Extra water drinken is goed voor de afvoer van alle afvalstoffen Dus het zou idd kunnen helpen als je misselijk bent van dat spul je lijf zal moeten wennen Sterkte xxx Jééé mm7 3 stuks al, en dat kan nog steeds geen kwaad voor de zwangerschap? Jij ook maar goed drinken, misschien helpt het
Ik krijg maandag instructie en dan denk ik ( hoop ik, omdat ik nu utro gebruik en soms weleens 6 dagen overtijd loop) volgende week. Jee een drieling wat gaaf. Is het 3eiig?
hey kaboutertje ik spuit altijd alles in mijn been en is geheel pijnloos meiss dikke kus cindy knuffels voor alle andere meisjes
@Mariek73, het schijnt geen kwaad te kunnen op deze termijn voor de zwangerschap, als het er rond 20 weken nog zit dan opereren ze meestal, maar de kans is groot dat het voor die tijd al weg is. Het doet wel pijn, en dat is erg vervelend. @Kaboutertje, Ik zal het maandag dan idd even overleggen of t in je been mag, wel zo fijn als hun het geen probleem vinden toch? En ja het is 3eiig. Vind het heel leuk, maar aan de andere kant had ik het liever anders gezien. We zitten nu in een situatie waar ik niet in had willen zitten, er 1 weg halen of met risico 3 kinderen op de wereld zetten.
Juist, 2 waren medisch gezien genoeg geweest. Maar moet je nu nog de keus maken om er een weg te laten halen? Zo ja wat een onmenselijke keus, heel moeilijk.
Hallo dames, Moest gister heen voor FM... 3 stuks eentje van 12,1 mm, eentje van 13,4 en eentje van 14,2 Wauw, en dat al op dag 7. Ik moet morgen weer heen om 11:55. En morgen gaan mijn ventje en ik in ondertrouw. Spannend...
Dreamwish 3e ronde puregon NOD 18-07 Lin71 1e ronde puregon en pregnyl 1 ste FM 08-07 Merah 7e IUI NOD 13-07 Mariek73 4e ronde IUI gonal f/ pregnyl, 2de FM 09-07 Moon0810 1e ronde puregon FM 08-07 Hanied start binnenkort met 3e ICISI Babyhope fostimon en pregnyl NOD 15-07 Brabbel1988 Clomid 7e IUI 09-07 Rissy Annedore 27-6 start 2e ronde gonal-f fm 09-07 Beginneling mamavanrenzo zwanger tweeling 20-07 20W echo mm7 zwanger drieling echo 12-07 BabyWish91 3e Ronde puregon+pregnyl 1e FM 07-07, 2e FM 09-07
Vanmorgen eerste FM gehad, er zater er 3, 2 rechts en 1 links . De linker was het grootst, bijna 15 en de 2 andere rond de 13. Vandaag en morgen nog spuiten en zaterdag weer een FM en dan afwachten wanneer de pregnyl kan. Erg spannend! Misselijkheid is idd iets afgenomen door het water drinken. ps. zou iemand voor mij het lijstje ff aan willen passen? Knuffel
Dreamwish 3e ronde puregon NOD 18-07 Lin71 1e ronde puregon en pregnyl 1 ste FM 08-07 Merah 7e IUI NOD 13-07 Mariek73 4e ronde IUI gonal f/ pregnyl, 2de FM 09-07 Moon0810 1e ronde puregon FM 08-07 2de FM 10-07 Hanied start binnenkort met 3e ICISI Babyhope fostimon en pregnyl NOD 15-07 Brabbel1988 Clomid 7e IUI 09-07 Rissy Annedore 27-6 start 2e ronde gonal-f fm 09-07 Beginneling mamavanrenzo zwanger tweeling 20-07 20W echo mm7 zwanger drieling echo 12-07 BabyWish91 3e Ronde puregon+pregnyl 1e FM 07-07, 2e FM 09-07 Annedore ik moet morgen om 18.10 bij dr R voor de FM
Hoi meiden, Ik kijk al een paar dagen mee op dit forum en zou graag mee willen kletsen. Merk bij mezelf dat ik steeds meer behoefte heb om contact te hebben met mensen die in dezelfde MMM zitten, ondanks alle goedbedoelde adviezen in mijn omgeving. Ikzelf ben net een week of twee geleden begonnen met mijn eerste ronde puregon. Ik ben in 2008 in de MMM terecht gekomen omdat mijn lichaam totaal de weg kwijt was nadat een vijftal vleesbomen verwijderd waren. 8 Ronden Clomid geprobeerd maar mijn lichaam reageerde ook nauwelijks op 150 mg. Mijn Gyn gaf toen aan dat ik eerst moest afvallen om verder te gaan naar puregon (ben idd te zwaar en moest naar een BMI<35 ). Na 17 kilo afgevallen te zijn ben ik op 24 juni begonnen met prikken (75 EH), op CD 13 gebeurde er nog niks dus door naar 100 EH. Ik baalde al omdat ik hoopte dat er na het afvallen en met nieuwe medicatie in ieder geval iets ging gebeuren. Nu kreeg ik gisteravond ook nog last van bloedingen? Heeft iemand dat hier wel eens gehad? Ik heb ook wat pijn zo rond mijn eierstokken (tenminste ongeveer daar) Dus ik vanmorgen ZH gebeld maar mijn arts (ze hebben maar 1 fertiliteitstarts) was er niet en ik heb pas morgen een afspraak. Advies van een andere Gyn: niet meer prikken, breek maar af. En dat zonder echo of wat. Zat me niet lekker dus vanmiddag weer gebeld. Gezegd dat ik niet zomaar wil stoppen en als er kans is op OHSS ik dat wel zeker wil weten voordat ik stop en wat zeggen ze nu. Het kan geen kwaad, maak je geen zorgen ga maar door met prikken en we zien je morgen wel. Ik viel bijna van mijn stoel , als ik de eerste keer geluisterd had, was deze maand misschien voor niks geweest . Sorry, al met al een heel verhaal geworden. Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad? In ieder geval morgen weer FM en hopen op goed nieuws en hoop dat het bij de rest van jullie ook goed gaat...spannende dagen!! @BabyWish91. veel succes morgen en ook veel plezier! Hopen op alleen maar leuke dingen!
