mm7, ik hoop ook voor je dat moeder natuur de keuze zelf gaat maken. Dat scheelt jullie weer een hoop schuldgevoel. Hou ons op de hoogte! Dreamwish, spannend meis! Babyhope, voel je al iets??? Ik ga morgen testen! Heb het toch volgehouden om niet meer te testen! Ik zeg eerlijk dat ik niet denk dat ik zwanger ben. Ik voel namelijk niets wat op een zwangerschap lijkt. Dus ik ga er van uit vandaag of morgen ongesteld te worden. Mariek, hoe is het gegaan meis?
De eerste 2 dagen spuiten heb ik gehad en ik moet zeggen dat het me 100 % meevalt om zelf te prikken, Manlief zet normaal Pregnyl maar dit gemakkelijker als ik het zelf doe . mm7 ook ik snap je gedachte heel goed en hoop voor jullie dat moeder natuur mee helpt. Mariek gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk een mooie ei of 2 .............. Spannend Hanied hopelijk een posi test voor je.
@Dreamwish, op het moment vreselijk last van mn rug (alsof ik ongesteld ben) en erg moe. Ik schrijf het nergens aan toe, want het is pas de derde dag na IUI. Hoop niet dat mn nierbekkentonsteking terugkomt. Even afwachten dus. Succes met je ei!
Goeoeoeoede avond Zo hier een druk daggie achter de rug Vanmorgen eitjes zoeken en hoera er zaten er vandaag (dag 11) al 2 (1 van 10,5 en 1 van 11) Dat ziet er goed uit dus Vrijdag terugkomen om 18.10 en dan of zaterdag of maandag iui We hebben het ook over de hoeveelheid zaadjes gehad en hebben besloten als er ronde 4 nog zo weinig is om verder te denken Dus ik hoop iui met dr W en dan gelijk afspreken hoe en wat als het weer een no no is. Vrijdag heb ik dr R (wel jammer) Daarna naar het ziekenhuis geweest en 1 cc uit de maagband laten halen Ik heb vanavond een heeeeeerlijke maaltijd salade op Men wat heb ik genoten Misschien draagt dat ook wel bij aan een positive ronde Volgens dr W zou het bijna wel moeten dat ik een vroege zwangerschap/ mk heb gehad afgelopen keer Maar ja wat schiet ik daar mee op, helemaal niks Dus ik leg het naast me neer en ga weer verder. MM7 2 hartjes al wauw Je stoot ook mij niet tegen de borst met de opmerking hoor Je kan het op 2 manieren zien Je bent lang bezig en moet blij zijn dat je zwanger bent en niet zeuren dat het er 3 zijn Maar ik zie het meer als je bent zo lang bezig, ik zou het risico niet nemen om ze alle 3 te verliezen Dus ik kan me erg vinden in jou gedachten meis xxxx
mm7,wat goed zeg 2 hartjes al gezien! En ik kan me je gedachten heel erg goed voorstellen!! Beter dat moeder natuur het voor je oplost dan dat jullie de keuze moeten maken. Mariek,super 2 eitjes!!! Top!!! Ik ben vanmiddag bij de gyn geweest en heb beide hartjes horen kloppen,pffffffff toch wel weer een opluchting! De gyn dacht aan een jongen en meisje,omdat 1 hartje sneller klopte en dat zijn dan meestal meisjes zei ze. Voor ons gevoel was het ook al j/m,maar dat weten we de 20ste,dan heb ik de 20weken echo. En de 21ste de pretecho Mijn bloeddruk was nog wel erg laag,dus mocht ik zoute dropjes eten en cup a soupjes gaan nemen,maar dat deed ik dus al..want ik heb echte behoefte aan zout! Verder was alles prima! O ja,ik moet dus al met 28 weken stoppen met werken,dat staat in het nieuwe cao zei ze!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ha meiden, Vandaag m'n 4 dag geprikt met puregon, zo langzamerhand begint het te wennen en gaat het sneller. Ik prik elke avond rond 18.00 uur, dat heeft 't ziekenhuis ons geadviseerd. As donderdag eerste FM. Deze ronde nog geen IUI dus we gaan het zelf proberen. Allemaal fijne avond en trusten voor straks. xxxx
mamavanrenzo, wat leuk zeg! Fijn om te lezen dat alles goed gaat. En met 28 weken stoppen met werken...lijkt mij ideaal! Geniet van alles en vooral ook van de komende echo´s!
