Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    hoi allemaal,.....
    hier weer ff ontzettend ego berichtje van mij,.......dat afvallen gaat voor geen meter,....ben er nu zo klaar mee,.....ik wil van alles maar in mijn hoofd zit echt een chaos,........maandag bel ik met de gyn voor een afspraak,...wanneer hij me weer afwijst,...is het definitief naar geertgen,....wil er nu eingelijk al heen, maar het is wel een eind rijden ook al is het voor een goed doel.

Hier lees ik ook alleen nog maar weinig positiefs,..........ooooooooooooooh ik hoop zo voor ons dat we een babyboom maand gaan veroorzaken:D

by the weg,.......zullen we deze topic dan maar "gewoon" deel twee noemen? Is het voor iedereen makkelijker te vinden.

Voor iedereen een hele dikke vette knuffel,...ik blijf wel meelezen, maar heb weinig nieuws te melden,....wordt vervolgd!

2. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    He dames,

het is wat stilletjes hier....

Hoe is het met iedereen?

Babyhope, morgen fm!!! Duim voor je!
    Merah, hoe is het met jou?
    Mariek, almost vakantie meid!!!
    Annedore, helaas weten we allemaal hoe je je voelt! Kop op meid! Knuffel!
    Rissy, ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om af te vallen! Enkele jaren geleden heb ik een 1e ivf icsi gedaan in zkh van Eindhoven en daar werd ook tegen me gezegd dat ik voor poging 2 eerst moest afvallen! Aangezien ik al heel mijn leven dik ben is het echt heel moeilijk. Het is me ook niet gelukt! Ben naar het Geertgen gegaan en daar deden ze niet moeilijk, dus je hebt nog kans zat!
    MArjolinos, al die hormonen die ons lijf binnen gespoten krijgt zorgen voor al die vervelende klachten..dus ook moeheid! Maar goed, alles voor het goede doel.
    Mm7 fijn dat je nu lekker kan genieten! Het gaat hard meid dus genieten is nu belangrijk.
    hier, heb gisteren getest (10 dagen na pregnyl) OMOWIT! Voel me ook niet zwanger dus ik denk dat ik voor het eerst een echte mislukte ivf poging heb. Maar goed mag pas 8 september officieel testen. Beetje hoop....heeeeeeeel klein beetje!

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey hanied meiss wat moet jij lang wachten dan voor te testen?????
    is toch 16 dagen na pregnyl testen????

als je nu 11 dagen na pregnul zit mag je vrijdag testen toch?? de 3de van september...

4. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    weet het niet cin....dat is wat ik van dr w op papier gekregen heb! Maar zal vrijdag ook testen...alhoewel ik echt denk dat het niks word! Dus......

5. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    het is wel 14 dagen na tp! Dus misschien daarom!

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    moppie geef nog niet op he!!
    geen bloed geeft moed hoor!!
    en het kan dat nu a je pregnyl eruit is ik hoop echt dat hetgoed komt meiss..
    hoe gaat het verder met je?? heb je nog last van je buik..

is echt lang hoor tot 8 september.. dat is volgende week woensdag?? (dan troouwt mijnbroer haha)

7. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    De pijn uit mijn buik is zo goed als over. Ene kant fijn, andere kant...als ik er nog last van zou hebben wist ik nu zeker dat ik zwanger zou zijn. Want hcg maakt de overstimulatie erger!
    Wat geen bloed betreft...door die utrobollen raak je niet ongesteld. Bij mij is het zo als ik er vandaag mee zou stoppen zou ik over 2 dagen ongesteld worden. Het houdt alles tegen vandaar dat je niet uit kan gaan van geen bloed geeft moed!

8. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    proficiat met je broer, hoop dat die datum mij ook goed nieuws brengt.

Ben je al wat zenuwachtig voor morgen??

