Ja hoor, ventje net thuis, ik vertellen. Ik kan gewoon niet omschrijven hoeeel verdriet het mij doet. Als iemand aankomt met: ik krijg een meisje, geweldig he. Kijk hier een foto met duimpje in de mond en hier een foto van het gezichtje en nog een foto van de voetjes, lief he Tot op de dga dat ik nog niet zwanger ben zou ik het toch moeten accepteren. Maar weet gewoon geen manier om ermee om te gaan. Het doet gewoon pijn om te horen hoe iemand anders zo blij en vrolijk is terwijl jij net de grote rode uitbarsting hebt. Ze weet ook over mijn 'problemen' en dat ik in het ziekenhuis loop. En op het laatst zeggen voordat ze wegging: owja, trouwens, ik zag nog een poster hangen in de wachtkamer over 'nog steeds niet zwanger' misschien wat voor jou, kan je een website bezoeken van freya. Heel lief bedoeld, maar dat valt na zo'n moment een beetje verkeerd Sorry hoor, maar moest even m'n ding kwijt
Hey Babywish, het klinkt zo herkenbaar...en hoe lief ze het ook heeft bedoeld... het komt aan als een klap in je gezicht. Eigenlijk had ze jou die echo's niet moeten laten zien...ze had beter moeten nadenken. Maar zo zie je maar weer dat er heel veel mensen zijn die zich er totaal niets bij kunnen voorstellen hoe het voelt om niet zwanger te raken. Wees er verdrietig om...neem een chocolaatje (of tien...) laat het verdriet even toe zodat je daarna weer verder kunt. Lucht vaak heel erg op wijffie. Wees gewoon ff lief voor jezelf!
BABYWISH EEN HEEEEEEEELE DIKKE KNUFFEL VOOR JOU XXXXXXXXX Ook ik herken je verhaal Ik heb nu een dochter maar daarvoor hebben wij ook 4 jaar vanalles gedaan tot we bij Geertgen kwamen En nu we voor nr 2 gaan en het nog minder is als bij de eerste zie ik het ook zwart in Mensen zeggen ja maar je hebt er toch al 1, ja dat is ook zo en daar ben ik heel gezegend mee dat weet ik Maar ond verlangen naar een 2de is zo groot dat ons gezin gevoelsmatig zonder niet compleet is Als het bij ons niet meer lukt zal het ook moeilijk te accepteren zijn Ik hoop echt voor jullie dat het gaat lukken lieverd En bedenk dat er meer wegen zijn die naar rome leiden, je bent nog niet aan het eindstation houd vooral moed meis
@babyhope: Wat lees ik nu verhuizen naar Belgie?? Je hebt groot gelijk hoor om een eventuele cindy tijd in te lassen mocht de eerste IVF niet raak zijn. Kan me niet voorstellen wat 4,5 jaar met je relatie doet maar de teleurstellingen iedere keer verwerken isook niets ook al brengt het jullie dichter bij elkaar de sfeer word ook niet altijd leuk. @rissy: topic over humor en vruchtbaarheidsbehandelingen gisteren gelezen ja moest erg lachen ja. @babywish: tsja dit is zo'n onderwerp waar we dagen over kunnen lullen, kortom mensen denken niet na bij hoe ze handelen en opmerkingen maken. Ook al weet een ander niet hoe de MMM is een beetje gevoel heeft ieder mens. Misschien een idee, zo had ik toen ook met mijn zus afgesproken dat ze het initiatief bij mij lieten, wilde ik diverse dingen weten dan kon ik haar altijd bellen of echo foto's zien e.d. deed ik dat niet dan no hard feelings en begreep ze ondanks dat ik die niet wilde zien dat ik toch erg blij voor haar was. misschien ook een idee om dit af te spreken, want laten we eerlijk zijn, nu zijn het de 20 weken echo's maar er gaat dan nog meer komen, en mocht jij op dat moment nog niet zo ver zijn dan gaat dit iedere keer als een klap in je gezicht komen. Bescherm jezelf zolang je vriendin je hierin geen bescherming bied. @hier: alles oke, zussen zijn weer weg van dat ik zwanger ben zeker ene zus die loopt 8 weken voor op mij. beide ouders vinden het wel leuk maar nog geen overtuigende felicitatie ( vader wel ) beide moeders zijn wat huiverig eerst de echo even afwachten... ook begrijpelijk natuurlijk dat gevoel heb ik zelf ook
@Babywish,...een hele dikke knuffel voor jou, helaas hoort dit bij het leven en wie van ons herkent het niet,...hoelanger je volgens mij in die mallemolen zit hoe harder het steeds aankomt!....echt,... om een beetje weer op te fleuren moet je echt ff op die topic over humor en vruchtbaarheidsbehandelingen kijken, ik knap er wel van op @Dream,....kan me die voorzichtigheid heel goed voorstellen,......maar dan nog is een uitbundige felicitatie heel gewenst. @Babyhope,......allee,....gaat gij in België wonen???,......aan de grens of verder belgië in? (dit vraag ik ivm het feit dat je bij geertgen loopt)ben niet nieuwsgierig,....wil gewoon graag alles weten
hahahha ik ga in oost vlaanderen die richting in haha bij gent enzo in de buurt alle zotteke nee ik ga geen belgies praten hoor en we gaan dan stoppen bij geertgen en eerst een rust pauze erin lassen en dan kijken we daar in belgie wel weer verder zal heus wel goed komen toch!! xxxcin
Ik las gisteren toevallig dat er in Belgie eigenlijk altijd 1 embryo wordt teruggeplaatst en dat daardoor de extra kosten voor tweelingen worden uitgespaard, waardoor in Belgie tot 6 IVF-behandelingen worden vergoed. (ik geloof via www.ivf.nl) Weet niet of je ook Belgische ziektekostenverzekering krijgt, anders is dat misschien wel goed nieuws?! Wat mij betreft zouden ze dat in Nederland ook mogen doen: Minder enbryo's terugplaatsen en meer pogingen vergoed... Spannend hoor, verhuizen! Wel leuk!
