Nou dat lijkt me een HcG van een tweelingetje!!! Maar goed, even echo afwachten natuurlijk, het kan ook een leeg vruchtzakje blijven... Maar toch... gefeliciteerd!
@merah, dankjewel!! Ik hou inderdaad nog even een slag om de arm wat betreft een tweeling, we weten het as maandag om 11 uur....
Spannend! Met een beetje geluk kun je dan ook al een hartje zien kloppen! Dat vond ik zo bijzonder. Helaas klopte mijn embyootje niet zo heel lang... Maar dat gaat vast goed komen. Heb mn hoop gevestigd op 2 eitjes deze maand!
Als het goed is, is het nu gelukt... Bovenste echo is nog een leeg vruchtzakje, onderste echo is al wat te zien in het vruchtzakje. Beide voor 5 weken oke, maar as maandag weten we zeker of we een tweeling krijgen, of dat het bovenste vruchtzakje leeg is gebleven.
wat is het rustig hier.... mm7, mooi die foto´s. wordt er helemaal vrolijk van! Hoop dat die 2e zich snel laat zien zodat je kunt gaan genieten meis! Babyhope, jij had vandaag toch THE DAY????? Hoe is het gegaan meis...Hoop dat alles goed was en dat we vanaf vandaag saampjes op het wachtbankje zitten!!! Nana, welkom meiss. Dat we maar snel op de roze wolk mogen!
@Hanied, dankjewel... Maandag nog even afwachten en dan genieten maar... doe ik nu ook al wel hoor... En voor jou spannend, jij kan testen over 2 dagen toch? Of klopt je banner niet helemaal? @Babyhope, hoe is het gegaan?
Ik ben vanmorgen na ronde 17 weer ongi geworden . Behoorlijk verdrietig weer door de teleurstelling. Ik ga over 2 dagen beginnen met pregnyl en later Puregon. Dit is niet voor een IUI behandeling, maar omdat ik allergisch ben voor clomid. Ik vind het behoorlijk eng, maar goed we weten waar we het voor doen.. x
Kom me hier ook melden want sinds zaterdag spuit ik ook 50 eenheden puregon. heb al 3 iui's met pregnyl achter de rug en Gewoonlijk een normale cyclus en ook elke maand mooie eitjes maar omdat al drie iui mislukt zijn (manlief geen goed zaad) ben ik nu met puregon begonnen. as donderdag eerst een hsg en dan vrijdag 1ste fm. Ben zo benieuwd hoeveel eitjes ik heb. Had namelijk de laaste iui op eigen cyclus 2 eitjes. Het prikken is me erg meegevallen. Heb gelukkig geen naalden vrees. Voel ook geen bijwerkingen van de puregon. Daar ben ik ook heel erg blij mee, want zag daar wel tegenop. Zit ook veel op het iui topic, maar hoor hier nu ook een beetje thuis.
Moon jééé ronde 17 Maar is dat 17x zelf proberen en nu voor het eerst met hulpmiddelen? Ik hoop dat het snel mag lukken voor jullie Dancer4fun Er zijn ook veel dames hier die iui hebben hoor Wat jammer dat de vorige pogingen mislukt zijn, met hormonen misschien meer geluk Hier ook een man met slechte zaadjes Wij zitten op 1 miljoen en minder, de laatste keer zelfs maar 100.000 Als dat volgende ronde weer zo is wil ik over op icsi. Heel veel suc6 meis.
thanks marieke. In de loop van de iui's het het zaad van manlief wel iets beter geworden. Eigenlijk best goed. Hij draagt geen strak ondergoed meer en eet gezonder, wat extra vit. heeft ook geholpen. Dus ondanks dat is het nog niet gelukt. Maar hoop is gevestigd nu op de hormonen. Meer eitjes is meer kans.
Hallo dames, hier nog niks... De 3e dag na primolut. Waarschijnlijk kan ik over 2 dagen mijn menstruatie verwachten en weer op dag 3 beginnen met puregon 100Eh
Even ego: Vanmorgen FM gehad. Er is uiteindelijk toch maar weer 1 follikel uitgegroeid, het is toch om gek van te worden... Deze is nu 18mm. Bloed geprikt, maar mn LH is nog steeds laag. Vanavond de Pregnyl en vrijdag ochtend de inseminatie. Had zo gehoopt op 2 eitjes, snik... maar goed, dan alle hoop maar op die ene...
Twee eitjes was voor je gevoel idd fijner geweest, kan ik me voorstellen. Maar vergeet niet dat ook op 1 lot de hoofdprijs kan vallen Ik zal voor je duimen. Doe even niet aan kaarsen, want veel te warm
@mariek73, nu sinds een half jaar hulp gelukkig. Eerst allleen clomid gebruikt maar wegens te veel bijwerkingen en allergische reactie op lactose ga ik nu overstapen op puregon. Bij vriendlief is alles goed, heb ook al een hsg gehad en daar was ook niks op te zien. Dus af en toe word ik echt gestoord van alle teleurstelling. Volgende week donderdag weer een echo en a.s. vrijdag dus starten met spuiten. Houd niet zo van naalden maar het viel me opzich nog mee toen ik moest 'testen' in het ziekenhuis met prikken. M'n eitjes reageerde wel goed op de clomid dus wat dat betreft gaat het goed. De baarmoeder bereid zich ook goed voor kon de gyn zien op de echo's, maar dan... houd het dus op. Dusss afwachten tot ongeveer 2e week augustus, aangezien ik ook nog een redelijk lange cyclus heb van 33 a 34 dagen. Maar gelukkig nog 2.5 week werken en dan lekker 2 weken op vakantie. Even een andere omgeving, wellicht lukt het dan wel
merah precies beter 1 dan helemaal niks meiss komt helemaal goed hoor!!! ennuh niet zo down en negatief he... ik zei het ook al in het pco topic.. als je er teveel aan gaat vastkrampen lukt het zoiezo niet. zie het als zand wanneer je een hoopje zand in je handen houdt,enje knijpt erin dus vast krampen dan valt al het zand tussen je vingers door,maar wanneer je het zand rustig in je hand laat liggen blijft er veel meer liggen zo moet je het bekijken niet zo negatief en down,want dat is dus ook schadelijk voor je behandeling he`.. @hanied ik stuur je even een pb-tje ja
Hoi meisjes, ik schrijf niet zoveel mee maar volg jullie wel. Ik wou even melden dat ik nu op dag 24 bruinverlies heb en dat betekend automatisch game over voor mij. Ga nu ook niet meer denken dat t wellicht een innesteling is, want dat is al 2.5 jaar iedere maand ook niet zo. Ben echt zwaar verdrietig en weet gewoon niet waarom t niet lukken wil. 3 mooie follikels, superzaad en iui... Wat hebben we nog meer nodig? Ik snap het gewoon niet. Komende maanden geen mmm, zomerstop ziekenhuis en daarna zelf op vakantie. In oktober weer verder ik hoop met heel mn hart dat jullie meer geluk hebben! Ik duim!
mm7 wow meiss een 2ling jeeeyyy ennuh ik weet zeker dat er bij de volgende echo mooi 2 hartjes kloppen meiss komt helemaal goed!!! @dancer hey meiss nu ook hier te vinden @de rest allemaal een dikke knuffel meiden
@beginneling meiss geef nog niet op hoor!! echt het kan nu zoveel anders zijn!! ik blijf voor je duimen meiss