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja i kben benieuwd welk schema ik ga krijgen utro of pregnyl..

ja ik ben wel zenuwachtig voor morgen ja.. is zo gek ik heb helemaal geen schrik meer voor de punctie,sterker nog ik wil het nu zo snel mogelijk hebben zodat ik in de wachtweken zit gek he!!

waar ik wel bang voor benis dat ze mischien geen eitjes vinden of dat er geen bevruchting plaats vind..
    dr r zei dat het bij mij niet aan bevruchting lag maar de innesteling..
    ikhad telkens maar 1 of 2 eitjes.. en october en februarie had ik er 1 en die waren beiden bevrucht hij zegt dus ik denk dat dat niet het probleem is.. ze moeten blijven plakken..
    dus denk dat ik ook utro ga krijgen.. maar is dat echt zo`n smerige boel met die bolletjes??

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en meiss ik ga nog even flink voor je duimen hoor!!
    hoop gewoon dat je posi test vergeet niet meiss dat het echt nog kan hoor!!

trouwens had jemet die testen van geertgen getest???
    ik vind die helemaal niet zo tppie hoor!!
    die hebben ook een voorgedrukte lijn heb je dat al gezien..
    ik breek die dan open he dan zie je er gewoon zo`n glanslijn doorheen op de plaats waar dat streepje hoort te komen...

11. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    nee heb geen geertgentest gehad! Gewoon kruidvat 2 voor 5! Snap wel dat je uitkijkt naar de punctie...ik bedoel, je bent dan wel dichterbij het eind! En dan die slopende wachtweken...die zijn voor mij altijd het moeilijkst. Ik denk ook dat je de utro gaat krijgen want bij mij zit ik ook met plakprobleem! Is idd vies spul en je krijgt er bijwerkingen van alsof je zwanger bent. Ik heb nu pijnlijke borsten en ben goed missleijk. Maar weet dat dit door de utro komt!

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    pff wat een gedoe allemaal eigenlijk he...

ik duim en hoop echt voor je meiss..
    aar wat zegt jou gevoel echt echt echt.. is er nog wel een redelijke kans???

13. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Mijn gevoel zegt...helaas pindakaas! Ik weet hoe het voelt om zwanger te zijn en dat is niet dit gevoel. Of dat gevoel moet nog komen of het is gewoon een mislukte poging. En ik baal dat ik er 1 terug heb laten plaatsen. Had toch liever 2 gehad...meer kans op een beeb. Maar goed meid, we zullen zien. Ik ga volgende week woensdag testen en als die test ook OMOwit is dan geef ik het wat betreft deze poging op. Heb nog 3 cryo's dus dat is dan wel weer fijn!

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik hoop echt voor je meiss dat je gevoel het miss heeft hoor!!
    je hoeft je natuurlijk niet elke keer hetzelfde te voelen,maar ik neem aan dat je toch dingen gaat vergelijken..

ik had in februarie 5 dagen na iui een flike kramp en vanaf toen begonnen de kwaaltjes echt overgeven enzo vanaf 6 dagen na iui koud sterke geur enzo..
    dus ja ik probeer dat ook elke keer te herkennen maar toch is het niet altijd hetzelfde he...

ja hoe zit dat eigenlijk krijg ik bij de 2de ker gewoonde keus voor 1 of 2 of doett geertgen dat weer beslissen???
    ik wil er eigenlijk ook 2 terug laten plaatsen puur alleen voor het gevoel..
    ok ik mag e rnu nog niet aan denken dat het de eerste keer niet zal lukken maar ik merk dat je toch steeds verder gaat denken he..

15. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Je hebt de 2e keer niet nodig Cin! Het gaat gewoon poging 1 lukken ja! En als je na je eerste beeb voor een 2e wil gaan, dan begin je aan poging 2....afgesproken?? Ik weet niet hoe dat bij geertgen gaat. Ik ben wat ouder als jij dus misschien hangt het van de leeftijd af. Zowiezo is mijn man een stuk ouder (wij schelen 20 jaar).

16. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @Annedorre: kan me goed voorstellen dat je er even helemaal door heen zit!! huil lekker goed uit en weet je als je even wilt spuien dan kan je dat gewoon lekker hier doen. daar zijn we tenslotte ook voor! in good & bad times.
    @babyhope: spannend morgen he 2e FM toch??
    @Hanied: meis, je hebt nog even de tijd zodat je testje mooi kan kleuren. JE weet idd hoe een zwangerschap voelt maar neem mij nou eerste keer zwanger voelde ik het al ver van te voren en een knaltest, deze zwangerschap pas een echte knaltest 1 week na NOD en geen directe klachten! Ik ga voor je duimen meis.
    @rissy: god dat afvallen dat blijft een crime! ik hoop dat de gyn. je nu wel wilt helpen en anders zou ik mooi naar geertgen bellen als ik zo de verhalen hier over lees helpen zij je wel!
    Dikke knuf!

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Gelukkig weer wat actie hier!
    Het was de laatste dagen zo stil.
    Maar zo te horen gebeurt er genoeg bij iedereen. Leuk te horen dat jij en je man 20 jaar schelen Hanied. Ik scheel 14 jaar met mijn man. Ik heb er wel even over gedaan voordat ik daar overheen kon stappen, al hoewel ik wel gek op hem was. Dan zag ik hem zitten en dacht: Tja, hij is wel errug oud!...
    Als ik daar nu aan terug denk moet ik heel hard lachen.

Hier rustig. Ondanks het zelf klussen denk ik niet dat ik zwanger ben geraakt. De kans daarop is natuurlijk ook niet zo heel groot, want anders zaten we niet in de MMM. September is hopelijk onze maand en krijgen we EINDELIJK weer eens een IUI.

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb dus weer een doorbraakbloeding terwijl ik 300 Gonal spuit :( Gister was stimulatiedag 27...

Wat doet mijn lijf? :(

Om 10 uur Geertgen maar bellen...

19. carma

carma Niet meer actief

Hoi Meiden

Ik ben er nog wel ik heb alleen niet zo veel te melden op het moment aangezien ik even pauze heb.
    Slik alleen de pil en probeer het even allemaal uit mijn hoofd te zetten
    Dat wil niet zeggen dat ik niet ontzettend met jullie meeleef

Hanied ik duim duim duim me de hele dag suf voor je
    Niks voelen is niet negatief hoor, ik voelde bij mijn zwangerschap niks anders als zere borsten en af en toe een verkramping bij het opstaan
    Je kan het ook positief zien, toen je zwanger was en je vanalles voelde ging het vene later mis.
    Misschien is het nu goed.
    Je kan ook op 7 sept testen de geboorte/ verjaardag van mijn kleine meisje.

Babyhope ook voor jou draaien de duimen overuren
    Ik hoop zoo dat er een goede groei te zien is en dat je snel je puncie krijgt en op de wachtbank mag

Annedore, hier is maar 1 woord voor KUT
    Wat is dit balen zeg, ik hoop dat er voor jou ook snel verbetering is
    Een hele dikke knuf voor jou
    xxx

Merah misschien brengt het klussen zonder iui een keer geluk
    Als je maar een miljoen + zaadjes hebt is er wel degelijk een goede kans

Verder ben ik het ff kwijt

Voor alle meiden een dikke knuf en xxx en suc6 met alles waar jullie mee bezig zijn

Hier bijna vakantie, ik ben er zo aan toe
    Ik hoop op wat zon en warmte in Italie
    Als jullie stiekum met me mee hopen.

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden:):)

even heel erg ego:)

jeeeyyy er zaten nu rechts zo`n 12 a 15 eitjes:)
    links waren er een stuk of 8 of 9 te zien dus gaat helemaal goed hierzo:) ik is helemaal happy
    nu ophogen naar 187.5 gonal f en vrijdag om 10.50uur weer terug komen en vermoedelijk zondag of maandag de punctie:)
    de terugplaatsing valt dan net op 9 september of 10 september mijn verjaardag:)
    verder heb ik aangegeven dat ik graag de punctie wil met rapifen dat is morfine dus minder pijnlijk...
    al met al zag het er allemaal heel erg goed uit:) bms was iets van 7,8 mm dus ook dat gaat goed:)

**einde ego**

hey mariek meiss.. ik begrijp het wel hoor dat je wat minder vaa aanwezig bent:(
    ik hoop heel erg met je mee op goed weer in italie:)
    dikke knuffel meiss...

Deel Deze Pagina