Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    spannend rissy!!! Zou helemaal geweldig zijn zeg. Laat je t gauw weten???

bayhope komt goed schatje! hoop dat je je ukkie morgen met kloppend hartje ziet! Knuffel!

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @Merah, ik denk aan je!

@Mariek, Wat spannend Vrijdag zeg! Ik duim ontzettend voor je!

@Hanied, voor jou spannend, wie weet kun je samen met Mariek de wachtweken doorgaan, is toch fijn om elkaar daarin te kunnen steunen!

@Babyhope, tja ik kan het zelfde zeggen als Dreamwish, die krampjes hoort erbij, ik had het ook, beetje stekend, beetje menstruatie gevoel, af en toe een blauwenplekken gevoel, dat wordt allemaal veroorzaakt door het oprekken van je banden en de groei van je baarmoeder, maar snap je ongerustheid hoor, dat heeft iedere zwangere denk ik met dit soort dingen. Ik duim voor een mooie echo morgen, hoop dat je een hartje kan zien kloppen, bij mij zagen ze het hartje kloppen met 6.2 weken, maar ik hoorde dat het ook pas kan met 7.5 weken, ik duim voor je! Enne wel even inscannen en showen he!

@Rissy, je zou de eerste niet zijn natuurlijk, ik duim voor je dat morgen ochtend het streepje duidelijker is, welke test heb je gebruikt? Oh ik vind het spannend... ik duim voor je!

@Dreamwish, hoe is het met je? Al de afspraak voor de 20 weken echo staan? Wil je weten of er een jongen of een meisje groeit in je buik?

@All, hier inmiddels 21.3 weken zwanger, mijn buik wordt echt mega voor mn gevoel, en ik voel de kindjes heel veel. Ik schrijf hier nog steeds, en soms vind ik het moeilijk, ik voel me af en toe nog steeds opgelaten om leuke dingen zoals bovenstaande neer te zetten, ik hoop dat jullie het niet als vervelend ervaren, en er misschien iets positiefs uit kunnen halen. Ik had zelf vaak dagen dat ik niets van een zwangere kon lezen of horen, maar toch liet het me inzien dat het ook positief kan uitpakken en dat gaf me op sommige moment de energie om door te gaan, ik hoop dat ik door mijn posi dingen te delen jullie een stukje energie kan mee geven, maar ik begrijp ook dat het af en toe erg klote is om leuke dingen van mij te lezen, en daarom mijn respect dat jullie toch vaak, ook al is het kort eventjes reageren op mijn berichtjes! Petje af voor jullie....

3. carma

carma Niet meer actief

Babyhope suc6 vandaag meis xxxx

Ik ga straks naar een uitvaart van een kennis
    Ze was 35 moeder van 2 meiden en getrouwd
    Ze had lever kanker
    Dan denk je toch weer even na te genieten van iedere dag

4. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Jeetje Mariek wat heftig, gecondoleerd, en veel sterkte!

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden ben ik weer.
    en met een mooi echotje:)

mischien zijn het er 2 maar dat kon hij niet met duidelijkheid zeggen en dat zullen we wel zien op 1 november..

kijk het echotje
    onder zie je een wit puntje dat is het dooierzakje boven zie je nog zo`n wit puntje wat maybe ook nog een dooierzakje was??
    maar ik hoefde me geen druk te maken het was een perfecte zwangerschap volgens dr w:)

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Babyhope van harte gefeliciteerd! En misschien wel twee... Spannend! Hoeveel waren er teruggeplaatst dan? 1tje toch?
    Fijn voor je dat alles prima in orde was, nog 1,5 week en dan mag je weer koekeloeren....

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja er is er 1tje teruggeplaatst:)
    maar dat kan een eeneiige tweeling worden he:)
    dat splitst zich dangewoon door en door en door..

8. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    Joehoe!!!!!!!!!!!!!!! Wat een mooie echo babyhope!!!! Gefeliciteerd!! Toen ik als eerste naar je echo keek,dacht ik ook gelijk ...hey.. het zijn er 2 en las toen je tekst hihi.
    Je weet iig dat het goed zit en het in je baarmoeder zit en dat is al heel belangrijk!
    Op naar 1 nov!!

Liefs xxx

9. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    babyhope spannend, ik dacht even niet aan 1eiig sorry. Spannend 1 nov.

Mvr, hoe gaat het met jou? Gaat aardig opschieten nu he?! Ga je natuurlijk bevallen of met ks?

10. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    @babyhope: wat ontzettend goed!! en een mooie echo in handen. Ben je inmiddels wat gerustgesteld??
    @ mm7: Datje buik is gegroeid heb ik gezien op het andere topic. Maar toch heb je een mooie buik, misstaat niet ;) haha
    Lijkt me een heerlijk gevoel zo die kleintjes voelen bewegen. Je baby spullen al binnen of duurt dat nog even??

@mvr: vind het zo spannend..... nog even....

@mariek: gecondoleerd !

