Zo mm7 bedankt...nu ben ik aan het janken door jou lieve woorden meid! Je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen! Geniet van je zwangerschap en ik ben blij dat jij sneller het beebgeluk gevonden hebt als ik! Je bent lief!!!!
Succes moon, ik wilde je geen angst of wat dan ook aanpraten, maar wel de ernst van overstimulatie laten inzien! Ik hoop dat het meevalt... Hou je ons op de hoogte?
Niet huilen hanied, want als ik al een zielig hondje op tv zie kan ik losbarsten dus ook door jou woorden nu!!! Succes meid ik meen het echt dat ik het iedereen die zo lang bezig is zo ontzettend gun! Soms is de wereld niet eerlijk...
MM7 heel lief van je, maar ik heb meer te doen met hanied en babyhope en merah Ik ben namelijk al gezegend met een schat van een dochter. Heb het dus allemaal al een keer meegemaakt Alleen je kan er 10 hebben maar als je gezin voor je gevoel niet compleet is dan voelt het als de 1ste Ik vond zwanger zijn zo leuk dat ik het zoo graag weer wil Maar daarna ben ik klaar hoor.
@Mariek, ik kan me goed voorstellen zo lang de wens er is, dat het verlangen groot is! Voor iedereen succes!! Enne moon we horen het graag... Ik ga eens bedenken wat ik bij de toko ga bestellen, heb dr zin in...
Suc 6 moon ik hoop dat het positief uitpakt meis Ja Hanied de lucrin stond al genoteerd hahahaha en het flaire up schema Zal het maandag ff overleggen met dr W maar die is geloof ik wel voor Ik heb geen pco dus flaire up moet kunnen Dat houd dus in na de vakantie direct starten met lucrin en gonal of dat spul wat babyhope heeft Bedankt lieverd En niet huilen hoor, ik kan je zo niet troosten xxx
hahah, de traantjes zijn weer weg! De hormoontjes he.... Komt goed voor ons allemaal! Jij lekker gaan genieten van je welverdiende vakantie samen met je moppies, Mariek! Over babyhope gesproken....waar is ze toch...is ze al verhuisd? Ik mis haar hier. Ik hoop dat alles goed met je is Cin! Ben ook benieuwd naar je...hoe het met je behandeling gaat en zo...Hoop gauw van je te horen! Knuffel!
Huisarts heeft gebeld, paracetamol innemen. Als t erger wordt dan opnieuw bellen. Fijne avond meiden! Knuffel
Bijzondere reactie van die huisarts, als ik zo vrij mag zijn... Zeker aan de bel trekken hoor, als het erger wordt!!! Zo raar om weer een maand niets te mogen... Hoe zou het in mn buik zijn? Zouden de eitjes al geslonken zijn? Wanneer wordt ik nu ongesteld? Is dat gewoon weer na 4 weken, of toch later? Pffff... Gelukkig is het weekend!
Vind het ook nogal een bijzondere reactie! Gelijk bellen als er iets veranderd hoor Moon! Merah, ik snap al je vragen, dat zou ik ook hebben.. Wanneer moet je weer bij de gyn komen?
Nou idd moon Ik denk dat die huisats weinig van dit onderwerp afweet Is er geen noodnummer voor de afdeling gynecologie? Gewoon daarheen bellen hoor daar zijn ze voor Sterkte meis xxx
Ik hoef niet meer naar de gyn, voorlopig niet in ieder geval. Wachten tot ik ongesteld word en daarna een nieuwe ronde in. We hebben ook eigenlijk niets afgesproken. Ook wat dat betreft is alles behoorlijk gescheiden, gynaecologie en afdeling voortplanting... Ik denk dat ik voor dat ik aan de IVF begin zeker nog eens een afspraak maak... Moon, hoe is het met je?
goedemorgen meisjes hier ben ik weer haha ik moest de hele week zoveel werken en ik zat er echt even doorheen hoor!! bah bah rot deca spuit.. idd mariek beter lucrin vragen want die deca laat je onder een steen kruipen hoor!! en de blauwe plekken pff heel mijn been zit onder.. heb afgelopen woensdag de laatste provera gehad dus nu wachten op de ongi.. zal wel niet lang meer duren voel het aan heel mijn lichaam.. @mariek meiss voor jou nog even een super dikke knuffel ik vond het zo erg om je berichtje maandag te lezen,het is zo oneerlijk allemaal.. xxxcin
@babyhope, wat vervelend van de blauwe plekken zeg. Hoop dat deze ronde verder alles naar wens verloopt, met als grote uitkomst een posi test natuurlijk! Ik duim voor je! @merah, oke het is dus allemaal even afwachten bij je. Nou meid, ik hoop dat je lichaam iets aan de rust heeft gehad, en natuurlijk met als uitkomt een mooi resultaat aankomende keer! @babywish, ik ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat? Maandag kon je testen toch? Weet je al iets meer? Heb je nog steeds erg last van alle kwaaltjes? @all, joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 12 weken zwanger vandaag! Pffff... is wel een mijlpaaltje waar ik na toe heb geleefd hoor. 1e trimester zit erop, kom maar op met de volgende 2.
mm7, proficiat meis! 12 weken vandaag... lekker genieten hoor! babywish, hoe is het met je meid? Ik hoop dat je de goed bedoelde adviezen niet als een afwijzing ziet! Gewoon komen hier! babyhope, erg he die deca? Ja ben zo blij met de lucrin! En als je er even doorheen zit mag je altijd je beklag bij mij doen meid! Ik ga je dan lekker opbeuren ja?! Merah hoop dat die ongie snel komt bij jou zodat je verder kunt meis! Mariek, hoe ist? Suc6 alvast voor morgen bij dr w! Moon, hoe is het met de kramp? Ben je al naar de dokter geweest? @rest, knuffel!!! hier, morgen 2e fm, voel mijn stokjes behoorlijk dus zal wel gegroeid zijn daar!
AAAAHHHH spannend Hanied Jij ook heel veel suc6 morgen meis Ik duim voor je. xxx Babyhope dank je, ik hoop dat je snel ongi word en aan de gang kan. Niet te hard werken hoor hahahaha xxx Babywish idd niet wegblijven hoor xxx Overmorgen HET gesprek met dr W ik ben alle vragen aan het opschrijven Als het goed is moet ik rond vrijdag ongi worden Misschien zijn er voor de vakantie (10 sept) nog mogenlijkheden, je weet het niet. Ik heb altijd vrij snel een eitje dus misschien met het flare up schema. Maar even afwachten bibber bibber
Heb net even gerekend maar voor de vakantiegaat zeker niet meer lukken Dat word zo krap Maar goed dan kan ik direct na de vakantie starten, dat is ook goed Kunnen we alleen de vakantie niet verlengen.