nou dreamwish die is posi hoor!!! gefeliciteerd meiss.... geen twijfel over mogelijk,als ie nu al 4 dagen voor nod zo positief is
babyhope, ja ik denk het ook, vind het zo vreemd... kijk je hier iedere keer naar uit en dan heb je een test in je handen en dan ga je nog twijfelen. Hoe is het met jou? je hebt van de week toch inseminatie gehad?
Dreamwish, ik zou zeggen positief! Geen haar die er aan twijfelt! Dus... heel zachtjes zeg ik: GEFELICITEERD!!!
Dreamwish, niet meer twijfelen... is gewoon POSITIEF!!! Ga er maar rustig aan wennen...je bent zwanger!
@Hanied, spannend voor jou. Heb je al eerder een cryo gehad? Wij zitten nog niet in dat traject, maar het lijkt me heel raar dat iets wat ingevroren is geweest (en behoorlijk! zo min 200 graden!) zomaar een kind kan worden. Ik werk op het lab en werk veel met vloeibare stikstof (min 200 dus, zelfde spul waar ze ook cryo's in bewaren) en dat spul is zo koud dat je er brandblaren van krijgt als je het aanraakt. Toch een wonder dat daar leven uit kan komen. Merah, heb niet eerder een cryo gehad. Heb 2x ICSI gehad. Beiden keren zwanger. Helaas ook beiden keren mk. de eerste keer met 8 weken en de 2e keer met 13 weken (van een tweeling). De laatste keer is nog niet zo lang geleden gebeurt. 17 december 2009! Van die 2e ICSI 2 eitjes in 1 rietjes in de vriezer... ben echt super zenuwachtig. Nog erger als bij de ICSI. Ik ken mensen bij wie de cryo gelukt is en een gezond kind ervan hebben, dus dat geeft me hoop!
dreamwisch nee ik mag maandag ochtend tussen 7 en 10 uur de pregnyl spuiten en dinsdag om 13.30 de inseminatie... en 23 maart mag ik weer testen komt wel goed... ik heb er een heel posi gevoel over,vooral omdat het de eerste iui ook raak was he.. heidi even tussendoor ik heb echt goede hoop voor je hoor meiss!!! een super goed gevoel krijg ik als ik aan je denk... kop op meiss,en hou vol he
Wat erg Hanied om zo kort geleden nog twee kindjes te verliezen door een miskraam! 13 weken, tjonge, dat is echt al een heel eind. Ik vind het heel knap dat je er zo snel alweer aan toe bent om wederom voor een kindje te gaan. Ik snap dat je enorm zenuwachtig bent. Je weet wat het is, weet hoe het voelt om zwanger te zijn en dan wil je zo graag dat het deze keer wel lukt! Ik heb inderdaad ook wel positieve verhalen gehoord van cryo-terugplaatsingen. Ik begrijp dat het ontdooien het spannendst is, dat lukt niet altijd. Gelukkig heb je er 2, dat verdubbelt de kansen weer Ik zal heel hard duimen!!!
Thanks Merah! Lief van je! Het is idd nog kort geleden, maar verlang echt heel erg naar een kindje en ben nu 32 jaar. Ik vind het voor mezelf onzin om te wachten tot ik het 'verwerkt'heb. Ik zal dit laatste toch nooit kunnen. Het heeft me teveel pijn gedaan om het ooit te kunnen verwerken....en daarom gaan wij door! Babyhope spannend hoor...Hoop dat het allemaal goed gaat en je snel mag zwangeren!
@Hanied...Tjonge een verlies bij 13 weken, dan was je idd al een eind opweg! Ik heb me nooit zo verdiept in cryo e.d. en ben dus niet helemaal op de hoogte hoe dat allemaal werkt, maar ik hoop voor je dat het allemaal mag lukken en dat het dan wel mag blijven zitten! lijkt me voor jou extra spannend, omdat je al twee keer een miskraam hebt gehad. Ik wens je heel veel succes meid! @Babyhope...Ik wens je alvast heel veel succes voor dinsdag! Ik zal voor je duimen op een goede afloop! @Dreamwish...Iedereen heeft het al gezegd, maar die test is echt wel positief!!! Gefeliciteerd!
@ Dreamwish.. GEFELICITEERD MEID!! super gaaf! En wie heeft hier ooit dufasthon moeten slikken? ik heb een beetje op andere forums rond geneust en daar zie ik bijna iedereen die ze 7 dagen moet slikken.. ik heb dus een pakje van 14 gekregen heb er nu al 9 op.. maar als het met 7 ook goed zou zijn zou ik er nu eigelijk al mee willen stoppen.. ivm vakantie over 3 weken zou dat wel goed uit komen dat ik dan geen puregon meer moet spuiten en in mn afwacht week zit.. ik hoop dat een van jullie hier ervaring mee heeft.