@hier: alles goed, al maak ik me nog steeds zorgen om me gewicht er is na het laatste bezoek 4 oktober geen gram bijgekomen. Ook me broeken kan ik nog met gemak aan.
    Dus nog steeds zijn die 4 kilo's eraf.. ipv erbij .... zou blij moeten zijn maar zit toch in me achterhoofd of dit niet schadelijk is.
    Eten gaat redelijk... 5 boterhammen per dag.. avondmaaltijd is matig... ene dag wel avondeten andere dag ben ik kotsmisselijk als ik er alleen al naar kijk. Wel iedere dag 2 uitgeperste sinasappels en nu ook een fruitsapje gemaakt... Ik kan er niet meer van maken helaas...

11. mamavanrenzo

mamavanrenzo Actief lid

22 mrt 2010
    141
    0
    0
    Ja het gaat zeker al opschieten!! Het wordt waarschijnlijk een ks,omdat hij in stuit ligt en zij dwars! En als ik het zo voel aan mijn buik liggen ze nog heerlijk fout!:(
    De 26ste heb ik weer een echo en dan wordt de beslissing genomen als het goed is en wordt het gepland. Dat vind ik wel heel erg spannend hoor!!!! Ik ben er helemaal klaar voor en Renzo ook ...die blijft vragen of ik vandaag al ga bevallen,want mijn buik is nu zo groot! hahaha Manlief heeft zich gestort op zijn playstation en vind het erg eng worden nu,hoe moet ie dat doen als ik weer moet werken?? En die nachten ziet ie erg tegenop,pmdat hij niet bepaald een zonnetje is als ie uit zijn slaap gehaald wordt hihi...ach het loopt wel los allemaal!
    Maar het idee dat we er zo 2 kindjes bij hebben is en blijft een heel bijzonder idee.

Dream,je moet je daar niet te druk om maken hoor! Alles wat je binnen krijgt is toch goed! Mijn schoonzus is 9 maanden heel erg ziek geweest en heeft ook een gezonde dochter op de wereld gezet! Zolang je maar wel vitamines neemt idd!

Ik wil jullie wel een tip geven,zorg dat je voor de 30 weken klaar bent!!! Daarna gaat het je echt niet meer lukken hoor!

xxx

12. indy1972

indy1972 Lid

7 feb 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx meiden, stelt me wel gerust dat ik veel hoor dat het prikken niet echt eng is... Pffff. En ik lees dat sommigen zelfs al zwanger zijn! Dat is een mooi vooruitzicht en geeft hoop. Heel veel sterkte en geluk aan iedereen gewenst...

13. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @Dream, Haha ja ik dacht ik gooi er een paar fotos op haha... Ben benieuwd naar een fototje van jou hoor. Ik heb wat babykleertjes en uhm om eerlijk te zijn is dat het tot nu toe, we zijn het hele huis aan het verbouwen, dus er moet nog wat geschilderd worden, en deze week komt de nieuwe vloer, dus ik heb eerst een nieuw interieur gekocht, en ga nu met een week of 2 echt aan de babydingen beginnen. Heb wel een kinderwagen, maxi cosis en een babykamer lamp, oh ja en een 2ling box, maar ik moet nog heeeeeel veeeeel haha... En hoe staat het er bij jou voor?

@Mvr, spannend dan zeg de 26e, ik ben heel benieuwd, laat je hiet hier weten of blijft het een verassing wanneer de kleintjes gehaald worden? Wat schattig zeg van je zoontje, hij zal vast heel erg naar de komst van zijn broertje of zusje uitkijken. Ik ga met nu en 2 weken echt beginen met alle babydingen, ik heb nog bijna niks, en ik wil ook echt voor de 30 weken met alles klaar zijn, dan moet de babykamer af zijn, alle spullen in huis en alles gewassen in de kastjes liggen.

@Indy, het valt opzich wel mee idd. Ik hoop voor je dat je doormiddel van het prikken etc en de behandeling ook snel zwanger bent!

14. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Gefeliciteerd met de mooie echo babyhope! Ga nu maar lekker genieten!

liefs

15. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Mariek nog 2 daagjes!!!!!

Ik heb maandag de tp van 2 emmy's!!!! Word zondag gebeld door Genk over hoelaat enzo!!!!

16. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Rissy.....en,en, en??????!!!!!

17. carma

carma Niet meer actief

AAAAAHHHHH Hanied dat zou toch geweldig zijn als we gelijk naar genk kunnen
    Kunnen we elkaar steunen.
    Ik hoop zo dat we elkaar treffen dan hebben we allebij goed nieuws
    Ga voor je duimen dat eskimo goed ontdooit
    Krijg je er 1 of 2 terug?????

18. carma

carma Niet meer actief

Ja idd RISSY IS ER AL NIEUWS LIEVERD???????????

19. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    Echo: Rissy rissyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

20. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Ja zou geweldig leuk zijn als we daar samen zijn! Zondag weet ik meer en jij zaterdag toch? Jij wordt zaterdag gebeld door Genk over de bevruchtingen. Spannend. Ben je trouwens zenuwachtig voor de punctie of ben je relaxed??

Ben idd benieuwd naar Rissy...Hoop zo dat het goed zit!!!! Je laat ons wel in spanning achter zo hoor!

Deel Deze Pagina