@mariek: wat zonde, ik kan me nauwelijks voorstellen hoe dat voelt om te horen dat er zo weinig zaadjes zijn en dat je eigenlijks al van te voren denkt: wat heeft dit dan nog voor een zin, het lukt toch niet. Maar toch wil ik je even zeggen: niks is onmogelijk, het lukt jullie ook al. Geniet nu nog van die kleine die je thuis al hebt rondlopen en hopelijk komt er snel een 2e. @babyhope: he bah meid, wat jammer. Het was jou ook zo gegunt. Op naar de volgende ronde Natuurlijk hoop ik hier voor iedereen op een wondertje
Bah, babyhope. Das nie leuk Hier net testje gedaan: maagdelijk wit Het kan dus nog alle kanten op. Pregnyl is in ieder geval weg. Bij mijn zwangerschap in maart had ik pas 12 dagen na IUI dat mn borsten enorm begonnen te groeien en dat ik 'het' eigenlijk al wist. Dat zou nu dus woensdag zijn. Nog even geduld hebben... Mariek, mijn man zit ook de hele dag in de auto. Het is voor zn werk, dus ik kan moeilijk eisen dat hij dat niet meer doet. Ik kan wel tegen hem zeggen dat hij de airco wat harder moet zetten, zodat het zaakje niet te warm wordt...
AAAhhhh nee hè babyhope hele dikke knuffel voor jou meis xxxx maar hoe ver zitje nu in je cyclus dan??? 14 dgn al of korter? Anders is het misschien de innesteling wel, of kan dat niet Het klinkt mij wel bekent hoor, pos test en toch ongi Daarom hier een keer zonder extra pregnyl. Merah geen bloed geeft moed meis misschien te weinig hcg nog ik duim ik duim xxx Babywish ooo geweldig 3 eitjes en allemaal ongeveer even groot die springen echt wel alle 3 Heb je getempt? hoeveel pregnyl spuit je? OOOO dit word jou ronde meis
He meiden, Jeetje wat een vervelende berichten hier zeg! Mariek, echt sh*t zeg! En toch ga ik voor je duimen....Je weet het...de wonderen zijn de wereld nog niet uit! En beter 30.000 zwemmers dan geen 1! Dus kop op! Merah, spannend voor je hoor! Ik blijf ook voor jou duimen! Ik hoop het zooooooooooooooooo.... Babyhope, ik WIL niet dat het je ongie is hoor! Het MOET innesteling zijn...kom op! de rest, ben even wat minder actief aanwezig omdat ik pas de 23e begin met spuiten, maar blijf alles en iedereen volgen en duimen voor onze meisjes!!!
Goedemorgen Ik lees dagelijks mee maar net als wat andere "nieuwelingen" zeggen, probeer eerst wat in het verhaal van iedereen te komen. Babywish succ6, ik duim voor je. Klink allemaal heel erg veelbelovend hopen dat de resultaten er nu ook naar zijn. Dreamwish en Merah succes met wachten, spannend allemaal. Mariek73 echt heel veel sterkte. Lijkt me heel moeilijk om hoop te houden je zelf weer op te peppen maar heel veel suc6. Babyhope ook voor jou, veel strekte met opladen voor een volgende ronde, maar misschien nog wat hoop voor deze keer of heeft het echt doorgezet? @ de rest: Succes met wachten voor het testen of de volgende FM Hoe is het hier dacht ik donderdag nog aan overstimulatie vanwege de bloeding en de buikpijn, vrijdag bij de FM bleek dat mijn lichaam ook niet reageert op 100EH puregon en dat mijn menstruatie begonnen was (al op CD 16 terwijl ik nooit uit mezelf ongesteld wordt:x). Hoe dan ook, niets loopt zoals gepland of gehoopt. FA zegt nu dat ze met zekerheid kan zeggen dat ik PCOS heb ondanks dat er maar 1 cyste zit, alle andere symptomen heb ik wel. Was daar toch redelijk van slag van Vanaf vrijdag zit ik nu aan de pil (microgynon) want ze wil graag dat ik nu een goed BMS opbouw en ook weer afbreek en daarna beginnen met 100EH. Baal ontzettend want ik had zo veel hoop. Was 17 kilo afgevallen voor ik begon met spuiten en je hoopt zo dat je lichaam dan meewerkt. Zijn er meer hier die ook veel moeten spuiten en hoort dat ook bij PCOS?