@Vlinderr: Thanks! Voor mij is cryo ook iets nieuws. Heb het nooit eerder gedaan. Ben ook al 7 jaar bezig om een eigen kindje in mijn armen te sluiten. Dus heftig is het zeker wel!~ Hoe is het met jou? Voel je al iets van de ophoging van de Gonal f? Ik voelde het altijd als mijn eitjes echt gegroeid waren. Zo'n drukkend gevoel had ik dan in mijn eierstokken. Ik voel nu niet veel dus ben benieuwd als ik 11 maart voor een 2e fm moet!
wat zie ik daar, een positieve test ! GAAF !!! dreamwish van harte !!! kijk dit topic geef nu weer eens hoop haha babyhope, dank je wel meid en ik hoop dat je positieve gevoel uitkomt. heb nog steeds een pendel staan voor maart, dus ja het kan he... morgen weer de 6e FM ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ik ben dus vrijdag naar het zkh geweest en er was nog helemaal niks te zien ! dus best een beetje balen. ze had het zelfs al over afbreken en opnieuw beginnen maar daar heb ik dus geen zin in, laat ze eerst maar kijken waar ik op reageer. hier... gisteren bij de overburen geweest. zij is nu 7 maanden zwanger (ze was 2 weekjes verder als ik toen) soms wel lastig om te zien hoor. maar mocht het kamertje even zien, en wow die was leuk ! ze hadden het bedje en de kasten zelf wit geschilderd en dan de laatjes en zo met behang gedaan, zwart wit. echt gaaf zei al tegen manlief dat wil ik ook dus als ik straks zwanger ben kan je aan de slag ! morgen weer naar het zkh, kijken of er nu wat veranderd is. dan heb ik 7 keer de verhoging gespoten en anders vraag ik gewoon om hem nog eens op te hogen... ik heb toch ook een mening ? straks even lekker douchen en dan naar goede vrienden van ons. die man daarvan gaat dinsdag weer naar afghanistan en dat vind ik best balen. hij is een van mijn beste vrienden.... en dat voor 4 maanden pfff als ie maar op tijd terug is om de baby kamer te schilderen iedereen een fijne zondag !
Sylvia, normaal moet ik dan eerst naar het zh om te kijken of het er allemaal goed uitziet. Dat hoeft nu niet, ik mag meteen weer beginnen met spuiten als ik ongi word. Ik krijg trouwens ook geen iui en we moeten het dus ook gewoon zelf doen. Vlinder, blijkbaar heb ik vanzelf een eisprong gehad of is een van de follikels vanzelf weer gekrompen. Het zag er in ieder geval weer goed uit, zodat ik na de ongi weer kan beginnen met de volgende ronde. Ik hoop dat de 75 ie bij je gaan werken. Ik ga voor je duimen. Merah, vervelend dat het niet ineens goed ging. Ben benieuwd hoe het is gegaan. Wanneer weet je meer? Ow, ik lees net over 2 weken. Succes met het wachten! Waar ga je heen op vakantie? Lekker naar warm weer? Heidi, wat doen ze bij zon samenlevingstest? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord. Hanied, welkom hier. Zo, je hebt ook al wat te verwerken gehad. Hoop dat het snel bij je mag gaan lukken!! Moray, goed nieuws dus! Hopelijk groeit het goed door. Bij hoeveel follikels gaan ze bij jouw zh niet door? Niet dat ik dat verwacht, maar ben gewoon nieuwsgierig. Anita, welkom hier. Het prikken valt wel mee. Je voelt er eigenlijk weinig van. Maar het is wel raar als je het de eerste keer moet doen. Ik haal de spuit er niet van te voren uit, maar je zou dat inderdaad kunnen doen. Dreamwish goed nieuws dus. Gefeliciteerd, ziet er goed uit! Hier niet zoveel te melden. Zit rustig te wachten tot ongi komt, Nou ja, rustig. Ik wil gewoon weer aan de volgende ronde beginnen! Fijne zondag allemaal!
@Hanied...Ik voel in principe nog weinig van de ophoging. Heb alleen een zere borst en ben heel duizelig momenteel, maar weet niet of het daar van kan komen. Normaal voel ik m'n eierstokken idd ook. Daar voel ik tot op heden nog niets van, dus mijn gevoel zegt dat er morgen bij m'n derde fm, nog steeds niets zichtbaar is. Ik hoop natuurlijk dat m'n gevoel niet klopt! Heb jij bijwerkingen van de Gonal-f? @Heidi...Ik kan me voorstellen dat je de behandeling niet af wil breken! Gewoon proberen alles er uit te halen, toch?! Leuk dat je al weet wat je wil m.b.t. de babykamer..anderzijds natuurlijk wel een beetje een dubbel gevoel zo bij je buren. @Merel...Slik je iets om ongi te worden...of moet je wachten tot het 'vanzelf' komt? Weet je al wanneer je 'het' kunt verwachten?? Succes met wachten! @Hier...Weinig nieuws. Morgen voor de derde fm. dus ben erg benieuwd. Vanmiddag werken..kan gelukkig ietsie later beginnen dan normaal, dus dat scheelt weer. Gelukkig dus maar een paar uurtjes.. @Iedereen..een fijne zondag en tot later!!
@vlinder.. werk ze en veel succes morgen bij de fm, de 3de al weer, ik alweer de 6de @merel... bij een samenlevingstest moet je de avond ervoor klussen en dan halen ze wat zlijm weg bij de baarmoedermon om te kijken of er nog zaadjes in zitten en of je dus vijandig baarmoederslijm hebt
Vlinder, ik hoef niks te slikken. als het goed is, dan zou ik ongeveer eind volgende week ongi moeten worden. Werk ze & succes morgen met fm! Heidi, ik had er nog nooit van gehoord. Hebben jullie die test nou al gedaan of moet je die binnenkort doen?