Mariek en Hanied, vindt het echt verdrietig voor jullie! Dikke knuffel voor beide! babyhope, wat raar die steken steeds. Is denk ik een goed idee om de verlokundige te bellen! Al is het alleen maar als geruststelling. Een echo zou nu wel fijn zijn, of vindt jij van niet? Goh ook voor jouw een rot situatie, bah wat naar allemaal! Ik hoop dat het je darmen zijn en dat het in iedergeval geen invloed heeft op het wondertje in je buik! Zou heel mooi zijn als we de komende tijd alleen maar positieve berichte hebben, dat de meest negatieve berichten zijn over hoe misselijk en moe we zijn. Goh wil met alle liefde misselijk en moe zijn als dat betekend dat wij on wondertje krijgen, van mij part 9 maanden lang! Meiden ik denk aan jullie en hoop goede berichten van mm7 en babyhope te lezen. Mariek en Hanied, heel veel sterkte meiden! liefs ecl
ecl thxx meiss.. denk we dat het goed zit hoor maar je word er zo verschrikkelijk onzeker door.. en vooral als je eindelijk hebt waar je al 5 jaar op wacht helemaal van binnen naar buiten bent gekeerd bij de kliniek.. dan moet het gewoon goed blijven gaan.. heb wel een goed gevoel hoor maar ben zo onzeker als de pest... en dat weten de dames hier ook al haha
Babyhope, maak je niet te druk hoor! Het kan ook gewoon je baarmoeder zijn die aan het groeien is! Daar krijg je ook steken van! Zolang je geen bloed met krampen hebt, zit het goed meiss! Heb vertrouwen in je lichaam en je beeb! Knuffel voor jou wijffie!
Die onzekerheid is toch hartstikke logisch! In de jaren dat we bezig zijn is het veelal teleurstelling na teleurstelling, dan heb je een goed gevoel en ja hoor weer een teleurstelling. Dan heb je eindelijk een positieve test en dan heb je binnen een paar dagen/weken een bloeding en is het weer over. We hebben niets dan negatieve ervaringen.....voor jouw geldt dat niet, dat moet gewoon. Dit moet jouw positieve ervaring worden die je je leven lang blijft houden. Ik zie op je foto dat je ook een hele donkere vriend hebt! Me ook Ben zelf half suri en mijn mannetje is antilliaan! Wat is de afkomst van jouw vriend? lijkt op een antilliaan! Zag trouwens op je profiel dat het er misschien 2 zijn??? of heb je al een 2 de echo gehad, waar te zien was dat het er 1 tje is?? liefs ecl
hanied thxx meiss ja me baarmoeder voel ik ook heel goed haha die wordt helemaal opgerekt en lijkt wel of ik spierpijn heb haha maar vanmorgen was het net of er kleine mesjes in mijn buik zaten leek eerder mijn darmen hoor want ja pff luchtig haha thxx moppie ecl nee het is er gewoon eentje hoor en mijn vriend komt van angola jaja ook een halfbloedje hier he ik vind ze zooo mooi heb ook nog nooit een nl vriend gehad trouwens ik hoor het wel vaker dat hij op een antilliaan lijkt haha hij lacht er ook altijd om als mensen het vragen... ja die teleurstelling kan ik maar al te goed ook ik heb pco meis ben begonnen met 50mg clomid deed helemaal niks 100mg ook niet. toen over op gonal-f en pregnyl dat 5 rondes gehad. in januarie 1e iui gehad en 16 februarie posi test en 17 februarie vmk gehad. toen nog 2 rondes iui en nu de eerste ivf poging gehad en raak. dus yep i know it die teleurstellingen.. xxxx
Oh angola, haha! Kan me goed voorstellen dat veel mensen denken dat hij anti is. We krijgen inderdaad van die halfbloedjes, ben wel benieuwd hoe donker ze worden. Ik ben namelijk echt blank, heb wel een iets meer gele huidskleur en wordt erg snel bruin. Het is er dus wel 1tje, nou geweldig toch! Een 2 ling lijkt me ook super, maar 1 tje is al geweldig! Bij jouw dus ook geen reactie op 50 en 100mg clomid, bij mij ook niet. Ik heb wel 150mg geslikt en dat werkte wel, heb jij dat niet geslikt? liefs ecl
nee ik heb dat niet geslikt meteen over op de gonal-f... ja haha ik ben ook echt blank hoor in de winter bijna TE wit zelfs haha blauwe ogen donker haar. dus we shall see haha denk wel dat het een mooi kleurtje gaat krijgen,
Bedankt voor jullie berichtjes, het rommelt nog wel, lig ook nog op de verloskamer. Met de 20 weken echo was de cervix 4,5 cm, goed dus maar nu is hij 1 cm. (althans gisteren, krijg zo weer een echo) ik zal vanaf nu tot de bevalling dus platliggen in het ziekenhuis. De kindjes wegen ongveer nieder 700 gram, dat is wel heel goed. Hoop dat ze blijven zitten in iedergeval nog een week of 4, want dan zijn hun kanzen veel beter, maar ik haal natuurlijk het liefste de 37 weken, al is dat nu een erg optimistisch idee!
