Oh Moon, wat erg! Ik zie het hele circus van de afgelopen maanden (bij mezelf) alweer voorbij komen. Hoe groot waren alle follikels? Toch wel redelijk op formaat mag ik hopen? Anders heb je kans dat ze niet springen en dat ze er bij je volgende menstruatie nog steeds zitten (en dat je volgende ronde dus ook naar de maan is). Ik zat zelf te denken: had ik vorige maand maar gewoon pregnyl gezet. Dan waren ze gewoon gesprongen en had ik afgelopen maand gewoon weer mee kunnen doen. Kun je dat niet voorstellen bij je gyn? Hoe reageerde je gyn?
escape IVF, dat idd een goede! Had achteraf bij mij ook gekund, maar een of andere onverlaat zei toen dat dat niet kon. ik zou het zeker eens navragen!
hey meiden @hanied meiss koppie op meiss er kan idd nog van alles gebeuren hoor!! ik ga nog steeds doorduimen voorje hoor!! ik gun het je van harte... @mariek jeeeyy bijna op vakantie en watheb jij het nog druk deze laatste dagen pff die vakantie gaat je goed doen meiss... @moon bellen voor escape ivf meiss voor je de primolut inneemt.. @merah jeeey eindelijk weer een nieuwe ronde en nieuwe kans hehe werd tijd meiss.. @dream hoe gaat iemet jou??? xxxcin
Ik moest meteen beginnen met primolut. Dus dat was al voordat ik jullie berichtjes had gelezen, dus dat is wel k*t! Ze heeft trouwens niks van dat alles genoemd, er zaten er 6 en waren allemaal ongeveer 14 mm. Baal er nog steeds van en heb nu vreselijke krampen. Ga zo maar slapen! Liefs
@Moon, sterkte echt heel vervelend voor je. @Hanied, en en al wat meer duidelijkheid? Of heb je niet meer getest? @all, hier gaat het minder, heb veel bloedverlies en krampen, ben al in het ziekenhuis geweest, ik schijn het vruchtje wat niet is doorgegroeid te verliezen op dit moment(was op de echo te zien dat het voor de uitgang lag), heel vervelend, maar het risico dat de andere 2 ook meekomen is aanwezig. Heel erg klote dus, ik moet rustig aan doen en liggen..Maar het is ook heel pijnlijk, mn hele buik trekt af en toe zo erg samen, en dan de rugpijn die komt en gaat is ook bijna niet te doen. En tja ik ben toch wel angstig na alles..... Balen!! Net nu ik dacht dat ik na alles eindelijk kon gaan genieten... Hoop maar dat alles goed gaat, en de 2 babytjes lekker op hun plek blijven zitten...
Heel veel sterkte mm7, zal voor je duimen dat alles goed komt!! Dikke knuffel voor iedereen die hem nodig heeft! liefs
Iemand enig idee hoe snel je mensturatie op gang komt na de primolut? Het is dus afgeraden om gemeenschap te hebben nu, maar het risico op bevruchting is toch sowieso klein als je mentruatie nu in gang wordt gezet... of begrijp ik het nu niet?
mm7 ik ga flink voor je 2 mopjes duimen meiss ik hoop echt dat alles goed gaat komen... komt goed meiss ja!!! meiden even heel erg ego nou het viel best tegen eigenlijk hoor.. ze waren nog niet echt goed doorgegroeid nu mag ik dinsdag weer terugkomen om 13.50uur bij dr w. dr r wilde niet gaan ophogen omdat hij bang was dat ik een doorbraakbloeding ging krijgen over overstimulatie.. maaaar hij vond dat ik een top productie had zeker een 20tal zei hij rechts nog zo`n 14 stuks links een stuk of 8 maar voor de rest zag alles er rustig en goed uit.. ik vroeg hem of het normaal was dat ik zo moe ben en dat was maar heel erg normaal volgens dr r al die hormonen en eitjes nemen je energie weg dus ja dat kon.. bij deze een echofototje van me rechtse eierstok
@Moon, dankjewel. En het duurt met primolut volgens mij max 5-6 dagen voordat je de bloeding krijgt. Het is wel eens voorgekomen dat er mensen in verwachting zijn geraakt tijdens het gebruik van primolut, en sommige worden zelfs na het gebruik van primolut niet ongesteld en blijken dan zwanger te zijn. Ik moest de primolut 15 dagen 3x daags slikken (in die tijd kan iemand dus zwanger raken bijvoorbeeld.) en toen kwam de bloeding meestal na een dag of 5. @Babyhope, mooie foto, top productie idd! Doe maar lekker rustig aan, en thx voor het duimen he!!
Volgens mij is dat bij iedereen een beetje anders. Weerlijk gezegd niet hoe het gaat met bevruchting en primolut. Ik zou het sexverbod wel ter harte nemen. 6 is wel errug veel hoor! zie hoe het bij mm7 is gegaan, dat wil je echt niet... MM7, wat enorm vreselijk spannend! Helaas weet ik hoe een miskraam voelt. Het is net een minibevalling, met weeen en al erbij. Ik vond het ook zeker geen lolletje. Heel veel sterkte. Ik hoop en bid dat je twee kleintjes zich stevig vasthouden daarbinnen!!!
