Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hey meiden ik kom even snel zeggen hoe het is gegaan bij de fm:):)

er zat rechts een eitje van 15.6mm moet vandaag morgen en zondag nog fostimon spuiten en dan maandag ochtend tussen 9 en 10 de pregnyl en dinsdag om 2 uur zaad inleveren en 15.15 de iui:):) jeeeeeyyyy eindelijk weer:):)

verder was het bms nu 10mm en dat groeit ook nog dus de fostimon is echt geweldig!!!! haha normaal heb ik altijd bms van 7 a 8 mm dus hij is heel erg mooi:):)

2. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Babyhope, wauw geweldig meid! Gaat goed komen! Dit word onze ronde!

Mariek, je laat ons in spanning achter! Heb je vandaag niet getest???

3. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    babyhope: wauw dat klinkt goed zeg, mooi dat het fostimon prikken nu toch beter resultaat heeft dan al het andere.

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    dames, helaas ga ik me niet bij jullie aansluiten. Vandaag kwam uit het onderzoek dat ries geen enkele zaadcel had.. dus we gaan een andere mmm in. Mijn behandeling word eind juli stop gezet ( geen idee of het niet erg is dat ik niet ongi word) en dan weten we eind aug/begin sept of ries echt geen zaad heeft.

Als dit zo is moeten we gaan denken aan donorzaad en begin ik opnieuw met hormonen e.d. Als clomid deze ronde niet aanslaat begin ik gelijk met spuiten...

5. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Jeetje wat erg! Heel veel geluk en sterkte met alles wat jullie gaan doen en ik hoop echt van harte dat jullie babywens in vervulling mag gaan! Houd jullie taai! Knuffel van mij!

6. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @ Mariek,....GEFELICITEERD!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    Ik eet echt mijn slippers op als jij niet zwanger bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

@Wendy,...sterkte meid,...dit is echt K*T nieuws,...ik wens jullie heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes en al het geluk van de wereld (natuurlijk ook nog een beetje voor de rest op het forum;))

@Merah,..thx,....dan weet ik dat ik de volgende dag kan bellen voor een afspraak:p en niet pas over (vanaf het prikken) 2 weken:D

@All,...goed weekend en suc6 met wachten!!! Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!

@babyhope,.......spannend,...dit klinkt echt hoopvol!!!!! Suc6!!

ff vraagje,....hoe lang duurt het ongeveer dat je ongi wordt na 10 dagen provera???

7. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    @Rissy: Ik werd na 4 dagen ongi, of op dag 4. Zoiets.

8. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Hahahaha Ja idd Mariek alvast een proficiat...kan niet anders he!

Wat de Provera betreft...iK ben er een keer helemaal niet van gaan menstrueren en alle andere keren pas 10 dagen na de kuur. Ik had dan wel geen kuur van 10 dagen maar van 7.

9. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    wendy: wat een ontzettend rot nieuws zeg. Hoop voor de toekomst dat jullie wens toch uitkomt. laat nog eens wat van je horen!

10. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    he is iedereen een weekendje weg ofzo??? Ikdacht alleen Mariek!

11. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik lees even alleen mee Hanied. Heb het gevoel dat ik niet echt veel zinnigs bij te dragen heb. Mijn lichaam doet zo vreemd... Het schiet niet op met de eieren, snap er niets van...
    Maandag weer FM...

Voel jij je al zwanger? ;)

12. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    nou weet niet of ik me zwanger voel. Heb zeer pijnlijke (.)(.)! Maar ik gebruik ook uterogestanbollen. Dus misschien is het daar van!!!

Hoe was je laatste fm?

13. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mijn vorige FM was donderdag, CD13. Was eigenlijk niet veel bijzonders te zien. Twee van 10mm, meer kon ze er niet van maken... Op CD10 waren er twee cystes te zien, 1tje met vocht, die was op CD13 geknapt en verdwenen. En nog een solide. Dat was een beetje raar, want tijdens vorige cycli is die nooit gezien. De echoscopist zei dat het leek op een corpus luteum die je ook wel ziet tijdens een zwangerschap. Ze snapte het niet echt. Nu was mijn vorige menstruatie wel heel erg extreem (met stolsels en zo), dus ik denk dat er misschien toch een hele prille zwangerschap heeft gezeten. Maar ja, dat zullen we nooit weten. Als het dat geweest is zou de cyste nu kleiner moeten worden, anders misschien verder onderzoek. In het ergste geval kan het een tumor zijn, maar die kans is wel heeel heeeeeel erg klein hoor...

14. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Je pijnlijke borsten kan idd van die bolletjes komen, dit is pure progesteron. Ze hebben eigenlijk hetzelfde effect als Pregnyl (HcG), alleen pregnyl zorgt dat je lijf zelf progesteron gaat maken (wat vervolgens zwangerschapskwaaltjes geeft) en bij jou doen die bolletjes dat.
    Hoe lang moet je die nog gebruiken?
    Als je er mee stopt en de kwaaltjes blijven.... dan mag je een feestje gaan bouwen! :D

15. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Merah, ik had na mijn laatste miskraam dat heel mijn hormoonhuishouden op zijn kop stond. Werd niet ongesteld dus na 4 maanden met Provera geprobeerd. OOk niks! Dacht even helemaal in paniek dat het einde oefening was voor me. Maar gelukkig na wat rust is er door nog een proverakuur een bloeding geweest. En een flinke.... Ik denk dat bij jou nu ook de boel in de war is. Soms moeten we ons lichaam de kans en tijd geven te herstellen van al die gemengde hormoontjes! Ook bij jou gaat het goed komen! Geef niet op meid.

Mariek, en.....ennnnnn?????

16. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Even ter informatie:

Ik ben ongesteld geworden...

17. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Annedore, wat jammer meiss..... Weet niet wat ik moet zeggen. In ieder geval veel sterkte. Digiknuff van mij!

18. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    mariekkkkk en en en en?????
    zit al heel het weekend te wachten hhahahaha:):)

annedore moppie dikke knuffel meiss:(:(

hanied hoe issie met jou????

en de rest van de ladies????

19. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Thanks ladies :)

20. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hanied, ik zat er zelf ook al aan te denken.
    Ik denk dat als er maandag nog niets zit, ik misschien voorstel om deze ronde af te breken. Samen met de miskraam, mn nierbekkenontsteking en nu een stevige verkoudheid, denk ik dat mijn lichaam idd behoorlijk moet bijkomen. Het is natuurlijk moeilijk, zo tegen je gevoel in. Wil natuurlijk zo snel mogelijk weer zwanger raken. Maar ja, soms moet je je verstand gebruiken...

Annedore, wat enorm balen!!! :(

Share This Page