Balen moon, dat is even zwaar slikken. Sterkte en hopen op de volgende ronde! Maar eh... psst... het bloeden is hier gestopt. Ik hoop echt dat het weg blijft en het dus een ovulatiebloeding was. Voel me ook niet meer ongi. Nadeel is alleen dat ik gisteren zo enorm baalde dat we dus niet hebben geklust. Maar goed. De kans dat het op eigen kracht lukt is toch niet zo groot bij ons. Ik zou alleen al blij zijn als we in ieder geval volgende ronde gewoon mee kunnen doen. Dan ben ik al tevreden. (een kinderhand is snel gevuld). Duimen jullie met me mee dat het bloed weg blijft?
Merah ik duim ook. Misschien een stomme vraag maar ik heb nog nooit van een ovulatiebloeding gehoord???? Babyhopr suc6 morgen meis DUIM ook voor jou Hanied hoe is het nu? Zitten ze erin? hoeveel eskimotjes??? Heb je trouwens lang pijn gehad na de punctie??? Wat een vragen hè hahahahaha Dikke knuf en nu op naar een positive test
Zelf heeft mijn gyn ook wel eens iets laten vallen over een ovulatiebloeding. Dat is een tussentijdse bloeding (meestal heel minimaal) op het moment dat je ei vrij komt. dit is dan dus geen bloed uit je baarmoeder, maar uit je follikel. Meestal gewoon een beetje rood tussen het (vruchtbare) slijm, maar bij mij waren het buiten de slijm ook echt twee grote druppels in de pot en de rest van de dag wat bruin bloed. Ik had natuurlijk nog een aantal knakkers zitten van de vorige ronde en ik kan me voorstellen dat als er daar nu meerdere van zijn gesprongen (of misschien simpel al omdat ze al 'oud' zijn) dit anders is dan een normale eisprong.
dames daar ben ik dan! Ik zit met een flinke hyperstimulatie! Heb van de 6 emmy´s 4 toppers. Met dr w afgesproken om toch maar 1 terug te plaatsen,bij een perfecte deling dan he. Anders 2. Dit omdat ik met die ohss kamp! Heb nog steeds veel pijn. De punctie was heftig en daarna ook maar genk was super lieve mensen, lieve arts en geen lange wachttijden! Wel een pokke eind rijden voor ons maar goed! Al met al, ik heb nu een perfect embryotje aan boord en heb mogen zien via een scherm waar hij gelanceerd werd! Zo mooi. Mariek hoop dat je pendel uit komt voor mij en cin! En jij word ook snel zwanger...ook met de 1e ivf poging! Gaan we met zijn 3 dagje uit! Heb nu nog 3 cryotjes. maar die heb ik nog niet nodig! Moon, sterkte meiss Merah, spannend hoop het zo voor je!
jeeey hanied meiss embri zit er weer in.. ik ga nu heel erg hard voor je duimen hoor.. houdt je wel rust meiss met je overstimulatie ennuh zeker gaan wij met zijn 3tjes lunchen moppie
ohhhhh auw auw auwww hahahha vandaag kreeg ik zo`n steken in mijn stokkies dat ik gewoon plat op de grond moest gaan liggen.. ik denk dta het echt hard aan het groeien is hier binnen.. maar is er dan echt wat te zien bij de 1ste fm??? omdat ik normaal zo`n 2 a 3 weekjes moet spuiten voor 1 a 2 eitjes??? ik snap er niks van dat het nu wel meteen zal zijn hahaha
ja het kan echt cin. Ik weet niet hoeveel je voorheen aan gonal spoot. Maar daarna aan de fostimon toch= misschien reageren je stokkies daarom zo. woensdag geertgen voor jou toch
ja precies.. eerst spoot ik gonal-f 37.5 na de eerste fm werd dat 75.. maar omdta ik elke keer die doorbraakbloedingen kreeg mocht ik aan de fostimon dat heb ik 1 ronde gehad.. en nu spuit ik 150 gonal haha ben echt benieuwd hoe het er woensdag uitziet op dr r`s schermpje
aha nu 150! ok dan...vandaaer dat je wat merkt gaat goedkomen op het schermpje van dr r! Heb jij trouwens ook pco?
jip een hele milde vorm zeiden ze in het begin.. maar waarom het nog niet is gelukt.. ja heb 2 mk-en gehad en blijkbaar elke keer als ik een goed ei heb is het raak dus daar zal het niet aan liggen.. en me schatje heeft volgens dr r echt afrikaans zaad haha dat werd alleen maar meer en meer elke iui ronde. hoop gewoon dat er goed bevrucht wordt zodat het daar niet aan ligt.. dan nog een goede innesteling en kom maar op met beeb en jij meiss heb je ook pco??
hanied me schatje vraag t of ze kopies maken van je id?? of dat ze gewoon controleren op de naam of zo.. haha hij is een beetje zuinig op zijn identiteit hoor!! hahahaha
oh ja en hanied haha sorry voor de vragen allemaal moppie maar mocht je nou blijven liggen na de tp.. en moest het met een volle blaas?? ik neem aan dat je niet de hele weg op hebt gehouden toch...
ahhh dus jij hebt ook al flinke pech gehad met zwangerschappen! Vind het erg voor je, weet helaas hoe het voelt. Fijn dat je partner goed zaad heeft...een zorg minder! Ik heb idd pco...heeft voordelen (veel follies) maar ook nadelen (grotere kans op ohss). Hoeveel dagen ben je nu aan het stimuleren?
vragen kost niks, enne waarom zouden wel elkaar niet wijzer maken??? We zitten immers allemaal in hetzelfde schuitje! Dus graag gedaan en kom maar op met de vragen! Ik mocht idd na afloop 15 min blijven liggen en tp is met een volle blaas. Moest idd heel erg plassen maar je weet waar je het voor doet, dus heb ik het mooi opgehouden!