Naja! Merah, wat een gekheid! Is het hele condoomdebacle nog voor niks geweest ook! Wel heel apart dat die 2 van 16 mm niet door zijn gegroei Daar zou ik wel meer over willen horen, als ik jou was. Hoe kan dat nou?
Geen idee. Ik zal het bij de uitgangsecho eens vragen. Dat ik geen eisprong heb gehad weet ik omdat ik ovulatietesten was blijven gebruiken (ivm vakantie-planning). Ik hoop niet dat het nu cystes zijn geworden. Ik begreep via een ander topic dat dit mogelijk is namelijk... De verpleegkundige die ik net aan de telefoon had las op dat ze voorstellen nog 1 keer IUI te doen en daarna over te gaan op IVF. Stond in de status! Waarom weet ik daar niets van!? Lekkere informatie-voorziening hier!... Nou ja, volgende ronde... nieuwe kansen...
Merah, wat een raar vrouwenlichaam hebben we toch he...? En dan via de tel te horen krijgen dat je nog 1 iui ronde te gaan hebt...waardeloos! Zou ik zeker wat van gezegt hebben... Babyhope, jij heeeeeeeeeeeeeellllll veeel succes vandaag...denk aan je
hallo dames... pfoeh, ik hoop dat ik vandaag m'n eisprong voel want dan weet ik zeker dat ik 'm vandaag heb gehad Vanavond verjaardag van m'n neefje. Lekker bbq, dus lekker rustig aan doen aankomende dagen. Trouwens, ik las gister op internet iets over tarwekiemolie capsules. Wie weet daar iets meer over ?
Merah: wat zitten we toch raar in elkaar, niet geloven zeg, Maar wat ontzettend slecht van jullie ZH dat ze het zo even telefonisch benoemd naar jullie, ten eerst onpersoonlijk en ten tweede is het niet de taak van de receptionniste of telefoniste maar die van de arts. ik had dan ook echt stampij gaat maken de eerst volgende afspraak, pff waardeloos sommige ZH. @babyhope; JAAHH vandaag start IVF!, succes!
babywish: volgens mij heb ik dat heel in het begin ook geslikt maar had bij mij niet echt effect bij mij dus heb het aan de kant gegooid, ,maar goed baat het niet dan schaadt het niet.
zou het kwaad kunnen om te proberen... want had nl gelezen dat sommige het vlak na de eisprong slikten voor betere innesteling omdat tarwekiemolie capsules voor een betere doorbloeding zouden zorgen
tsja, daar kan ik je niet in helpen. Die keuze moet jezelf maken, maar als jij je er goed bij voelt moet je het vooral gaan innemen hoor
@Babyhope,......heel veel succes!!!!!!!!!!!!! Spannend hoor! @Dream,......ooooooooooooooooooooooh ben zo benieuwd,.....zijn het er 1 of zijn het er twee?????!!!!!! @hier,....zit ff in een dip,...gister te horen gekregen dat mijn colega is opgegeven,.....er zaten niet alleen vlekken in haar hersenen,..maar ook in de longen, buik en benen,......:xBHA,.....kan er met m'n kop niet bij,...ze gaan wel chemo en bestralen proberen,...maar dit is meer verlengend dan dat er hoop is op genezing. Sorry,..moest ff mijn verhaal kwijt.
Merah dikke knuf meis, maak je je zorgen en waarvoor HELEMAAL VOOR NIKS Nou ja idd dan maar ivf na de volgende ronde Babyhope suc6 meis ook ik denk aan je xxx Rizzy bah zeg dat is niet niks Dikke knuf ook voor jou Hier net terug uit Volendam/ Marken Heerlijk weer gehad, zelfs zon Hebben Jan Dulles de zanger van de 3js nog zien lopen. Ik dacht ach ik laat hem maart met rust, achteraf spijt Ze zijn niet voor niks bner geworden, Foto was toch leuk geweest Vorig bezoek aan volendam (winter 2008) hadden we jan smit en nick en simon maar die lopen in het hoogseizoen daar niet rond. Morgen om 12 uur een afspraak voor FM 2 Ben benieuwd wanneer de iui gaat plaatsvinden, zaterdag of maandag/ dinsdag
@mariek: spannend morgen, ben net zo benieuwd als jij wanneer de IUI gaat plaatsvinden. @Rissy: meis weet hoe je je voelt, collega van mij idem dito, allemaal heftig om mee te maken. Knuffel voor jou! Denk trouwens dat er 1tje zit hoor, zat ook maar 1 eitje die groot genoeg was ten tijde van pregnyl!
