Ja het gaat redelijk met de spanning, natuurlijk is hij er wel hoor Ze belde net op of we een half uur eerder kunnen Nou geen probleem Waarschijnlijk omdat wij dicht bij wonen Zijn we denk ik de eerste (8.30 zaad inleveren en 9.15 punctie) Moet vanavond ook eerder de pregnyl spuiten 22.15 ipv 22.45 Dat is wel fijn, ik ben moe dan kan ik vroeger naar bed Ik ben meer gepannen of er eitjes en zaadjes zijn Dat hoor je denk ik vrijdag gelijk al of niet? Moet wel ff van te voren vragen wanneer welke dagen daarna ik die 4x 2500 pregnyl moet spuiten Ben jij zenuwachtig hanied? Wel niet goed ontdooien van de eskimo's Hoeveel gaan er terug en hoeveel ontdooien ze dan? Stel je hebt er nog 4 in de vriezer ontdooien ze dan alles? of 1 tegelijke en dan kijken of ze goed ontdooien Wel handig jij ligt een stap voor op mij dus ik kan jou alles vragen Maar ik vind wel dat ik je nu genoeg gevraagt heb en dat jij mij na de terugplaatsing maar zwangerschapsvragen moet gaan stellen xxx
he Mariek, gezonde spanning heb je hoor! Natuurlijk ga je je van alles afvragen maar meid ik geloof erin dat het met ons wel goed komt! Wat betreft eitjes en zaadjes....maak je niet druk. Eitjes en zaadjes zullen er zijn! En als jij 10 eitjes hebt, heb je 10 goede zaadjes nodig! Das niet veel toch? Geloof in jezelf meid en in de medici! wat betreft mijn cryo's...ik heb er 3. Wil er 2 terug en ik ga ervan uit dat ze goed ontdooien!! Dat moet gewoon. dr W heeft er alle vertrouwen in dus ik nu ook! Ze zijn per stuk in een rietje dus ze ontdooien 1 voor 1. En als er geen 2 over blijven is 1 ook goed. Heel veel succes vrijdag (je bent dan idd de 1e)! Knuff Op naar een supertest voor ons beiden!
Meiden, mag ik jullie even wat vragen over het gebruik van Puregon. Tijdens mijn 3e IUI ben ik begonnen met Puregon, helaas is die IUI mislukt. Nu had ik nog 200 IE over en heb van gyn 300 IE ampul gekregen. Ik heb nu 2 dagen die oude ampul gebruikt, maar lees net in de bijsluiter dat als de ampul eenmaal is aangeprikt je hem nog maar maximaal 28 dagen mag bewaren. Die 28 dagen zijn bij mij dus al verstreken, mag ik die ampul dan nog wel opmaken . Hoe gaat dat bij jullie? Gebruiken jullie bij iedere nieuwe behandeling een nieuwe ampul?
he emma, Het klopt idd dat je na 28 dagen de aangebroken ampul niet meer mag gebruiken. het hing er bij mij vanaf hoe mijn ronde's verliepen. Maar ik kwam over het algemeen wel redelijk goed uit moet ik zeggen. Ik hebb 1 behandeling wel het restant weggegooid en een nieuwe ampul gepakt. Zou vanaf nu gewoon je nieuwe ampul pakken, veel kwaad kan het oude ook niet echt hoor maar ja ze zetten het niet voor niets in de bijsluiter Succes
Hou je er wel rekening mee dat je nu wel moet uitkomen met die 300 IE... weet neit hoeveel je moet spuiten en hoe lang je ronde's normaal duren... maar is weer een hoop stressen als je ampul op is en je moet nog een dag
Hoi meiden, Ik zal jullie niet langer in spanning laten,.......gisteravond ongi geworden en morgen de uitgangsecho,.....dan weer een nieuwe ronde met spuiten Het is ff een dubbel gevoel,........ik had er wel meer rekening mee gehouden dat het niks was,...maar toch,....weer een terleurstelling. OOooooooooooooooooooooooh Mariek en Hanied, mijn duimen draaien echt overuren en mijn vingers beginnen te vergroeien door ze gekruisd te houden @babyhope,......toen ik de echo zag dacht ik ook heeeeee, dat lijken er wel twee!! Super dat die onzekerheid is weggenomen en ik ben erg benieuwd naar 1 nov!!!!!
