volledige ICSI te goed! Duimen maar!
@Mariek73, ik duim en duim en duim en duim voor je!!! @Babywish91, voor jou duim duim duim ik ook! En bij 5,2 is er al wat te zien hoor. Ik kom net uit t ziekenhuis en de gyn wil volgende week een echo met 5.2 om te kijken hoeveel vruchtjes het zijn.... @Hanied, wat spannend. Kijk maar na mij, ik had ook 3 eitjes en superzaad en nu zwanger!!! Hoop dat het voor jou ook zo zal zijn... @Annedore, dus jij had ook 3 eitjes deze ronde, nou ik hoop dat het gelukt is voor je! Nog 6 dagen...... @all... nou net in t ziekenhuis geweest, voel me ook goed nu dus ik hoefde geen echo. Volgende week bij 5.2 een echo om te kijken hoeveel vruchtjes het zijn, oh man wat vind ik het spannend zeg.....
Helaas, het duimen heeft niet geholpen, maar toch heel erg bedankt voor de steun en het duimen natuurlijk. Tot de grote verbazing van mijn gyn en van mij heb ik geen eisprong gehad. Waarom het een grote verbazing was: er was niks op de echo te zien. Waar zijn die follikels dan heen als ik geen eisprong heb gehad ??? (als iemand hier antwoord op heeft, graag) Nou ja, primolut gekregen, net de eerste ingenomen. En mijn puregon is verhoogd naar 100 Eh per dag Plus mijn progesteron wordt deze ronde goed in de gaten gehouden, na de eisprong. Ben er dus weer helemaal klaar voor. (Soms ben ik er een beetje klaar mee ) Maar goed, alles voor een klein wondertje.
Hoihoi, Vanmiddag zijn wij naar de fert.poli geweest, hebben iui intake gehad. ik krijg pregnyl, en kan aankomende maand beginnen! Morgen prikinstructies. @ babywish..Ik duim voor je! Ehm..ben het ff kwijt, maar ik las dat iemand in het ziekenhuis lag?? Da's schrikken, sterkte en beterschap! Verder, hoe gaat het met jullie? knuff!
mm7: ik had goede hoop, maar wil nu schoonmaken, heb 130 euro uitgegeven in een opwelling en krijg puistjes.....goede hoop wordt minder dus nu want dit doe ik ook voordat ik ongi moet worden.
Nou anne laten we het houden op nesteldrang hahahaha We blijven positief tot er bloed is toch Ik ook hoor, tenminste ik probeer het. Maar ik kan wel positief zijn voor andere zijn dan doen jullie het maar voor mij
@babywish, dat is apart, had je geen pregnyl gespoten dan?? @marlyne85, succes met de iui!! Duim voor je dat het gaat lukken. Ik lag idd in het ziekenhuis maar ben gelukkig weer thuis... @Annedore, ik had vorige week een hele waslijst gemaakt met alles wat ik in huis wilde doen en wat betreft pukkels dat heb ik echt heeeeeeeel erg nu.... dus ik blijf gewoon voor je duimen!! @Mariek73, dan blijf ik positief voor jou!!!!
dames die iui ondergaan (hebben), even een vraagje: Moest ik vandaag na de insiminatie rustig aan doen? Zijn er nog adviezen voor mij? Voor mij zo lang geleden dat ik dit heb gehad, weet het niet meer! En na hoeveel uur na de pregnyl springen de eitjes?
Hanied, ongeveer 36 uur na de Pregnyl springen je eitjes. Al kan het best wezen dat er misschien 1 is die al wat verder was en zich niet aan de regels houdt. Verder zijn er geen restricties. Je mag gewoon springen en hossen, je hoeft niet rustig aan te doen. Als het goed is is het wonder inmiddels geschied en zwemmen er een paar mooie embryo's door je eileiders, om over een paar dagen in je baarmoeder in te nestelen... mmmm... wat klinkt dat mooi
Bij ons in het ziekenhuis is 3 eicellen echt de max anders gaat poging niet door. Eisprong na zetten van pregnyl kan na 24 tot 72 uur plaats vinden. De eerste 3 x keer ik hem na 36 uur maar deze keer pas na bijna 60 uur na pregnyl. Ik moet altijd even blijven liggen na IUI ( ongeveer 20 minuten) verder mag ik gewoon alles doen wat ik anders ook doe. Spannend ik duim voor je.
Spannend Mariek ik duim voor je. Leuk mm7 volgende week al een echo. Ik heb een echo gehad met 5 + 3 en toen konden ze in ieder geval een ring zien zitten in mijn baarmoeder.........