Hé babyhope wat lees ik nu, ga je verhuizen Mag ik vragen waarom belgie? (hoezo nieuwsgierig ) en ga je al snel weg? En ook stoppen bij geertgen Nou maar hopen dat we snel zwanger zijn anders kunnen we niet meer babyshoppen Jij naar Belgie en ik misschien ook naar een buurland verhuizen (eerst het huis verkopen) Zo hier cd 5 alweer, maandag 2 aug de eerste FM Dr W is op vakantie (3wkn) dus ik krijg dr R Moet ff kijken want ik wil het icsi gesprek aanvragen maar moet even kijken bij wie dan Deze ronde zal wel helemaal niet lukken ivm de zware antibiotica van mijn man die die deze week heeft gekregen Maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit Misschien heeft hij nu ineens weer veel hahahahaha
Als ik ga verhuizen, dan in ieder geval naar een land met een significant beter klimaat! Heerlijk, nooit geen tuien meer!!!! Droom...
Ja, zoiets. Ben er opeens heeeeel erg aan toe. Net FM gehad. 6 a 7 follikels geteld!!! We hebben dus een definitieve NO-go. Baal als een stekker en ben het behoorlijk zat die Puregon. Ik heb er nog geen enkele maand iets aan gehad.
Voor degene die het opperde: Escape-IVF is geen optie. Volgens de arts moet je voor IVF ook een hormoon spuiten die de eisprong tegenhoudt (die zorgt dat je oestradiol niet te hoog wordt) en dat heb ik nu dus niet gehad. Van een punctie kunt je dan niet zo veel meer verwachten, aldus haar uitleg
Hè merah het zit je niet mee hè meis Heb je z'n hoge dosis gespoten dan? of heeft dat met pco te maken dikke knuf voor jou Gaan ze de cyclus nu afbreken?
Andere cyclussen heb ik 50 EH gespoten. Hierbij steeds maar 1 eitje gehad (maar die heb ik van mezelf ook). Vorige maand heb ik 50 gesproten, maar met de maanden merkten we dat het toch steeds moeizamer ging (gewenning?). Vorige maand is daarom halverwege de dosis opgehoogd naar 75 EH. Resultaat: ook maar 1 eitje. Nu gelijk begonnen met 75 EH en nu dus 6/7 eitjes! Heb geen PCO, met mij is niets aan de hand (uitzondering een wat korte LF). Inmiddels ben ik zo'n beetje rijp voor de psych en is er dus wel van alles aan de hand. Probeer in alle macht iets positiefs van dit alles te maken. Resultaat: blijkbaar ben ik makkelijk te stimuleren voor IVF. Dat scheelt weer!... Maar eigenlijk kan ik met die gedachte op het moment ook niet echt vrolijk worden... Cyclus is afgebroken, ik hoef niet meer te spuiten. Eitjes zijn nu tussen de 13 en 16 mm (2 van 16). We hebben een sex-verbod gekregen...
Het zit je ook echt niet mee nee... Kan het me goed voorstellen dat je zo langzamerhand rijp bent voor de psych. Hoeveel teleurstellingen kan een mens hebben zeg... Misschien een idee om eens te vragen aan de gyn of een ander hormoon beter voor je zou kunnen zijn?
Ja dat sex verbod snap ik hahahaha anders straks merah en hubby+ 6 hahahaha Maar wel klote Idd je bent klaar voor ivf, ga je die kant ook op nu? Positief is je bent nog niet aan je eindstation hou dat in gedachten meis Mogelijkheden genoeg nog Dikke knuf meis en hou de kop hoog hè Het gaat zeker goed komen
Hallo allemaal, Het is even geleden dat ik hier ben geweest . Ben nu even helemaal hormoon vrij en had vandaag een gesprek in het ziekenhuis hoe we verder gaan. IK heb nu 4 x een IUI gehad waarvan 2 x na 7 dagen al ongesteld. Mijn leeftijd is ook niet de jongste meer, ben 39 en daarom mogen ook wij starten met IVF. We gaan dit in zwolle doen omdat onze gyn zegt dat de beste resultaten van te zien. Het lab van zwolle schijn het het beste van nederland te zijn. We wachten nu op een oproep voor een intake gesprek en dan willen we starten in Okt. Eerst gaan we trouwen daarna vakantie en dan uitgerust starten met IVF.