Och lieve ris, wat balen weer Ik ga voor je duimen dat de volgende ronde een dikke rode streep komt Hier een hoop spanning nu Ik vind het toch wel eng nu, alles speelt door mijn hoofd nu Niet zozeer de angst voor de punctie maar meer voor de hoeveelheid eitjes en zaadjes Als dat maar goed is, de rest is niet in onze handen Maar goed Als ik morgen in staat ben te reageren zal ik dat zeker doen Liefs, welterusten xxx
Mariek,heeeeeeeeel veel succes morgen!!!! Rissy,wat ontzettend balen meid!!! Succes met de volgende ronde! xxx
mariek meiss ik weet niet of je dit nog leest?? maar ik wilde je heel erg veel succes wensen meiss. het gaat helemaal goed komen met je en jaaa je voelt je erna geweldig hoor door die dormicum haha de vervelende gevoelens beginnen vanavond pas rond 7 uur denk ik... echt meiss ik dnek aanje en ga flink duimen voor je net als wat rissy zegt tot ze krom staan rissy meiss dikke knuffel mops @hier ik ben zoooo ziek geweest gister en vannacht hahha het is begonnen hier
lieve MAriek, heel veel succes! Je zult nu wel aan de beurt zijn...spannend meid! Knuff! Rissy, jammer zeg! Knuff voor jou!
zo daar ben ik al weer nou appeltje eitje, ik heb niks gevoeld het infuus zat er snel in, dormicum erin Ik licht in de kop en gaan met die banaan Dr W heeft er een stuk of 8 aangeprikt, 2 moest hij er laten liggen omdat er een ader achter lag (te gevaarlijk) Zaadjes zijn er ook er waren er beweerkt 1 miljoen waar van 1% bewegelijk (10.000), hij heeft na de punctie nog een keer geleverd als back up (zo noemen ze dat) Nu hopen dat er ook eitjes zijn geweest. Morgenvroeg krijgen we uitsluitsel, dit is enger als de punctie Ik lig nu lekker op bed en laat me even heerlijk verwennen door hubby
jeeey mariek ahha ik zei het toch kreeg je ook zo`n droge mond van die atropine?? haha nee is best goed te doen toch.. gelukkig werkt de pijnstilling nog wel een paar uurtjes meiss.. ik ga flink voor je duimen meiss... op goede eitjes en bevruchtingen morgenvroeg.. duim duim duim.....
Ohh mariek spannend hoor, fijn dat het je is meegevallen, begrijp ik nou goed dat je morgen de uitslag krijgt van bevruchtingen?? @Rissy: balen meis, ook vanaf mijn kant een dikke knuf!
Ja idd morgenvroeg hoor ik hoeveel eitjes er in de folikels zaten en hoeveel er bevrucht, gedeeld zijn en hoeveel er worden terug geplaatst 1 topper of 2 normaal Dan maken we ook een afspraak voor de terugplaatsing, waarschijnlijk maandag.
He Mariek, wat fijn dat het mee viel....begin nu te denken dat ik me aanstel als ik jou en babyhope hoor over de punctie! Ik heb altijd heel veel pijn en moet altijd gillen, hahahah! Morgen goed nieuws en dan maandag hopelijk elkaar treffen in genk!!!!!! Laat je maar lekker in de watten leggen, je hebt immers een behoorlijke prestatie geleverd!
Hoera goed nieuws 9 folikels aangeprikt en in alle 9 een eitje 8 waren er goed voor bevruchting en uiteindelijk zijn er 3 goed gedeeld en klaar voor terugplaatsing Dat het niet meer is heeft waarschijnlijk met het zaad te maken Maar ik ben super blij. Er liggen dus 3 potentiele "babyjes" op ons te wachten Maandag om 14.30 hebben we de terugplaatsing in genk Het is even afwachten wat de kwaliteit is of er 1 of 2 worden teruggeplaatst Maar hopen dat er 1 innesteld Heel spannend dus weer 2 wkn lang 10 nov testen of ongi Hanied ik hoop dat we elkaar treffen in genk ik duim dat ze goed ontdooien xxx
He MAriek! Wat goed zeg! Op naar een toppertje! Je hebt hoe dan ook een cryotje! Dat is ook fijn lijkt me. Natuurlijk heb je die nu niet nodig, want dit wordt het gewoon, maar misschien voor een nummer 3????!!!! Ik krijg morgen een telefoontje vanuit Genk over hoe de ontdooiing is gegaan en wanneer ik de tp heb! Hier net lichte paniek! Heb weeeeeer een blaasontsteking! Heb dr R gebeld nadat ik bij de huisartsenpost was geweest. Heb gelukkig antibiotica gekregen die te combineren is met de cryo tp! Was even bang dat het afgeblazen moest worden zeg! Gelukkig valt het mee, op de verschrikkelijke pijn na! Lieve MAriek, als ik je morgen toch niet zie......heel veel succes en hou um vast he!!!!!
Yeah Mariek!!!! Super meid! Heel veel succes maandag en hou hem vast he Ik ga voor je duimen hoor! Liefs xxx