Hey Stefanie, wat onzettend klote zeg! Echt heel vervelend voor je. Wat goed dat je 17 kg bent afgevallen trouwens! Dat wil ik je nog ff na gaan doen Ik heb ook PCOS en ik moet ook veel spuiten. Ik spuit Gonal-f en kreeg pas met 300 eh eitjes!! Dit is mijn tweede ronde en ik zit alweer op 150 eh, ben benieuwd of ik weer richting de 300 eh ga. Even voor jouw info; een normale dosis is 37,5 eh, 75 eh en 112,5 eh wordt al best veel. 150 eh is eigenlijk al een IVF dosering. Je bent dus niet de enige meid! Volgens mijn FA hoort dit echt bij PCOS. Groetjes Annedore
Mariek: ja, ik hoop ook dat ze alle drie springen. Ik temp niet Ik gebruik pregnyl 5.000, maar 1 keer. Dus niet nog een extra. Ik heb nog wel 1 setje voor pregnyl in de koelkast. Was vergeten dat ik 'm al had gekregen, dus gyn had recept gegeven, ik pregnyl ophalen, thuis in de koelkast leggen en bleek dat ik al een had.
Mariek: wat kut!! Gatver, ik heb er geen woorden voor *knuf* Wil iemand mijn stukje in de lijst even aanpassen? FM is op de 16e! Alvast dank!
Stefanie: hier hetzelfde hoor. Met 1e keer 50 Eh groeide mijn eitjes goed en mijn bms ook. Maar 2e keer 50 Eh groeide mijn eitjes wel goed, maar mijn bms groeide niet zo goed meer. Nu ben ik deze keer met 100 Eh begonnen en mijn eitjes groeien weer goed en mijn bms ook. (de laatste 3 keer puregon heb ik 125 Eh gespoten) Toen is mijn bms in 3 dagen van 4,3 mm naar 8,6 mm gegaan.
Babywish ik moet 10.000 spuiten omdat je dan de zekerheid hebt dat de eitjes springen. Misschien voor jou ook iets om na te vragen, zeker met 3 eitjes Jij klust ook noh eens zelf hè? Als je tempt voor de pregnyl ('s morgens voor het opstaan) en na het spuiten van de pregnyl dan moet er 24 uur na de eisprong een verhoging zijn opgetreden van 0,3 tot 0,5 graden Dan weet je zeker dat ze gesprongen zijn Hier bv bij mij: woe 36,5 do 36,5 vrij 36,6 za 36,7 zo 36,5 ma 36,6 iui om 18.00 gehad di 36,7 Morgenvroeg (eigelijk vanavond al maar dat kan ik niet meteen) zou de temp omhoog moeten zijn (rond de 37), als de temp dan hoog blijft ook net voor je nod dan is het feest. Toi toi toi meis Merah hoe voel jij je nu meis??? Al een streepie te zien?
Ga ik ook even doen. Het hangt af van de echo van morgen. Dan weet ik ook gelijk hoe dik mijn bms bij de eisprong is. En ook of ik die utrogestan moet.
Ik krijg geen nieuwe echo deze keer ook geen bloed prikken... Maar goed, volgens mij heb ik nu m'n ei, heb me toch steken bij m'n eierstokken.. pfffff .. Moet gewoon afwachten tot begin augustus, tot dat ik kan testen. Volgens het ziekenhuis moest ik toch eerst 1 week overtijd zijn. Dus nu snap ik er niks van... merah en mariek dikke knuffel!!
Spuit jij 1x pregnyl Moon? Ze geven nl ook weleens pregnyl ipv utro en ja dan is het na een week overtijd testen.
Ik spuit idd 1 x pregnyl. Daarvoor 9 dagen puregon gespoten. Wij hebben geen IUI maar moeten zelf klussen. De assistente van de gyn zei dat nl. We gaan vlgd week op vakantie, neem voor de zekerheid wel een ampul puregon mee mocht t weer niet gelukt zijn. Heb jij enig idee of je cyclus ook korter wordt door deze hormonen? Mijn cyclus is nu ong. 33 dagen. Lfs
Moon als het goed is krijg je met gebruik van hormonen een normale cyclus van 28 dgn Ik had hiervoor ook een cyclus van 33 dgn, maar nu niet meer
Ik heb daar geen idee van. Maar je kan gewoon 14 dagen na de pregnyl testen hoor! Dat hoeft echt geen week overtijd. Sommigen testen al op dag 11 na de pregnyl omo wit. Wat een flauwekul van dat zh.
Ja dat wel, behalve als je na bv 5 dgn na iui extra pregnyl krijgt, dan moet je langer wachten. Ik mag normaal altijd na 16 dgn testen en nu eerder omdat ik nu voor het eerst geen extra pregnyl heb gehad Normaal is 10.000 pregnyl er na 12 dgn uit Ik ben nu vreselijk aan het water drinken zodat het lekker snel uit mijn lijf is
Juist extra pregnyl ipv utro. Dan is het weer 14 dagen na die 5e dag DPO ( ) Maar gaat het met extra drinken uit je lijf? Nog nooit van gehoord. Dan zou dat betekenen dat de 2e pregnyl weinig nut heeft als je veel drinkt. En dan zou de concentratie HCG als je zwanger bent ook lager zijn. Nog nooit van gehoord! ( niet aanvallend bedoeld hoor)