@Mariek,.....Happy Birthday!!!!!!! Wauw,...de mooiste kadootjes voor je verjaardag heb je vandaag gehad,...iig,......er zitten twee eitjes op je verjaardag,.........heeeeeeeeeeeeeeeeel veel su6,....ga heel hard voor jou en je mannetjes duimen,....dat er vooral ook veel zwemmertjes aan het groeien zijn!!! @MM7,.......ik snap jou gevoel heel goed,........zou ik zelf ook hebben,.....wel spannend hoor,...wanneer moest je terug komen? Dit heb ik denk ik ff gemist. @Merah,...fijn dat je nog steeds actief bent,.....ik kan het alleen maar waarderen als iemand haar eigen mening geeft en zoals meerdere al schreven,........bij geschreven woorden,....kun je geen emotie toevoegen,...dan is het maar net zoals het wordt geinterpreteerd. @MVR,....wauw,...super,....ennnnnnnnnnnnn? nog nieuwe buikfoto's geplaatst,.....of nog beter,,.....een echo foto????? Ben benieuwd!!! @De rest.......heel veel succes met wachten tot die ene zwemmer het eitje binnen dringt en samen een warm nestje zoeken en blijven plakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @hier,.....morgen ff bellen voor een afspraak,...........deze wachtbank is echt niet leuk,......alles voor het goede doel!!!
MVR wauw een jongen en een meisje en 2 kloppende hartjes Hanied hoe is het met jou meis, jij gaat toch testen vandaag EN EN EN ?????????? Rissy hoe is het met jou meis, waar zit jij nu in de cyclus? Dank je wel alvast voor het duimen Moon dus het valt allemaal mee (het spuiten) Ik duim voor mooie eitjes op je FM Hier een beetje mindere ochtend, ik stik van de hoofdpijn en ben zoooo moe Ik slaap de laatste tijd erg slecht Maar dat komt denk ik ook door het slechte eten/ drinken van de afgelopen tijd Gister natuurlijk weer meer binnen gekregen dus ja.
Getest...helaas negatief! Laat die ongie maar komen! Had al het gevoel dat ik niet zwanger was. Op naar het echte werk voor mij...IVF!
Mariek, ik vind het wel jammer maar ben er niet verdrietig om. Had me er al op voorbereid! Ik ga zodra ik ongesteld ben weer verder aan mijn 3e icsi poging! Ik heb bijna vakantie van mijn werk dus ga ik lekker aan de hormonen zonder mijn collega's ermee lastig te vallen! Was jij weer begonnen met iui of niet? Weet het effe niet meer....
