Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Babyhope, wat goed...een stuk of 7/ 8 in 1 eierstok! You go girl! Hoe groot was de grootste?? Bij mij hebben ze ook weleens moeite om mijn linkereierstok op de foto te krijgen, maar dr w drukt dan heel hard op mijn buik! Doet dr r dit ook???

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @Moon, oneerlijk, ik snap je gevoel. Het is niet leuk om het op die manier te zien terwijl je zelf heel de wereld er voor over hebt om maar zwanger te worden. Ik hoop dat je meer geluk hebt deze ronde!

@Merah, lachen!!! Hahaha.... Volgens mij ben jij zo gek als een deur hoor!! Hoe is het verder met je?

@Hanied, oh meid ik zou toch optijd aan de bel trekken als je zoveel pijn hebt hoor! Is niet niks.... Doe lekker rustig aan, en drink liters water! Sterkte....

@Babyhope, zo dat is al aardig wat, hoop dat er vandeweek nog meer zit!

@Annedore, ik zou met een mond vol tanden staan als een vriendin dat zo zou zeggen! Hoe is het verder met je?

@all, hier weer bij de gyn. geweest, combitest gehad en gelukkig geen verhoogde kans op een kindje met een chromosomale (schrijft je dat zo??)afwijking. Mooie echo fototjes meegekregen.
    Ik voel me wel een beetje opgelaten in de wachtkamer. Hoor iemand praten over hsg en alles, en dan denk ik weer terug aan hoe ik daar zat in de wachtkamer, en dacht jullie zijn allemaal rot wijfen met die dikke buiken, ik wil dat ook! En nu zit ik er zelf, dubbel dubbel dubbel... Ik gun het geluk wat ik nu voel ook zo erg aan iedereen!
    Waar ik wel vele moeite me heb is alle opmerkingen die ik krijg. Zo van ; Tja een ongelukje zit in een klein hoekje he! Of de vraag of de vader wel in beeld is? En dat ze het zo erg vinden dat het een tweeling is. Heel erg vreemd allemaal... Heb echt het idee dat ze me zien als een tienermoeder zonder papa van de kindjes enzo. Het komt natuurlijk omdat ik er zo jong uit zie, maar vervelend is het af en toe wel. Ze geloven me gewoon niet dat ik dolgelukkig ben met 2 kleintjes in mn buik. Maar goed niet zeuren mag ik... Meiden ik duim ontzettend voor jullie, en ook al sta ik nu aan de andere kant ik leef heel erg met jullie mee en hoop dat jullie allemaal snel in verwachting raken!

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hanied ja dr r doet dit ook maar vaak neem ik het over van hem omdat hij dat in die 2 rondes waar ik een doorbraakbloeding bij kreeg ook had gedaan en hij weet dat ik het zo eng vind hahahha
    hij heeft ze niet eens opgemeten dus nog te klein..
    hij zei ook ik krijg ze gewoon niet een beeld..
    normaal zit ik ook wat rechter en dan gaat het allemaal goed,maar ja maandag weer een nieuwe kans ik vermoed vrijdag de punctie..

mm7 meiss ik snap je dubbele gevoelens heel erg goed hoor!!
    maar meiss onthou dat ook jij zoveel moeite hebt gedaan voor je 2 beebjes...

dikke knuffel

4. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    IK ben er ook nog haha
    @merah: haha wat ben je ook een dwaas he;) mooi dat je er een lolletje van maakt!!
    @moon: kan me voorstellen dat jij je ontzettend K*t voelde op het moment bij de apotheek, wat is het leven oneerlijk op zo'n moment en nog eens dubbel zo confronterend.
    @babyhope: wat ontzettend goed zeg, zoveel al dit was toch je eerste FM... heb je geen last van eierstokken nu??? kan me voorstellen dat het druk levert ja, maar goed alles voor een mooie beeb toch!
    @hanied; zorg goed voor jezelf he, veel water drinken en als het niet gaat gewoon bellen naar het ZH he.
    En klopt het dat je langer moet wachten dan de 14 dagen om te testen, als ik je onderschrift zo lees, waarom is dat?

@hier: gisteren echo gehad, volgens de echo ben ik 2,2 weken ingelopen in vergelijking met vorige echo. ( 6,3 ipv 7) gisteren 8,5 ipv 9 weken. Dus 2 daagjes verschil. Hartje klopte nog steeds beebje is nu 2 cm groot. mooi om te zien beweegde al lekker heen en weer.
    Nu morgen de verloskundige bellen en mij daar aanmelden, dus dan krijg ik binnenkort nog een echo. Nu ga ik echt lekker genieten al weet ik dat de 12 weken nog niet voorbij zijn maar goed ik ben echt al gerustgesteld.

En meiden ik hoop zo dat er meer gaan volgen en bij ons aan sluiten! Duim ontzettend hard voor jullie!