@merah, dankjwel. Ja het is vreselijk, ik heb hiervoor ook een mk gehad, en tja het brengt weer wat herinneringen terug. Ik hoop dat de 2 andere het goed blijven doen, en elke dag 1 weer een dag dichterbij... Hoewel... ze moeten nog wel een maand 4,5 / 5 blijven zitten.. We wachten af....
babyhope: een 20 tal eitjes wow! Moon: ben niet bekend met primolut. Mm7: meis ik ga voor je duimen maar ga er wel vanuit dat de 2 mooie beebjes blijven zitten hoor!. HOop dat dat mk en het afgestorven vruchtje er snel uit komt want dan neemt de pijn ook weer af!
hallo, ik heb een tijdje niks van me laten horen, er viel niet zo veel te vertellen eigenlijk. nu eindelijk vandaag besloten dat ik ook met puregon mag beginnen in de volgende cyclus. zit momenteen op dag 38 en nog geen ongi in zicht. zwacngerschapstest gedaan maar niet zwanger, suprise suprise haha als je geen eisprong hebt... maar goed ik moet nu 1 week wachten, als ik geen bloeding krijg moet ik nog een zwangerschapstest doen in het zh en dan met primolut starten, dan dus spuitjes zetten vanaf dag 3. ik krijg dosis 50. is dat de laagste dosis? en wat voor ervaring hebben jullie ermee?? ik hoef maar 1 eitje te hebben. tis allemaal spannend he... groetjes sjaan
over primolut: ik moet 5 dagen lang 2 pillen nemen en dan 3 dagen erna komt de ongi. zo was dat voorheen ook bij mij toen ik voor mijn 1e kindje in de MMM zat
***nieuws van annedore*** Even snel vanuit de Ardennen (dus niet teruggelezen): Kuurtje primoluut. Hoefde geen provera, omdat ik me anders de hele vakantie depressief voel (bijwerking). 17 sept terug en dr. R heeft genoteerd dat ik in aanmerking kom voor Fostimon!!! Dat geeft me weer hoop einde bericht xxxx
Sjaandiaan, ik spuit ook 50 eenheden. Dit noemen ze 'milde stimulatie'. Ze gaan ervan uit dat bij een normaal werkend lijf je dan 1 of 2 eitjes krijgt. De eerste keer kwamen er bij mij heel veel, maar er bleef uiteindelijk maar eentje over. Meestal kijken ze het tot cd10/12 aan en als er dan nog te weinig groeit dan wordt er opgehoogd. Tenminste, zo gaat het bij mij he. Elke kliniek heeft zo weer zn eigen eigenaardigheden. Spannend! Hoop dat je snel een mooi eitje hebt!
Ik word hier echt niet goed van Is dit topic op slot en vragen ze zo veel mogelijk nieuwe topics te openen Openen ze toch deze weer en gooien ze die andere weer dicht Ipv dat ze dan ook de nieuwe berichten er gelijk bij in zetten Zucht, wat een gedoe hier zeg. Ik zal de stukken er zelf wel inzetten
RISSY 7 OKT 2010 Hoi meiden,....t's ff geleden dat ik heb meegelezen,...wil ik bijlezen,........................shit!!!!!!!!!! Goed idee van je mariek!! Hoest bij jullie??? Hoe is het verders met iedereen? Is er nog nieuws??????? ff ego,...vandaag in het ziekenhuis geweest (kon aan m'n eigen gyn eerst het hele verhaal weer vertellen) Eerst wilde hij me laten starten met clomid,....waarop ik behoorlijk fel reageerde,...ook dacht hij dat mijn zoontje met puregon tot stand was gekomen,....toen werd ik dus ff heel boos,......hij bood zijn excuus aan en heeft eerst even het dociër doorgelezen. Hij rijgt 1 ronde de kans zich te bewijzen,....anders is het geertgen hier i come!!!!!!!!! Ik moet nu ff afwachten tot ik ongie word,....is dit op dag 35 niet het geval,...ff testen en dan 10 dagen aan de prumoluut,...en dan eindelijk weer beginnen met de behandelingen!!!!!!!JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! __________________
MARIEK73 7 OKT 2010 O rissy wat fijn dat je weer aan de gang kan Wat een ellende dat z'n arts het weer niet snapt Volgens mij roepen ze maar wat zonder het dosier te lezen FF een update van mij voor diegene die hier nu weer lezen en voor nieuwe mensen (Misschien wil iedereen dit even doen) Na 4 iui pogingen en 1 afgebroken poging ivm geen zaadjes door ontsteking en antibiotica, gaan we nu een stapje verder voor een 2de kindje. Ik ben nu gestart met de voorbereidingen voor ICSI Heb Lucrin gehad ipv Decapeptyl het voor deel is dat lucrin maar 1 spuit is die de hele maand werkt ipv deca die je iedere dag moet spuiten Ben gestart met 300eh Gonal f en zit nu op dag 3 Maandag 11 okt mag ik voor de eerste fm.