hey meiden hanied en mariek no worry`s meiden geertgen is gewoon open hoor tijdens de kerst vakanties. maar alleen tot 5 uur.. de punctie en de eigroei gaat gewoon door he en aangezien nu een nieuwe arts hebben hebben ze meer tijd en zijn ze iets sneller.. vorig jaar zijn ze toch ook gewoon open gebeleven ik zat op de eerste kerstdag in geertgen.. en mariek ik heb 15 dagen na punctie getest 11 dagen na tp. ik blijf duimen moppie.. hanied meiss geef nog niet op hoor.. het kan zeker nog wel.. dikke knuffel.. mvr wauww wat een buik zeg haha!!! hier gaat alles wel goed gister wel even paniek geweest we waren aan het verven ja op waterbasis en ik was net naar de ah gelopen. en toen ik terug kwam ging ik op de grond zitten voor de plintjes en kreeg ik zo`n helse krampen dat ik echt dacht dit is niet goed toen ben ik even op de bank gaan zitten en toen zakte het gelukkig weer af ben echt benieuwd wat het nou is geweest??? mijn darmen banden of mijn baarmoeder die even niet eens was met de houding ofzo.. nu even zenuwachtig wachten tot de 24 ste haha ben echt benieuwd of alles nog wel goed is hierbinnen.. xxxcin
Ja babyhope een beetje veel gedaan denk ik Spieren spannen en ontspannen en dan krijg je even een waarschuwing Beetje rusig aan doen, jou banden zijn nog niks gewend OOOOO wat fijn dat Geertgen gewoon open is Ik vond het al raar, want dan zou dat voor het eerst zijn Voorheen waren ze ook open Het enige is dat waarschijk het ziekenhuis in genk tussen kerst en oud en nieuw dicht zal zijn Ik weet het niet hoor. Nou hier flinke hoofdpijn enz dus ik denk dat het nu echt door gaat breken Nou laat het nu maar komen dan, ik ben er klaar mee Wel gemeen van mijn lijf precies op dag 14 na de tp GRRRRRRRRRRRRRR
owwwwwwww Lieve babyhope, 8 weekjes alweer! wat fijn! En die kramp kunnen je banden zijn. zorg goed voor je zelf meissie! Wat mijn ronde betreft is het echt over en uit. Ben megaaaaaaa ongesteld! Ben een beetje verdrietig maar niet zo erg als voorheen. Het is goed zo! Volgende ronde, nieuwe kansen! En wat fijn dat Elsendorp gewoon open is. Ik las namelijk in een of ander topic dat ze dicht zouden zijn,...... Das dan weer een meevaller. Ik ga morgen gelijk naar ze bellen....Op een of andere manier mis ik Wisje wel!!! Als je begrijpt wie ik bedoel!
Hanied,wat balen zeg! Je had zelf al snel dat gevoel,maar toch!!! Je hoopt dat het toch eens een keer lukt! En heel begrijpelijk dat het pijnlijk voor je is om naar mijn foto's te kijken! Daarom zet ik ze ook niet hier tussen Mariek,pfff ik had dat dan ook hoor dat gevoel van...nou ,ik krijg al koppijn dus laat het dan maar komen ook...bah,je lijf doet echt wat met je hoor:x Af en toe krijg je steeds meer het idee dat het nooit gaat lukken,maar blijf erin geloven...hoe moeilijk dit ook is!! Misschien test je gewoon later posi??? Ik blijf nog flink doorduimen voor je!!!! Babyhope,dat is het teken van je lichaam dat je teveel hebt gedaan!!! En luister daar goed naar hoor!!! Hiervoor hield je lijf je vaak voor de gek,maar met dit soort dingen moet je er juist wel naar luisteren! Ga geen rare houdingen aannemen!!!! xxx
@Hanied,....kut zeg!!!!! Heb er ff geen woorden voor. @Mariek,......het kan nog alle kanten op,....spannend,.....woensdag kun je echt testen toch? Ik dui nog!! @Babyhope,....waarschijnlijk de banden,...maar als het het niet vertrouwd bel je gewoon ff,.....mijn verloskundige zei,...ik heb liever dat je te vaak belt dan 1 x te weinig,...ik maak je niet bang, het zal waarschijnlijk niks zijn en idd wat de andere schrijven,....je hebt teveel gedaan. @Mvr,.......Jeetje,.....wat een buik al,...mooi hoor!!! Dan zeggen ze dat een baby in de laatste 6 weken nog een groeispurt maakt,.......pffffffffffffffffffff, ik geef het je te doen (al ben ik wel een beetje gezond jarloers) @Hier,....vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor de mammografie (bleek dat ik morgen pas daar moest zijn om 8.00, hahahaha) Maar gelukkig was ik al wat vroeger en hebben ze mij er even tussen gepland, de schatten,....jez*s wat is zo'n mammografie naar zeg,....ik heb al bijna niks,.....drukken ze het nog helemaal plat ook nog, hahahaha,.....op de foto was niks te zien en de radioloog wilde ff een echo maken omdat ik toch een knobbeltje voel,......het was flink zoeken voor hem en de conclusie was helemaal super,.......het is een opgezette klier en kan geen kwaad,....me is verry happy!!!!! Ik ga zo even bellen met geertgen voor een intake en daarna een afspraak maken bij de huisarts,...eindelijk weer verder!!! Voor allemaal een dikke knuffel
Ooooh ik hoop zo dat je gelijk hebt over februari!!!! Jeetje mariek,......heb je vanmorgen nog een testje gedaan?? Ik weet niet of een blaasontsteking de test kan beinvloeden,.......ik dacht bij Jelle wel dat ik blaasontsteking had en bleek zwanger Even jou woorden siteren,.....geen bloed geeft moed,.......ik ben hard aan het duimen.
AAAHHHH rizzy geweldig Dus deel 1 van de pendel klopt een opgezette klier Nu de zwangerschap nog hahaha Maar snel naar de huisarts meis en die verwijsbrief halen xxx Hier nog steeds niet ongi Nou ik word echt gek hier zou het dan toch nog of word ik heel gemeen net voor de nod ongi Zucht , ik wil duidelijkheid of ongi of een positive test Ik heb wel wat kleine plasjes en soms een soort van pijntjes Misschien urine even na laten kijken op blaasontsteking Kan een blaasontsteking een test neg beinvloeden???
hahahaha,...ik had net een berichtje getypt met de vraag of je nog had getest, heb hem daarna een beetje aangepast, hahahahah
Hallo dames, Wat een uit een lopende verhalen hier. Helaas dames voor wie de ronde weer over is, maar ook dames die het grootste wonder in hun buik hebben. En dan nog de dames die met heel veel spanning, hoop, angst wachten tot hun nod. Ik hoop dat ik me bij jullie mag aansluiten?! Ik zal me even voorstellen en mijn verhaal doen! Ik ben ecl, 23jaar, 8 jaar relatie. Ik weet sinds november 2008 eindelijk dat ik pcos heb. Heb namelijk een jaar van proberen, terwijl ik niet menstruerde, en onderzoeken onder gaan. Was altijd onregelmatig ongesteld, de ene cyclus 5 weken de andere 7 weken en daar tussenin. Ik ben eind januari 2009 begonnen met 50 mg clomid, helaas geen reactie. Na provera begonnen met 100mg, helaas ook hier geen reactie op. Ben toen over gegaan op 150mg clomid, dit werkte de eerste ronde wel de 2de ronde niet en de 5 opvolgende rondes weer wel. Heb na de derde ronde 3 maanden pauze gehad! Ben met 150mg clomid 2x zwanger geworden, maar dit werden beide vroege miskramen. De 1ste met 4,5 week en de 2de met bijna 6 weken. Doordat ik heeeeeel veel bijwerkingen had met clomid, waaronder problemen met mijn ogen, ben ik er mee gestopt. Ik ben overgegaan op Tamoxifen 20mg, dit is een medicijn die in een hogere dosis gebruikt wordt bij verchillende soorten kanker. Ik was meteen zwanger maar weer met 4,5 week een miskraam gehad. Vorige ronde weer tamoxifen gebruikt, maar een lange cyclus van 41 dagen gehad. Nu ga ik vandaag beginnen met 75e Menopur. Heb vandaag ook de prikles gehad, wat me heel erg mee viel. Stak met liefde die naald in mijn buik! Volgende week dinsdag heb ik me eerste FM, maar verwacht niet dan al iets te zien. Zijn jullie met Puregon begonnen of hebben jullie ook Menopur gehad? Ken dames die overstimulatie hadden met 75e Menopur en daarom moesten over stappen naar 50e Puregon. Ik vindt het heel spannend en hoop me snel aan te mogen sluiten bij de zwangeren onder ons. Tot die tijd hoor ik bij de dames die net ongie zijn geworden en die weer in een nieuwe ronde zitten. Het is een lang verhaal geworden, en dat zal wel veel vaker voor komen. Ben niet zo goed in beknopt formuleren. liefs ecl
Hallo ECl Ja helaas welkom hier Wel leuk dat je mee wil kletsen, er zijn een hoop dames hier met pco Ik heb er gelukkig geen last van Wat rot dat je al een mk achter de rug hebt Maar goed nu gaat het gewoon lukken Ik ben begonnen met gonal F, ik weet niet zo goed wat het verschil is met menopur of puregon waarschijnlijk is het redelijk hetzelfde maar een andere samenstelling Die naald is 1x eng om het onbekende maar daarna valt het wel mee We hebben al een dochter van 2 dankzij iui en nu bij kindje 2 hebben we 5x iui gehad en nu net de eerste icsi Zitten hier in spanning dus Nu dag 14 na de terugplaatsing als de de maandag van de tp niet mee rekent anders dag 15 dus Het woensdag als testdatum meegekregen van de kliniek waar wij lopen ivm de extra pregnyl
Mariek, Wat spannend voor jullie! Woensdag ga je dus ook echt testen?! Wat fijn dat je al een kindje hebt! Maar lijkt me ook erg lastig in combinatie met de behandelingen en de bijkomende emoties..... Wel heel vervelend dat IUI nu niet zijn werk heeft gedaan bij je, nu hopen dat dit de juiste behandeling is voor jullie. Wat is bij jullie het vruchtbaarheidsprobleem? Als je dit niet wilt vertellen, is dat niet erg hoor! Het prikken vind ik helemaal niet eng, heb hem echt met alle liefde gezet. De ass. was er helemaal verbaasd over. Zijn er hier ook dames die overstimulatie hebben gehad? Daar ben ik namelijk wel een beetje bang voor, tenminste dat is wat overdreven! Ik weet dat het kan dus het flitst af en toe even langs in mijn hoofd... liefs ecl
Ons "probleem" is een zaadprobleem Mijn man heeft altijd een miljoen of minder goede zaadjes Bij de start voor een 2de kindje is dit slechter geworden Uiteindelijk zo slecht dat we nu met ICSI verder zijn gegaan. De eerste vond ik wel een beetje spannend Ik was als de dood voor spuiten Nu iets minder, als ik hem maar zelf mag zetten hahahaha Er zijn idd dames met overstimulatie op dit topic Zorgen dat ze je regelmatig terug laten komen voor een FM
Even een update van hier ; Ik ben opgenomen met weeen en overgeplaatst naar een academisch ziekenhuis, heb weeenremmer en longrijping gehad, krijg vannacht nog de 2e longrijping, we hopen op het beste.
Owwwwww MM7 ze mogen nog niet komen hoor! Hou je ze lekker warm meiss??? Heeeeeel veel sterkte en laat wat van je horen, want ik leef met je mee! Hele dikke knuffel van mij! ecl, helaas welkom hier! Ik heb ook pcos en ben ruim 8 jaar bezig voor ons 1e kindje! Heb ook clomid enzo gehad maar niks sloeg aan. Nu net mijn derde icsi gehad en een aantal cryo pogingen. Ben 3x zwanger geweest, waarvan 2x door icsi. Helaas allemaal op een miskraam uitgelopen. Vorig jaar december voor het laatst zwanger geweest van een 2ling, maare met 13 weken een miskraam. Heb ook 2x een overstimulatie gehad...heeeeeeeel vervelend en pijnlijk! Ik wens jou veel succes met alles en hoop je snel zwanger te zien op het forum! Mariek, hoe is het met je lieverd? Ik duim me suf! Knuffel!
OOOOO NEEEE MM7 Hou ze nog binnen meis, ik ga zo voor je bidden dat ze in je buikje blijven Sterkte lieverd xxx Hier vanmorgen iets heel raars Ik kon het toch niet laten en heb vanmorgen getest met de cb digitaal die ook de tijd aangeeft Hij gaf aan NIET ZWANGER, dus ik haal gelijk het test staafje eruit (zo van nou klaar) en mijn man en ik kijken en er staat toch echt een licht 2de streepje We hoefde niet te turen hij stond er Ik ga straks de kv maar weer halen en die proberen Ik ben nog steeds niet ongi AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH word gek hier
GAME OVER !!!!!!!!!!!! Ben zo verdrietig, ik had echt nog hoop En dan net 1 dag voor de testdatum Straks maar gelijk geertgen bellen en vragen hoe nu verder
Oh Mariek wat erg! Meis wat is dit toch altijd een rot moment... echt zo'n moment van de strijdbijl erbij neer gooien en je haren ui9t je hoofd trekken. Natuurlijk doen we dat niet, we vinden altijd weer hoop en positiviteit. Meis baal er maar ff flink over hoor! mm7 goh wat spannend meis, ik hoop dat ze toch nog ff bij veilig bij mama willen blijven. Ik denk aan je en hoop dat de 2de lonrijpingmedicatie zijn werk doet , maar vooral dat ze nog even blijven zitten! Hanied wat ben jij al vreselijk lang bezig, wordt daar echt verdrietig van. En dan ook 3 miskramen gehad en 2 keer overstimulatie. Bah wat naar allemaal. Ik hoop met heel mijn hart dat het deze keer goed raak is voor jullie, dat mag nu wel eens! Ik heb gisteravond de eerst spuit alleen gezet, mijn vriend werkt in 2 ploegen dienst. Vondt het echt zo meevallen, voelt alleen raar. Voel echt duidelijk die vloeistof in mijn buik zitten. Ik heb het maar een beetje gemasseerd, anders zat er zo'n schijf. Dames ik denk aan jullie! Liefs ecl
Lieve MAriek, met tranen in mijn ogen lees ik jouw klotebericht! Mocht het dan bij ons beiden niet lukken??? Echt ben in staat om te vloeken! Ben je ongie geworden? Ik heb geertgen gisteren gebeld en heb een afspraak voor komende donderdag staan. Konden we elkaar maar even vasthouden en elkaar troosten...het is zo gemeen allemaal!
lieve hanied en lieve mariek.. bij deze wil ik jullie even een super digi dikke knuffel geven.. het is zo oneerlijk allemaal zit ook echt hier met tranen in mijn ogen jullie berichtjes te lezen pfff knuffel voor jullie sterke meiden... @mm7 ohh meiss wat zal jij geschrokken zijn,nu wachten op de tweede longrijpingsspuit en hopen en duimen dat de kleintjes nog even blijven zitten meiss... dikke knuffel.. @hier werd vanmorgen om 06.10 wakker met hele erge steken in mijn buik,denk dat ik moest poepen ofzo.. maar als mijn manneke vanmiddag thuis is ga ik wel even naar de verloskundige bellen maak me toch wel druk hoop dat het niks ernstigs is en gewoon mijn darmen die van slag waren.. xxxxcin