Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey mm7 hoe gaat het nou met jou??? en je beebjes:)

ja ik denk het wel hoor want ik voel van alles in mijn stokjes hahaha:)

trouwens wat ik nog wilde vragen,de laatste keer met je echo was er toen nog iets te zien van beebje nummer 3??
    dat vroeg ik me nou echt af..

2. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    he meiden,

vanochtend gebeld door Genk (lab). 20 eitjes gevonden waarvan 10 rijp genoeg waarvan 6 mooi genoeg, die 6 zijn ook allemaal bevrucht!
    Ben er blij mee! Het is wel raar dat je van 20 eitjes maar 6 overhoudt, maar toch. maandag half 2 tp in Genk. Daarvoor nog naar dr w voor een controle echo omdat mijn eierstokken te groot waren en ik dus met een lichte ohhs zit. Er worden er 2 tp in Genk.....dus kom maar op met mijn beebjes!

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jeeeyyyyy hanied super nieuws meiss..
    echt hahaha ik zat al op je berichtje te wachten geweldigg meiss...
    idd raar dat er maar 6 overblijven maar meiss toppie zeg

heel erg veel succes maandag bij de tp en ik ga heeel erg hard voor je duimen mopp...

xxxcin

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en hanied kan dat nou echt dat ik na 2 injecties al zo`n last heb van mijn eierstokken??? haha ik voel ze gewoon de hele tijd he..
    komt dat dan omdat de deca je cyclus plat legt of zo..

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Even ego:
    Ik heb het gevoel dat ik alweer ongesteld ga worden!
    Hoe kan dat nu? Zit nu op CD16, na mijn te vroege menstruatie van vorige maand. Ik hoop toch zo dat het niet doorzet, want dan kan ik het deze maand wel weer vergeten. 7 september gaan we namelijk voor een paar dagen naar Barcelona. Met de kans dat de IUI (en echo's) dan in het gedrang komen laten ze me vast niet spuiten. Snik.
    Iemand een idee waar mijn lichaam op dit moment mee bezig is?

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @hanied, Duim heel hard dat er uit de TP een mooie baby komt!

@merah, ik duim met je mee dat je niet ongi gaat worden!

@hier vandaag de eerste spuit met gonalf gezet! ik moet 150 gonalf en daarbij 3 streepjes (weet niet precies hoeveel dat dat is!) lucrin in dezelfde spuit! het spuiten begint nu wel pijn te doen! hebben jullie dat ook?

7. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    Hanied,super zeg 6 goed bevruchte eitjes!!! Ik ga voor je duimen!!

Babyhope,wat spannend voor je meis! Ik hoop voor jou ook dat er veel eitjes zullen zijn en er ook veel bevrucht worden!!!

merah,dat zou wel weer erg snel zijn ja. Ik hoop het niet voor je!!

Wat een tegenslagen lees ik toch weer,maar gelukkig nu ook weer wat posi berichten!!
    Ik schrijf hier niet meer zo vaak,want ik vind het toch moeilijk om jullie over mijn zwangerschap te vertellen. Terwijl jullie het allemaal nog zo zwaar hebben! Ik weet dat dit de positieve kant is,dat het toch kan lukken...maar toch! Ik zou het toch ook moeilijk vinden om te lezen.
    Maar ik lees nog wel altijd mee hoor,blijf toch benieuwd of er alweer iets moois is gebeurd!

Voor diegene die het wel willen zien..er staan nieuwe foto's in mijn album.

Liefs xxxxxxxxxx

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @babyhope, wat lief dat je dat vraagt. Met mij en de beebjes gaat het goed. Op de echo met 11w2d was het 3e vruchtje nog te zien, weliswaar een stuk kleiner natuurlijk dan de andere 2 maar het was nog te zien. Als het goed is neemt mn lichaam dit vruchtje op. Wel raar hoor om te zien! Ik hoop dat je je eierstokken minder gaat voelen, is natuurlijk wel vervelend voor je zo!

