Volgens mijn laatste info (uit 2010) bemiddelt kind & toekomst nog wel voor Polen. Vorig jaar zijn er 28 kinderen uit Polen geadopteerd door NL ouders. Maar zoals ik al zei, ik stop er verder maar over, want het gaat een beetje te ver off-topic Ik was gewoon benieuwd, maar ik ben dus niet de enige die zich hier al in heeft verdiept
Ik dacht het, of ben ik nu te braaf? Heb jou in ieder geval even ge-pb't. *ben er nu trouwens even van tussen*
@mm7: ik wil je voor vanmiddag heel veel sterkte wensen! ik hoop zo je gevoel juist is en dat er 2 mooie hartjes zijn. Daarna ben je denk ik echt gerustgesteld en kan je gaan genieten. @Brigges en Mariek: wat een testdrang haha, kruidvat verdient er maar mooi aan. @ HIER: JAAAAA, mijn testje was vanmorgen iets donkerder dan die van gisteren joeppie!!! dus ik kan nu met recht zeggen dat ik zwanger ben!1 Had het totaal niet verwacht, DUS MEIDEN IK WIL EVEN EEN OPROEP DOEN VOOR HET PENDELEN --> BIJ MARIEK MOET JE WEZEN
Bleh, kan niet wachten om te testen. Hmm, wacht gewoon tot jij hebt getest brigges Dan weet ik ook zo ongeveer of het al uit je lichaam is. Brr, spannend, want ben van plan om zondag te testen dus nog 5 dagen. Gefeliciteerd Dreamwish
@Dream gefeliciteerd!!!! Dat geeft een burger moed @babywish ik kan echt niet wachten tot zondag hoor! 8)8)8)
Gefeliciteerd Dream!! Wat een super goed nieuws!!! Hoeveel eitjes had je? @iedereen die me sterkte wenst, dankjullie wel. Ik moet er aan het eind van de middag heen dus ik laat nog even weten hoe of wat....
Gefeliciteerd Dream! (overigens klopte mijn pendel van Mariek niet, zoals de meeste pendels meestal niet kloppen...)
Bij mij klopte de pendel wel ergens.... Astridi had mei/juni jongen & zuurtje juni jongen. Nou mn eisrpong was 6 juni. nod 20 juni. Dus 2x jongen in juni, zal ik dan 2 jongens krijgen...
Hoi meiden, Net de 20 weken echo gehad en ze zijn helemaal gezond met alles erop en eraan!!! En ze zijn een jongen en een meisje!!!!!! Jongen was overduidelijk,die lag met zijn benen wijd haha En het meisje wat lastiger,maar dat weten we dan morgen wel zeker na de pretecho! Het is momenteel even een moeilijk tijd en erg dubbel allemaal,want het gaat totaal niet goed met mijn moeder! De kanker is weer terug en zit in haar nek en vanmiddag hebben we een familiegesprek met de arts,want ze vermoeden niks goeds. Ze heeft wel al een bestraling ondergaan,maar??????? Ben blij wat positieve berichten te lezen hier! Zal daar later wel even op reageren! Liefs xxxxx
DREAM GEFELICITEERD !! Ik ben zo blij voor je, echt super Zoals ik altijd zeg bij het pendelen er hoeft maar iets in je leven te veranderen en de pendel veranderd ook mee bv ineens veel afvallen of bv vandaag pendelen en morgen besluit je een maand over te slaan enz enz Hier ff off days, ik heb een beetje bonje met m'n moeder en we hebben elkaar vanaf zaterdag avond niet meer gesproken wat is zij een stijfkop zeg, ze zit volgens mijn zus met een hoge bloeddruk thuis, maar bellen ho maar En aangezien ik altijd degene ben die maar weer buigt had ik nu zoiets van nu niet. Lekker goed voor mijn zwanger word kansen dit. HOEZO STRESSSSSSS :x Ik wou dat ze me soms gewoon allemaal eens lekker met rust lieten
Mamavanrenzo, gefeliciteerd wat leuk zeg een jongen en een meisje. Wat moet het een dubbel gevoel geven vandaag. Enerzijds het geluk van de tweeling en anderzijds de ziekte van je moeder. Heel veel sterkte daarmee...
