Houd moed hanied, het kan nog alle kanten op hè Dinsdag is nog ver weg hoor en 11 juli al helemaal. Houd dat in gedachten je HCG vedubbeld iedere 2/3 dgn xxxxxx
Alle kansen liggen nog open hoor Hanied. Waarschijnlijk is het gewoon nog even te vroeg om te testen. Geef het nog een paar dagen, bv tot zondag. Eerder positief testen is echt alleen voorbehouden aan die 'gelukkige paar'. Wachten duurt lang he
Ja dames, ik weet dat het nog alle kanten op kan gaan maar ik HAAT die witte testen! ik word er zzzzzzzzzzzzzzzzooooooooooooo onzeker van! Ik wacht tot en met dinsdag en dan doe ik de tweede kv test. En is ie dan nog wit....tja!
@Hanied: ik snap je helemaal. Ik ben inmiddels ook een doorgewinterde witte testen-foob. Het is altijd weer een rot gevoel dat staren naar zo'n stom wit stukje naast de controle streep . Maar je bent nu echt vroeg met testen, dus er is zeker nog een goede kans op een mooie streep. Ik zou inderdaad proberen om voor dinsdag niet nog eens te testen, dan is de kans op zo'n stomme witte test ook kleiner. Mijn duimen draaien! @Merah: volgens mij heb je er wel goed aan gedaan om niet te klussen. Hopelijk hebben jullie straks een mooi aantal superzwemmers die recht op hun doel af gaan! @Dancer: Ik schrok deze maand ook van mn eipijn hoor. Voel mn eitjes meestal wel groeien, maar deze keer (1e x met puregon) was het veel erger. Als ik bijv. ineens op de bank plofte... Oei, dat voelde niet fijn en klussen al helemaal niet . Komt denk ik gewoon omdat die hormonen hun werk doen. En dan heb ik deze maand waarschijnlijk nog niet eens een eisprong gehad - pfff die zou anders vast wel even pijn gedaan hebben . @Dreamwish: ik hoop dat je morgen op de fm goed nieuws krijgt en snel mag spuiten! @Moon: tja, het is in het begin allemaal sowieso nog even wennen he. Ik hoop voor je dat je lijf gewoon lekker meewerkt, zodat je de pregnyl mag zetten voor jullie weggaan. Zou ook wel een goede afleiding voor de verschrikkelijke w8wkn zijn zo'n vakantie! @Annedore: dank je meis! Ik zou erg blij zijn als as toch nog een ronde kunnen meepikken voor de herfst. @all: verder niet zoveel te melden hier - nog gewoon aan het aftellen tot ik weer naar het zh mag voor ongi opwekkers of wat dan ook. Gelukkig biedt het mooie weer en het wk (en de drukte op mn werk, zucht) wat afleiding.
Nou gelukkig bijna weekend, dus ook bijna maandag dan mag ik weer voor de 1ste fm Ik word maandag alweer 37 en hoop toch echt dat dit ook de leeftijd is dat ik zwanger word en mag bevallen Heb vandaag mijn dochter opgegeven voor de creche, wat word ze al groot bah bah Nog een kleintje erbij die ik nog kan knuffelen zou heel welkom zijn
Mariek, laten we hopen dat je wens snel uit mag komen! Ik ben zojuist op kraamvisite geweest bij een vriendin. Ze is bevallen van een dochter. Een heel mooi meisje. Kreeg er even wat tranen van. Ik had nu ook mama kunnen zijn. Wij waren samen zwanger. Zij zou de 22e van deze maand uitgeteld zijn en ik de 23e...... Helaas....... veel emoties de laatste tijd, poeh poeh.
Hallo dames, Zoals het er nu uit ziet begin ik zondag met de puregon spuiten. Ik heb morgen mijn WOD en gisteren een witte test grrrrrrrrrrrr. Hoelaat spuiten jullie puregon meestal smorgens of savonds? mm7 hoe is het met je? Kun je je gedachten een beetje verzetten. Spannend hoor hopelijk dinsdag 1 of 2 mooie kloppende hartjes.......... Hoe is het verder met de andere dames? Hier zomerstop dus we zullen het op eigen krachten moeten doen, maar daarna indien nodig gaan we voor IUI nr 4.
Lin wat balen meis, maar geen bloed houd moed Wat vervelend dat ze bij jullie zomerstop houden zeg, ik hoor dat bij meer mensen Bij geertgen doen ze gelukkig niet aan zomerstop, ze laten alleen de avondspreekuren vervallen Moet alleen in sept zelf een maand overslaan, maar ik hoop dat dat niet nodig is en dat het al raak is We zijn dan toch weer 2 maanden (2 rondes) verder.
