He MAriek, je moet eerst een ronde wachten. Dus als we nu ongesteld worden moeten we de volgende maand pas weer. Dus dat word dan begin december. Fijn dat je zere borsten hebt. Ik heb nog niks...Ik merk altijd aan mijn borsten of ik zwanger ben of niet. Ik heb dit keer ook nog geen last van de utrogestan. Daar kreeg ik ook altijd gevoelige borsten van. Maar wel anders dan als ik zwanger was. Ik heb vandaag wel wat lage rugpijn, dus hoop niet dat het een voorteken van de ongie is. Alhoewel ik zo goed als geen vertrouwen in cryobehandelingen heb. Het is maar 10 tot 17% kans op zwangerschap. JA en verder ook ik....afwachten! Waar is iedereen zeg?????
@Hanied & Mariek, bedankt ik ben ook heel trots op mijn buik. Voor jullie een spannende tijd, ik hoop dat jullie samen kunnen babyshoppen!!! Jullie mogen beide de 10e testen toch?
Wauw, mm7, wat een mooi buikje, hahahahhaaha, 't is net wat Hanied schrijft, ook mijn buik ziet er ongeveer zo uit,...alleen werkt de zwaartekracht iets anders, hahahahahahahaha. Hoe is het met de andere zwangere dames onder ons?? @Mariek en Hanied,....SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ooooooooooooh meiden ik ben zo hard voor jullie aan het duimen!!! Kop op Hanied,...juist wanneer je het niet verwacht,............. Dikke knuffel voor jullie! @hIER,.....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Ik word echt gek. Heb ik gister contact gezocht met het zilveren kruis om ff te kijken of ik "zomaar"kan overstappen, moest ik een een of andre code opvragen in het ziekenhuis,...bel ik vandaag terug,....hebben ze er geen aantekening van gemaakt, kan ik weer heel mijn verhaal vertellen. Nu is het zo dat ik eerst naar de huisarts moet om een verwijsbrief te halen en dat ik na 4 werkdagen terug gebeld wordt door de afdeling bemiddeling om te kijken hoe of wat,.....het moet toch echt niet gekker worden. Ik heb inmiddels ook even Geergen een mailtje gestuurd, misschien dat zij nog iets voor mij kunnen betekennen. Ik begin er zo langzaam aan echt depri van te worden,...het enige waardoor het nog gaat, is dat ik nu aan het spuiten ben en dat de kans (hoe groot of klein) er is dat ik deze ronde wel zwanger word. Waarom moet altijd alles zo moeilijk gaan en zeggen ze niet meteen,....tuurlijk,....maak maar een afspraak. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Ik moet wel even zeggen dat die vrouw die ik vandaag heb gesproken van het zilverenkruis echt heel veel moeite heeft gedaan om dingen uit te zoeken en heeft zelfs nog even terug gebeld. (hahahahahaha Merah,...ik heb even jou tekst gebruikt, vond ik erg goed gevonden,...dat ik niet voor een ingegroeide teen nagel in het ziekenhuis loop) Niet dat we hier heel veel verder mee zijn gekomen,...maar goed. Pfff,....sorry meiden ik moest het even van me afschrijven,.......ik moet zeggen/schrijven dat het wel even lekker oplucht. @iedereen die ik nu vergeet,.....hoe is het met jullie??
Nog ff wat anders,...over 95 berichtjes wordt dit forum toch afgesloten???? Is het een idee om dan verder te gaan met de titel die Mariek had verzonnen,.....vond ik erg passend??? Spuiten en/of slikken.
@Rissy, dankjewel voor je compliment! Vervelend dat het zo loopt, ik hoop dat je snel bij Geertgen terecht kan, of dat het niet nodig is, en je zwanger bent! Over de nieuwe topic naam ; Ik mag dan nog wel mee doen toch?! Slik elke dag mamavitamine + extra folium. @Mariek & Hanied, en en en? Voelen jullie iets? Merken jullie iets anders in verhouding met de vorige wachtweken?
Hoi hoi Ris wat kl..te voor je dat het weer zo moeilijk moet allemaal Idd maar hopen dat het niet meer nodig is om naar geertgen te gaan en anders hoop ik dat je snel terecht kan xxx MM7, tuurlijk mag je nog mee doen Maar die naam die jij geeft dan moeten er nog even een stuk of 3/4 zwanger worden Hier gaat het goed Ik heb met regelmaat hoofdpijn, lage rugpijn en diverse steken in de onderbuik En mega pijnlijke borsten dat is al wel lang geleden, de laatste keer was toen ik volgens de arts waarschijnlijk een vmk heb gehad Maar goed ik ga er vanuit dat het gewoon allemaal van de pregnyl komt dan is de teleurstelling bij een eventuele ongi niet zo groot Hanied weet jij eigenlijk of je nu gewoon na 14 dgn ongi word of dat het een soort van vmk is En word je 14dgn na de punctie of na de terugplaatsing ongi Ik kan dat nergens vinden Bij de iui werd ik altijd 13/14 dgn na de iui/ eisprong ongi, is dat nu ook zo? Cin hoe is het met jou??
@Mariek, ik vind je klachten die je nu noemt hoopvol hoor, maar snap dat je geen teleurstelling wilt. Overigens heb ik geen nieuwe naam bedacht hoor, vind jou naam super maar vond dat ik dan ook nog wel mee mocht doen ondanks het niet spuiten of slikken van hormonen maar wel het slikken van folium. vond ik ook vallen onder spuiten en slikken haha.. en zodra iedereen hier zwanger is dan maken we er wel wat anders van!!
Tuurlijk mogen de zwangeren ook nog mee schrijven,....graag zelfs,.....succesverhalen zijn meer dan welkom!!!!! Jij slikt toch ook, hahahahahahahahahahahaha. Ik heb net een mail terug gehad van geertgen en mag in ieder geval wel op intake komen,....hebben we dat in iedergeval al wel gehad.
Rissy wat fijn voor je de intake bij geertgen... Moet je nog lang wachte of is je afspraak op korte termijn?
Hubby heeft zoiets van wacht maar ff met bellen tot je deze ronde hebt uitgespoten,......ik ben er nog niet helemaal uit,...ik denlk dat ik wanneer ik groen licht krijg van het zilverenkruis, meteen aan de telefoon hang En dan bekijken ze bij geertgen maar even wat wijsheid is. @Mariek en Hanied,.....hoe gaat het bij jullie meiden????? SPANNEND!!!!!!! Babyhope,.....hoe gaat het met de kwaaltjes,..........begint de vermoeidheid al toe te slaan??
Rissy, ik duim voor je! Komt goed meid! Mariek, hoe is het bij jou? Hier, weet zeker dat ik niet zwanger ben! Herken het ongiegevoel en mijn borsten doen geen pijn.
Hanied ben je je aan het indekken voor teleurstelling meis Zolang er geen bloed is kan alles Hoe lang na de tp word jij altijd ongi? En gebruik jij nu die bolletjes weer? Hier morgen nog 1x 2500eh pregnyl en dan word het aftellen Ik kan er echt niks van zeggen Ik heb wel pijnlijke borsten en af en toe van die krampjes vooral als ik opsta Ach we zien wel nog een week en dan weten we meer toch
Nee Mariek, ben me niet aan het indekken. Weet het gewoon....Ken mijn lichaam, vandaar! Hoop voor jou dat jij wel zwanger bent, is dan nog een troost voor me! Ik gebruik die bollen nog idd. Zal dat toch maar doen tot 6 nov (Ongeveer). Voel jij niet zo een druk in je buik. Ik heb dat wel en dat is echt mijn ongieteken. Ik hou je op de hoogte..
goedemorgen meiden @rissy vermoeidheid is het enige wat ik al een week of 3 heb hahaha en pijnlijke tepels.. meer niet hoor. heb alleen die woensdag en donderdag na de echo overgegeven nu helemaal niet meer wel af en toe misselijk en maagzuur maar spugen helemaal niet.. maandag mag ik weer voor de echo pff het duurt echt lang hoor als je zo moet wachten haha @hanied meiss geef nog niet op hoor ik voelde helemaal niks zelfs nu niet.. en elke zwangerschap is echt anders hoor moppie.. ik blijf toch nog doorduimen voor je hoor.. @mariek ook voor jou word het nu spannend meiss ook voor jou blijf ik volop aan het duimen @hier ik heb zo de zenuwen voor maandag hahhaa gaat de hele dag door mijn hoofd zal het hartje wel kloppen? is het wel gegroeid enzo? maar ik heb tot nu toe geen bloed verlies gehad en bij de vorige echo reed ik elke dag op de scooter en zo en nu niet meer (is kapot) dus zal vast wel goed zitten toch.. mijn tepels auwww die zijn echt vuurrood en soms word ik gewoon wakker van de pijn als ik erop lig te slapen hahaha maar goed maandag word het weer spannnend
Babyhope, denk aan je! Spannend je eerste echte echo!!!! Ben benieuwd of het er 1 of toch 2 zijn! Alles is mooi, toch?
@Hanied, balen je kent je eigen lichaam natuurlijk het allerbeste, ondanks dat hoop en duim ik nog even voor je door! @Mariek, mmmmm... dat rommelende gevoel had ik ook in de w8wk. Ook voor jou duim ik door.... @Babyhope, zo dat zijn al wat kwaaltjes... Ik had nergens last van tot 8 weken ongeveer.. enkel wat rommelend/steekjes gevoel... Je hebt vast Maandag een mooie echo, ben wel heel benieuwd of het er dan 1 of 2 zijn.... Spannend! @Zwangere, hoe is het met jullie? @All, hier oke. Buik wordt nu wel zwaarder, en ben inmiddels 18 kilo aangekomen, en ik vind het niet eens erg.... Het mocht ook wel met mijn ondergewicht van 46 kilo waarmee ik begon. De kindjes groeien en bewegen goed, dus tja ik groei lekker mee! Fijn weekend allemaal!
