Hoi iedereen.. Ik ben afgelopen woensdag begonnen mer spuiten, eerste ronde dat we het zo proberen.. Nu woensdag bloedprikken om te kijken hoe het aanslaat.. Vind het wel erg spannend.. Mag ik mee kletsen hier? groetjes!
@klingemuis,...welkom, helaas! @Sjaan,.....WONDEREN BESTAAN ECHT!!!!!!!! Ooooooooooooooooooooooooh ik hoop zo voor jullie dat er een beebje is blijven plakken!! @Hier,.......meestal een week voor m'n ongi heb ik er last van,.....maar goed het komt iedere keer weer terug,.....vandaar ff bellen.
Babyhope gefeliciteerd. Ik ben gisteren ongesteld geworden nu moet ik morgen voor de spuit instructie kunnen jullie alvast wat vertellen hoe het allemaal in zijn werk ga en of je er veel last van heb.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes, ga morgen maar testen denk ik.. Ik durf nog niet zo goed. En ik heb net even terug gelezen... babyhope van harte gefeliciteerd meid!!!! Geniet ervan.. Sorry dat ik de laatste tijd wat weinig interesse heb getoond is niet omdat ik ego ben, maar trok het ff niet meer.. Idd die hormoonmonsters zijn killing.. Ik heb a.s. maandag gesprek met een maatschappelijk werkster, ff praten en m'n hart luchten.. Zo nu weer ff hard aan het werk.. knuffel
goedemorgen meiden thxx voor alle felicitaties... ben alleen echt zo super onzeker pff elke keer als ik naar de wc ga even broekeloeren he. 1 november mogen we komen voor de eerste echo om 12.20uur. ben echt zo benieuwd hahaha xxxxcin
HAHAHAHA babyhope, klinkt heel bekend van de vorige keer En dan vloei je wat en dat voel je, hup weer naar de wc hahahaha Maar geloof het maar meis het is echt zo. Minimuis de dag dat je ongi word is de 1ste dag van je cyclus Op dag drie start je met spuiten Het is een prikpen met een klein naaldje die je in je buik prikt Ik wet niet hoe jou postuur is, maar in mijn geval pak ik mijn vetrol en brik ik onder de navel Op het moment dat je de naald erin laat glijden veol je al of je een adertje te pakken hebt of niet Ik probeer dan altijd een ander plekje Na een paar keer prikken ken je de juiste plekken wel Meestal na 10 dgn ga je voor de eerste meting en bij mij zijn ze meestal met een dag of 15 groot genoeg (maar dat is bij iedereen anders) Als ze bijna groot genoeg is dan krijg je de pregnyl spuit mee voor het laten springen van het ei (eitjes) Ongeveer 32 uur later is de iui of zelf klussen Suc6 meis het valt allemaal wel mee
He meiden, vinden jullie ook niet dat je na je inseminatie de tijd zo langzaam gaat pff. Vind het zo spannend
Hey meiden, Hier nog steeds geen menstruatie te zien of te merken, zit nu op dag vijf na provera. Zeer gevoelige tepels die echt recht voor uit steken. Verder gister een belletje gehad van de FA met antwoord op mijn vragen. kreeg te horen dat als ik afgelopen vrijdag een positieve ovulatietest had dat deze dan ook kan kloppen omdat provera de testen niet beinvloed. Verder had ze het er ook over dat er een eigroei kan zijn tijdens de proverakuur, dus ik hoop het zoooooooo. Nu gewoon afwachten, als ik een menstruatie krijg dan beginnen met spuiten en zoniet dan na twee weken testen. Spannend allemaall... @Babyhope Ja nu kan je zker niet meer twijfelen, Proficiat meid hoop dat we je maar gauw mogen volgen.
Mariek dank je voor de uitleg en een vet rol die heb ik wel hoor haha dus dat zal geen probleem geven. stilhope ik had afgelopen maand ook een eisprong met provera alleen lag de rest totaal stil geen baarmoederslijmvlies helemaal niks te zien wat wees op een eisprong alleen een positieve ovul. Ik hoop dat het bij jou gewoon gaat zoals het hoort
Babyhope,die is zeker niet om nog over te twijfelen Helemaal super meid!!! Ik ben heel benieuwd hoeveel het er zullen zijn? hihi Hoe heeft jullie omgeving gereageerd of wacht je tot je de echo hebt gehad?? Klingemuis,hele domme vraag....maar wat is ma in je onderschrift??? Het is niet veel goeds als ik het zo begrijp en vind het heel verdrietig om te zien dat je al zoveel sterretjes hebt!! Succes meid en ik hoop voor je dat je ooit een mooi wondertje mag vast houden! xxx
mamavr de omgeving weet het al wij zijn altijd heel open geweest over de behandelingen enzo.. dus vonden dat ze dit ook wel mogen weten ja ze reageerden allemaal net zo blij haha zo leuk.. ik weet niet denk gewoon 1tje ok er is er 1 teruggeplaatst maar dat kunnen er ook 2 zijn hahaha ben echt benieuwd naar 1 november.. dat de tijd maar snel voorbij vliegt haha
Hallo dames.... Hier een oude bekende. Ik ''sprak'' Dreamwish en ze vertelde dat er goed nieuws was van een van jullie, dus kom ff langs. En wat zie ik??? Babyhope....echt helemaal super!! Dat is écht goed nieuws zeg!! Gefeliciteerd meid! Ga lekker genieten. Het is je gegund!! Zijn er verder nog mooie ontwikkelingen hier?? Liefs Vlinderr!
Babyhope, je mag nu wel heel zeker zijn hoor!! Spannend de 1e echo... @All, hier vandaag de 20 weken echo gehad, en alles was prima in orde! Gelukkig maar...... En we krijgen nog steeds een jongen en een meisje!
Babyhope, ik zie net aan een 2de streepje hahaha Wat is die foto mooi, die wil ik ook volgende week hahahha