Hoi meiden Het gaat hier wat beter met de kleine meid, ze heeft goed geslapen Nu mama nog Ik ben echt zo super boos op mijn man Hij had belooft ook wat aan ZIJN probleem te gaan doen en de voetreflextherapeut te bellen en op zijn lijn te aan letten Nou allebij nog niet dus Ik heb het van de week al een paar keer herinnerd om te bellen en dan komt hij thuis en vraag ik en wanneer o eu vergeten Ik heb gezegt dat hij maandag moet bellen en anders blazen we de hele boel af Ik blijf niet als een moeder achter hem aan rennen Gister ook weer een kenissen stel van ons die weer zwanger is Hun eerste is jonger als de onze, dan denk e toch hé wij waren eerst aan de beurt Begint een beetje te lijken op de eerste ronde Het begint steeds meer zeer te doen, ik ben echt verdrietig Alle vertrouwen en hoop is even weg hier dat het nog gaat lukken met een 2de Sorry voor dit ego bericht Hanied ik ken trouwens een stel dat 12 jaar is bezig geweest en de ivf en icsi sloeg niet aan Ze zijn gestopt en hadden zich erbij neergelegt dat ze kinderloos zouden blijven Toen was ze zwanger uit het niks Ze had ook pco enz MM7 we leven erg met je mee meis Volhouden hoor, tot minimaal 24 weken maar langer is veeeeel beter ik duim en bid voor je xxx
Stom!! De weeen zijn weer begonnen, dus weer weeenremmers 48 uur dan kijken als het dan weer begint weer weeenremmers, ze doen dit tot 26 weken daarna stoppen ze geheel met remmen, als de weeen dan weer beginnen en doorzetten zal ik bevallen... moet er niet aan denken over 1 week al....
mm7: ze willen er ook echt uit! maar hou ze aub binnen! hoop voor je dat ze nu enkele weken toch binnen blijven. sterkte meid!
mm7 ik hoop zo dat ze nog lekker in je buik zitten! Blijf ons op de hoogte houden want we leven met je mee!!!
Hanied ik heb even zitten rekenen Ik slik vanaf 9 nov de pil dit doe je 21 dgn dan is het 30 nov en dan 4 dgn tot ongi dat is 3 a 4 dec Als ik dan het flaire up krijg 1 is ongi dag 1 lucrin en dag 3 gonal (6 a 7 dec) dan een dag of 15 dan is het de 21 ste dat gaat neeeeet niet dan, shit Dan toch ook maar voor het lange schema en begin jan de punctie De 23 ste maar even bespreken
ja dan had ik het toch goed Mariek! Ik zou eens kijken of je niet eerder naar geertgen kunt. Dasn provera en eerder je ongie. Je cyclus verkorten zeg maar. Dan kan het misschien net wel!
@mm7,......kop op meid,.........we zijn allemaal heel hard voor jullie aan het duimen!!!! Spreek die ukken maar ff streng toe,....wie weet help het Dikke knuffel voor jou! @Hanied en Mariek,......Misschien een hele domme vraag,...maar begrijp ik nu goed dat je na icsi een maandje aan de pil moet? Is dit dan om de eierstokken een beetje tot rust te brengen? Meiden kop op,....het eind van deze maand (voor jullie) is weer in zicht en er komen weer nieuwe kansen!! Ik begin alvast in het voren te duimen,..misschien werkt het. @hier,....ik heb mijn intake bij dr. mendels,........was dat niet die nieuwe gyn?? Iemand ervaring??