@Hanied, wat super zeg!!! Oh ik duim zo voor een positieve test over een week of 2,5!!!! Je krijgt er 2 terug geplaatst he!? Spannend joh....

@Merah, balen zeg!!! Ik hoop niet dat je ongesteld wordt, schopt alles natuurlijk behoorlijk in de war. Kan het niet je eisprong zijn? Omdat je op cyclusdag 16 zit? Leuk Barcelona, geniet er maar lekker van!

@all, ik sluit me bij Mamavanrenzo aan, ik vind het steeds moeilijker worden om hier vrolijk te schrijven over mijn zwangerschap, terwijl jullie maar door blijven knokken, en dan bedoel ik natuurlijk niet moeilijk voor mezelf, maar kan me voorstellen dat jullie het niet altijd even leuk vinden, en af en toe best denken, hoe je mond nu maar met je zwanger zijn!! Ik merk ook wel als ik naar sommige schrijf dat deze nooit of bijna niet terug reageren, is ook niet erg dat begrijp ik, maar daarom zie ik wel in dat het voor jullie niet makkelijk is.

Ik blijf hier meelezen om jullie te volgen, maar probeer me wat betreft mn zwangerschap hier in dit topic wat meer op de achtergrond te houden.

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Eisprong heb ik ook aan gedacht, incl ovulatiebloeding.
    Ik weet hier echter niet zo veel van. Voel me ook niet ongesteld. Of nou ja, mn lijf voelt zich niet ongesteld, maar alleen mn onderbuik wel. Dat voelt een soort van ongi.
    Iemand dit wel eens gehad?

mm7, super dat het goed gaat met je beebjes!!!

10. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @hanied: wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen.
    2 worden er toch teruggeplaatst???
    @babyhope: pff klinkt alllemaal heftig wat je nu mee maakt, dikke knuf voor jou!
    @merah: hopen op geen menstr. voor jou. bah wat een onzekerheid weer he
    @mamavanrenzo: wat een leuke foto's weer. Die foto van dat snoepje van renzo op je buik, schitterend!!
    @ mm7: hoe gaat het bij jou?? heb je nog kwaaltjes of zijn deze nu aan het afnemen aangezien je de 12 wk voorbij bent???
    @hier: een paar dagen na de echo genoten. nu weer twijfel, zou het wel hartje nog wel kloppen a.s. dinsdag... pfff
    Zit me echt ontzettend druk te maken om van alles, oohh voel me borsten even niet of ze zijn minder gespannen nou dan zal het wel weer mis zijn. Oh ik heb buikpijn oh het gaat mis...
    Oh misselijkheid verdwijnt --> wel weer last van maagzuur....
    terwijl als ik weer logisch beredeneer, iedere dag is wisselend ene dag meer als de ander. buikpijn... heb ook last van me darmen dus zal dat ook wel zijn. duurt 3 a4 dagen en dan verdwijnt het weer.
    en zag zo op tegen vandaag de dag. bij vorige keer dat het misging was ik precies 8, 5 wk... ( was al langer mis maar toen begon de echte miskraam)
    Maar goed weet je het valt ook weer in het niet bij de spanning die jullie meemaken.. en vind ik dat ik niet zo moet zeiken en moet gaan genieten!! maar ja das toch lastig
    Ik hou jullie dinsdag op de hoogte hoop dat alles nog steeds oke is.

knuffel!!!

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @Merah, dankjewel!

@Dream,

Met mij gaat het goed. Ik heb zoiezo tot 8 weken eigenlijk niks gevoeld. Of in iedergeval heel weinig, ook niet super veel misselijk geweest. Maar sinds ik precies 12 weken zwanger ben is het begonnen, misselijk misselijk misselijk! Haha dacht dat het alleen de eerste 3 maanden zo zou zijn. En maak je niet druk, ik had de ene dag ook kwaaltjes en dan weer niks. Mn borsten heb ik niet eens gevoeld tot afgelopen week, en mn beebjes doen het nog goed hoor. Snap dat vandaag een aparte dag is, ik had dat ook met de dag dat het de vorige keer mis ging. Hoe moeilijk het ook is probeer echt te genieten..... en wat ik nu erg prettig vind is de angelsound, ik luister thuis elke dag even naar de hartjes van de babys, geeft me een rustig gevoel! Nou ga lekker genieten, en je niet druk maken mijn gynaecoloog zei zelf kwaaltjes komen en gaan, en gelukkig maar voor jullie zwangere! Dus neem aan dat het volledig normaal is, en je dinsdag weer een mooi kindje met kloppend hartje ziet rondzwemmen in je buik. Ik mag woensdag weer....

12. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    mm7: thnx stelt me toch weer wat gerust..
    Och nee hee denk je de eerste 12 weken overleefd te hebben en dan ga nu ineens misselijk.. ;)
    Spannend hoor woensdag, je hebt al een boekje vol met echo foto's zeg ;) haha , wel fijn natuurlijk!

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey dream meiss niet zo onzeker he`..
    ik widle je ook voorstellen om de angelsound te kopen is echt klasse nummer 1 uitvinding hahahha

en mm7 je mag hier gewoon blijven schrijven hoor meiss..
    we hebben het toch ook meegemaakt dat je zwanger raakte je beebjes horen er nu eenmaal bij;)
    ik heb er geen problemen mee hoor!!

xxxcin

14. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @Dream, ja echt niet druk maken om kwaaltjes die komen en gaan hoor, is volkomen normaal, en ik heb het aan al mn gynaecologen gevraagd, en ze zeggen allemaal dat het normaal is. Dus geen zorgen maken, geniet van deze bijzondere tijd!!! Haha ja heb er nu best last van, niet elke dag maar wel een aantal keren per week. En ja de andere kwaaltjes komen nu ook pas haha....

@babyhope, aaaah dat is wel heel lief. Zal ook jullie volgen en af en toe wat schrijven...

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hanied meiss vandaag heel erg veel succes bij de terugplaatsing moppie:)
    ik ga voor je duimen...

mariekkk waar ben je meisss..

16. carma

carma Niet meer actief

Hanied ik denk aan je meis xxxx
    Dat er 1 of 2 mooie baby's mogen groeien.
    Nog 14 dgn en dan weet je het (raak en 2 jongens pendel)

Babyhope pendel: september 1 jongen

Dit zou inhouden dat allebij jullie eerste poging zou lukken
    ooooo ik hoop het zo dat de pendel het goed heeft

Hier alles rustig, bezig met het slikken van de pil
    En ik loop ongeveer leeg.
    Verder zijn we naar de 2de verjaardag van onze dochter en de vakantie aan het toeleven

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey mariek meiss:):)

jou pendel voor mij blijft wel elke keer hetzelfde he`:)
    eerst augustus een jongen
    dat heb je 3x gependelt en ik heb geen rondes gehad in augustus,maar wel begin september:)
    zou het dan meiss....

als jou pendel gelijk heeft gaan wij samen lekker lunchen ergens meiss;) hahahahaha

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hanied: succes met de terugplaatsing. Ik hoop zo dat deze 2 top emryootjes bij je blijven zitten!

Zwangere meiden: jullie zijn zo begaan met onze gevoelens, dat waardeer ik heel erg! Lekker ons op de hoogte blijven houden!

Hmmm....Merah, je lijf is weer dwars aan het doen? :( Toen ik me onderin de buik ongi ging voelen (verder inderdaad niet) kreeg ik een doorbraakbloeding. Ik hoop heel erg dat dit bij niet zo is!

19. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Doorbraakbloeding vind ik prima! als het maar niet echt ongesteld is. Dat moet nog minimaal een weekje wachten, anders kan ik in september ook geen IUI (vakantie). Dat zou betekenen 3 maanden wachten in totaal. Dat trek ik niet hoor!!!

20. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Hier ongi geworden gisteren, baal er echt verschrikkelijk van. Even heel erg veel gehuild en nu weer proberen mezelf bij elkaar te rapen... Morgen weer starten met puregon. Hopen en duimen dat het deze keer wel lukt.

liefs

Deel Deze Pagina