Ik heb meestal een week voor ik ongesteld wordt witte afscheiding, ik kan het eigenlijk geen slijm noemen. Het is meer opgedroogd slijm. Mmm, lekker onderwerp. Maar ik snap best dat je wilt weten of Annedore nog hints voor je heeft hoor!
heb alleen geen tijd om te reageren ben aan het werk en iedere keer als ik stiekem wil kijken komt er iemand haha, weer betrapt! Kijk wel via mijn foon soms mee maar daarmee kan ik niet reageren, maar ik hou jullie nauwlettend in de gaten, dus geen geroddel, haha ))
meiden, wij hebben een donor gevonden, nu alleen nog goedkeuring van de gyn krijgen. dan mag ik beginnen met hormonen spuiten, dus ik zal jullie waarschijnlijk veel advies gaan vragen binnen nu en 2 maanden Ik heb al een aantal vragen: vanaf welke cd krijg je fms? - weet jullie werkgever er vanaf? - gemiddeld na hoeveel dagen was jullie ei groot genoeg voor de pregnyl? ik hoop dat jullie me kunnen helpen... liefs wen
Hoi wen O meis spannend ik hoop dat je goedkeuring krijgt van de gyn Ik had vanaf cd 10 de eerste fm En ongeveer tussen dag 15 en 17 waren en 1 of 2 groot genoeg om te springen en vond de iui plaats. Ik heb geen werkgever maar mijn man wel en hij weet er wel van Je kan niet zomaar steeds vrij nemen en normaal gesproken krijg je vrij voor een doktersbezoek dus dan kost het geen vrije dag. Heel veel suc 6
Dames, weet zeker dat de poging mislukt is. Heb een OMO witte t5est vandaag en geen gevoelige borsten meer! Einde ronde 3!
balen hanied... @mariek, bedankt voor je snelle reactie! ik ga proberen de fm te plannen op het begin van de dag, dan kan ik het inderdaad op een doktersbezoek gooien... ik weet het anders ook niet. Wissel begin oktober net van baan....
Hanied niet het koppie laten hangen meis Die pijnlijke borsten zijn van de pregyl en kan even weggaan maar ook weer sterk terug komen Ook omo wit kan weer veranderen Je mag de 8ste pas testen dat en dat zeggen ze niet voor niets, dat is nog een week meis Kop op lieverd geen bloed geeft moed xxxx
Je schrijft zelf dat je bij je vorige zw.schap ook last had van veel slijm Zo trek ik mijn conclusie dat het in dit geval goed nieuws kan betekenen. Is toch niet zo gek Nou meisjes....ik kom een poosje niet. Ga vanmiddag werken, morgenochtend ook, om 12 uur echo en dan direct door naar ons pittoreske huisje in de Ardennen Hoop veel goede berichten te lezen als ik terugkom! x
Heel veel plezier annedore, lekker genieten en weer nieuwe energie opdoen om door te gaan Have fun meis xxx
Wendy, wat super dat jullie een donor hebben gevonden! Ik zat me laatst al af te vragen of jullie er al uit waren wat jullie gingen doen. Wie weet nu snel zwanger!!! Hanied, niet te snel je hoofdje laten hangen meid! Je moet nog een hele week, vergeet dat niet. Ik snap je ongeduld en je twijfel, maar ik ben ervan overtuigd dat het nog alle kanten op kan!
@Hanied, ik voelde niks nada noppes, had alleen veel witverlies en was wel zwanger, nu wil ik je niet alle goede hoop geven, maar alle hoop is pas weg als de test op 8-9 omowit is! Ik blijf duimen voor je!!!!!!!! ps: Als je utrogestan gebruikt kan het witverlies daar van komen he!! @Mariek73, bijna lekker op vakantie! Al aan het inpakken? @Merah, hoop dat de eierstokken rustig zijn, en je weer van start kunt gaan. @Wendyenrichard, ik lees dat je pco hebt, dan krijg je je fm vaak eerder dan cd10, ik kreeg op cd6 de eerste fm. Ik wens je heel erg veel succes en hoop dat je snel zwanger mag raken.
GROEN LICHT!!!! Net echo gehad. Links zat nog een mooi groot Corpus Luteum (waar ik een hartverzakking van kreeg, omdat ik gelijk bang was dat het nog een follikel was) en rechts was het heel mooi rustig. Morgen mag ik dus weer spuiten. Eindelijk gebeurt er weer eens wat... Mijn dag is goed.
Nou hier vanmorgen fm gehad en baal verschrikkelijk... Ik moet m'n cyclus beeindigen wegens overstimulatie. Er waren er 6 die kunnen gaan springen door de pregnyl en dit risico willen ze niet nemen. Ben behoorlijk boos op de gyn, aangezien ik maaandag ben geweest, er 2 zaten en niet groot genoeg waren. Toen dus nog 3 dagen verder gegaan met puregon en nu een hele kerstboom vol met ballen :x. Zonde van alle inspanning, zonde van deze kans en zonde van mijn buik vol met blauwe plekken voor niks.. zo sorry voor m'n gezeur, maar zit er ff helemaal doorheen. liefs
wendyenrichard: wat ontzettend fijn om dit te horen, spannend zeg. waar hangt de goedkeuring van de gyn. van af ? Hier op derde dag cyclus uitgangsecho, dan op dag 10 FM en dan afhankelijk van hoe de groei was. Ik heb een lange cyclus gehad van 21 dagen spuiten, toen 13 dagen, en de laatste keer ook weer lang. Annedorre: geniet er van! Merah: JOEHOE!!!!! eindelijk!!!! Moon: nee toch, maar wat ontzettend snel dan dat er nu 6 zitten. Balennn! @hanied: meis er kan nog van alles gebeuren he, 8-9 is je test dag pas dus er kan van alles gebeuren. Nogmaals je hoeft niet direct wat te voelen. Meis ik ga duimen draaien voor je, en koppie weer omhoog zoals mariek ook al zei! Knuffel!
Goede nieuws merah!! Ik moet nu eerst primolut slikken op de menstruatie op te wekken en as dinsdag IUI gesprek bij gyn. @hanied, ga voor je duimen meis!
Moon kan je geen escape ivf krijgen dan???? Is wel zonde om dit zo af te breken, vraag het even na Ja ben hier beetje bij beetje aan het pakken voor de vakantie Krijg ik een mailtje, HEB ZATERDAG EEN SOLLICITATIE GESPREK AAAAHHHH Voor 8 tot 12 uur aan de receptie bij een restaurant Vind het wel spannend Zondag ook nog het verjaardagsfeestje van mijn dochter die word dinsdag 2. maandag nog een keer naar mol voor een 1/2 cc bij te spuiten enz enz Hoe red ik het allemaal voor volgende week vrijdag?????? Loop mezelf weer eens voorbij.