Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Ha meiden!

Hier gaat alles wel redelijk. Vandaag Iers minder last gehad. Maandag meteen ff langs gyn. Bedankt voor jullie lieve mailtjes

Fijne avond!

Knuffel

2. carma

carma Niet meer actief

Wij gaan 10 sept weg en komen in principe 19 sept terug
    Het was de bedoeling dat we als het leuk is wat langer blijven maar goed als dat de start van de icsi in sept zou tegenhouden dan gewoon de 19de weer thuis.
    Ik moet nu 21 aug ongi worden en als alles goed gaat in sept dan komt het goed uit (28 dgn =17 sept/ 30 dgn =19 sept)
    Dus dan wel lucrin en gonal meenemen op vakantie voor de zekerheid.

3. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    nou Mariek maandag weet je meer meid! Gaat hoe dan ook goed komen!

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    mag ik met jullie meeschrijven?
    Ik ben donderdag begonnen met het spuiten van Lucrin en moet vandaag en morgen nog een pil en dan als ik ongi ben beginnen met gonal f!

5. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    welkom meid! Hier hang ik het meest rond...hahaah!

6. carma

carma Niet meer actief

Hallo welkom marjolinos
    Ik hang hier ook het meeste rond, schrijf maar lekker mee hoor.

Wat is jou verhaal (voor zover je dat kwijt wil?)

Hier 1 kindje via iui (4de keer raak)
    Nu kindje 2
    4x iui met gonal F en pregnyl
    1x gonal F en pregnyl maar geen iui door geen actief zaad (waarschijnlijk door zware antibiotica)
    Nu maandag as ICSI gesprek en afspreken wanneer te starten en hoe
    Ons probleem is een zaad probleem laatse 2 keer iui minder als 100.000 en laatste keer geen bewegende dan.

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    wij zijn in januari 2007 gestopt met de pil en hebben vorig jaar en dit jaar in totaal 6 keer een IUI gehad zonder resultaat. Dit is de eerste keer voor ons met gebruik van hormonen want mijn cyclus is eigenlijk altijd goed geweest!
    van manlief is het wisselend, de ene keer is het goed maar ze hebben ook al eens geen telling kunnen doen!

dit is het in het kort!

8. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Nou als jullie een grappig dom blondjes verhaal willen lezen...
    Ga je gang :p:p

9. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Mijn testje van vanochtend was donkerder dan die van gisterochtend.
    Gister moest ik turen naar een streepje.
    Vandaag kon ik 'm goed zien toen ik buiten stond.
    Maar ik wou stipjes zetten boven en onder het streepje met zo'n zwarte cd marker om te laten zien waar het streepje zit, want het was erg lastig om een goeie foto te krijgen.
    Maar was vergeten om eerst een likje blanke nagellak over de test te smeren voordat ik met die stift aan de gang ging.
    Want nu is de test een beetje verkleurd en zie je het streepje niet meer.:(:(:):):)

10. carma

carma Niet meer actief

Oké jij bent dus ook al even bezig marjolinos
    Ja spannend hè icsi, ben benieuwd

Ik heb ondertussen een voordeel gevonden van een ronde wel pregnyl en geen iui
    Ik weet nu welke klachten pregnyl geeft zonder dat er een kans is dat ik zwanger ben.
    Goede les voor de volhende ronde
    Jéééé wat doen mijn borsten zeer, ik slaap slecht, droom veel en ben moe.

11. carma

carma Niet meer actief

Over 2 dgn weer testen en dan weet je het zeker meis
    Ik duim voor je

12. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Als de test van morgenochtend nog iets duidelijker is dan die van vandaag dan ga ik daarna door voor bloedprikken.

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    mm7: jaaaaaa de 12 weken voorbij! :D

Marjolinos: Welkom hier. Zie dat wij bijna even lang bezig zijn (wij februari 2007). Veel te lang he :( Ik wil je heel veel succes wensen met de komende IVF! Leuk dat je hier mee komt schrijven, al is de aanleiding natuurlijk minder.

