Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Nou Merah, dat gaat eindelijk de goede kant op. Ik hoop dat ze doorgroeien! Zou helemaal goed zijn 2 eitjes!

2. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Mariek,...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhh, nee toch,......ik had er zo'n goed gevoel bij bij jullie deze X. Een hele dikke kus vanaf deze kant van de commputer. Ik ga zometeen met m'n slippers beginnen,...ik ook altijd met m'n grote mond!:)
    Kan me jullie verdriet heel goed indenken!

@de rest een dikke knuf!

3. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Mariek, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh wat klote zeg! echt ik dacht echt....... hou je taai wijfie!

4. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    Mariek: wat ontzettend balen meis, had echt goede hoop.
    MM7 lekker blijven doorschrijven hier hoor!
    @merah: gelukkig zeg dat er wat groei is te zien hoop woensdag een mooi ei voor jou.
    @hier: 2e fm gehad heel veel kleine eitjes 1tje die kans maakt, alleen ze heeft deze niet opgemeten heel vreemd normaal meten ze het op als je het goed ziet nu deed de arts dit niet... snap er niets van, vrijdag terug hoop dat er dan wel wat te zien is, ik ga steeds meer tegen het prikken op zien en prikken doet de laatste tijd enorm pijn waar ik ook prik.

5. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bij jou duurt het deze keer dus ook allemaal wat langer Dreamwish. Zou het dan toch nog met onze miskramen te maken hebben?
    Valt wel op dat we het allebei zo hebben...

Enne... vergeet bij mij die 'vruchtbaarste dag' maar (zie banner). Ik pas hem pas aan als ik weet waar ik aan toe ben woensdag..

6. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    nee vorige cyclus ging van een leien dakje 28 dagen cyclus dus prima maar dat ga ik nu bij lange na niet redden ben ik bang.
    Zal het dan toch te maken hebben met die ene keer dubbele dosis spuiten ;) naja we gaan het vrijdag zien. ik verwacht niets.

7. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Maar dat is juist het typische, mijn cyclus was vorige ronde ook prima. Alles volgens schema. Alleen de bloeding zelf was heviger dan normaal.
    Weet het ook niet... Ik mag woensdag weer komen...

8. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    En ik zit ondertussen met zeer pijnlijke boobs, soort van spierpijn in de lies en misselijkheid! Ik word weer gek van dat wachten. Heb zo een spijt dat ik aan die utrogestanbollen ben begonnen...want nu weet ik niet of al die klachten van de bollen zijn of van....... Owwwww waarom hebben wij het toch zo moeilijk! En dan te bedenken dat ik morgen pas een week na de inseminatie zit!!! Hoe ga ik dit volhouden???

Zo zie je maar weer dames...ieders weer zijn probleem... Wel fijn dat we elkaar kunnen steunen.

9. carma

carma Niet meer actief

Hé meiden
    Ik spring er hier weer in.
    Hoe is het met iedereen?

Annedore ik las dat het met jou niet goed gegaan was en ook jij ongi bent geworden.
    Dikke knuf voor jou

Zijn er nog meiden op de wachtbank?
    Hanied jij hè, hoe voel je je?
    En wie nog meer??

Babyhope wanneer moet jij weer terug??

Dreamwish en merah jullie zitten op de eitjes te wachten
    Dream er kunnen er zomaar meer als 1 toch doorzetten hoor.

MM7 gewoon blijven schrijven hoor, wij steunde jou en kunnen jou steun ook hard gebruiken

Nou hier weer de eerste en tweede spuit gezet
    Ik heb op maandag 5 juli om 12.10 een afspraak bij dr W en daarna om 16.15 een afspraak in mol (belgie) om 1cc uit de maagband te laten halen zodat ik eindelijk weer iets beter kan eten maar vooral ook drinken
    Sinds ik weer aan de hormonen en vooral pregnyl zit gaat het steeds moeilijker
    Dit schijnt te komen doordat vooral pregnyl invloed heeft op de slijmvliezen en ook speeksel
    en aangezien dit ook in je maag zit zet dit ook wat uit en lijkt het alsof de maagband strakker zit.
    Misschien dat dit het zwanger worden ook ten goede komt
    Dit allemaal op 5 juli MIJN VERJAARDAG
    Hier dus geen feest maandag maar een dagje dokteren.
    Heb ook besloten mijn verjaardag gelijk met die van mijn dochter te vieren in sept, anders heb ik nu 4 dgn visite ondat iedereen op een andere dag wil komen

10. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Ha die Mariek,

Hoe ist met jou meis??? Je bent een bikkel hoor! En ook nog eens bijna jarig! Ja met mij gaat ie wel...zie vorig berichtje...zit weer in die slopende wachtweken!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAahhhhhhhhh

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Hoi Meiden,

Ik heb niet alles terug gelezen dus hoop dat ik alles goed heb...

@Mariek73, klote!!! Heb er geen ander woord voor, ik blijf duimen en hopen voor je!!!

@Wendyenrichard, wat een ontzettend klote nieuws voor jullie. Ik hoop dat de 2e test een betere uitslag heeft. Misschien een tip een collega van mij werd ook niet zwanger, kwam door zeer slecht zaad. Zij is in de ronde zwanger geworden dat haar man zinktabletjes slikte, dus ik zou zeggen elke ochtend een pil bij het ontbijt voor je man! Wie weet helpt het een beetje, en ach kwaad kan het in iedergeval niet.. Heel veel sterkte!

@Merah, hoe is het bij jou met de cyste? Is deze kleiner geworden, ik heb morgen een echo en dan zal ik ook weten of die van mij kleiner of groter is geworden. Hij was 6.3 cm.

@Annedore, balen meid! Ik ga duimen voor je..

@Hanied, spannend hoor... ik duim voor je!!!

@all, hier weinig klachten, alleen moe kan de hele dag wel slapen. Maar doordat ik geen kwaaltjes heb ben ik ook wel erg onzeker hoor.. Morgen mag ik om 10 uur voor de echo, als het goed is kunnen we dan een vruchtzakje zien. (of 2 of 3) Ze kijken dan ook gelijk naar mn eierstokken vanwege de overstimulatie en naar de cyste deze was 6.3 cm en naast me navel, als ik nu plat op me rug lig dan zie je 1 grote bobbel, en dat is best pijnlijk. Hoop dus dat het minder is, maar hoop veeeeeeeel meer dat alles goed is en dat ik dan langzaam aan kan gaan genieten...

12. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hey meiden:)

mariek ik mag vandaag weer om 2uur zaad inleveren en 15,15 de iui:) bij dr w haha!!
    me bms was nu 10 mm terwijl hij normaal maar 7 of 8 mm is dus super:)
    heb ook best wel de zenuwen maar het gaat helemaal goedkomen deze keer!!!
    goed van je meiss dta je je maagbandje wat losser laat maken.. ik duim voor je moppie!!

@merah oh die 2 gaan wel doorgroeien meiss:):)

@hanied spannendddd hahaha:) het is ook zo slopend die wachtweken na vandaag neem ik langs jou plaats op het bankje ok!!

@dream dikke knuffel meiss:):)

@mm7 heel erg veel succes bij de echo vandaag kom je melden hoe het is gegaan??

xxxxxcindy

13. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    @babyhope, wow wat goed 10 mm. is dat door de andere medicatie? Heel veel succes vandaag... !!!

14. carma

carma Niet meer actief

JAAAA babyhope eindelijk goed nieuws voor jou zeg
    Nou dan ga ik weer vreselijk voor je duimen.
    xxx

15. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Hoi meiden,

Ik ben deze mnd voor het eerst met Puregon begonnen en hoop dat ik me hier nog kan aansluiten. Ik zie dat jullie elkaar al een tijdje kennen, dus hopelijk is een nieuweling zo laat erbij geen probleem. Het lijkt me gewoon wel fijn om af en toe even lekker kunnen te kletsen over al dat stomme gewacht en gedoe met hormonen en misschien wat vraagjes te kunnen stellen aan meiden met meer spuitervaring.

