Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    he meiden:
    Mamavanrenzo als je dit nog leest genit van je vakantie en tot 1 juli weer!
    @hier alles oke zit alleen in de penarie a.s. vrijdag voor me fm die waarschijniljk niet kan omdat ik de enige gediplomeerde ben op de afdeling dus mag niet weg. in eerste instantie kon het maar vanwege ziekte niet meer, vorige keer ook gebeld of het niet op dag 9 kon maar dat mocht toen niet...

2. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Dreamwish dank je wel! Over een half uur gaan we weg.

Maar eh,ze zijn volgens mij verplicht om je daarvoor vrij te geven hoor? Het is niet voor zomaar iets!
    Ik hoop dat het je gaat lukken.

xxx

3. carma

carma Niet meer actief

Have fun mamavanrenso, ff lekker genieten voor er 3 zijn

Kan het niet een dag eerder of later???

4. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

May 31, 2010
    2,823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik spuit inderdaad maar 5000 pregnyl

Ach, wie weet wordt de dosis verhoogd naar 10000 ;)
    (de volgende keer dan):(

5. Mira30

Mira30 Lid

May 19, 2010
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,

Ik had 4 dagen na dat ik de pregnyl had gezet een test gedaan die gaf natuurlijk positief aan door de pregnyl en had net weer een test gedaan dus 10 dagen vanaf dat ik de pregnyl had gezet en die geeft nu negatief aan. Dus na 10 dagen is toch 10.000 pregnyl al uit mijn lichaam. Heb ook het gevoel dat ik ongesteld ga worden, dat merk ik aan de lage rugpijn en aan mijn onderbuik. Zo,n gevoel krijg ik altijd voor dat ik ongesteld word. maandag is mijn NOD dag, dus helaas deze ronde ben ik niet zwanger. Maar ben al HEEEEEEEEEEEEEEEEEl ERG BLIJ dat ik een kans heb gehad om zwanger te worden. Dit is de eerste keer dat ik een ei heb gehad.

6. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dat vind ik nog eens een positieve instelling Mira. Het is dan misschien deze ronde niet gelukt, maar je kunt een ei krijgen!!! Dus dat geeft heel veel hoop voor de toekomst!
    Ik hoop dat je snel aan een nieuwe ronde kunt beginnen en natuurlijk ook dat je snel zwanger raakt!!!

By the weg: je moet nog een paar dagen he, dus er is nog steeds een kans dat die test gewoon weer mooi positief wordt!

7. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    Ja mamavanrenzo: officieel wel en dat krijg ik ook altijd, maar mijn baas is afwezig we hebben nu een vervangende die niet weet welk traject ik inloop tevens is zij ook op vrijdag vrij dus zij kan mij niet waarnemen die dag. Het risico dat er wat op de afdeling gebeurt en er geen gediplomeerd verpleegkundige in dienst is, is dan te groot dus mag niet. Maar goed ik heb gebeld en het verhaal uitgelegd had een begrijpelijke assistente welke de FM naar morgen heeft gezet. en mijn lieve collega's mailden net dat ik dan om 10.00 mag beginnen morgen dus niet eerst een uurtje werken en dan FM om vervolgens weer terug te sjeesen.

8. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    it's o so quite, sh, sh......

waar is iedereen?

9. carma

carma Niet meer actief

HAHAHAHA ja hanied mooi weer hè
    Vrouwen bloot forum dood hahahaha.

Hoe voel je je meis
    De shock weer te boven, van geen punctie en wel iui?

Hier word het spannend al weet ik bijna zeker dat ik morgen ongi word.
    Maar goed dan maar wer positief door naar de volgende
    Wel lastig spuiten op vakantie, ik hoop dat er een koelkast op de hotelkamer is.

10. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Ik ben zo benieuwd...Je bent gewoon zwanger...afgesproken? Niks ongie! Jullie gaan toch een weekendje weg komend weekend? Dan kun je het met manlief vieren!

Ik ben de shock te boven ja! Ik heb een goed gevoel over deze iui. 3 eitjes, prima zaad en heb gisteren zelfs mijn eisprong gevoeld. Daabij heb ik natuurlijk ook voor de iui geklust met manlief! Dus er moet genoeg zaad zijn en het gaat gewoon lukken! Ik voel het gewoon... En dan lieve Mariek zijn we saampjes zwanger!!!! Is dat wat.......

