ja hoi sylvia. Ik moet 3 dagen 75E spuiten en dan terug voor een echo.. kijken of ze hard groeien.. ze hopen dat er nu 1 of 2 groeien en niet weer allemaal tegelijk.
voor degene die morgen naar het ZH moeten heel veel succes. Ik ga mijn bed op zoeken ben bekaf. Trouwens zo gaan de dagen ook sneller voorbij... tot ik kan testen. Fijne avond nog liefs dreamwish
Heidi, vreemd zeg dat het dan ineens weg is. Hoef je nu niet eerst ongi te worden? Mag je weer gewoon verder? Krijg je vrijdag dan weer een fm? Natascha, welkom. Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag. Ben nl bezig met 1e puregon. Moray, ik heb helemaal geen last van bijwerkingen bij puregon bij de clomid had ik er wel heel erg last van. Dus ik ben wel blij met de puregon. Succes vrijdag op de 1e fm. Ik ga voor je duimen dat je goed nieuws krijgt! Sylvia, ik weet eigenlijk helemaal niet wat de pco-klachten zijn . Dus ik kan je ook niet vertellen of ik er veel last van heb. Ik zal zo eens googlen. Dat verhaal over de moet-sex dat herken ik wel. We hebben toen een week gehad, toen dachten ze dat ik zelf een eisprong zou hebben en toen moesten we om de dag klussen. Pff, op een gegeven moment denk je echt: moet ik nou alweer?! Ze hebben mij verteld dat als ik s middags ongi werd, dat ik dan de volgende dag pas als dag 1 moest tellen. Roosje, Jij bent inderdaad niet de enige. Hopelijk volgende ronde beter. Krijg jij iets dat je ongi opwekt? Anders moet ik morgen in het zh vragen hoe het zit bij mij? Of ik dat ook moet . Dream, ik heb gewoon tegelijk word openstaan en daar typ ik dan mijn reactie meteen. Andesr wist ik op een gegeven moment echt niet meer wie wat had geschreven. Maar het is nu erg druk hier. Je kunt niet even snel bijlezen. Maar ja, dat is ook wel weer gezellig.
wie heeft er ook ervaring met dufasthon? ik heb het al een keer eerder geslikt en moest toen de hele strip op maken en na 4 dagen werd ik ong. maar ik hoorde ook dat dit dus al eerder kan doorzetten? wat overgens niet in de bijsluiter staat?
hoi merel jaa ik krijg dus dufasthon. elke keer als ik in het ziekenhuis ben vergeet ik het dus te vragen of je alle pillen moet opslikken en of je nou eerder ong. kan worden dan na die 14 dagen van de 14 pillen.. ik hoop namelijk dat het eerder doorzet ik ga over 4 weken naar spanje dus dat zou erg rot uit komen ivm de echo's om in de gaten te houden hoe de folikels ontwikkelen..
Roosje, ja, dat zou dan wel fijn zijn. Anders bel je morgen even naar het zh om het na te vragen? Ik vind het wel vreemd dat ik dat niet hoef te slikken. Morgenvroeg moet ik naar het zh, dus dan vraag ik dat meteen even na.
ik heb hier voor v.a 3e dag vd cyclus 7 dagen lang 50E gespoten en had toen een overstimulatie.. en na een paar dagen waren alle eitjes nog te groot.. balennnn
roosje, he? als je met 50 E al zo heftig reageert waarom moet je dan nu meer E spuiten en niet minder? Ik had met 75E 6 eitjes en moest accuut stoppen en spuit nu 41,6E
ja dat vroeg ik me ook af.. maar heb soms het gevoel dat ik voor ik het weet weer buiten sta. ik moet nu 3 dagen 75E spuiten en dan hopen ze dat 1 of 2 eitjes een voorsprong krijgen.. wat ze daarna vanplan zijn week ik eigelijk niet. ik vind het zoals ik net al zei heel haastig verlopen.. en als je naar het ziekenhuis belt voor advies beloven ze terug te bellen wat ze vervolgens niet doen.. dan moet je weer een of ander nummer bellen tussen half2 en half3 heb ik het nummer van bijzondere tandheelkunde gekregen ben ik weer te laat.. jeetje.. je moet echt een hoop geduld hebben.. hoeveel dagen spoot jij 75E? en op welke dag vd cyclus was jij begonnen en op welke dag moest jij op controle komen?
