Pff het schiet niet echt op met de meesten van ons zie ik.. Heidi: ik zie dat je eitjes weer geslonken zijn... balen zeg... Sylvia22: bij jou ook al.. Vlinder: succes morgen! Ik heb vanmiddag nog een fm gehad, mijn ene eitje was doorgegroeid naar 16 mm ongeveer en ik had er nu ook eentje rechts zitten van 13 mm. Vanavond moet ik nog 1 keertje spuiten en dan morgen de pregnyl.. en dan is het weer afwachten geblazen.. Ik hoop dat bij jullie ook alles goed gaat groeien.. en dat jullie snel pregnyl mogen zetten. Ik duim voor jullie! Liefs Jojoba
jojoba wat een goed nieuws zeg... wachtbankje word verder opgevuld... al had ik gehoopt dat meer van ons erop zaten
jojoba, spannend meid! Nee dit is geen groeipijn (zoals ik het noem) normaal als er eitjes groeien voel ik ook van alles, maar dit is echt mentruatiegevoel.. we wachten morgen even af en anders bel ik mijn eigen gyn. morgen even op. Ik heb ook een zere rug en zere benen (echte menstruatieklachten), maar mijn vriend heeft ook buikpijn, dus misschien ligt het aan het eten
Stil hier vanavond? Tja, ik heb ook niet veel te melden. Ik merk dat ik de knop een beetje heb opgezet... Morgen inseminatie, de 5e alweer. Ik probeer niet te hopen, het gewoon te ondergaan, zonder gevoel. Dan valt het misschien niet zo tegen als het weer niet lukt. Mag vast zo niet denken, maar ja... Kan het soms niet helpen.
Merah suc 6 vandaag. Jojoba voor jou ook weer spannend, jij ook suc6 komende dagen. Vlinder ik had ook menstruatie klachten toen ik zwanger was. Dat komt door die rot hormonen.:x Ook had ik ongi klachten als een soort zelfbescherming. Eigenlijk hetzelfde als vrouwen die zwangerschapskwalen denken te hebben en niet zwanger zijn. Maar toen was ik mooi wel zwanger. FF EEN PAAR VRAAGJES: *Hoeveel tijd zit er bij jullie tussen de pregnyl spuit en de inseminatie?? *En zetten jullie ook alle spuiten incl pregnyl zelf? *Hebben jullie ook extra pijnlijke borsten enz van de hormoonspuiten? Ik had dat wel, maar normaal zwakte dat af als ik ongi werd, maar toen ik zwanger was bleef het. Hier komt de afspraak ook steeds dichterbij. Nog 4 nachtjes slapen, ik ben er zo opgewonden van Sterkte voor iedereen op het wachtbankje en voor iedereen met een inseminatie voor de boeg.
Ik zet zelf alle spuiten...heb de pregnyl nog niet gezet, maar die ga ik ook zelf doen. Verder heb ik nog geen inseminatie gehad, dus ik weet niet hoe lang er tussen zit, kan er nog niet over mee praten. Ik heb trouwens geen klachten van de hormoonspuiten, maar ik heb ook de laagste dosering, misschien dat het daar aan ligt?
@Marieke, de pregnyl wordt inprincype in het ziekenhuis gespoten bij mij, tenzij het in het weekend moet, dan moet ik het zelf doen. Wat die tussentijd betreft, dat weet ik niet, hoef nog niet geinsemineerd te worden. Hebben jullie ook zo'n last van de onderrug en steken in de buik te hoogte van de eierstokken? 's avonds heb ik ook last van hoofdpijn, sinds ik ben begonnen met spuiten (ben wel verkouden, zou natuurlijk ook daar van kunnen komen)Allemaal suc6 met wachten
Ik moest de pregnyl altijd zelf spuiten bij de 1ste, en ik meen me te herinneren dat er 32 uur tussen spuiten en iui zat. Maar dat weet ik dus niet meer vandaar de vraag Ik vind zelf spuiten wel handig anders blijf ik op en neer rijden naar de kliniek. Mijn man levert daar ter plekke omdat we dan het idee hebben hoe sneller het daar is hoe beter de kwaliteit (hij heeft te weinig en te traag zaad om normaal zwanger te raken).
mariek.. de eeste iui moest ik van dr ruis om 0900 uur de pregnyl zetten en de volgende ochten 1100 uur de inseminatie.. dus ong 27 uur zat er tussen,en het was raak maar een mk.. dreamwish je vroeg over de pregnyl toch!! 5000eh 7 t/m 9 dagen 10.000eh 9 tot 11 dagen...zichtbaar in urine bij mij is 10.000eh op dag 8 na pregnyl helemaal eruit dus het kan wel hoor...
Vlinder, succes vanmiddag! Ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt. Laat je even weten hoe het is gegaan? Jojoba, das mooi goed nieuws. Moet je de pregnyl zelf spuiten? Of doen ze dat in het zh? Merah, succes vandaag! Hoop dat het goed uitpakt. Mariek, Ik zet de puregon-spuiten zelf; de pregnyl zetten ze in het zh. Gelukkig ook maar, want dat is een vervelende vind ik zelf. Hier: ik ben gisteren naar het zh geweest. Bij mij was alles weg, dus ik heb een eisprong gehad zegt ze. Ik moet nu afwachten tot ik ongi word en dan op dag 3 spuiten met 25ie. Hoef dan niet meer voor de uitgangsecho te komen.
merel, hoe bedoel je dat je geen uitgangsecho meer hoeft? Ik heb geen buikpijn meer gelukkig! over de pregnyl, die spuit ik zelf en voor me er aardig zwanger door en zodra die pregnyl je lichaam weer verlaat verlaat bij mij ook de klachten.. dus het ligt dan echt aan de pregnyl. van de puregon heb ik bijna geen klachten, alleen iets vaker hoofdpijn, maar daarin tegen worden mijn pukkels minder en groeien mijn wenkbrauwen bijna niet meer aan zijn hier ook meiden die spuiten, maar geen IUI hebben en het zelf moeten doen? Hoeveel uur na de pregnyl vrijen jullie? ik ong. 10 uur en 32 uur na de pregnyl spuit
Ik heb ook vaak last van steken bij de eierstokken. Maar dit had ik ook wel voor ik begon met spuiten. Ik heb af en toe last van hoofdpijn, maar weet niet zeker of dat van het spuiten komt.