Ris je moet niet aan de pil, maar je hebt wel een rustmaand Ik gebruik de pil zodat ik zeker weet dat ik ongi word en ook ongeveer wanneer Ik ben veel te bang dat ik niet ongi word en dat m'n hele cyclus weer van slag is. Ik vind het in dit geval handig ivm de feestdagen dan kunnen we uitrekenen wanneer het het handigst is weer te starten (vakantie tijd ziekenhuis) Nee die ken ik niet, of heb ik in ieder geval nooit gehad
3x k..t Alleen omdat het hier niet wil lukken met het krijgen van een 2de kindje zijn nu al 3 stellen in onze omgeving er met onze jongensnaam vandoor Die naam staat al vanaf het moment dat we gestart zijn met kindje 1 En vriendin is vandaag bevallen van een 2ling (zij heeft haar zoontje onze naam gegeven, dochtertje heet sanne) Ook zijn er 2 bekende weer zwanger. Ik ben er even zooooooo klaar mee
Aaaaaah nee, toch mariek!!!!! Wat ontzettend kut zeg,......een hele dikke knuffel voor jou!!! Wat oneerlijk is het allemaal,.....zo verdenk ik een vriendin van me dat ze weer bezig zijn zwanger te worden,...terwijl ze steeds zegt,...nee jullie zijn eerst aan de beurt,....tuurlijk snap ik, dat wanneer hun dochter bijna 2 is, ze weer gaan beginnen en ik gun het hun ook van harte,...maar wees dan eerlijk,...dan komt het niet zo hard aan wanneer ze zwanger zijn!! Wat die pil betreft,....slim,....had ik ff niet bij nagedacht,...is ook al weer zo lang geleden dat ik hem heb geslikt
Hey dames, He mariek, wat kut joh! Hoe confronterend kan het zijn he? Bleh al die mensen om je heen, die wel zwanger worden. Meis af en toe flink balen is voor ons nodig, dus dat ook maar lekker! mm7 hoe is het met jouwHoop zo dat ze toch echt nog een paar weken blijven zitten! All Ik heb vandaag mijn eerste fm gehad, voor deze eerste ronde menopur 75. Ik heb 8 dagen gespoten en verwachten eigenlijk dat er misschien iets zou groeien. Was erg bang dat er niks zou zitten of dat er al teveel aan het groeien was. Gelukkig was dat beide niet het geval, pppfffiiieeeuuwwww! Er zit rechts een ei van 23mm, dat had ik echt niet verwacht! Ik mag vanavond pregnyl zetten en dan om de dag klussen vanaf morgen, dat komt precies uit met het om de dag klussen dat we tot nu toe al hebben gedaan. wouw wie weet is dit eindelijk het ei dat doorgaat groeien tot een baby, kind, volwassen, oma/opa, mag nu wel eens na 3 jaar niks en 3 miskramen! Dames heel veel succes! Liefs ecl
Meiden even een snelle ego reactie ; Hier is het rustig, hoop dat het ook zo blijft. De weeen doen niet veel zo te zien op de echo want er staat gelukkig nog 1 cm aan baarmoedermond, hoop ook echt dat die 1 cm blijft staan de komende weken. Als het rustig blijft mag ik misschien volgende week naar huis, ook omdat ze vanaf 26 weken niet meer gaan remmen, dus heb ik heel bijdehand gezegd dat ik liever thuis mijn bevalling afwacht dan hier in dit saaie ziekenhuis. Voor iedereen heel veel sterkte en kop op! En bedankt voor alle lieve steunende woorden!!! Ps merah ik hoop dat je dit leest op een of andere wijze lukt het terug sturen niet, dat je niet denkt dat ik je vergeten ben, zal het vandeweek nog eens proberen!