Potverdorrie,wat een k*tberichten allemaal zeg!:x Mariek,een hele dikke knuffel!!!! Ik had echt zo'n goed gevoel bij je,maar ja daar heb je niks aan ...aan gevoel..het moet dan ook wel zo zijn! Verder weet ik gewoon even niet wat ik nog meer tegen je moet zeggen! Hanied,voor jou ook dikke knuffel!!! Het zit allemaal niet mee zeg! MM7,ik schrik me rot! Wat erg zeg!! Ik hoop idd ook heel hard met je mee dat je ze zeker nog 4 weken binnen kan houden en alles wat daaroverheen gaat is helemaal top! Dat wordt echt afzien voor je,om tot de bevalling plat te blijven,maar je hebt er natuurlijk alles voor over!!!! Heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!! xxxxxxx Babyhope,het is niet gek dat je je zorgen maakt! En je kan maar beter 10x voor niks bellen hoor! Ik maak me af en toe nog steeds druk..of ze het wel goed doen en groeien etc etc en als ze er zijn...blijf je dat houden . Dat is alleen maar goed! xxx
Mariek, ook van mij een dikke knuffel. Hope, hoe gaat het nu met je? MM7, spannend zeg. ik ben 1 van een eeneiige tweeling en mijn moeder heeft ook vanaf 6 mnd in het zkh gelegen. Wij kwamen met32 wk geloof ik. Heb wel 6 weken in het zkh gelegen waarvan 5 in een couveuse geloof ik. Ik wens je heel veel sterkte Ik lees altijd wel met jullie mee, maar ik heb van de week weer een mk gehad. Mijn hormoon was vandaag negatief dus heel goed nieuws voor mij. ze waren bang voor een bbz, heb er al 2 gehad. Nu omdat ik 3 mk heb gehad ga ik weer verder de mmm molen in. Meiden die zwanger zijn gefeliciteerd. Meiden die midden in het mmm zit heel veel succes
2e pogin heel verhaal getypt maar pc viel uit. dus even uit mijn hoofd @rissy: wat ontzettend fijn dat de mammografie goed was. Wat een opluchting zal dat zijn geweest. @Hanied en Mariek: ik had echt zulke goede hoop voor jullie beide. Ben er helemaal stil van en ik baal met jullie mee! Het enige wat ik alleen nu voor jullie kan doen is een hele dikke knuffel geven en een luisterend oor bieden! dus maak er gebruik van @babyhope: Meis komt allemaal goed, hier nog een met steken in buik is echt je Bm en je banden die bezig zijn met groeien of soms een overwachte beweging schiet het er in! @ecl: helaas welkom hier! hier ook PCO geconstanteerd. clomid gebruikt geen resultaat. Eerste ronde puregon zwanger helaas bij 8weken misgegaan. ( lege vruchtzak) Derde ronde puregon raak en tot op heden nog zwanger @MM7: Wat schrik ik hier toch van, ik ga heel hard duimen dat jullie twin blijft zitten. zeker nog een paar weken! ook een knuffel voor jou!! en weet dat we hier met zijn allen voor je zijn ( als ik zo vrij mag zijn dit namens iedereen te zeggen) als je wat kwijt wilt of gewoon ff wilt vloeken dan kan dat hier! @angelica: sterkte met het verlies, weet helaas uit ervaring hoe rot jij je voelt en tegelijkertijd ook