Ha dames, Hier ook weer terug van vakantie. Heb niet alles terug gelezen, maar zal even een update geven van mijn kant. ongi geworden op de 27e, gelukkig wel puregon meegenomen op vakantie (dankzij de koelkast in de camper). Alweer klaar met spuiten voor deze maand, afgelopen zaterdag de pregnyl gespoten. Ik blijf dat zo'n vervelende spuit vinden, die doet me verschrikkelijk pijn. Krijg er mega blauwe plekken van. Natuurlijk goed geklust en nu maar weer afwachten. knuffel
Als ik er vanuit ga dat de pregnyl 5.000 elke dag halveerd kom ik hier op uit: dag van pregnyl... Dag 1: 2.500 Dag 2: 1.125 Dag 3: 625 Dag 4: 312 Dag 5: 156 Dag 6: 78 Dag 7: 39 Dag 8: 19,5 De meeste testen hebben een gevoeligheid van 25 ml/u Bij pregnyl 10.000 is het dus zo: Dag 1: 5.000 Dag 2: 2.500 Dag 3: 1.250 Dag 4: 625 Dag 5: 312 Dag 6: 156 Dag 7: 78 Dag 8: 39 Dag 9: 19,5 Misschien is dit lijstje ook wel handig voor anderen
Zover ik weet halveert pregnyl elke 33 uur Sorry maar uit ervaring weet ik dat jou vage/ duidelijke streepie zeker nog van de pregnyl kan komen Ik duim voor je
Dat had ik zelf ook wel door hoor mariek Ik moet nog een beetje uitvogelen hoe het nu zit Mijn eisprong was op 5 Augustus Mijn LF is 12 dagen En heb mijn NOD 16 Augustus (17 augustus kan ook) Volgens berekening zou de pregnyl op 12 augustus uit m'n lichaam zijn. Dus 4 dagen voor mijn NOD Als het goed is moet het zo kloppen
KUT KUT KUT Hier is het einde oefening voor de iui Hij is vandaag ook niet doorgegaan omdat er niks bewegelijks aan zaadjes in zat Waarschijnlijk komt het door de antibiotica in combi met ontsteking en candida Nu moet ik maandag terug komen en hebben we een afspraak over hoe nu verder (ICSI) en wanneer starten Ik heb vandaag een info pakket mee gehad en kan ik het even doorlezen Verdrietig en boos ben ik ondanks dat ik wel een slecht voorgevoel had Een hele maand voor jan l.l gespoten en ik moet zo al die toestanden en pijn doorstaan. Natuurlijk is het ook rot voor manlief maar die zet zich er wel overheen met een paar dagen Zo van nou dan maar "gewoon" icsi Maar het hakt er bij mij toch wel aardig in moet ik zeggen Ik ga het eens even allemaal verwerken en op een rijtje zetten
Hmm, ik hoop niet dat het nu al de verkeerde kant op gaat. Weer last van zo'n trekkerig, beetje stekend gevoel linksonderin en middenonderin m'n buik. Want wat ik meestal lees is: ik had iedere keer kwaaltjes voor NOD en dit en dat, maar toen ik echt zwanger bleek te zijn voelde ik bijna niks behalve pijnlijke tepels. Nou, laat ik dan maar zeggen: ik hoop dat ik nu niks voel voor NOD
@wendyenrichard: je vraag omtrent het werk. hier geen problemen mee ik mocht van mijn baas naar FM's gaan tijdens werk, kost mee geen vakantieuren, en hoef ook niet extra bij te werken. kortom "gratis'naar het ziekenhuis. @moon: goede vakantie gehad, spannende tijd nu zeg zo op dat wachtbankje. @babywish: nou voor de derde keer dat ik probeer te reageren. wat ik je wil zeggen, bescherm jezelf wat meer tegen misschien wel weer een teleurstelling, ik hoop van ganse harte dat het deze ronde raak is. maar door onnodig te gaan testen voor je NOD krijg je nog meer stress of teleurstellingen. Stel je test positief voor je NOD en word toch ongesteld, hoe klote voel je je dan? Vorige ronde heb je je behoorlijk gek gemaakt vind ik persoonlijk, dus mijn advies niet doen... nogmaals hoop dat je het niet verkeerd opvat want zo is het zeer zeker niet bedoeld. @hier: Het is hier niet uit te houden, ben zo ontzettend gestresst voor morgen de echo. Kan echt niet genieten, dit komt mede door de eerste ervaring met mijn echo.... Denk iedere keer ohh het zal toch niet goed zitten is me weer niet gegund het gaat weer mis. En waarom? een eerdere miskraam zegt niets over een ander. en dan weer ja maar mijn lichaam maakt misschien weer meer LH aan dus dat vergroot de kans zeker op een miskraam. BAH BAH BAH: dan vervolgens nog pijn in me onderbuik rondom schaambeen staat strak is ook behoorlijk hard, lijkt als me buik uitelkaar word getrokken, voornamelijk als ik ga slapen ontezettend veel pijn.
