ja klopt, durf nog niet... Wel nog steeds krampjes, maar zet (gelukkig) nog niet door.. Wil vanmiddag ff naar KV en dan morgenochtend testen. Dus duimen dat de duivels wegblijven! x
Moon ik duim heel hard mee meis Gewoon testen hoor vanmiddag, dan hebben wij ook weer minder spanning HAHAHAHA (wat is kv?)
ik denk, ik meld het hier ook effe, ik ben 5 weken zwanger!! vanmorgen ene echo gehad. en over 2 weken nog een echo en dan het hartje luisteren. heb me meteen aangemeld voor moeders voor moeders want ik ben natuurlijk zelf ook geholpen met pregnyl! x sjaan
gefeliciteerd met je zwangerschap sjaan!!!! geniet er maar lekker van meis, het is je gegunt Hier toch wel iets gespannen voor morgen De 2de FM, ik hoop dat we een datum voor de punctie krijgen Ik heb 1 grote angst en dat is dat er geen goede zaadjes zijn Ga ook even vragen of ze de eitjes dan kunnen bewaren voor als het zaad goed is Weet iemand van jullie dat? Het zou me veel rust geven, ik ben nu bang dat dan dat hele wacht en spuittraject voor niks is geweest als er niks zou zijn
Alles voor niks helaas... ongi geworden. Had het eigenlijk niet verwacht.. Maar kan er niks anders van maken. Dusss morgen weer spuiten en door met 2e ronde IUI. Bedankt voor jullie lieve berichtjes! x
@Sjaandiaan, van harte gefeliciteerd! @Moon, balen meid! Mijn duimen draaien voor jou/jullie aankomende ronde!
Moon wat balen zeg!!! Sjaan..gefeliciteerd!!! Mariek,heel veel succes morgen en ik hoop dat je hubby goeie zaadjes heeft en dat het voor jullie ook een keer gaat lukken!! Babyhope,al een beetje aan het idee gewend? Hoe voel je je? xxx
sjaandiaan van harte gefeliciteerd meisss dus toch wel dussehh 17 juni jij hahaha @moon dikke knuffel meiss @mariek ik ga flink duimen voor je hubbies zaadjes meiss zal vast wel goed komen mop ik duim en duim me suf.... @mamavr ja ik besef het wel maar merk nog vrij weinig,heb wel de broekknoop al open want hij knelt dat wel. meer moe dan normaal en lichte hoofdpijn en soms duizelig maar meer niets.. en daar maak ik me wel wat druk om maar kan nog steeds veranderen he.. oh ja mijn boobs auwww hahhahahaha ben alleen beetje verdrietig ik kan nergens hier inhelmond een positiebroek vinden alles gaat maar tot maat 48 en ik heb net 50 nodig.. pfff discriminatie vind ik het ...
Cin kijk een op de site van bonprix Voor haar - Damesmode van A-Z - Zwangerschapsmode bonprix Hier hebben ze zwangerschapskleding tot maat 56 en heel betaalbaar