Even heel in tkort mijn verhaal: mn mannetje en ik zijn nu 2jr bezig en er is niets uit de onderzoeken gekomen. Ik heb dus wel een eisprong enzo, maar zwanger worden lukt helaas niet. Toen we nog niet zo lang bezig waren ben ik twee keer vrij kort achter elkaar zwanger geraakt- dat werden helaas vmks en sindsdien is het nooit meer gelukt :(. Ben begin deze mnd dus met Puregon begonnen (voor een iui), maar dat werd een overstimulatie. Moet nu mn ongi afwachten, pffff. Gek genoeg is mn temp nooit gestegen, wat me doet vermoeden dat ik nooit een eisprong heb gehad :(. Helaas mag ik pas volgende week weer naar het zh voor een echo en eventuele ongi opwekkers.

groetjes, nana

16. carma

carma Niet meer actief

Hallo nana33

Welkom hier.
    Ik had je hier liever niet gezien want dan had je niet in het iui traject gezeten en was het zo gelukt
    Klets maar lekker mee hier hoor

Wat vervelend van de overstimulatie, hebben ze je teveel laten spuiten?
    Duurt wel lang zeg voor je ongi opgewekt gaat worden.
    Sterkte met wachten en suc6 met je verdere traject
    Ik hoop dat het snel raak is voor jullie

17. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    @mariek: dank je meis. Ik heb inderdaad waarschijnlijk teveel moeten spuiten, 75 EH. Baal er vooral van dat ik niet even langs het Zh mag voor bloedprikken of een echo, want als ik geen eisprong heb gehad dan kan ik natuurlijk wachten tot ik een ons weeg op mn ongi :x. Maar ja, als ik niet mag komen dan houd het natuurlijk op, zucht..

Zie dat jij ook bezig bent met iui's en er al twee achter de rug hebt. Spuit jij ook Puregon? en zijn de iuis bij jouw goed verlopen tot nu toe?
    Ik hoop dat driemaal is beebsrecht voor jou geldt!

18. carma

carma Niet meer actief

Wij zitten zelf al in ronde 4 nu
    Tot op heden is het goed verlopen, alleen nog niet zwanger
    Wij hebben al wel een dochtertje en dit het resultaat van in totaal 4 jaar proberen, dokteren en uiteindelijk 4x iui
    Bij ons is het zaad het grootste probleem.

19. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Goh 4 jr, pffff dan zouden we nu nog maar op de helft zijn... Aan de andere kant wanneer we de garantie zouden krijgen dat we over twee jr een kindje zouden hebben, dan zou ik daar toch wel voor tekenen :D. Het lijkt me heel dubbel om al een eerste kindje uit de mmm te hebben, aan de ene kant weet je dat de aanhouder uiteindelijk kan winnen wat toch een fijne gedachte is, maar aan de andere kant is dat lange wachten natuurlijk gewoon zwaar kl#t7... Het is toch echt niet eerlijk verdeeld in de wereld :(. Maar gelukkig hoefde jullie dan nu niet weer zo zoalng te wachten voor jullie met iui konden beginnen. Ik hoop dat de tweede zich snel aandient!

20. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    @nana33 welkom hier!

@all, nou vandaag de echo gehad, mn cyste was eerst 6.3 en is nu 7.4 cm. en er zijn er nog 2 bijgekomen van 5 cm. Het is niet erg en verdwijnt vanzelf. Daarna onze aankomende baby(s) gezien! 2 vruchtzakjes, in 1 zagen we al wat zitten de ander was nog leeg, maar dit is beide goed op 5 weken. Volgende week weer een echo en dan weten we als het goed is zeker of we een tweeling krijgen of 1. Ik scan vanavond even mn echo in, kunnen jullie even meekijken. Ik moest daarna nog bloedprikken op hcg, mocht na 2 uur bellen en het was 14260. Ik neem aan dat dit goed is, zal het vandeweek wel horen vande gyn.

Share This Page