Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by heidi76, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @moon: balen meis, had het je zo gegund!

@sjaandiaan: Proficiat met je zwangerschap! nu lekker genieten!!

@mariek: meis heb er vertrouwen in het komt vast goed met de punctie en met hub zijn zaadjes, waarom twijfel je ? ;)
    Duim voor je

@babyhope: Ik zie dat je al een site hebt gehad van mariek, volgens mij is hier al eens een topic over geweest met een zelfde vraag, ik ga eens zoeken waar dat was.

2. carma

carma Niet meer actief

Dream ik twijfel omdat bij de laatste keer iui ik netjes mijn ei had maar toen werd de boel afgeblazen omdat er geen zaadjes waren
    Dit kwam wel door een ontsteking en antibiotica maar toch
    De weg die we nu bewandelen is veel zwaarder (voor mij) en ik moet er echt niet aan denken dat ik straks 7 eitjes heb en dat er geen zaad is
    Is gewoon mijn grootste angst
    Maar het zal wel goedkomen, er zullen toch wel 10 goede bij zitten toch
    hahahaha
    Duim maar even voor me als het zover is

3. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja mariek ik is weer happy hahhahaha:):)
    heb het bij favo neergezet en heb al wat leuke dingetjes gezien ja hahaha

gister avond was ik zooo bang ik had heel erge buikpijn maar ben naar de wc gegaan en toen trok het wel weg.. pfff
    echt dit is echt zo killing zeg tot 1 november hahaha

4. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Babyhope,je hoeft geen kwaaltjes te hebben hoor! Ik had ook nergens last van en dat terwijl ik er 2 aan boord heb. Dus echt niet druk om maken!! En die krampen kunnen zijn van je baarmoeder omdat die nu toch aan het groeien is en je darmen zwellen ook op in het begin.
    xxxx

5. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    thxxx mvr:) ja ik maak me gewoon druk heb net nog een testje gedaan en knallender dan knal kan echt niet hahaha

6. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    nu ga ik evebn op bed liggen haha mijn ogen vallen dicht:)

tot zoooooo

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    @Babyhope, geen zorgen maken, kwaaltjes komen en gaan is heel normaal, ik had nergens last van tot 8 weken, en ik heb dr ook 2 aan boord !!

8. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

Mar 1, 2007
    484
    0
    0
    babyhope, heb ook dezelfde klachten gehad de afgelopen dagen. darmen van slag en ongikrampjes. voor mij het teken dat er iets groeit!

9. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Sjaandiaan..PROFICIAT! Wat goed zeg! Krijgen steeds meer posi nieuws op dit topic!!!

Moon, KL*te zeg! Sterkte!

Mariek, niet twijfelen meid! Met icsi pikken ze alleen de mooiste zaadjes eruit! En je hebt er 7 nodig! Komt goed wijfie!!!

MvR Zo goed als de laatse loodjes voor je!

Dream alles goed meid?

Hier, gisteren echo gehad. bms was 11 dus mooi. Mag dinsdag terug en dan hopelijk de week daarop de tp van 2 mooie cryos! Oja ik heb geen verklevingen want dat kan niet als je bms zo mooi is! De fa had alle vertrouwen dat het goed komt! Nu ik nog....

Babyhope.....Je bent zwanger!!!!!! Gaan genieten en 1 november krijg je een Super echo! Beloof ik je ja!!!!

10. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Sjaan,......joehoe,.....gefeliciteerd!! Weer een suc6 verhaal!!!
    @Moon,....het staat zo dubbel, dat ik de een feliciteer en de ander zeg, shit,...de volgende ronde is voor jullie, jij/jullie heel veel suc6 met de volgende ronde!!
    @babyhope,......als je een maatje meer heb zijn rokken een hele goede optie!;) Die vond ik namelijk heerlijk zitten (je zult pas in de zomer echt een dikke buik hebben,....hoef je ook geen legging of zo aan!;)). Prenatal had toen wel maat 50 (bij mijn zoon in ieder geval wel)

@Mariek,......je mannetje heeft ook ff rust gehad en zich kunnen herstellen,........ik denk dat jij en babyhope nog steeds samen kunnen gaan shoppen!

@dream,......suc6 met de laatste loodjes!

@hanied,.......SPANNEND!!!!!!!

@hier,.....morgen ff een testje doen en dan beginnen met de primoluut voor 10 dagen,.........en dan eindelijk beginnen!!!!!!:D

mocht ik iemand vergeten zijn,.............een dikke knuffel!