heel dubbel lees ik omdat je hormonen nu op 0 zitten wat toch ook wel weer fijn is dan kan je verder... nou ja hoop dat ik je berichtje goed interpreteer! zo niet dan trek ik mijn woorden gelijk in. @Hier; denkende aan een blaasontsteking vanwege buikpijnklachten. Gisteren urine ingeleverd, paniek om niets moest direct de verlosk. bellen vanwege eiwitten en rode bloedcellen Verlosk. dus op noodnummer gebeld. Deze stelde me direct gerust en uit haar stem te horen vond ze het raar dat de huisarts zo reageerde, want eiwitten komen vaker voor bij zwangere vrouwen vanwege de afscheiding e.d. rode bloedcellen dus bloed kan ook omdat alles plaats moet maken etc dus er ook wat van vrij kan komen. Nou ja urine is op kweek gezet, vandaag weer n= niets volgens assistent word nu verder gekweekt tot vrijdag. Volgens hun een beginnende blaasontsteking dus veel drinken want dus nu lekker aan de cranberry sap. Denk nu zelf dat het mijn darmen zijn, doordat ik echt bar weinig drink en de boel verstopt is en daardoor dus de vage pijntjes.
Hey dames, Wat een medeleven hier, heel fijn om te lezen! MM7 plat liggen is natuurlijk niet leuk, helemaal niet in een ziekenhuis. Maar wat mooi als je de twee kleintjes daarmee minimaal 4 weken langer in je buik kan hebben. 37 weken is misschien wat optimistich, maar niet onmogelijk. Ik hoop van harte dat het jullie gaat lukken tot 37weken. Baby's blijf lekker veilig bij jullie mama!!! Angelica wat erg meis! fijn dat ze je nu na die 3 miskramen/bbz beter gaan begeleiden en onderzoeken. Dat het vanaf nu maar goed mag gaan! Dreamwish dat was schrikken. Eiwitten in de urine kunnen op verschillende dingen wijzen, maar is vooral een aandachtpunt in combi met een hoge bloeddruk. Ik zou wel aangeven dat ze het regelmatig beide controleren, maar dat is meer omdat ik weet tot wat het kan leiden. Vaak is het net als de verlokundige zegd niets echt afwijkends! Inderdaad veel Cranberrysap drinken. Bij jouw gaf clomid dus ook geen resultaat, fijn dat puregon je nu heel goed geholpen heeft! liefs ecl
Mijn bloeddruk controleren ze gelukkig iedere afspraak. En ik ben gelukkig zelf verpleegkundige dus controleer ik op mijn werk ook nog eens. Deze is gelukkig prima, volgens het boekje
Oh gelukkig! fijn dat je verpleegster bent, dan weet je ook veel dingen qua gezondheid en afwijkingen in de zwangerschap! dus weet je ook wat je in de gaten moet houden! Ik ben kraamverzorgster!
ja dat wel al moet ik zeggen dat heel veel kennis ver is weggestopt op mijn werk heb je qua somatische dingen niet veel alleen het geestelijke.. Maar goed te weten dat jij kraamverzorgster bent als ik straks vragen heb dan weet ik je te vinden haha
even offtopic: waarom is dit topic nog niet gesloten ik dacht dat er maar 500 pagina's mochten en dat hij dan automatisch zou sluiten....