Mariek: Je weet dat dr. W liever geen spuiterij heeft tijdens vakanties? Bij ons deed ' ie het bij uitzondering wel, omdat ik zo traag reageer. En wat gebeurt er? Een doorbraakbloeding middenin de vakantie :( Sjah, dat is minder leuk/handig als je 600 km verderop zit...
    Ik begrijp dat je zo snel mogelijk door wilt, ivm je leeftijd. En het zal wel een dooddoener zijn als ik zeg dat het misschien wel lekker is even een hormoonloze vakantie met man en kind. Maar ik bedoel het goed hoor meid en nogmaals; ik begrijp je gevoelens heel goed!

Ik: over een kleine 3 weken gaan we weer op vakantie, hoop echt dat ik voor die tijd een eisprong heb (gehad). De vorige vakantie ging het (zie hierboven) niet helemaal naar wens :(
    Maar een voordeel: we gaan naar de Ardennen, dus als het echt moet kunnen we naar Geertgen. Sowieso zouden we de heenweg naar Geertgen kunnen en dan de terugweg (precies een week later) weer. Het ligt op de route...

14. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Beetje zuur he Mariek: wel de klachten, maar geen kans op een zwangerschap. Bahbah, soms is het toch echt allemaal niet eerlijk verdeeld. Dat de een maar zo kort bezig is en de andere zo (veel) te lang... Idd wel goed dat je nu weet wat de prenyl in zn eentje doet. Dat scheelt 'gekmakerij' in de volgende ronde.

Voor mezelf zat ik net te denken: als ik idd gewoon na 4 weken weer ongesteld wordt, dan hoef ik nog maar 2 en een halve week te wachten voor ik weer mag prikken. Valt toch ook wel weer mee... Het grootste wachten ligt alweer achter mij...
    (en nu hopen dat er geen beren meer op de weg liggen!!!)

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @mariek, heb jij zoveel bijwerkingen van de pregnyl dan? ik alleen een beetje vreemd gevoel in mijn lijf (alsof ik heel druk ben) de avond dat ik hem zet en verder niets!
    Moet heel eerlijk zeggen dat ik nu ook niets merk van de lucrin en daar ben ik wel blij om!

@annedore, ja duurt allemaal veel te lang! Hoe lang zijn jullie al in het ziekenhuis bezig? Ik heb langer gewacht dan dat nodig was omdat ik af wilde vallen wat ik uiteindelijk pas ben gaan doen toen de gyn het gezegd had! Inmiddels helaas wel weer het een en ander aangekomen en dus nu weer aan het opletten met wat ik eet!

@babywish, spannend voor jou! Nu maar duimen dat hij morgen wederom positief is!

16. carma

carma Niet meer actief

Annedore, het zal er dan om hangen
    Je praat dan over de laatse of laatse 2 dagen van de vakantie
    Of ik moet provera krijgen om het zo te rekken dat ik de 20ste ongi wordt.
    We komen de 19de terug van vakantie, en ik moet dan als het goed is tussen de 17de en de 20ste ongi worden
    Is dus niet de hele vakantie spuiten maar 1 of 2 dgn, er kan weinig gebeuren (bv 1 dag lucrin en dan 1 dag gonalF ofzo)

17. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    jammer van de negatieve test babywish, dikke knuffel!

Met mij gaat het redelijk, krampen zijn over gelukkig. Nu wat steken aan de rechterkant... pffff. Als het goed is kan ik zondag of maandag testen.

lfs

18. Boedha85

Boedha85 Lid

23 jan 2010
    89
    0
    0
    automonteur en peuterleidster
    Drenthe
    Ik ben vanmorgen begonnen met het spuiten van decapeptyl
    Dit moet ik het langst spuiten, volgende week de 26e heb ik een echo en hoor dan hoeveel puregon ik moet gaan spuiten

19. carma

carma Niet meer actief

Moon waar heeft babywish geschreven dat de test negatief was?
    Heb ik iets gemist?

Nog 15 min en dan in de auto naar geertgen

Hanied hie was de meting vandaag???
    Ben heel nieuwsgierig
    ik duim ik duim

20. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    He lady´s

vrijdag de puhuhuhuhunctie! WWWWWWWWaaaaaaaaaaahhhhh ben zo bang! Mocht kiezen tussen de donderdag of vrijdag. Ik zo: doe maar vrijdag...duurt het een dag langer! Ik heb wel 25 follies! Dus zal heftig worden! Bms was goed, 12 mm.

Babywish...nega getest? Kan het ook niet terug lezen.

Mariek, toi toi toi meid!

Deel Deze Pagina