MM7 maar dan wel plat thuis hè, en laat je helpen Probeer te blijven liggen dan hou je ze zo lang mogelijk binnen Ik denk aan je meis xxx
Hey meiden, mm7 goh dat is best goed nieuws, maar vindt je het niet eng om dan thuis te liggen? Is er wel iemand die voor je kan zorgen, want net als Mariek zei is het wel verstandig om zoveel mogenlijk plat te liggen! Kan me wel voorstellen dat je, waarneer het kan, naar huis wilt! Dat liggen in een ziekenhuis is ook niks en is ook niet zo hygienisch! Moeilijk hoor, maar ben wel heel blij dat ze nog in je buik zitten en dat het goed gaat! Liefs ecl
@Mariek&Ecl, thnx voor de lieve woorden! Ik ga thuis alleen maar van het bed naar de bank en terug... Meer doe ik niet, ik wil de babys nog zeker 10 weken proberen te dragen... Nou ja elke week is mooi meegenomen maar toch.. Ik ga alleen maar liggen, en bankhangen.. Ik woon gelijkvloers en heb een hele lieve behulpzame vriend en mama, dus komt vast en zeker goed.. Thuis rust je toch beter dan in het ziekenhuis.. maarja nog even afwachten.. Vind het niet echt eng om thuis te liggen, het is hetzelfde als hier alleen dan lekker mijn eigen omgeving, hier gaan ze vanaf 26 weken ook niet ingrijpen als ik ga bevallen.. dus tja kan dan net zo goed thuis zijn natuurlijk...
@Rissy: wanneer heb je de intake?? Ik kan het niet zo snel terug vinden hier op het forum... maar goed mischien dat je het er ook niet hebt neergezet. @mariek: wat ontzettend confronterend is het als de 1 na de ander "zo"zwanger word terwijl jij al een tijd bezig bent! Dikke knuf voor jou @Ecl: jeetje zeg wat ontzettend snel dat je met 8 dagen spuiten en je eerste FM zo'n groot ei hebt! Super zeg. inmiddels heb je de pregnyl al gezet en waarschijnlijk kijk je vandaag niet, te druk bezig met andere dingen haha... maar succes en ga voor je duimen dat je over 14 dagen een mooie test in handen hebt. @ MM7: dat klinkt weer wat positiever allemaal, hopen dat ze nu echt binnen blijven. Kan me goed voorstellen dat je lekker thuis wilt zijn bij je vriend... en je hebt je moeder ook nog dus dat is erg fijn. Maar hoe dan ook ik ga duimen dat ze nog binnen blijven. @babyhope: hoe is het met jou ?
Hanied lieverd hoe is het met jou?????? Heb je al een tijdje niet gesproken Het gaat hier weer redelijk Ik ben een beetje spiritueel ingesteld en ben gister naar een avond geweest waar een vrouw contact legt met overledenen Ik had een foto van opa meegenomen maar helaas geen reading gehad Ze mag aan het einde een aantal bloemen weggeven van dierbare overledenen aan een paar mensen in de zaal Ik heb een roos gekregen van mijn overleden vriendin en dit was heel mooi Verder denk ik dat ik ipv met acupunctuur een aantal reiki behandelingen laat doen Dit is om meer rust te krijgen en je lichaam in balans te brengen en ik denk dat als bij mij de stess en spanning verminders het ook al een stuk beter zal gaan met de icsi Voor sommige een beetje hokus spokus sorry Maar voor mij werkt het Ik ben zelf ook hoog gevoelig (heldervoelend)
Hallo dames, mm7, Je hebt groot gelijk, je eigen omgeveing is veel fijner! Nu je vriend en je moeder je kunnen helpen is dat waarschijnlijk ook het beste voor jouw en de kleintjes! Zou inderdaad heel mooi zijn als je ze nog 10 weken in je buik kan houden. Ik ben heeeeel hard voor je aan het duimen! Dreamwish, thanx! Ik heb zoals je ziet wel even tijd gevonden om te kijken! Ik heb het gevoel dat hij gister al gesprongen is, heb toen zoveel steken gehad. Nu voel ik niks meer, naast wat ongie achtige krampen! Gelukkig hebben we zondag en gister geklust! We gaan nu voor de zekerheid nog wel even door met klussen, ik kan het natuurlijk fout hebben! Ik was ook echt verbaasd, de gyn trouwens ook! Mijn baarmoederslijmvlies zag er ook heel goed uit! Nou wie weet krijg ik iets eerder een heel mooi sinterklaas kado, 3 december ga ik testen! Hoe is het met jouw en je beebje? Hoe is het met de andere dames? babyhope??