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey dream meiss goed dat de echo weer goed is beeb is dus weer goedgekeurd:)
    hahah

ja ik heb het gewoon druk in de week van 6 tot 10 september..
    8 spet trouwt mijn broer en die wonen in steenwijk dus 9 sept een rustdagje voor al dat feesten (wat ik hoofdwaarschijnlijk toch niet echt ga kunnen na tp)
    10 september ben ik jarig en gaat moeders op vakantie en ik wil haar er gewoon bij hebben hahaha

6. carma

carma Niet meer actief

Hééé babyhope goed man nu al zoveel follies Ik ga duimen dat ze blijven en goed groeien
    Hier in die week ook druk, Dochter jarig, mijn paps jarig en inpakken voor de vakantie en 10 sept gaan ook wij op vakantie
    Ik zal je van te voren even mega feliciteren.
    Denk je dat je die week de punctie hebt en de tp?
    Ik wil mijn moeder niet bij de punktie hebben want dat maakt het alleen maar erger, met hubby hou ik me groter.

Hier vanmiddag de meiden van de zwangerschapsgym op visite gehad
    8 kleine peutertjes in de tuin rond rennen, echt te schattig
    1 had alweer een 2de van 4 maanden en 2 waren er zwanger van de 2de
    Ik kon het goed handelen tot het moment dat er 1 zei dat het niet geplant was het kwam eigenlijk niet goed uit met haar werk.
    Maar het is wel welkom hoor
    AAAAAHHHHHHH, denk even na
    Ik had net van te voren zitten vertellen dat ik met icsi aan de gang ga.
    Maar goed het is niet anders.

Verder zijn er op het moment veel behoorlijk zieke mensen om me heen, ik word er wel triest van.
    Net weer bericht van een kennis van mijn ouders die is opgegeven
    Het komt zo wel dicht bij, zeker als je ouders in die leeftijd zijn

Ik ben er van overtuigt dat voor elk nieuw leven iemand sterft
    En in mijn geval was dat mijn beste vriendin.
    Ik was zwanger eind jan en begin maart stierf zij ineens op 44 jarige leeftijd aan een hersenbloeding, ze wist gelukkig dat ik zwanger was en was super happy
    Ze werd tante, zelf had ze geen kindjes.

Nou ik hoop dat deze donkere bui weer snel over waait
    Maar ik moest het even van me afschrijven

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mariekkk ik wil je even een hele erge dikke knuffel geven meiss...
    als het kon kwam ik het persoonlijk geven!!!

en nee moeders ook niet bij depunctie maar wel bij de terugplaatsing:):)

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mariek, dikke knuf!!!

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hanied: gaat het al beter meid? Of nog veel pijn?

MM7: wat een tegenstrijdige gevoelens zeg! Ik kan me voorstellen dat je je daar ongemakkelijk bij voelt :( Maar goed om te lezen dat je wel gelukkig bent met je beebjes :) Voor jullie ging het ook niet vanzelf he!

Met mij gaat het verder wel hoor. Begonnen met nieuwe werk, verkouden, zeuwachtig voor FM - zijn er teveel eitjes of zijn ze weer weg?, volgende week weekje Ardennen, voor die tijd nog een eisprong? - en anders wat?
    Dat was het even in een notendop :D

Zit ik met mijn verkouden snothoofd Mariek nog te vergeten :)
    Wat een klote iets om te zeggen van die vrouw. Ik begrijp werkelijk niet waar het bij sommige mensen mis gaat, als het gaat om tact en begrip :(
    Ik hoop zoooo dat je binnenkort weer lekker mag zwangerschapsgymmen!

10. carma

carma Niet meer actief

Annedore ik ga voor je duimen dat alles gaat zoals jij hoopt en dat je vakantie niet in de weg staat van de iui
    xxx suc6 morgen

Bedankt allemaal voor jullie medeleven
    Ik zat er ff doorheen en moest het ff kwijt
    xxx

11. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @mariek, beetje laat maar wil je toch nog een dikke knuffel geven! Kan me soms niet voorstellen hoe weinig tact sommige mensen hebben!

@annedore, bij jou gebeurt er ook veel in een korte tijd! Duim voor je dat je voor je op vakantie gaat nog een eisprong gaat hebben!

@dreamwish,wat fijn dat je nu toch gerustgesteld bent! Kun je idd beginnen met genieten!

@babyhope, dat ziet er goed uit!

@hier, hebben jullie ook last van vermoeidheid? ik ben echt doodmoe de hele dag en dat is sinds ik begonnen met de gonalf.

12. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    He! We gaan ons topic toch niet verwaarlozen he!?!?!?
    Ik ben zo benieuwd hoe het met iedereen is.

Hier nog steeds in afwachting.
    Hadden we eerst nog een sexverbod (aangezien die lading eieren er nog zaten), zegt de gyn nu dat die eieren helemaal geen kwaad kunnen, want mn BMS was nog veel te dun...
    Dit hebben wij ons geen 2keer laten zeggen en we zijn dus weer helemaal in de race...
    De gyn zegt dat als we nu zwanger worden dat het dan gewoon voor 1 wiegje is...
    Dus... Jippie!!!!

