meiden ik ga even weg kwam er gisteren achter dat foliumzuur op is. tot zo du nu 2 daagjes niet genomen, snel weer innemen dus
Heel intressant! Mag ik nog even verder vragen? Ik moet puregon toch alleen spuiten vanaf dag 3 tot de eisprong? Dan bij 16mm eitje pregnyl. Dus hoe kan je dan na je eisprong overstimulatie hebben? Hoe vaak moet je dan bij puregon voor een fm? Ik dacht dag 3 uitgangsecho en dan gewoon vanaf dag 9 weer een "normale"fm tot de pregnyl en de IUI. Onze "planning"is om direct na de IUI op vakantie te gaan. Ik neem aan als je IUI gehad hebt, dat je dan voor de 2 wachtweken het zh af bent?
kaboutertje ja klopt na de iui ben je zoiezo 3 weken zkh af want je hoeft niet elke keer voor een uitgangsecho hoor!!! trouwens was je nu ook naar geertgen gegaan???
Ik weet nog niks, ik ben om 18.10 aan de beurt brrrrrrr, zoooo spannend Merah en annedore hoe is het bij jullie???
Babyhope hoezo 3 weken? Vanaf dag 14 tot je NOD is toch 2 weken en dan op dag 3 weer een uitgangsecho? Geloof dat dat hier elke cyclus is. En nee, heb zowel telefonisch als via mail contact met hen gehad en zij doen niets meer dan ons zh. Ik ben nu ook voor de mk-en in Gent. Hoewel zij daar tot op heden ook niets kunnen doen. In aug moeten we weer terug, hopelijk dat ze toch nog iets in ons zien.
Hier alles OK. Candida is gaan liggen en dat is wel zo fijn. Van een eventuele zwangerschap merk ik nog weinig. Heb wat vollere borsten gekregen en gevoelige tepels, maar dat heb ik eigenlijk elke maand (van de Pregnyl). Kan me van mijn zwangerschap herinneren dat ik 3 dagen voor NOD pas echt moe werd en mn borsten echt begonnen te groeien. Dat zou dan pas dinsdag moeten zijn... Ik zit pas een week na inseminatie... Maar heb een LF van 12 dagen, dus woensdag begint het aftellen! Ik verwacht eigenlijk niets. Heb een beetje mijn hoop gezet op volgende maand. Dan mag ik meer gaan spuiten. Maar... met een beetje geluk hebben we die maand helemaal niet meer nodig
kaboutertje ja dan is het 2 weken bij geertgen niet hoor!! 2 weken na iui als ongi op dag 3 beginnen met spuiten en cd 10 1ste fm dus 3 weken en nog iets voor je er weer heen hoeft te gaan ok dus geertgen is het niet geworden hoop dat je nu heel erg snel meer duidelijkheid hebt meiss,wil je alle verdere verdriet besparen meiss.. merah wanneer mocht jij testen?? ik de 15e
Ja precies, hier dan dus 1x extra voor uitgangsecho. En ik moet vaak dag 8 of 9 al voor 1e fm, omdat mijn ei ook weleens op dag 11 wilt springen en we anders dus weer eens te laat zijn. Gent zag er eigenlijk niets meer in. En dan mag je niet door, maar uiteindelijk zijn we toch gebeld voor een afspraak met de arts. Dus heb ergens nog een klein hoopje. Maar ga daar zeker niet IUI-en. Dat vind ik gewoon niet te doen. Het is vanaf ons toch een 3 uur rijden ( en dus ook weer terug). En dat dan 6x in de week/maand. Dus nee IUI-en blijven we gewoon in NL. Lief dat je het vroeg
tuurlijk vraag ik het je meiss ik lees ook nog wel mee op het iui topic hoor!!!! heb je niet gezien dat ik betrapt was hahahha
@Kaboutertje, tuurlijk mag je doorvragen. We zijn hier allemaal om elkaar te helpen toch... Wat de gyn mij vertelde over de overstim. was dat ik dus in 1e instantie te heftig heb gereageerd op de puregon, daardoor had ik dus na 6 dagen a 3 eitjes. Je eierstokken zijn dan al gevoelig, en lichtelijk geirriteerd. Als je hcg aanmaakt omdat je zwanger bent, reageren je eierstokken ook weer op dit hormoon, dit in combi met het heftig reageren op de puregon, maakt dat je late OHSS krijgt. Als je nog meer info wilt kan je ook eens kijken op google. Misschien dat daar een heldere uitleg staat dan die van mij, ik vind het ook moeilijk om te verwoorden. Over de fm's ik moest op dag 2 komen voor uitgangsecho en daarna voor de 1e fm op dag 6. Ik weet wel dat ze je met puregon meer in de gaten houden dan clomid, dus meer fm's maar dat kan ook zijn omdat ik pcos heb. Als je pcos hebt, heb je ook een verhoogde kans op overstimulatie. Heb je dit dus niet dan zal ik me niet heel erg druk maken. Na de IUI heb je 2 wachtweken, heerlijk als je dan op vakantie gaat, want dan gaan die weken voor je gevoel waarschijnlijk sneller. Bijna testen bij een aantal, spannend hoor. Hoop voor iedereen op 2 mooie streepjes, dan kunnen we het topic, zwanger na gebruik van puregon of ander spuit hormoon maken... Hahha ik duim!!!!