Lieve dreamwish Ja de boel word ook uit elkaar getokken an ders kan de baby niet groeien en idd ook bij je schaambot Ik wens je heel veel suc6 maar vooral veel plezier morgen als je je kleine boefje ziet En ik beloof je als je dat hartje hebt gezien dan is het het allemaal waard xxx
Dat weet ik dreamwish, maar ik test omdat ik eigenlijks heel lang nieuwschierig ben hoe lang het nou eigenlijks echt duurt voordat de pregnyl verdwenen is en geen lijntje meer laat zien op de test. Ik heb nog aardig wat dipsticktestjes over (had laatst nog wat van die testjes gekregen van een vriendin van mijn vriendin) Dus vandaar dat ik nu lekker ga onderzoeken tot hoe lang de pregnyl op de testjes te zien is
En testje om te kijken of ik zwanger ben ga ik toch zeker niet eerder doen als 2 dagen voor NOD Maar ben gewoon benieuwd hoe dat gaat met testen terwijl je pregnyl gebruikt. Blijf je steeds vage streepjes houden die uiteindelijk weg gaan en dan weer tevoorschijn komen ? of krijg je steeds vage streepjes die uiteindelijk donkerder worden. Ik wil graag weten hoe dat zit Weet niet waarom, maar lijkt me gewoon interressant om te weten
Babywish: dan is het goed, ja eerste zwangerschap bleef de streep staan was eerst licht en daarna steeds donkerder. nu 2e keer denk ik dat alles eruit was aangezien op NOD dag nauwelijks een streep zichtbaar was. @mariek: lees net pas je stukje heb er dnek ik over heen gelezen, wat ontzettend oneerlijk ook dit. Ben je verdorrie een hele maand bezig met spuiten en dan krijig je een klap in je gezicht doordat er geen beweegelijkheid is. Meis een hele dikke digiknuffel voor jou. lekker een avondje sjagerijnen met een lekkere bak chipjes of chocolade op de bank, en dan vooruit denken aan de ICSI!.
hmm, oke... Dus dat verschilt ook nog per keer Waar ligt dat dan aan? Hoe vaak je plast ofzo, dat als je vaker plast dat je dan eerder al het HCG hebt uitgeplast
Nee dat hoeft ook niet direct. Alhoewel je rond het zelfde tijdstip wel het beste resultaat hebt, bijv. iedere ochtend of iedere middag. Zelf zou ik in de ochtend doen dan is de concentratie het beste. Het heeft met je eigen afbreeksysteem in je lijf te maken hoe dat werkt geen idee....misschien eens aan je gyneacoloog hier antwoord op. zou het gewoon vragen...
Dank je dream Ja ik heb al een zak chocopinda's open getrokken Het is echt kl..te en ik zie zo tegen de punctie op, maar ja het hoort erbij Als ik maar eens wist waarmee ik de pijn kan vergelijken Babywish de eerste zwangerschap stond er bij mij 2dgn voor nod een dikke vette 2de streep Afgelopen keren had ik soms tot aan de nod een vaag streepje Ik denk dat de foto´s nog in mijn boek staan
@dream,.....oooooooooooooooooooooh ben zo benieuwd,....wel ff een foto plaatsen he!!!!!!! Geniet ervan!! @Mariek,......aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah,...wat ontzettend K*T zeg!!!!! Heel frustrerend,....vraagje,...heeft je mannetje nog nooit medicijnen geehad van het zh om de productie op te voeren? Heb nl wel eens gelezen dat er in het zh. med. voor wordt gegeven,....maar goed,...ik ben hier niet zo in thuis Een hele dikke knuf vanaf deze kant van de computer!! @Babywish,.......moet jij vrije dagen inleveren voor ziekenhuisbezoekjes??? hebben jullie geen cao op je werk? Volgens mij is je werkgever dit zelfs verplicht,.....in ieder geval,....zoveel uur per jaar. @hier,...geen bijzonderheden,...........alleen erg gefrustreerd dat het afvallen zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo langzaam gaat!!:x:x:x:x:x
Rissy: dat was wendyenrichard van de CAO Hoe is het nu met jou? En ja ik zet de echo neer, als die goed is natuurlijk ))) ohh wat ben ik toch erg, eerst zitten zeuren dat ik zwanger wil zijn en dan ben ik zwanger en dan oooh die onzekerheid... Meiden dikke knuf ik laat het jullie morgen voor 18.00 weten.
oeps,.......dat bedoelde ik ook @dream,.......je zit helemaal niet te zeuren,......dit is "gezonde"onzekerheid,.....die had ik ook toen ik zwanger was van m'n zoon,....ik had het zelfs langer,.....toen ik hem voelde bewegen kon ik pas echt genieten,.....maar dit zat echt tussen m'n oren Dus voor zover het je lukt,......GENIETEN HOOR!
Dream dat hoort er allemaal bij hoor, die onzekerheid En dan denk je na die echo dan heb ik rust, NOU ECHT NIET hahahaha Dan maak je je weer druk om de volgende en de volgende en dan beweegt de baby veel en ineens niks (slaapje ofzo) hup weer stress en dan is het geboren en dan is de stress over NOU ECHT NIET hahahahaha Dan worden ze ziek of iets anders vaags en hup weer stress en zo ga je door je hele leven hihihihihi Sterkte hè Een echt opkikker dit hè hahahahha
En toch zou je met niks in de hele wereld willen ruilen,......het is gewoon het mooiste wat er is,......alleen,......zorgen maken doe je tot je gaat hemelen, dat gaat ook nooooooooooit meer over maar je neemt het voor "lief"