Betekent dacht ik overstimulatie....had de afkorting uit de lijst op het forum, misschien niet de goeie. Bedoel dat er te veel follikels rijpen. Ik moet een hele nieuwe taal bijleren
OHSS is volgens mij Ovarieel Hyper Stimulatie Syndroom Mariek: dan gaan we elkaar niet zien. Ik moet om 12:40 uur bij dr. W
Wahahahahaha stiekum toch nog een IUI aanstaande zaterdag. Er zaten nu al 2 mooie eicellen van 19 en 21 mm. Vanavond dus pregnyl zetten en zaterdag IUI. Ben zelf ook de weg kwijt. Dacht een zomerstop te hebben maar gelukkig nog een kans. Tot hoelang spuiten jullie door met puregon in als je pregnyl weet wanneer te spuiten.
Dreamwish 3e ronde puregon NOD 18-07 Lin71 1e ronde puregon en pregnyl 08-07 pregnyl 10-07 4de IUI Merah 7e IUI NOD 13-07 Mariek73 4e ronde IUI gonal f/ pregnyl, 2de FM 09-07 Moon0810 1e ronde puregon FM 08-07 2de FM 10-07 Hanied start binnenkort met 3e ICISI Babyhope fostimon en pregnyl NOD 15-07 Brabbel1988 Clomid 7e IUI 09-07 Rissy Annedore 27-6 start 2e ronde gonal-f fm 09-07 Beginneling mamavanrenzo zwanger tweeling 20-07 20W echo mm7 zwanger drieling echo 12-07 BabyWish91 3e Ronde puregon+pregnyl 1e FM 07-07, 2e FM 09-07
Annedore RUILEN, ik wil dr W hahahahahaha, wil niet bij dr R Ik ben wel een beetje in de war want als de eitjes morgen om 18.00 goed zijn dan kan ik toch nooit zaterdag iui krijgen Ik word er een beetje zenuwachtig van. Maar hopen dat het maandag moet zijn en niet alles op het laatste moment
Dan zou het zaterdagavond moeten, maar dan zijn ze niet open toch? Of zaterdag de Pregnyl en dan maandagochtend IUI. En nee...sorry...niet ruilen. Ik heb dr. R een keer gehad en daar werd ik niet heel blij van. I luv dr. W
hey stephanie welkom hier meiss.. nou ik vond het advies van cyclus afbreken wel normaal eigenlijk,heb het namelijk nu ook zelf 2x meegemaakt en spuit nu al zo`n 9maanden.. eerst gonal-f en heb in maart april en mei de cyclussen ook af moeten breken door een tussentijdse bloeding de laatste keer zelfs ook en toen had ik 4 mooie eitjes als je een tussentijdse bloeding krijgt betekent het dat je baarmoederslijm al aan het oplossen is waardoor je dus gaten in je baarmoederslijm creeerd.. mocht je een eventueel bevrucht eitje hebben nu die kan zich nooit of te nimmer innestelen door die gaten dat valt er dus gewoon doorheen,dus vandaar ronde afbreken en opnieuw starten.. qua overgewicht heeft echt totaal niks met je zwangerschap of eigroei te maken hoor!! ik heb ook overgewicht en bij de kliniek waar ik onder behandeling ben hebben meervoud meiden overgewicht maar geen van allen hoeft af te vallen hoor!! dta is echt gewoon onzin... succes meiss!!! mariek en anne heel erg veel succes alvast voor morgen oh ja mariek dr.r kennende mag je zaterdag ochtend de laatste gonal spuit zetten en s`avonds de pregnyl en dan maandag ochtend de inseminatie dus dan heb je op maandag net zo`n mooi groot ei als ik had 25.7mm