Ik zou willen dat ik je er iets zinnigs over kan zeggen, maar ik ben bang dat dat weer per 'geval' verschillend is. Normaal gesproken zou je volgens mij al wel wat moeten kunnen zien, maar ik weet niet hoe 'normaal' jij bent ... (grapje hoor!) Ik hoop echt dat er maandag wat te zien is, na bijna 2 weken spuiten heb je dat wel verdiend vind ik!
@sylvia... wij doen geen iui. we moeten zelf nog lekker aan de skag. maar ze willen wel een samenlevings test doen en als die negatief is gaan we wel over op iui @vlinder.. fijn dat je mag ophogen ! ik moet morgen ook voor de FM, de 5e al weer. @merah... fijn dat de iui weer achter de rug is, nu weer afwachten he... duim voor je. en wat goed 27 miljoentjes !! heeft ie een jaar niks gedaan of zo hahaha @dreamwish.. nog 5 dagen pff soms duurt het lang he @vlinder... die vraag heb ik eigenlijk ook al een paar dagen. ik spuit vanaf dinsdag nu een hogere dosis. weleens waar ietsjes hoger, maar toch, ben erg benieuwd morgen @sylvia jij ook succes morgen ! @hier... buikpijn weer dus denk dat er wel wat gebeurt. maar ik durf nu niet echt meer op mijn lichaan te vertrouwen. iedere keer heb ik slijm en dan denk ik he er gebeurt wat maar zo als alles nu gaat in mijn lichaam weet ik het niket meer nou ja we zullen het zien morgen...
hey meiden, Hier ff snel een berichtje, ik zit hier thuis namelijk met een ziek hondjespugen..spugen..spugen. Vanmiddag naar de dierenarts geweest en ze heeft een maag-darmonsteking, prik gehad en medicijnen mee. Ik hoop dat ze snel opknapt..vind het maar zielig. Ik zie dat er een hoop is geschreven is hier.. Merah..de eerste iui zit erop! duimen maar,vervelend he die klem..ik heb het de eerste keer gehad..ik had echt zo'n pijn en ik begon ook hevig te bloeden! Vlinder..balen meid, nu maar hopen dat die 75 meer zijn werk doet. Voor alle meiden die ik overgeslagen heb sorry.. Morgen om 8.50 de eerste meting, ben echt zo benieuwd. Nou ga ff de laatste prik zetten!
moray, spannend morgen!! Ik heb morgen ook een Fm en heb wel meer slijmverlies, maar verder verwacht ik eigenlijk niks. slaap lekker en tot morgen!
hallo dames! ik wil ook graag mee kletsen! Ben bezig voor een cryo tp... spuit nu al 8 dagen gonalf 37,5. vandaag een fm gehad maar nog geen groei te bekennen! Vlinder; las dat het bij jou ook niet veel heeft gedaan, die 37,5. Ben jij met IUI bezig of met iets anders. Ik heb namelijk geen ophoging gehad maar een week verlenging van 37.5 gonalf..... Ben benieuwd of mijn ei dan wel gaat groeien.....Mag ik vragen in welk zkh/ kliniek jij loopt? Ik zit bij Geertgen namelijk... Groetjes Hanied
Mag ik even een domme vraag stellen? Als je een cryo terugplaatsing krijgt, waarom heb je dan een ei(sprong) nodig? Je hoeft toch geen bevruchting meer?
hanied, welkom! merah, ze moet spuiten om een baarmoederslijmvlies te krijgen en daar heb je hormonen voor nodig. Hanied, als ik het verkeerd zeg, verbeter me dan maar. heidi, en? Hoe was het in het ziekenhuis? ik ben weer in het ziekenhuis geweest en er zitten nu weer 2 eitjes van 12 mm, dus er is weer groei. Mijn BMS is 5,75 mm. Nu is het alleen de vraag of de eitjes ook door gaan groeien, want de vorige keer waren ze 14 mm en toen waren ze weg, dus het blijft spannend! maandag moet ik weer terug.. Ik vraag me alleen af of de eitjes dan wel van goede kwaliteit zijn: eerst groeien ze tot 14 mm dan krimpen ze en nu groeien ze weer naar 12 mm (weet niet helemaal zeker of het dezelfe eitjes zijn hoor), heeft dat invloed op de kwaliteit?
heidi hoe is het gegaan???? ik heb 2 eitjes 1 van 16.5mm en 1tje van 14mm maandag de pregnyl zetten en dinsdag om 13.30 uur de iui nummer 2.. spannend spannend...