Officieel testen..... Tja, ik neem aan 14 dagen na IUI. Dat zou dus 16 juli zijn. Ik heb echter een LF van 12 dagen, dus als er de 14e nog geen maandverband nodig is, dan ga ik een testje halen!
Bah! Weer geen reactie op de Gonal, terwijl ik nu toch gelijk begonnen ben met 75eh. Nu opgehoogd naar 150 eh. Ik mag volgende week vrijdag terugkomen, maar als ik het gevoel heb dat de Gonal nog weinig heeft gedaan mag ik ook over 2 weken pas komen. Ik vind het toch wel fijn om tussendoor ff te spieken, dus ik laat mijn afspraak bij dr W. voor de 16e gewoon staan Ben benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren. Denk niet weer 65 dagen aangezien we nu sneller ophogen. Tot zover. Hoe is het met Mariek? IUI gepland?
Zo weer een meting gehad Er zit in ieder geval minimaal 1 ei van 16 mm, de andere kant kreeg hij niet goed in beeld Idd maandag iui zoals gedacht maar wel om 17.30 Nu hopen dat de zaadjes in topvorm zijn Als deze kans mislukt word het icsi Balen annedore dat het niet aanslaat Is er niks anders wat wel helpt??
Hallo meiden. Minder goed nieuws. Het ziet ernaar uit dat mijn cyclus 1 van 28 dagen wordt. Normaal op dag 10 of 11 moet ik de pregnyl al omdat mijn eitjes op springen staan. Nu zijn de 3 eitjes tussen de 13 en 16 mm. En bms is helaas weer achteruit gegaan. De eerste ronde puregon was het 8,4 mm !! Nu maar 4,6 mm Dus helaas heeft de puregon maar een keer een goeie booster gegeven. Moest vanaf vandaag de dosis ophogen naar 125 eh. Maandag weer terug en hopelijk de pregnyl, dan 14e eisprong en 28ste NOD.
Hè meis wat balen nou Hoe zit dat dan met het mbslijmvlies die is nu toch te dun dan Maar als ik de grote van de eitjes zie kan dat nog wel groeien en dat kan heel snel gaan hoor. Ik ga voor je duimen dat het maandag beter is xxxx Ik krijg maandag trouwens iui bij dr K, daar baal ik wel van Maar aangezien het waarscijnlijk de laatste iui is ga ik vragen of ze van te voren nog een echo wil maken zodat ik kan zien wat er zit, of het gesprongen is en hoe dik het bm slijmvlies is Ik heb wel zoiets van als het deze ronde kwa zaad niks is moeten we misschien toch nog een ronde eraan plakken In sept kunnen we niks ivm onze vakantie en ik weet niet hoe icsi werkt en hoelang een cyclus duurt 2 maanden niks doen is voor ons geen optie Hanied weet jij al meer over icsi???? en hoe lang z'n cyclus duurt voor de terugplaatsing?
@mariek waaatttt bij dr k is dr r er niet dan??? qua icsi volgens mij word eerst je cyclus plat gegooid en daarna ga je weer beginnen met spuiten voor zoveel mogelijk eitjes en dan de punctie ik weet het ook niet precies..