ja dat is idd heel erg weinig meiss provera is idd om ongi te worden.. maar waren de eitjes nu nog net zo groot of groter??
oke dus nu je menstruatie al, maar je hebt al even geen hormonen gehad toch? dan zou je denken dat de follikels geslonken zouden moeten zijn als we uitgaan vanuit de theorie van het Ziekenhuis.Maar dat is niet zo, echt waardeloos., En ja heel eerlijk gezegd 2 behandelingen vanaf dit jaar is weinig ja.
Het heeft allemaal wel zn reden hoor. Januari was nog kerst-verlof Februari had ik HSG, dus mocht ik geen IUI Maart (1e behandeling): zwanger April: miskraam Mei: wacht-maand na miskraam Juni: IUI Juli: stimulatie, maar overdosering, dus afgebroken Ik heb woensdag een week terug voor het laatst gespoten, een week later ongesteld. De cyste die ik had was vandaag op de echo wel verdwenen. Dat is in ieder geval iets...
Hoi meiden Merah wat raar zeg, niks gesprongen nog MMM dus er is nog een kans Hier maandag weer IUI Er zat 1 eitje van 15mm maar volgens mij zat er nog 1, ik zag het echt Volgens dr R zat er 1, ach ja we zien wel Om 13.45 hubby leveren en om 15.30 inseminatie bij dr R Het kom ook bij dr K maar ik heb bewust voor dr R gekozen omdat hij het extra diep inbrengt. Dan 3 wkn na de iui mogen we komen voor een ICSI gesprek dus na de 27ste augustus Wel een beetje stress want ik mag 21 dgn na ongi starten met spuiten en dat zou dan rond 11 sept zijn en dan zijn wij pas net weg Babyhope hoe lang moet je deca spuiten en na hoeveel dgn de provera? als ik de 11de moet starten en wij komen de 20ste terug red ik dat dan (9dgn)? Anders misschien maar vragen naar de andere behandeling (snelle cyclus) waarbij je op dag 1 na de menstruatie al start met bijde medicijnen LHRH-antagonisten, een nieuwe behandelingsmogelijkheid bij IVF/ICSI Daar is dr W een voorstander van geloof ik Dan kan ik starten na dat ik in sept ongi ben geworden, is misschien wel zo relaxt Maar ff afspraak maken, liefst met dr W die is dan weer terug en alles doornemen Ach en misschien gebeuren er nog wonderen en hebben we veel zaadjes deze keer en is het raak hahahaha Positief blijven Maar ik denk het niet hoor
Nou Merah, wat een gedoe meis....Maar geef niet op he... Je hebt nog genoeg mogelijkheden en het gaat goedkomen meid! Sterkte in ieder geval! Mariek, Spannend...hoop op 2 eieren voor je!!!! En ik hoop helemaal dat ivf niet door hoeft te gaan! Wat betreft starten medicijnen... normaal gesproken begin je voor je menstruatie met deca of Lucrin en de provera. Dan wachten op je ongie en op cd 3 starten met de Gonal. Maar volgens mij (zo is het bij mij altijd gegaan) moe je op cd 3 eerst voor een echo. Als alles rustig is mag je starten met Gonal. Ik mag vandaag starten met de Gonal. Ik start met 187,5 Gonal. Dit omdat de vorige ronde te weinig eitjes mee groeiden. Volgende week vrijdag terug voor een fm!
Babyhope hoe lang moet je deca spuiten en na hoeveel dgn de provera? als ik de 11de moet starten en wij komen de 20ste terug red ik dat dan (9dgn)? Quote Mariek Je start cd 21 met de deca (of Lucrin) en teglijk ook de provera. Met de deca blijf je doorgaan, ook tijdens je menstruatie!!! En dan vanaf cd 3 deca en Gonal!
Ja dat red ik dan dus niet Ik moet dan een tijdens de vakantie starten met spuiten en jullie hebben het over een echo en dat kan dan niet dus Dan maar met dr W gaan praten over de snelle icsi methode Direct starten op dag cd 1 Ben benieuwd wat hij gaat zeggen Maaaaar idd hoop ik ook op een wonder OOO meis wat spannend ik ga echt super voor je duimen Nog een week of 2 en dan is het zo ver AAAHHHH spannend Die terugplaatsing is die in genk??
hmm Mariek, heb even dat stuk gelezen en las een stuk over lang en kort schema. Ik kan me herinneren dat ik een tijd geleden aan dr w gevraagd heb waarom ik niet het korte schema had. Ik kon geen kort schema hebben omdat ik pco heb. pco-ers krijgen altijd het lange schema. Nu weet ik dat jij geen pco hebt, dus hoop ik dat er geen reden is om je niet het korte schema te geven. Ik hoop voor je dat het kan meid! Ja idd spannend voor me... Ik loop zo een kleine 2 weekjes op babyhope voor, geloof ik. Volgende week heb ik een afspraak bij dr m. Hij stond er vandaag zo schaapachtig bij..hahah. Ik ben blij als dr w er weer is!
