Dreamwish 3e ronde puregon NOD 18-07 Lin71 1e ronde puregon en pregnyl 1 ste FM 08-07 Merah 7e IUI NOD 13-07 Mariek73 4e ronde IUI gonal f/ pregnyl, IUI 12 juli, NOD 26-07 Moon0810 1e ronde puregon FM 08-07 2de FM 10-07 Hanied start binnenkort met 3e ICISI Babyhope fostimon en pregnyl NOD 15-07 Brabbel1988 Clomid 7e IUI 09-07 Rissy Annedore 27-6 start 2e ronde gonal-f fm 09-07 Beginneling mamavanrenzo zwanger tweeling 20-07 20W echo mm7 zwanger drieling echo 12-07 BabyWish91 3e Ronde puregon+pregnyl 1e FM 07-07, 2e FM 09-07 O ja dr K was vandaag erg lief en aardig trouwens
mariek meiss de tranen springen in mijn ogen bij mij na het lezen van je berichtje.. ik hoop echt dat het deze ronde raak is en anders idd de eerste iui poging.. moppie echt kop op achter de duisternis schijnt ook een mooi wonderlichtje voor jullie meis dikke knuffel mop
Ik moet echt zeggen dat dr K heel erg aardig en meelevend was vandaag en alles ergoed heeft uitgelegt Volgens dr K heb je wel wat meer eitjes nodig om door de vliesjes van een eitje te komen Dus het kan maar de kans is erg klein
ja mischien heeft ze een uitleg van te voren gehad meiss.. lijjkt mij wel dat ze overleggen onderling.. ik ga niet meer bij haar hoe veel ze ook verandert haha
Meis wat spannend en je weet ik leef ontzettend met je mee Ik ben alleen nu zo verdrietig, morgen schijnt de zon vast weer Ik ga heeeeel erg voor je duimen xxxxxxx
thxxmoppie ik ga er ook niet vanuit dat het raak is hoor!! we zijn nu al 5 jaar verder en 1. 4 jaar in geergten dat ik er gewoon niet echt in geloof hoor!! we zullen zien meiss. en je weet het ik wacht op jou want ik wil samen babyshoppen met jou
Maar als jij nu zwanger bent en ik in sept/ okt kan dat nog toch Laat die van jou nu maar raak zijn xxx Ps ik heb deze ronde geen extra pregnyl voor na de iui hahahaha jij met en ik zonder Misschien helpt het
ik weet dus niet of het streepje van de pregnyl kan zijn.. en normaal zou hij veel donkerder zijn geweest hoor als ik niet zoveel had gedronken en weinig geslapen.. dus ik weet het echt niet.. geloof er niet in puur omdat ik niks voel.. maar goed de andere rondes voelde ik dus van alles hhaha
Ja het kan wel van de pregnyl, dat weet ik als geen ander Als de streep woensdag donkerder is dan zit het goed Houd moed meis
Dreamwish 3e ronde puregon NOD 18-07 Lin71 1e ronde puregon en pregnyl 1 ste FM 08-07 Merah 7e IUI NOD 13-07 Mariek73 4e ronde IUI gonal f/ pregnyl, IUI 12 juli, NOD 26-07 Moon0810 1e ronde puregon FM 08-07 2de FM 10-07 Hanied start binnenkort met 3e ICISI Babyhope fostimon en pregnyl NOD 15-07 Brabbel1988 Clomid 7e IUI 09-07 Rissy Annedore 27-6 start 2e ronde gonal-f fm 09-07 Beginneling mamavanrenzo zwanger tweeling 20-07 20W echo mm7 zwanger drieling echo 12-07 BabyWish91 3e Ronde puregon+pregnyl 1e FM 07-07, 2e FM 09-07, 3e FM 11-07. Controle echo 14-07 Hallo dames, Beter laat dan nooit maar ik heb echt goed nieuws Deze middag 3e FM gehad. Moest vanaf afgelopen vrijdag 125 Eh spuiten, dus heb ik gedaan vrijdag, zaterdag en zondag. Dus die 3 daagjes hebben heel wat wonderen gedaan. De 3 eitjes waren behoorlijk goed gegroeid. Want ze waren nu: rechts: 23,2 mm Links: 23,5 en 24,0 mm. En er zat bij die van 24,0 mm al een hele mooie rand aan de onderkant. Hij zei dat het een teken was dat het eitje helemaal rijp was om te springen. Bms was vrijdag 4,2 mm volgens mij. En nu 8,6 mm Ben helemaal happy Ik mag zometeen de pregnyl spuiten en woensdag weer op controle om te kijken of mijn follikels niet aan het valsspelen zijn en wel zijn gesprongen, aangezien ik de vorige keer geen eisprong heb gehad.
Mariek: meis wat een ontzettende domper je had toch meer zaadjes verwacht. maar weet je 30.000 kunnen nog genoeg zijn he, je weet het er hoeft maar 1 goede zwemmer te zijn. Maar evengoed snap ik dat je het gevoel hebt dat dit een verkeken kans is, meis ondanks dat jij je zo voelt ga ik wel duimen voor je. Babyhope: oke dat klinkt al positief toch een lichte streep en dat na veel water drinken etc... ben erg benieuwd hoor. ik ga er morgen eens een test tegen aan gooien om te kijken of de pregnyl bij mij alweer is verdwenen.
@mariek, sterkte meis! Dikke knuffel Mijn cyclus is ongeveer 32 à 33 dagen. Heb gisteren pregnyl gespoten. Als ik t goed heb begrepen mag ik pas testen als ik een week over tijd ben toch? Dit ivm de pregnyl? xxxx voor iedereen die een knuffel nodig heeft!
Moon: nee hoor niet een week nadat je overtijd bent. Bij mij is pregnyl 5000 rond de 7 a 8 dagen uit mijn lichaam. In principe gewoon 14 dagen aanhouden na je pregnyl.
Mariek, wat een enorme sh*t-dag voor je! Ik kan je teleurstelling zo goed voorstellen. Voor je gevoel is er weer een maand 'weggegooid'. Wat je schrijft over de voordelen van ICSI, denk dat je daar wel gelijk in hebt. Zeker als er bij jou niets mis is. Vol goede moed ICSI in lijkt me ook bevorderlijker voor het hele proces dan elke maand een halve (of hele) teleurstelling. Zet hem op meid! Kijk naar het kleine schatje dat je al hebt. Het bewijs dat jullie het kunnen! Deze boot zal echt niet aan jullie voorbij gaan hoor. Ben ik heilig van overtuigd!!! Ik overigens nog niet getest (ik zal eens kijken of ik nog een testje heb liggen). Officieel mag ik vrijdag pas, maar met de pregnyl heb ik een LF van 12 dagen en dan zou ik dus woensdag ongesteld moeten worden. Zelf denk ik niet dat het raak is. Heb vandaag wat minder last van mn cysten. En er is me gezegd dat mocht ik zwanger zijn, ze voorlopig niet minder worden. Dit gecombineerd concludeer ik even heel snel dat ik waarschijnlijk dus niet zwanger ben... Maar je weet het nooit!
dames ik den k dat het weer op naar d evolgende ronde is hier spot net rood in de wc en op papier voor nu g aik op debank hangen xxxcin