ik begin altijd op cd 3 met spuiten en moet altijd op cd 10 voor de eerste echo.. de vorige keer had ik rond dag 16 zoveel eitjes en nu zit ik al weer op dag 19 en zit er nog weinig, maar het schijnt ook elke maand anders te zijn bij PCO'ers.. ik ga slapen en morgenvroeg een FM, tot morgen!
nou alles is weg! slijmvlies is nog wel 5,5 mm maar alle eitjes zijn onder de 10 mm! Per vandaag moet ik ophogen naar 50E puregon en vrijdag al weer terug komen, ze willen kleine strapjes omhoog en goed bijhouden omdat als ik iets te veel hormonen krijg ik er gelijk heel goed (te goed) op reageer. Het kan dus zijn dat ik nu op 50 E een goed eitje aan ga maken, maar het kan ook zijn dat mijn lichaam denkt: we hebben ons best gedaan, dus bekijk het maar en dat ik weer aan de provera moet... Dus het is en blijft afwachten hoe ik ga reageren op de 50E en hij gaf ook aan dat als ik op de 50E al gelijk heftug reageer door gelijk al veel eitjes aan te maken dan gaan we weer een stapje terug, dan heeft de 50E het begin gedaan en dan mag een stapje terug het afmaken.. Het kan dus alle kanten opgaan.
Tjonge, dat is balen! Alles weer weg/kleiner geworden. Het wil nog niet erg vlotten bij de meesten van ons. Ik hoop dat 50E precies genoeg voor je is, zodat je een mooi eitje krijgt! Wel mooi dat ze je zo goed in de gaten willen houden! Succes. Liefs!
hey sylvia, wat rot zeg dat alles kleiner is geworden! hoop dat die 50E wel goed werkt bij jou. en hoop dat we elkaar over aan paar maandjes allemaal goed nieuws kunnen vertellen! we gaan er wel van uit toch!.. positief blijven denken meer kunnen we niet doen. helaas
@Sylvia...Ik moet morgen om 15:05 uur. Ben erg benieuwd of er dan wel wat groei zichtbaar is. We zullen zien.
vlinder, spannend morgen! Ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden Dat kan toch niet terwijl ik puregon spuit?
@pco klachten... ik kamp zelf met overgewicht, en vooral overbeharing. op plekken waar je het juist niet wilt hebben. en uit het bloed is ook gekomen dat ik pco heb, terwijl toen ik 10 jaar geleden in het zkh kwam en men het pco beeld zag, er uit het bloed niet het pco naar voren kwam. ik vermoed dus dat het met de jaren verergerd is. @roosje.. balen dat de eerste ronde is mislukt. hoop op volgende ronde beter nieuws zag trouwens dat ik het een beetje raar hadopgeschreven, ik bedoelde 11 dagen 50 IE haha en niet 11 rondes al. (al is dit wel ronde 17 in totaal met clomid en zo) @merah.. succes morgen met je Inseminatie. eerste keer ? @vlinder.. ik spuit vanaf cd 3. in ieder geval vanaf de dag dat ik een uitgangs echo heb gehad. eerder mocht niet succes trouwens morgen ! @sylvia... bij ons tellen ze als je na 12 uur gaat bloeden (smiddags) de volgende dag als cd 1 spannend dat je weer aan de 50 IE gaat. ben benieuwd hoe het nu gaat... @merel.. nee ik ga gewoon verder, hoef niet eerst ongo te worden. ze hebben het gewoon opgehoogd en dan vrijdag nieuwe echo @hier... nou de 13e puregon zit er weer in. manlief had niet genoeg in de ampul zitten dus we moesten een nieuwe aanbreken. baalde dus al dat hij 2 keer moest prikken, maar toen prikte hij ergens verkeerd want ik gilde het letterlijk uit. die arme schat schrok zich te pletter ! hier probeer ik de dagen een beetje door te komen tot het weer vrijdag is. ben zo benieuwd ! gelukkig nog maar 1 dagje en dan moegen we weer tis hier trouwens ook een gedoe hoor om in het zkh te komen. manlief heeft de auto mee (heb niet eens een rijbewijs) en dan moet ik dus met de bus. uur heen, uur terug en met pech een uur wachten want hij gaat maar eens per uur terug va het zkh...
@sylvia... die menstruatie klachten heb ik ook steeds hoor, komt volgens mij omdat er van binnen van alles gebeurt