hey meiden even wat nieuws brengen hier ik belde naar de verloskundige en ze zei direct dat ik minder gekruid eten moet gaan eten en of ik na de krampen ook naar het toilet moest voor de grote boodschap.. ja dat moest ik dus niks om me druk te maken zei ze zolang je geen bloed verliest is er niks aan de hand. toen over de afspraak de 24ste?? ze zei waarom moet jij zo lang wachten?? ik: ja ik weet het niet deze datum heb ik van jullie gekregen. zij:uhhh dat gaan we meteen aanpassen naar een weekje eerder dus volgende week woensdag de 17e om 11.30uur mooiiii weer een weekje eerder.. ik hang de tel op en direct belde ze me terug of ik nu direct kon komen naar de praktijk zodat ze toch wilde kijken want ze hoorde wel dat ik echt onzeker was.. ikke muts dat ik ben eerst plassen en hup in de auto en binnen 5 minuutjes waren we er.. we konden meteen doorlopen naar het kamertje.. heel leuk trouwens haha huppa gel op mijn buik en echo apparaat erop nou het beeld was dus zodanig slecht dat we eigenlijk alleen een zwart beeld hadden whahahhaha op een gegeven moment andere vrouw erbij gehaald en huppa weer duwen met dat ding nu kwam vruchtzak met beeb in beeld maar nog heeel erg slecht we zagen echt bijna niks maar wel een mooi gevormd beebje wel wazig.. en we zagen alle 4 wat bewegen dus het hartje klopte gewoon volgens hun.. nu mag ik aanstaan vrijdag om 11.15uur weer terug komen voor een uitwendige en inwendige echo puur voor de zekerheid want ze zei we houden niet va half werk!! dus we willen je 100%geruststellen,maar voor nu maak je niet druk het zit echt wel goed.. dus pfieuwww weer opgelucht he.. ik heb me werkelijk waar doodgelachen op die bank hahaha
dreamwish, is goed hoor. Ik hoor de vragen die er zijn wel! Over zwangerschappen weet ik ook best wat, dus vraag maar raak! babyhope wat goed joh! Dat is nog een service, geweldig en wat professioneel. Fijn dat jullie wel wat zagen, nou de volgende echo voor 100% zekerheid, maar die zal ook wel goed zijn. Mooi meis, dan kan je opgelucht ademhalen en lekker genieten! Hier over een uurtje de 2de menopur prik zetten, kijk er al de heledag naar uit, appart he! fijne avond allemaal
@Mariek,......jeetje meid,...wat ontzettend kl**te zeg!! Kon ik je maar even een hele dikke knuffel geven. Bha, bha, bha, sterkte! @Hanied,...hoe is het nu met je?? @Ecl en Angelica, welkom hier,....klets "gezellig" met ons mee!! @Babyhope,....maar goed dat je ff hebt gebeld en wat een super verloskundige heb je zeg!!! Alvast veel plezier vrijdag! @MM7,....Jeetje meid, wat laat je ons schrikken zeg,......ff een hele domme vraag,.....je gebruikte ff een heel moeilijk woord,.....bedoelde je dat de baarmoedermond van 4 naar 1 cm was gegaan? Dat is in ieder geval al wel goed nieuws,....dat plat liggen is wat minder prettig, maar voor een goed doel. We zullen je lekker oppeppen met ons allen, toch dames? @dream,.....ooooooo, bha een beginnende blaasontsteking,.....meer dan water drinken en granbarrysap drinken kun je er haast niet aan doen,......antibiotica veroorzaakt weer ander kwaaltjes,.......heel veel sterkte met je blaas. Mocht ik iemand zijn vergeten,....sorry!!! @hier,...ben zo blij dat die mammo achter de rug is,.....heb nog niet gebeld met geergen,......moet echt een schop onder mijn kont hebben. Donderdag is Jelle weer naar de psz en kan ik ff rustig bellen. (althans, vandaag was hij wat grieperig, vanavond ging het al weer wat beter) Voor alle meiden een dikke knuffel vanaf deze kant van de computer!!
@rissy: donderdag maak je mooi wat ruimte in je agenda en ga je eens aan jezelf denken en naar Geertgen bellen! afgesproken