11. carma

carma Niet meer actief

Nou ik voel nog steeds dat ik ongi ga worden, echt
    dus ik ga voor de volgende maand
    We hebben hier wel afgesproken dat als er de volgende keer weer zo weinig zaadjes zijn dat we met de arts gaan praten over icsi

12. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Jij ook al Mariek? Gaan we samen een stapje verder in de MMM. Op naar IVF/ICSI!

Ik morgen weer FM. Ben benieuwd of er nu wel wat te zien is... En natuurlijk hoe het met mn cyste staat...

13. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    Merah succes morgen, hopelijk hebben we morgen allebei wat goed nieuws

Bij mij natuurlijk nog wat te vroeg op dag 9 maar al er maar wat groei is te zien!

14. carma

carma Niet meer actief

Nou ik weet het allemaal niet meer hoor
    Ik heb vandaag de test van de geertgen kliniek gebruikt maar het is echt een licht streepje en ik heb steken in de onderbuik
    Dus ik wil het niet geloven maar ik ben toch heel bang dat het einde oefening is hier.
    http://i49.tinypic.com/27y5qh3.jpg

Je zou toch denkden dat de 5000 pregnyl na 9 dgn toch uit je lijf is
    Nou ja misschien breekt mijn lijf het langzamer af doordat ik nog steeds afval

Ben eigenlijk best verdrietig en dat net nu mijn man weg is en vanavond pas terug komt.

15. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

Sep 12, 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mariek: meis er staat een streepje is hij duidelijker dan je andere testen?

@ego: We hebben dinsdag de echo gehad en hartactie gezien ik mag verder gewoon naar de verloskundige toe

liefs en een digiknuffel voor de meiden die het nodig hebben

16. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Even ego:

Vanmorgen weer een echo gehad (CD13). De heldere cyste is verdwenen (geknapt), een restje was nog zichtbaar. Blijkbaar kan een cyste ontstaan als na de eisprong het blaasje zich weer vult met vocht ipv verder te krimpen. Verder had ik nog een cyste (een solide). deze vond ze erg veel lijken op een cyste/corpus luteum die je wel ziet tijdens een zwangerschap :$... Ze snapte het niet goed.
    Verder was er weinig groei in de follikels.

Er is bloed afgenomen om te kijken wat er nu toch aan de hand is met mijn lichaam. Ze kon er geen wijs uit. Heb ik een vervroegde eisprong gehad en was de cyste die ze op CD10 zagen gewoon een follikel? Ben ik de vorige cyclus misschien toch zwanger geweest waar door het corpus nog zichtbaar is?...
    En anders.... waarom groeit er zo bar weinig?
    Baal er behoorlijk van...

17. carma

carma Niet meer actief

Trotse moeder wat fijn dat alles goed is zeg
    xxx lekker genieten hoor

Merah wat kl..te nou weer voor je
    xxxxx Het zit je niet mee meis
    Maar probeer ondanks alles toch nog weer een beetje kracht te verzamelen om verder te gaan.
    Idd dan maar ivf/ icsi dan is het misschien met 1 ronde voldoende
    Dat is ook mijn houvast
    Sterkte met alles lieverd

18. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Zojuist even mn eigen uitslagen in de computer opgezocht. Volgens mijn progesteron en oestradiol heb ik mijn eisprong nog niet gehad. Is dat in elk geval al uitgesloten...
    Nu de rest nog. Word vanmiddag gebeld om te horen hoe nu verder...

19. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Mariek, ik zie een streep hoor! Ik weet eigenlijk niet wanneer die pregnyl uit je lichaam moet zijn. Ik hoop zo dat het geen pregnyl meer is! Wanneer mocht je van W testen? Vandaag of over 2 dagen? Het blijft spannend!

Merah wat een ingewikkeld lijf he, een vrouwenlichaam! Ben benieuwd wat het nou precies was!

Trotse moeder hij gaat lekker meiss! Ga zo door!

Dreamwish succes met je fm!

20. carma

carma Niet meer actief

Ik moet als het goed is vandaag ongi worden en zo voelt het ook.
    Wie had het nu laatst over de tampon test??
    Die heb ik gedaan maar er was nog niks te zien.
    Ik mag zondagochtend officieel testen van dr W
    Maar vandaag is gewoon heel spannend (kan vannacht/ morgenvroeg ook nog)
    Ik had nu wel een andere test als de kruitvattest van van de week

Share This Page