@ Mariek... adem in...adem uit.... relax Kan me indenken dat je er gillend gek van wordt...pffff probeer het los te laten! En heb je je kunnen beheersen met testen? of wacht je braaf (ahum...) tot morgenochtend?
hey meiden wat een drukte hier zeg!! 3 eitjes ja ik ga er ook gewoon voor hoor als ik 3 eitjes had zelfs de laatste keer met 4 eitjes zou ik door zijn gegaan puur alleen als het normaal niet lukt waarom dan wel in een keer.. vind het ook ronduit belachelijk dat ze aanraden om er eentje weg te laten halen (maar dat ben ik) mijn nicht heeft nu een 3 ling en die zijn al 19 jaar nu nooit geen problemen mee geweest.. het kan altijd maar het hoeft niet hoor.. meestal niet dan wel!! dus vandaar dat ik het zo raar vind.. lijkt me sterk dat ze tegen octomom hebben gezegd het is beter als je er 6 weg laat halen.. maar goed ieder zijn eigen mening toch @adoptie daar denk ik niet eens aan ben 25 jaar heb zoiezo nog 15 jaar de tijd,voor een beeb te kijgen,en tegenwoordig is ivf niet meer het laatste middel wat er is he!! na ivf heb je nog icsi of terug naar de iui en die is onbeperkt en er zal er heus wel eentje tussenzitten die besluit om te blijven plakken @DREAM jeeeeeyyyyyy ik wist het wel meiss van harte proficiat meiss het is je van harte gegunt @hanied,mariek,merah,anne,mvr(jes een jongen en meidd (dikke knuffel voor jou meiss) en de rest van de ladies allemaal een dikke knuffel
mamavanrenzo: wauw fantastisch, een jongen en een meid in een keer. Als dat bij mij gebeurd ben ik gelijk klaar in een keer hmm, ik heb al paar keer gehad dat k 2 of 3 eitjes had, er is nog nooit wat van gekomen. Dus ook deze keer ben ik doorgegaan met 3 eitjes. Maar ik doe het net als MM7 daarna op de 'natuurlijke' manier. Trouwens: OVER 13 DAGEN BEN IK JARIG !!!
@mvr, gefeliciteerd een jongen en een meisje wat fantastisch zeg!! Oh ik kan echt niet wachten totdat ik weet wat het is. @Mariek, vervelend zeg!!! Hoop dat de lucht snel geklaard is..... @babyhope, je hoort alleen de positieve verhalen van een drieling, wij hebben de cijfers gezien, en dat is echt niet best hoor. Veel risico op doodgeboren kindjes, 60% namelijk... Ik zou het niet aan durven... @babywish, duim voor jou voor een tweeling hoor!! @all, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het zijn er 2!!!! T was nog even spannend maar het zijn er echt 2. Ik heb het wel 10x gevraagd... Hij schreef later ook op 1x missed abortion 2x vitaal, goed op termijn. Alles was goed, hartjes deden het super, en ze waren weer goed gegroeid. Hoef nu pas na mn vakantie terug. Wat een opluchting, na 8 weken spanning, eerst of je eitjes hebt, dan of je zwanger bent of niet, dan de overstimulatie, dan de pijn van de cystes, dan of het 1, 2 of 3 zijn, en dan nu eindelijk genieten na alles. Ik heb de echo er even bij gedaan, jammer dat je alles hierop niet heel goed ziet. Op het scherm net hebben we de armpjes, hoofjes etc allemaal heel goed gezien. Dit is een beetje een vage, maar boven baby 1 ligt op zn zij, en beneden baby 2 staat op zn kop......
mm7: WAUUW wat ontzettend fijn zeg, 2 mooie beebs. mooi om die fo'to's zo te zien. en nu wil ik dat je echt gaat genieten hoor!!! MVR: Jeetje een jongen en een meisje echt super zeg!!! @all: thnx voor het meeleven afgelopen dagen de felicitatie's. Maar goed ik ben pas echt gerustgesteld na een eerste goede echo.
MM7: wauw, mooie echo foto's hoor. tweelingen komen wel in de familie voor, aan mijn mama's kant dan natuurlijk Mijn moeders moeder was een van een tweeling en mijn moeders oma ook. Mijn moeder was eerst 1 van een tweeling, maar dat is helaas al vroeg misgegaan. Mijn moeder zelf heeft geen tweeling gekregen, maar dan heb ik wel weer kans dat ik wel een tweeling kan krijgen. Dreamwish: eindelijk die banner waar je op hebt gewacht