11. carma

carma Niet meer actief

Hanied wat een geweldig nieuws, en ook geen verklevingen
    Super !!!!!
    Ik ga weer voor je duimen
    Jij ook mee shoppen
    Ik denk dat we dan gelijk mogen testen spannenddddddd

Rissy dank je wel meis
    Jij ook heel veel suc6 met deze ronde
    xxx

12. carma

carma Niet meer actief

Hier goed nieuws, ipv 7 nu 9 of 10 folikels allemaal zo rond de 15mm
    Maandag nog een keer terug en dan de definitive datum voor de punctie
    Ik denk zelf woensdag of donderdag
    Vind het nu wel spannend worden allemaal (niet eng, maar spannend)
    Nu hopen dat er in elk folikel ook een eitje zit
    duim duim duim

13. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

Mar 22, 2010
    141
    0
    0
    Wauw ,super Mariek!!!!!

14. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @hanied: wat een goed nieuws zeg! gelukkig maar, er ligt in ieder geval een mooi bedje klaar om in te nestelen!!
    Spannend!
    @mariek: meis , zoals de andere al zeiden je mannetje heeft ook rust gehad dus heb er vertrouwen in! Ik heb er wel vertrouwen in. En kijk je hebt nu zelf 9 a 10 mooit follikels van al 15 mm! Super toch!
    @Rissy: fijn dat je nu weer kan beginnen!! Denk dat je mvr bedoeld met de laatste loodjes, ik ben nog niet op de helft ;) was het maar zo hahah
    Meiden van hierboven en alle ander meiden van dit topic, we zijn naar een positief forum aan het gaan, laatste tijd weer goede berichten! dus hopen dat er een heuse babyboom hier komt!!
    Duim voor jullie!

@babyhope: lekker genieten je bent zwanger. Maak je niet druk als je wat buikpijn hebt... je darmen zijn ook lekker aan het rommelen en ja er groeit wat in je buik! Makkelijk praten heb ik weer ;) ( was zelf ook gespannen de eerste tijd) Maar goed ik weet zeker dat je 1 november een mooie echo hebt!!

@hier: alles gaat oke, af en toe last van me buik, steken. Het gaat nu allemaal pas echt groeien bij mij.
    Maandag even bellen voor een afspraak in te plannen voor de 20 weken echo!

15. rissy

rissy Bekend lid

Feb 23, 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    dream:):):) ik bedoelde ook mvr,......fijn om te lezen dat het met jou ook goed gaat (op een paar kwaaltjes na;)) Het is zoooooooooooooo bijzonder om leven in je buik te voelen!!!!!! Het is niet uit te leggen,......oooooooh wat zou ik dat graag nog een keer mee willen maken!!!!

Wauw Mariek 9á10,........ik eet echt mijn laars op als het deze ronde niks wordt!!!! Klinkt zo veel belovend!!:D

16. dreamwish

dreamwish Bekend lid

Jul 3, 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    rissy: ik ben er van overtuigd dat jij het ook nog eens gaat mee maken ;)

@mariek: heel veel succes morgen, ben benieuwd naar de punctie datum!!!

17. carma

carma Niet meer actief

Dank jullie wel meiden
    Ik ben heel erg blij met jullie meedeleven
    Ik zit nog op een ander forum maar ik heb het gevoel dat ik daar op het moment een beetje gemeden word
    Erg jammer
    We hebben daar ook een topic over zwanger willen worden
    Misschien is het zo omdat icsi voor de meeste ver van m'n bed show is
    Ze weten niet wat het allemaal inhoud en wat voor inpact het heeft

Lieve rissy ook jij gaat het nog een keer meemaken hoor meis
    xxx

18. indy1972

indy1972 Lid

Feb 7, 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik ben nieuw hier op dit topic... Wij gaan na 3 keer IUI zonder hormonen nu volgende ronde beginnen met hormonen. Ik geloof puregon. Moet deze week een afspraak maken voor prikinstructie... Zijn al een hele tijd bezig om zwanger te worden. Anderhalf jaar ofzo... Raar want heb eigenlijk pas drie keer IUI gehad. Maarja, al die onderzoeken, baarmoederfoto en vakanties ertussen... Schiet niet echt op. Zaadkwaliteit van manlief blijkt iets minder te zijn.
    Nu dus over naar de hormooninjecties.
    Vind het best eng! Hoe vinden jullie het prikken?

19. carma

carma Niet meer actief

Indy welkom hier (helaas)
    Het spuiten is niet eng hoor, alleen de eerste keer is even doorbijten
    Daarna weet je hoe het voelt en dan word het routine
    Ik hoop voor je dat je maar 1 ronde nodig hebt
    Suc6 meis

Share This Page