Hanied ik herben je reactie wel hoor Ik merk dat ik ook steeds minder voel bij een mislukte poging Zelfs toen dr W vertelde dat ik waarschijnlijk wel zwanger was maar een vmk heb gehad had ik zoiets van nou ja jammer maar helaas Ik had 2 eitjes (11 mm) en mag waarschijnlijk zaterdag of maandag alweer iui en op het wachtbankje Wat gaat het toch hard hè Ik ben erg benieuwd naar jou icsi poging Wij moeten er misschien ook aan geloven Kan je mij eens uitleggen hoe z'n icsi cyclus werkt? xxxx
goedemorgen meiden @mariek jeeeyy wat goed meiss 2 eitjes nou ik gaa heel erg hard voor je duimen meiss en mischien toch vmk geweest ik vind het wel jammer en erg voor je moppie!! @merah ik heb dat ook gehad na de iui van dinsdag tot afegelopen zondag last van mijn rug voornamelijk bij het opstaan en ook mijn eileider waar het eitje was gesprongen deed pijn zo was dat in de eerste ronde ook en toen was het raak.. nu ben ik alleen maar moe moe moe maar kan niet slapen hahaha!!! ik duim voor je hoor!! @hanied neeee ik vind het echt niet leuk hoor en al helemaal oneerlijk allemaal knuffel meiss.. @mvr jeey 2 hartjes gehoord en waarschijnlijk een jongen en meid meer kan je niet wensen toch meiss.. heb je og een mooie buik/echofoto??? @hier ja ik heb het bij het stukje van merah al geschreven ik ben zo moe maar word om het uur wakker verder kan ik niet meer tegen sigaretten rook en koffielucht hahaha xxx
OE dat klinkt goed babyhope Niet tegen sigaretten en koffielucht kunnen is een teken. Ik duim ik duim nog 9 dgn en je weer het
ja ja haha en dat duurt best lang wil echt weten of het een keertje gelukt is puur omdat we nog steeds zo positief zijn heb er wel een goed gevoel over eigenlijk
Aaaahhhhhhhh! Vrijdag na de IUI had ik een 'moetje' met mijn man. Wij vinden dit fijn, want mochten we zwanger raken, dan kunnen we gewoon zeggen dat we het zelf hebben gedaan . Het was nogal een stroeve bende. We wilden wel, maar waren beiden eigenlijk niet in the mood... De volgende dag was ik helemaal schraal van onderen... En.... schimmelinfectie! Waarschijnlijk nog een erfenis van de antibiotica van de nierbekkenontsteking. dus ik weer naar de huisarts en weer aan de pillen. Houdt het dan nooit op? Wil niet negatief doen, want dat willen we hier niet op het forum ( grapje meiden!!!), maar ik word er toch langzamerhand niet goed van! Hanied, ik vind het zo spijtig voor je Ik duim voor je volgende ICSI-ronde. Dat is toch wat gerichter dan IUI, met wellicht betere slagingskansen.
oh merah balen meiss heb je wel doorgegeven aan je ha dat je mischien zwanger kan zijn?? in verband de medicijnen?? ik heb normaal altijd rond de eisprong zo`n brandend gevoel van onderen nu heb ik helemaal nergens last van.. ik ben dan niet droog maar heel erg vochtig hahahha
Hallo allemaal! Ik zou graag met jullie mee schrijven...... Zal even mezelf voorstellen.... Brabbel 22 jaar oud, 7 jaar samen met mannetje, wonen ook al 2,5 jaar samen, en Augustus gaan we trouwen. In Juli 2008 gestopt met de pil, jaartje zelf geprobeerd met ovulatietesten, en toen naar het zh. Aantal maanden Clomid, en Pregnyl, zonder verdere behandelingen. Toen besloten voor IUI te gaan, met Clomid en Pregnyl, aangezien mannetje ongeveer 7 milj. zwemmers heeft met een goede beweeglijkheid. Na 5 keer IUI een Hsg gehad, en alles zag er goed uit. Alle maanden groeiden mijn eitjes goed, en ik was gewoon ziek van mijn eisprong. Schijnbaar voelde ik deze heeeeeeel erg duidelijk. Vrijdag de 7e IUI, en daarna een maandje rust. Dan heeft het ziekenhuis zomerstop, en gaan we trouwen. Dan mag ik daarna gaan beginnen met Puregon. Zijn er meer meiden die gewoon goed reageerde op de Clomid, maar toch met Puregon moesten beginnen?
Merah baluuuu Is het candida???, Dat heb ik namelijk ook vaak Dat komt vaak ook door stresssss en spanning Ik had het toen ik zwanger was van carlijn, hup een kanon van een pil vaginaal inbrengen en het was weer over Dit kan geen kwaad voor een vruchtje of zwangerschap hoor. Het zal nu wel snel weg zijn xxxx