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jeeeyyy merah meiss hahahha huppa aan de klus jij:)

maar hey zitten die 7 er nu nog dan???

14. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Geen idee. Geen echo meer gehad...
    Toch denkt men dat ALS ze gesprongen zijn, dit in het begin van mn cyclus is gebeurd toen mn BMS nog te dun was.
    Bovendien zei mn gyn dat die eitjes waarschijnlijk toch niet meer goed waren voor een bevruchting, omdat ze al zo oud waren. Dit verklaart ook de bloeding van afgelopen weekend. Die eitjes zijn 'verzopen' in hun eigen bloed (vanuit de follikel).
    Als er eventueel nog een nieuw eitje bij is gekomen (omdat het toch mn nieuwe cyclus is) dan zou dat wel bevrucht kunnen worden en eventueel innestelen (BMS moet nu weer op niveau zijn). Ik vind het zelf allemaal een beetje raar, aangezien ze bij de uitgangsecho nog zeiden dat we nog steeds een sexverbod hebben.
    Het verschil zal wel zijn dat dat meestal arts-assistentes zijn en dat nu de opper-gyn zelf zn hoofd over mn status heeft gebroken... Haar vertrouw ik meer in deze

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    toch prettig dat je deze aangename hobby weer mag uitvoeren!

Hier maandag pas voor de eerste keer naar de gyn! spannend want begin nu wel allerlei dingen te voelen. Ben benieuwd hoeveel eitjes ik gaan het produceren ben:D

16. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Hier is de pijn zo goed als over....gelukkig! De zenuwen hebben nu de plek van de pijn overgenomen! Weet niet meer vanaf welke wachtdag ik mijn zwangerschapssymptomen kreeg. Voel niet zo heel veel...beetje gevoelige borsten, thats it. Ga morgenochtend testen of mijn pregnyl al uit mijn lijf is. Zit dan op dag 10 na de pregnyl.

Vind ook dat we de laatste tijd wat minder actief zijn in dit topic....dus kom op, laat je gaan, klaag, deel en vooral breng wat hoop!!!!!

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hanied, ik vind het zo super-spannend voor je!!!

Misschien moeten we eens nadenken over hoe we deel 2 van dit topic willen gaan noemen. Ik heb begrepen dat er maar maximaal 5000 berichtjes in 1 topic mogen staan, daarna gaat hij op slot (om vervuiling tegen te gaan).

18. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @Merah, fijn dat je je gang weer kunt gaan, is toch wel prettig.

@Babyhope, hoe is het?

@Marjolinos, spannend hoeveel er zitten.... Ben benieuwd....

@Hanied, oh wat spannend allemaal. Fijn dat je je beter voelt.
    5000 EH is na een dag of 7 a 9 uit je lichaam heb ik van verschillende gyn. ' s gehoord.

En om Hanied verder aan te vullen kom ik dan met een stukje 'hoop'..... Ik durf nu echt te genieten... Was n hele stap en tuurlijk was ik al wel wat aan het genieten, maar zie het allemaal rooskleurig in nu. Ga morgen de kinderwagen halen. Babykamer weet ik ook al welke ik wil, dat komt volgende maand, kan ik ook gelijk wat dingentjes in kleur erbij kopen, want als het goed is weten we 15 September wat er zo mooi in mn buik aan het groeien is... Ik denk zelf meisje-meisje of meisje-jongen.. Maar vind alles geweldig natuurlijk....

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sorry alvast voor mijn ontzettende ego reactie...

Gisteren FM gehad en al mij eitjes weer weg Gonal weer naar 300 opgehoogd en weer een week afwachten.

Ik zit er finaal doorheen meiden, jank me de ogen uit mijn kop :(

Ben ook zo boos!! Op mijn lijf, mezelf, momenteel op iedereen eigenlijk :(

Ik ben nu 5 maanden bezig met spuiten en ik heb maar 1 eisprong gehad. Maar 1 kans om zwanger te worden in bijna een half jaar

Ik weet ff niet waar ik het zoeken moet....

Sorry als ik me een tijdje minder laat zien, ik moet mijn positiviteit en moed weer gaan zoeken....

20. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat enorm balen Annedore. Ik ken het gevoel.
    Wij hebben in het hele jaar nog maar 3 kansen gehad, dat is 1 per 3 maanden. Soms denk ik wel eens: hadden we zonder die mmm niet meer kansen gehad dan nu?... Aangezien ik van mezelf gewoon een ei heb.
    Maar goed, dat is bij jou niet aan de orde, zonder spuiten geen eitje voor jou :(

Je mag huilen meid, dat is goed. Je hebt er alle reden toe. Ik hoop echter dat je wel de kracht kunt vinden om er snel weer 'de schouders onder te zetten' en door te gaan.
    Ik heb zo het gevoel dat ik weinig kan zeggen om je heel veel beter te laten voelen, maar ik hoop dat het al een ietsiepietsie scheelt als je weet dat mensen aan je denken en met je meeleven.

Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina