tuurlijk ben je bang meiss is een normale reactie toch!!! niet 1 -2 maar gewoon 3 haha het is ook spannend en zal ook wel zwaar worden maar zoiets is toch ook echt een wonder toch
en ik denk dat je nu al je woorden ook wel terug neemt toch ik bedoel qua onzekerheid en emotie van de mmm echt ik zit hier te stuiteren voor jou hahha
Idd mn angsten en alles zijn nu wel weg, ben alleen in schock wat betreft een drieling. Maandag hebben we een gesprek en dan ga ik alles vragen.... Ik ga hem zo iets groter maken dat is dan duidelijker, maar dit is voor nu even....
Oei, mm7, wat een moeilijke situatie voor jullie! Zoals je weet hadden wij ook 3 eitjes, alleen bij ons dus allemaal niet tot een zwangerschap geleid, helaas. Wij hebben het er ook over gehad, wat we zouden doen als er 3 zouden blijven plakken. Ik ga je niet vertellen wat onze visie hierover is, want ik wil je niet beïnvloeden. Wel wil ik je veel sterkte en wijsheid toewensen in deze situatie. En toch ook nogmaals feliciteren!
woww geweldige echo!!! haha ja ik ben dan weer het tegenovergestelde!! ik zal zeggen ga ervoor!! haha het is in mijn ogen al een wonder als je er eentje mag krijgen maar 3
@Annedore, Idd een moeilijke beslissing.. Maandag gesprek en dan moeten we alle risicos tegen elkaar gaan afwegen. Ik wil namelijk echt niet 3 dode kindjes baren met 16 weken.... Maar wil nu ook niet dat als ik er 1 laat weg halen dat de andere 2 dan risico lopen... Ook al weet ik dat het verstandig is, van binnen voelt het moeilijker....
Ja haha de gyn. zei ineens ; Nou je vriend is wel erg stil he.... Hij is blij maar ook een beetje bang wat ons te wachten staat.. Het is ook best lastig we zijn hartstikke jong, en dan zo n beslissing maken is heel moeilijk... We wachten maandag maar af... Thnx voor jullie steun!!
ja dat is wel jong ja ik zelf ben 25 en vriend is 28 idd best moeilijk lijkt me.. maar zoals IK al zei voor mij zal het niet moeilijk zijn geweest.. ik wens je veel succes meiss en echt praat erover heel erg veel dat zal je wel tot een goede keuze maken.. welke keuze dan ook het zal altijd het beste voor jou en je hubbie zijn
Ik heb de keuze ook nog niet gemaakt, wil eerst weten of het wel een groot risico is als ik het wel doorzet en dus een drieling krijg... Ik hou jullie wel op de hoogte.... Dankjulliewel
Wil wel zeggen hoe blij ik ook ben met een drieling, wat is het verdomme oneerlijk verdeeld in de wereld!!
MM7 wauw 3 vruchtjes Ik ben dan weer anders denk ik. Als ik maar eenigzinds het idee krijg dat de kindjes en of ik echt risico lopen dan kies ik voor 1 kindje weghalen Ik heb liever 2 levende kindjes als 3 dode. Heel veel sterkte en wijsheid met het maken van de beslissing. JAAAAAAAAAAAA we zijn door JOEHOE Ik voelde het ik voelde het
Jou mening deel ik mariek73, zo denk ik er ook over. Liever 2 gezonde kindjes, dan uiteindelijk geen kindjes....
mm7: goh van harte met 3 beebs, wat een rot situatie. maar ik zou denk ik ook voor 2 gezonde kindjes kiezen als straks 3 niet levende kindjes, hoe dan ook het blijft een lastige situatie. en een moeilijke beslissing.
mm7; jeetje mina...weet gewoon niet wat ik lees. Ik ben zwanger geweest van een 2ling en daar was ik al in shok van...3.... Ik ga je ook geen advies geven, maar doe ik wil jullie wel veel wijsheid toewensen met het maken van de keuze. en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wij zijn door!!!!! Nooit verwacht maar wel kei gehoopt! Ik ga nu lekker stappen en ben er morgen weer! Alvast welterusten!
Tjonge mm7... Het risico is er natuurlijk altijd als er 3 springen, maar als het dan ook ineens echt werkelijkheid wordt en je bent echt zwanger van 3.... WOW! De wijsheid heb ik niet in pacht, wil je enkel aanraden om niet alleen naar je kindjes te kijken, maar ook naar je eigen gezondheid! Onderschat de risico's niet en laat je goed voorlichten. Tuurlijk worden er drie-lingen geboren die kern-gezond zijn, maar helaas gaat het ook geregeld mis. Heel veel sterkte en wijsheid gewenst! Verder heb ik aan de rest nog een ego-vraagje: vandaag IUI gehad en nu heb ik bij het afvegen (toiletbezoek) wat licht bloedverlies vermengd met slijm. Ik heb dit nog nooit gehad na IUI. Herkent iemand dit? Heeft het consequenties?
Ik heb het zelf niet gehad maar ik weet wel dat het vaker gebeurd en dat het niks ernstigs is Het kan zijn dat bij het inbrengen iets geraakt is, slijm is van net voor de eisprong Niks ernstigs dus. Gewoon "lekker " op het bankje gaan zitten en duimen/ bidden