Ben niet negatief hoor! Tuurlijk vind ik het jammer dat het er geen twee zijn, maar zoals ik schreef: dan alle hoop maar op die ene. Sanp alleen niet hoe dat toch iedere keer zo kan... Aan vastklampen is bij mij al helemaal niet meer van toepassing. Doordat de MMM al zo lang duurt is het zo bij mijn dagelijks leven gaan horen, ik moet zelfs mijn man laten helpen herinneren dat ik wel spuit. Ik ben er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig. Op zich ook niet echt handig... Heb het veel te druk met al mijn andere 'kwalen', hihihi.
@Alle nieuwe meiden, ook als is de reden om je hier aan te sluiten helemaal niet leuk, welkom! Ik hoop dat het snel raak is voor jullie... @Beginneling, is het geen innestelingsbloeding?? @Merah, balen meid dat er geen 2 zijn. Hoop dat het met 1 raak is! Ik duim... @Babyhope, leuk he! Zou het al kunnen een hartje met 6w1d? Ik hoop het zo... En 2 zou helemaal super zijn, 1 ook al hoor!!!
Hartje met 6 weken: Het kan zeker! Maar mocht je het toch nog niet kunnen zien, dan wil het nog niet gelijk zeggen dat het niet goed is. Met 6 weken hangt het er echt om.
Ik herken het wel hoor Ik word soms ook gek van dan weer 1 en dan weer 2 eitjes met de iui en dan weer een meting met 5 en uiteindelijk 1 met iui Helaas kunnen we er de klok niet op gelijk zetten En idd het leven gaat door en ook ik vergeet soms te spuiten en ben dan weer wat later. Maar goed het gaat een keer lukken of het nu met iui of icsi is HET MOET, WE VERDIENEN HET :x
Vind ik ook! We gaan er gewoon voor! Niet nu, dan toch volgende maand! Mijn man gelooft er allemaal niet zo in, maar ik weet zeker dat het gaat lukken (tot het tegendeel gewezen wordt)!
Dames, klinkt een beetje alsof we in een dipje zitten??? WIJ WORDEN ZWANGER EN MAMA!!!! Ik snap dat het soms als een sleur aanvoelt...ik bedoel al zo lang bezig..... Maar aan de andere kant zegt het ook dat we doorzetters en vechters zijn! En wie weet wanneer het raak is en ons kleintje dan dezelfde krachten als die van mama heeft!! POSIPOWERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!! Ik ga morgen een testje wagen (dag 11 na de pregnyl). Ben benieuwd of de Hcg daarvan al weg is....
Ja maar het kan ook langer duren dat zie je maar bij mij Dus hou een slag om de arm als het positief is. TIP heel veel water drinken en wegspoelen die pregnyl hebben die bolletjes ook nog invloed hanied?? Ik ga heeeeeel hard duimen
Yep! Bij sommigen soms al eerder. Bolletjes hebben geen invloed. Dit is puur progesteron en stoort niet in een zwangerschapstest
hanied ja het moet wel al weg zijn meiss mariek ja maar wij spuiten nu ook die extra pregnyl toch?? ik ben echt benieuwd wat ik daar voor bijwerkingen van krijg hahaha
Gewoon testen en kijken Maar word nog niet te blij een positive test tot de officiele testdatum Maar hou vooral hoop dan
Als het goed is geen extra bijwerkingen het duurt alleen iets langer voordat je mag testen Wanneer is jou testdatum??
Ik wil eigenlijk alleen maar kijken of de pregnyl al uit mijn lijf is! Ik mag pas 11 juli officieel testen. Dat vind ik echt veel en veel te lang... 19 dagen na de iui is een beetje overdreven vind ik zelf. Als de pregnyl nou morgen weg is dan test ik dinsdag. 2 weken na de iui. Zoals het eigenlijk bij iedereen gaat. Ik heb geen extra pregnyl gehad, dus moet kunnen! Als de test positief is dan test ik zondag nog een keer (14 dagen na de pregnyl).
ja idd 14 tot 16 dgn na de iui testen is heel normaal Wat raar dat jij zo lang moet wachten, dat zal wel een foutje zijn Ik zou ff bellen
Ik zie wel. Vind het een beetje stom om daarover te bellen. Als ik eerder ongesteld word dan hoef ik sowieso niet te wachten tot de 11e. Ik moet tot de 6e de utro gebruiken en normaal ben ik dan 2 dagen daarna ongie! Dit keer natuurlijk niet!!!!
Meestal ongi 14 dgn na iui hè EN ZEKER DEZE KEER NIET, GEWOON ZWANGER !!!! duim duim duim duim xxxx knuffel van mij