merah wat rot voor je... en zo weinig behandelingen al gehad en dan deze keer weer een maand wachten @hier: 7 testjes in huis, dus ben voorbereid en gewapend
mariek dat red je dus wel meiss.. vanaf de eerste dag dat je deca spuit slik je ook 7 dagen de provera je komt pas 2 weken na je eerste deca spuit terug bij geertgen voor de echo.. als je ongi bent krijg je op cd 3,4,5 een uitgangsecho die bepaalt of je al mag beginnen met de gonal of fostimon.. dat red je wel.. ik heb nu zoiezo voor 3 weken deca meegekregen.. en heb net de 3de provera ingenomen.. xxx
OOO dank je voor de info babyhope, dan kunnen we dus wel starten Nu ben ik blij, geen verloren dagen dus Maar goed we wachten het gesprek gewoon even af en wat dr W zegt Misschien is het wel lekker om tijdens de vakantie niet te hoeven spuiten Ik hoor het tzt wel dank je wel lieverd xxx Hoe gaat het verder met jou, gaat het spuiten goed? Doet het meer zeer als de gonal spuit
eindelijk banner aangepast... ik ben voor de zekerheid uitgegaan van een LF van 12 dagen aangezien ik vorige keren ook steeds 2 of zelfs 3 dagen voor NOD ongesteld werdt (toen rekende ik steeds op een LF van 14 dagen) Dan ga ik deze keer toch maar uit van een LF van 12 dagen, als er dan nog niks is wacht ik toch nog 2 extra dagen voor de zekerheid
weet iemand nog hoe lang het duurt voordat de pregnyl uit je lichaam is. Ik heb 4 augustus 5.000 pregnyl gespoten, wanneer is dat ongeveer weg ? Ik zit nu 5 dagen na de pregnyl...
Ja, ik heb even een testje gedaan om te kijken of het al weg was. Was een mooie dikke roze lijn, maar niet zo'n donkere knalstreep als de controlelijn Dus, ik test morgen weer. Hopelijk blijft het streepje staan he. Of ik ga er tenminste van uit dat de testen de komende dagen licht positief zijn en hopelijk uiteindelijk weer donkerder worden. Of hoe gaat dat eigenlijks met testen en pregnyl... Gaat het lijntje van vaag naar omowit en daarna bij zwangerschap weer van vaag naar donkerder. Of blijven de lijntjes vaag positief en worden ze steeds donkerder Mijn NOD is waarschijnlijk opgeschoven naar 16 Augustus. (i.v.m. kortere LF) Ik heb eigenlijks nog een vraagje Sinds ik de puregon gebruik werdt ik al 3 keer van de 4 keer (1 keer geen eisprong gehad) eerder ongesteld dan mijn NOD. Dus ik heb nu al 3 keer gehad dat ik 2 of 3 dagen voor NOD ongesteld werdt. Is het verstandig om nu gewoon uit te gaan van een LF van 12 dagen ?
heymeiden, ik lees weer zo nu en dan hier wat mee. ik ben clomid resistent, dus volgende ronde ga ik ook spuiten. Ik vind het nog doodeng!! Hoe doen jullie dat met werk enz? ( met fm s) Want ik heb door al die andere ziekenhuisbezoeken al te weinig vakantiedagen opgebouwd.... Of we gaan voor een donor of we misschien kunnen we door gaan met IVF/ICSI dat horen we pas over 18 dagen.. ( pfff wat duurt dat lang!) liefss
@babywish91, ik had ook 5000 pregnyl, ik bleef testen of het eruit was, het was na 7 dagen heel licht streepje, en toen 3 dagen 2 dagen later had ik verwacht dat het omowit zou worden, maar het streepje werd donkerder, het was dus niet weggegaan, de dagen daarop werd het tot aan nod alleen maar donkerder daarna geen test meer gedaan behalve die van mvm... Kijk maar in mn fotoalbum daar kun je het zien, of als je terug bladerd in dit topic naar ongeveer 15 juni daarstaat het duidelijker... Succes! Ik hoop dat het raak is... @All, heb hier niet echt meegelezen. Met mij gaat het goed, heb een angelsound gekocht en we hebben de hartjes zelf voor het eerst thuis gehoord, heel bijzonder hoor. Deze week weer voor echo na het ziekenhuis, en dan hoop ik dat ze daar ook nog een keer na de hartjes gaan luisteren.. Succes aan iedereen in de nieuwe rondes, ik duim voor jullie....
Ik vondt het spuiten eerst ook eng hoor, maar dat went uiteindelijk wel. Of je het gelooft of niet, het lijkt erger dan je denkt Ik ga even in je fotoalbum kijken MM7. Wat fijn dat het zo goed gaat met je 2 kleine wondertjes
MM7: ik moet het echt even zeggen: wat een prachtig buikje heb je al, echt fantastisch. Ik zou er bijna verliefd op kunnen worden