Nou, hier zit het er weer in. Gelukkig heeft het warme weer niet alle zaadcellen van manlief gedood Hoorde trouwens tot mijn verbazing (weet nog niet of ik er blij mee ben), dat je hier standaard 6 IUI's krijgt en als je een miskraam krijgt, dat ze dan weer opnieuw beginnen met tellen. Ik dacht dus dat ik rijp was voor IVF, maar volgens deze telling heb ik er nu dus nog 4 tegoed!... Mocht het deze ronde niet lukken, dan mag ik volgende keer gelijk starten met 75 EH. Dat vind ik wel fijn. Hopelijk krijg ik dan wel 2 eitjes! Maar... hopelijk komt er natuurlijk geen volgende ronde !!!!!
Ik kan niet tellen... Dit is mijn 7e IUI. Ik heb er dus nog 5 tegoed!!! WOW! Weet niet of ik die allemaal ga doen hoor! Ik was eigenlijk wel klaar voor IVF...
@Merah: mooi dat alles er weer in zit en dat het niet is aangetast @babywish: balen meis hopelijk volgende ronde raak voor je @hanied; hopen dat je klachten snel voor bij zijn meis. @mariek: denk dat je babywish bedoelde met de volgende ronde. ik ben nog bezig. @hier: FM gehad 2 eitjes eentje van 14 mm en eentje van 12 mm. Verwachting is maandag pregnyl, nu nog doorgaan met de 68 EH puregon. Toch nog het advies gekregen om vanavond en zondag te klussen mocht het ei raar doen maar verwachting is van niet aangezien ik altijd een eisprong heb met pregnyl anders springt tie niet.
spannend dreamwish hopelijk 2 mooie eitjes die springen....... Kun je dat niet met je gyn bespreken dat je eigelijk wel klaar bent voor IVF merah?
HAHAHA ja ik bedoel dreamwish sorry En voor jou toi toi toi Misschien wel 3 mooie eitjes, het ziet er naar uit dat ze allemaal meekomen of niet oooo ik ga weer duimen
hoi meiden! Lekker warm he?? Pfff.. Ik probeer alles bij te lezen, maar het lukt me niet altijd. Sorrie! Hoe gaat het met jullie? Wij hebben de datum voor de eerste ei-echo
Heerlijk aan het werk. Onze airco is echt geweldig! Blijf hier ook voetbal kijken. Zo lang mogelijk op het werk blijven!!!
hahahahah beetje van slag??? Zonnesteek???? Nog efkes en dan moet Holland!!!! Ben benieuwd of het gaat lukken....
Nouzeg wat een hoop meiden gisteren/vandaag op rood... Ik ook! Had nu een cyclus van 24 dagen... Schiet wel op zo. In oktober gaan we weer verder met iui, eerst zomerstop zh en aansluitend gaan wij met vakantie. Ook sinds gisteren keelontsteking en daarbij ongipijn met migraine... En dat in deze hitte.... Mag ik de komende dagen onder een koele steen?
oooo ik hoop zo dat ze winnen En waarom niet zo goed is brazilie nou ook weer niet toch. Ze hebben een naam en dat maakt het eng.
Gaat hier net zo, wij zitten zometeen ook voor de buis en tja ik heb er een hard hoofd in maar we liggen er pas uit als ze echt uigeschakelt zijn. Duim me in het zweet wil de finale wel in hoor, dat zou een mooi feestje worden.
Jeetje idd,....wel heel veel meiden die aan de chocola zitten Lekker altijd met warm weer,....is er nog plek onder die koele steen? Nederland gaat het niet halen ben ik bang,.....maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar,...je weet nooit!!! Sorry dames,.....ben ff twee uurtjes voor het nl 11tal aan het duimen,....daarna duim ik weer voor jullie!!!!
Hoi Meiden, Ben net na het ziekenhuis geweest, had buikpijn best wel heel erg. De buikpijn is niet erg, komt van de cystes, maar er waren 3!!!!!!!!!! vruchtzakjes te zien, je begrijpt we zijn volledig in shock! In all vruchtzakjes was ook een vruchtje te zien, nog net iets te vroeg voor hartaktie dit kunnen we maandag horen. De gyn heeft al wel aangegeven dat het verstandig is om er 1 weg te laten halen. Erg moeilijk, weet het op dit moment ook allemaal even niet. Wilde zo graag zwanger worden, dan wil je er toch niet 1 weghalen, ik begrijp de risicos maar ik moet er goed over na denken.... pffffffffffff wat een middag zeg... ben totaal in schock!!!!!!!!!
woowwwww meiss 3 beebjes ik zal er geen weghalen meiss wie weet heeft dat weer gevolgen voor de andere 2 beebjes?? zal heus wel goed gaan ze worden wel eerder geboren maar dat is met een tweeling ook wel zo!! woowww!!! geweldig meiss heb je echo foto meegekregen???
Ja, het is een lastige beslissing. Ze zeggen wel dat het risico groter is dat alle 3 doodgeboren worden, dan dat je er 1 weg laat halen... Maandag moet ik weer terug en ik ga nu alvast de vragen op schrijven.... Ik heb een echo foto meegekregen, ik ga deze er straks op zetten...
ja maar dat zal wel heel erg frapant zijn meiss als dat gebeurt toch!! mijn nicht heeft ook een 3 ling 3 meiden zijn nu allen 19 jaar oud geweldigg een 3ling zeg!!! ohh ik wil je echo zien haha zo apart
Hij staat er binnen 10 min op de echo... Ik ben aan de ene kant ook we heel erg blij hoor, maar aan de andere kant ook best bang voor wat komen gaat...