@Hanied,ik hoop dat je gevoel niet klopt dit keer!! Ik duim gewoon verder voor je hoor! @Mariek,ik heb onderhand wel erge kramp hoor in mijn duimpjes...dus hoop echt dat het niet voor niets is! @Babyhope,ooooh die (.)(.) kunnen heel zeer doen ja !!! Mijn man mocht er niets eens naar kijken of ze deden al zeer. Het wordt wel minder,maar ik heb nu sinds 2 weken weer hele gevoelige tepels. Heel veel succes maandag!!! En wat fijn dat je niet meer hebt hoeven overgeven! @Rissy, goed van je dat je contact hebt gezocht met Geertgen,ik hoop echt voor je dat ze daar veel beter voor je zijn!!! Maar ik hoop dat dat misschien niet eens meer nodig is! @mm7,18kilo al Wow,dat is niet mis zeg...maar je kunt het hebben lees ik. Meestal blijven de hele slanke dames vrij netjes met het gewicht hihi,nou het is wel fijn dat ze het dan wel kunnen zien in ieder geval toch?! En niet gaan denken dat je een kroketje teveel hebt gegeten Je hebt echt al een hele mooie buik! Ik ben ondertussen al 27 kilo aangekomen en zit nu bijna op de 100kg. Dat was bij Renzo ook zo,alleen droeg ik toen echt rondom en zag ik er ook echt zwaarder uit,terwijl ik nu echt naar voren draag en het echt in mijn onderlijf zit+natuurlijk wel al 5 kilo aan baby's in mijn buik. Sinds gister heb ik zo nu en dan krampen in mijn buik,die ik even weg moet zuchten ik bleef naar de wc lopen omdat ik dacht dat het andere kramp was en ik gewoon even moest poe... Niet dus,dit zijn oefenweeen zeggen ze en ik krijg er best wel de zenuwen van hoor. Het duurt hooguit nog 3 weken,dan ben ik 38 weken en langer dan dat willen ze me niet laten lopen Het is nu echt aftellen Helaas heb ik ontzettend veel last van mijn bekken nu sinds 3 weken en kan daardoor eigenlijk niks meer. Maar goed,gelukkig is dat nu pas en heb ik het verder eigenlijk wel makkelijk gehad,dus heb nks te klagen!!!! Heel veel succes en sterkte allemaal!!!! Liefs xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hoi meiden Zo zo MM7 en MVR de buikjes groeien goed door daar Ik was met mijn eerste zwangerschap ook 30 kilo aangekomen maar er waren er 20 af toen de kleine er uit was MM7 misschien blijven er een paar kilo's plakken joh Babyhope suc6 maar vooral heel veel plezier morgen met de echo meis Ik zal een kaarsje opsteken, hoe laat moet je?? Hanied we spreken elkaar weer snel meis Ik hoop dat je weer een beetje vertrouwen hebt na het lezen van de site Ben je al aan het tempen geslagen?? Las dat je tussen de 8 en 12 dgn na de tp ongi word/ of niet dan Hier de laatste pregnyl 2500 eh gezet vanmorgen Nu word het aftellen, eindelijk een eind in zicht. Nu kan het testen weer beginnen hahahahaha Maar goed dan heb ik wat te doen Ik durf nog niets te zeggen over wel en niet zwanger met de pregnyl Mijn gevoel zegt nee maar dat is ook zelfbescherming Ik huil ook om elke scheet, de spanning word me wat te veel Ben erg veel alleen deze week en heb ook besloten te testen als hubby niet thuis is. Hoop dat ik dan een verassing heb als hij thuis komt Dank jullie wel allemaal voor het duimen, ik hoop dat het werkt.
Ha die babyhope, heel veel plezier morgen! Ik denk aan je en lekker genieten meiss!!!! mvr nog een paar weekjes dus! Kun je eindelijk gaan genieten van je 2 nieuwe aanwinsten!!! mm7 Als je het kunt hebben die kilo´s, is dat wel fijn ja! En waarschijnlijk is het na de bevalling ook weer snel der af! Mariek, ben vergeten te tempen, maar ben nu niet meer zo zeker van het niet zwanger zijn.... voel mijn borsten goed, rommelende darmen, misselijk, duizelig! Was gisteravond op een verjaardag bijna knock- out gegaan! Maar aan de andere kant, werd vandaag wakker met een puist in mijn gezicht (heb ik als ik ongie word), voel nog steeds een zwaar, drukkend gevoel in mijn baarmoeder, lage rugpijn....... Ik weet het niet meer! Komende donderdag ga ik testen! Merah, ben jij van dit topic vertrokken???? Mis je hier!