Zomer-stop? Vind ik eigenlijk een raar iets. Andere afdelingen van het ziekenhuis zijn toch ook open? Maar goed. Bij ons zijn ze dan weer gesloten tussen kerst en oud-en-nieuw, maar dat is niet zo lang. Lin, ik prik meestal 's avonds. Het schijnt ook dat dit het beste is, omdat het wat betreft hormoon-piek ook meer overeen komt met de natuurlijke gang van zaken. Vorige week was ik het echter een keer vergeten en heb toen in de ochtend geprikt. Vervolgens het ziekenhuis gebeld en zij stelden voor deze ronde af te maken met in de ochtend prikken, zodat er niet nog meer onregelmatigheden in de cyclus zouden zitten. Maar goed, ik wijk af. Advies (in ons ziekenhuis) is dus om einde middag/begin avond te prikken.
Vandaag ongesteld geworden dus kan weer een nieuwe ronde in. Zaterdag weer beginnen met puregon... 100Eh
ff een snelle reactie,...ik lees nog wel mee,....maar heb weinig te melden,..alleen dat de menstr. is doorgebroken Heb echt al een paar dagen een weeen gevoel in m'n rug (zo herkenbaar van mijn zoon) Bha, net met die hitte. Straks ff bellen wanneer ik moet bloedprikken,...zou nu zaterdag zijn,..maar dan zit er niemand,....anders maar weer wachten tot maandag, denk ik,.......pfffffffffffffffff ik zit dan niet op het wachtbankje,.....maar ik word echt gek van dit "wachten" Voor iedereen een hele dikke knuffel,...ik zal binnenkort ff op allemaal reageren!
Dreamwish dikke knuffel voor jou meis, en maar weer vol goede moed naar de volgende ronde * zucht* xxx Rissy voor jou ook een knuf en x, hopen dat je wer snel door kan en dat het snel raak is Merah suc6 vandaag. Hier z'n gangetje, zo weer spuiten en door met de dagelijkse dingen Vanmiddag HUP HOLLAND Wat word het heet vandaag hè Badje op voor de kleine meid en voor mama (hahaha) en verder weinig bewegen xxxx mariek
Hier ook rood vannacht..........baal ronde nr zoveel ben onderhand de tel kwijt. Maar goed dan maar lekker aan de rose biertjes vanavond. Straks bellen naar het ziekenhuis voor de afspraken. Het is ook niet dat de gyn een zomerstop heeft maar het lab heeft een zomerstop omdat zij met het laagst aantal werknemers in de zomer zitten. Ga volgende week nog wel in overleg met gyn of we misschien het opwerken ergens anders kunnen laten doen ( anders ziekenhuis en IUI in eigen ofzo ). IK zag dat babywish en Rissy ook hun WOD hebben. Balen dames ( zet een grote bak met chocolade neer ). Hier hopen we ook voor sept. zwanger te zijn het zou een mooie boodschap kunnen zijn op onze huwelijksdag ...............Wij trouwen 17 sept.
Lin ook voor jou een x en knuf Idd maar een lekkere borrel vanavond en op naar ronde ....... Leuk trouwen en zo snel al, alles geregeld? Wij zijn vorig jaar getrouwd, was echt een top dag Wat is het al druk hier op de vroege morgen
Lin, rissy en babywish....balen zeg! Ik denk dat ik ook ongesteld ga worden! Voel de typische ongiepijnen. Ik weet zeker dat als ik stop met de utrogestan dat ik een dag later ga menstrueren! Op naar de volgende ronde voor ons allen! Mariek, Ik zit op mijn werk en het is hier zoooo heet. Jij lekker thuis? Nou lekker rustig aan voor jou vandaag. Merah, toi, toi, toi, meiss!!!
Bijna alles klaar, zijn druk in de weer met kaarten vouwen. Enne moeten de bloemen nog doen maar dat is ook niet het meeste werk. Verder is mijn jurk in bestelling en manlief zijn pak ook al klaar, alleen voor onze dochter moeten we nog achter het jurkje aan maar die word van hetzelfde stof gemaakt als mijn jurk . Ga zo even shoppen dochterlief is sinds gisteren volop op het potje aan het plassen met af en toe ( 2 x gisteren ) een klein ongelukje dus dat verdiend een cadeautje . Hadden jullie groot feest mariek?