hey merah meiss het zit je ook echt niet mee he ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt over hoe en wat het nu is of zit!! want ik neem aan dat je hier ook niet bepaald vrolijk van word he`.. dikke knuffel voor jou meiss
marieeeeeeekkkkkkkk whahhaha ***cindy pakt een telefoon en probeert mariek op te piepen*** **marieeekkk waar ben jeeeee!!!!****
hallo dames, Ben ook benieuwd of dat mariek zwanger is, ik denk zelf van wel. Maar ben ook benieuwd of dat ik zwanger ben want morgen is mijn NOD dag en heb nog geen bloed gezien. Heb al 4 test gedaan eerste twee op 1 dag gaven alle twee heel licht positief aan. de volgende dag weer een test gedaan en was negatief en vandaag weer een test gedaan en was weer heel licht positief. Het kan natuurlijk dat het nog steeds van de pregnyl is had 14 juni 10.000 gespoten, maar kan ook een innesteling zijn. Ik heb nu wel een beetje hoop maar groter kans dat ik morgen of overmorgen ongesteld word. Maar ja...........dan nieuwe ronde nieuwe kansen. Mariek laat je ons vanavond weten of dat je zwanger bent?
Babyhope: Helaas geen foto, maar was tussen heel licht en licht positief in. Wel binnen 5 minuten te zien en was met de kruitvat test 2 voor 5 euro. elke keer ga ik naar de wc om te kijken of dat er geen bloed of bruine afscheiding is en tot nu toe blijft het wc papiertje helder wit. Normaal heb ik 2 tot 4 dagen van te voren bruine afscheiding en dan word het helderrood. vandaar dat ik nu ook wel hoop heb dat het raak is. Maar ja mischien word ik vannacht wel echt ongesteld en is al miijn hoop van me weggenomen. maar ja dan nog.......nieuwe ronden nieuwe kansen. Ik hoop dat we gewoon met zijn alle snel zwanger raken en kunnen kletsen over de zwangerschapskwaaltjes
mira zoals jij het beschrijft zeg ik heel hard ZWANGER!!!!!! hahhaha echt wel de pregnyl is er allang uit meiss...
Hallo meiden Nou helaas ik ben vrijdag middag ongi geworden Ik was heel erg teleurgesteld en verdrietig en mijn man ook We hebben toch een heel gezellig weekend gehad Ik weet niet meer hoe mijn eigen lijf werkt geloof ik Zoooo raar Dat is misschien de rede dat wissman zegt dat ik pas zondag mag testen Wel apart, donderdag middag een positive test en vrijdag ongi Ik ga het ook even navragen, en we gaan ook praten over hoe verder na de aankomende ronde mocht er weer weinig zaad zijn en ronde 4 ook mislukken Ik ga nog heel even genieten van het weekend, ik lees morgen even terug xxx mariek
ooohhhh mariekkkk ik had echt zo`n goede hoop voor je meiss nu ben ik weer helemaal verdrietig voor je meis ik kom straks weer terug ga nu lekker zwemmen tot strakkies moppie en een hele dikke knuffel voor je meiss
Inderdaad balen Merah Jouw situatie is momenteel ook niet echt om blij van te worden hè. Bah! Een beetje rust kan soms wonderen doen voor het lijf, dus misschien nu de beste keuze voor jouw lijf. Jij voelt dat natuurlijk het beste aan! Wij gaan zo de bbq opstoken, mannetje is nog even vers stokbrood en grote garnalen halen, had ik ineens zin in. En ach....dan kan ik ook wel een glaasje wijn nemen!
Mariek: Ik ging er ook echt van uit dat je zwanger zou zijn. echt jammer. Hoop dat het wel spoedig raad zal zijn. het blijft een teleurstelling maar nieuwe ronden nieuwe kansen. dat geldt ook voor mij als ik in deze dagen toch ongi word.
Hoi Meiden, Ik heb de afgelopen dagen nog even meegelezen, maar durfde eigenlijk niks meer te schrijven, ik lees elke keer jullie teleurstelling en vind dat jullie zo ontzettend positief blijven, kan me daarom dus wel heel goed voorstellen dat jullie het misschien vervelend vinden als ik hier blijf schrijven. Ik wens jullie al het goeds toe, en hoop en duim dat het ook voor jullie nu snel raak zal zijn!!
mm7 ik vind het helemaal niet erg dat jij mee schrijft hier hoor!! dat geeft ons heleee goede hoop meiss!! hoe gaat het nou verder met jou eigenlijk?? heb je al kwaaltjes??
@babyhope, oke tja ik kan het me ook wel voorstellen hoor als jullie het misschien wel vervelend vonden. Geen kwaaltjes, het is echt dat ik weet dat ik zwanger ben maar voel verder niks. Alleen een iniemini beetje gevoelige borsten/tepels maar dit merk ik eigenlijk alleen als ik onder de douche sta. En ben wel erg moe maar dat kan ook van de overstimulatie komen volgens mij... Dinsdag echo, spannend als het goed is weten we dan hoeveel... Heb nog wel steeds de angst dat het misgaat.. maar hoop dat dat na echo wat minder zal zijn... Ga morgen en de voorgaande berichten lezen, en kom dan weer even schrijven...
bedankt voor jullie lieve berichjes... Over 2 maanden weer testen maar het lijkt me niet dat als ze de eerste keer geen zaad vinden je ze de 2de keer wel vind?! Vrijdag voelde het alsof de wereld onder me vandaan geschopt werd.. ondans dat blijven we optimistisch.. een donor zou voor ons ook een optie zijn... ( al is dat niet hetzelfde)
Ego: Zojuist FM gehad. Er lijkt nu toch wat te gaan groeien. Zowel links als rechts zit een eitje van 13mm. Nu hopen dat ze doorgroeien en niet inkakken zoals andere maanden! BMS was 9 mm. Ook goed dus. Cyste leek kleiner geworden en hopelijk loopt het met een sisser af. Woensdag weer een FM...