hey meiden ik ben er weer ga wel even heel erg ego doen nou bloedonderzoek perfect geen echo gehad gewoon huppa meteen beginnen met de decapeptyl en provera moest wel eerst nog een testje doen thuis omdat ik zo misselijk was de laatste 3 daagjes maar was omo wit dus meteen de spuit gezet en provera ingenomen heb bij de assistente wel gezegd dat ik zo`n schrik had voor de punctie maar ze heeft me zo goed als gerust gesteld.. krijg dus een zetpilletje van te voren en een infuusje met dormicum geloof ik die de scherpe randjes ervan af haalt je word er een beetje aangeschoten van zei ze.. ze heeft ook gezegd dat ze iets anders echt niet kunnen geven want ze hebben die bevoegdheid ertoe niet ze zijn geen ok.. dus ook geen spuitjes in de vaginawand nu mag ik 19 augustus weer terugkomen spannend.... ennuh heb die deca niet gevoeld hoor!!! xxxcin
JEEEEEEEJ babyhope Klinkt geweldig allemaal. Help me ff deca en provera, dus dat is om ongi te worden toch? en dan? FF nieuwsgierig ivm ook die kant op hè. Ik mag morgen weer. xxx
uhmm je begint op cd 21 met de deca dit legt heel je eigen cyclus plat dus je gaat dan in een soort van overgang.. de provera helpt idd om ongi te worden.. op de 1ste dag van menstruatie bel je naar geertgen voor een uitgangsecho. maar zoals je weet is geertgen snel en heb ik de afspraak al op 19-08 staan dan krijg je de uitgangsecho en als je geen cystes hebt krijg je meteen te horen hoeveel fostimon/gonal je mag spuiten.. vanaf die dag spuit je dan de deca en fostimon/gonal samen dus 2 spuitjes op 1 dag samen.. dan kom je na 5 a 6 dagen terug om te kijken hoeveel eitjes er zitten want het gaat dus heel snel,in ieder geval sneller dan bij iui of o.i omdat je dus met iui zorgt voor 1 of 2 eitjes en nu voor zoveel mogelijk,en omdat je dus meer spuit.. al met al spuit je ongeveer 14 dagen dan de fostimon/gonal en dan krijg je de punctie op de dag van de pregnyl stop je met de deca en f/g en dan 35 uur later de punctie. dan moet je hubbie zaad inleveren voor de punctie kan ook na de punctie zijn,ligt aan de kwaliteit van het zaad. dat word samen naar genk gebracht. en daar word het ij elkaar gebracht,en dan de volgende dag zien ze hoeveel er bevrucht zijn en hoeveel er goed zijn en wanneer de terugplaatsing plaats vind en dan krijg je nog utrogestan of pregnyl schema voor de optimalisering voor het innestelen.. je moet dan 3x daags 2 capsules utrogestan of 1/2 ampul pregnyl op de dag van de punctie en 3,6,9 dagen na de terugplaatsing ook weer haha ik heb het allemaal al uitgelegd makkelijker kan dus niet
Goh wat fijn Babyhope, dat alles goed is gegaan! Je bent nu OFFICIEEL begonnen!!!!!!!!! Ivf gaat het worden voor je meid! Ik ben vandaag voor de tweede dag ongesteld en mag morgen naar dr r! Vind ik toch vies...ongie en een echo....Maar ja, wat moet dat moet! Laat jullie morgen weten of ik mag starten met de Gonal!
OOO dank je voor de goede en makkelijke uitleg babyhope Ik kopieer het even en laat het hubby even lezen Heel veel suc 6 meis, ik duim voor je xxx Hanied ben ik ff blij dat jij na mij bent hahahahaha Ik moet om 12 uur bij dr r zijn Meis ik duim ook voor jou en hoop dat alles goed gaat en er snel een klein haniedje mag komen xxx Hoe is het op de wachtbankjes?????
Geen nieuwe ronde voor mij. Ik heb helemaal geen eisprong gehad (wat ik al dacht) en alle 7 zitten ze nog netjes op hun plek. Ook deze ronde mag ik weer niet mee doen, ze moeten eerst allemaal weg zijn. Ook nog steeds sex-verbod, maar ze kunnen me rug op! Als er iets bevrucht kan het toch niet innestelen, want mn BMS is weg... Heb behoorlijk de ziekte in...
Ahh nee merah! vind het zo erg voor jullie alsof je niet al lang genoeg aan het wachten zijn. Verschikkelijk zeg, Maar gaan ze niets aan die 7 eitjes doen? want je bent al ongesteld geweest toch en ze zitten er nog, dus zo kan je wachten tot je een ons weegt?
merah krijg je geen provera of wat dan ook??? gewoon eisen meiss want idd zo kun je wachten tot je een ons weegt xxxcin
Ze zeggen dat de follikels, door het gebrek aan hormonen vanzelf weg zouden moeten gaan... Provera is toch om ongesteld te worden? Maar dat ben ik al... Volgende week dinsdag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog. Hopelijk kijkt zij er ook nog even goed naar. Zat zo eens even te rekenen. Het is nu al augustus en we hebben dit jaar nog maar 2 behandelingen gehad, waarvan 1 zwanger. Das toch wel erg weinig niet?