Hoi Hanied, Welkom hier! Ik spuit idd ook Gonal-f en 37,5 EH. Bij mij werkte dat ook niet, maar ze wilde me dat toch nog wat langer door laten spuiten. Dat heb ik gedaan, maar nog steeds helemaal niets! Ik mag dus vanavond ophogen naar 75EH. Hopen dat dat beter aanslaat! Wij doen (wel) IUI.
Hey meiden, Hier ff snel een berichtje ben namelijk op mijn werk. Maar vanochtend eerste meting gehad en links zit er een eitje van 11.5mm en recht eentje van 12.5mm, en links ook nog eentje onder de 10mm, dus het gaat de goede kant op! Zondag moet ik terug voor de 2de meting
@Sylvia, Moray, wat een goed nieuws dat er weer groei is!!! @Babyhope, ik ben jaloers! 2 mooie eitjes. Zet um op dinsdag!! @Hanied, spannend voor jou. Heb je al eerder een cryo gehad? Wij zitten nog niet in dat traject, maar het lijkt me heel raar dat iets wat ingevroren is geweest (en behoorlijk! zo min 200 graden!) zomaar een kind kan worden. Ik werk op het lab en werk veel met vloeibare stikstof (min 200 dus, zelfde spul waar ze ook cryo's in bewaren) en dat spul is zo koud dat je er brandblaren van krijgt als je het aanraakt. Toch een wonder dat daar leven uit kan komen. Hier zit is dus in de wacht. Gisteren IUI gehad. Ik hoop zo dat mn eitje gesprongen is! Ik heb er nog nooit zo over getwijfeld als deze maand. Komt waarschijnlijk omdat ik al bij 16 mm die Pregnyl moest zetten... Over een dikke week gaan we op vakantie. Ik kom er dus tijdens mn vakantie achter of het wel of niet gelukt is. Vanavond weer Pregnyl zetten en dan maandag weer. Krijg ik vast weer mooie grote borsten. Pleister op de wonden voor mijn man
Wat ik me trouwens afvroeg, beetje in verlengde als waar volgens mij Sylvia het over had: Ik had op cd10 5 eitjes in de groei waarvan de grootste 12 mm, maar vier daarvan zijn weer geslonken. Weet iemand of ze dan ook 'dood' gaan? Of kan het zo zijn dat die 4 zelfde follikels volgende maand weer kunnen gaan groeien?
Hoi!!! Ik heb vandaag de laatste tabletten van Primolut geslikt en moet nu wachten op een doorbraakbloeding en dan mag ik ook beginnen met puregon! Ik ben dus resistent geworden voor femara.. Ik zit alleen wel heel erg tegen het prikken op, doet dit pijn? of voel je er echt helemaal niets van?!
@AnitaElisabeth...Welkom hier! Klets lekker met ons mee. Ik spuit geen Puregon, maar ik kan je vertellen dat het spuiten bij mij pijnloos is! de spuit van te voren ff uit de koeling halen, dan voel je (als het goed is) niets. Het is eerder een raar idee om in jezelf te prikken, vooral de eerste keer. Maar ik kan je misschien wat geruststellen, het valt heel erg mee! Wat is trouwens Femara? Succes!
@ babyhope: wat een goede uitslag van je FM. Spannend hoor dinsdag IUI. @ hanied: Welkom hier @ Moray, fijn dat het de goede kant opgaat, ik ben benieuw zondag. @ Merah: inseminatie goed gegaan? Nu de wachtweken in. @ Heidi: hoe is je FM gisteren gegaan? @ Anitaelisabeth: Ik heb geen last van puregon ook het prikken deed geen pijn. Naja 1 keer maar dat komt omdat ik hem niet goed zette. @hier: het schiet op, gisteren kon ik mijn spanning echt niet meer inhouden en heb een kv test gedaan. de ene op de 7e dag was negatief. Echter gisteren dus 4 dagen voor nod, was er een licht streepje te zien. manlief zag het ook, en die heeft nog nooit eerder een test gezien. ik wacht het nu maar even af, maar heb er wat hoop door gekregen...
Dat is super goed nieuws! Ik hoop écht voor je dat de streep over een aantal dagen alleen maar dikker is geworden en dus zal blijven!