Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    ben zo benieuwd naar mm7....hoe is het?

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hoi Meiden,

Thnx voor jullie interesse en steun telkens, ik haal daar echt de energie nu uit!

De situatie is niet veranderd, ik heb gelukkig geen weeen meer gekregen, mijn buik heeft hier in het ziekenhuis echt een groeispurt gemaakt, en het slapen en bewegen wordt daardoor wat minder makkelijk.

De ene arts zegt dat ik naar huis mag, de andere wil dat ik blijf.. Geen idee hoe dit dus verder moet, heb vandaag aangegeven morgen een gesprek te willen want de onduidelijkheid is nu erg vervelend, het moet gewoon zjin of blijven, of naar huis maar niet telkens een ander verhaal houden want het is niet leuk om je te verheugen naar huis te mogen, en dat je dan toch nog moet blijven.

Ik denk ook dat er mogen een echo gemaakt wordt, dus duim aub allemaal mee dat mn baarmoedermond niet nog minder is geworden... als het namelijk niet minder is geworden, is de kans erg groot dat ik deze week naar huis toe mag. En dan ga ik lekker in mn bed liggen en ik kom er pas over 10 weken uit om te bevallen.. Eerlijk is eerlijk ik zit er wel doorheen, alle stress van het zwanger worden, de overstimulatie, de drieling, het bloedverlies en nu dit, het is niet echt makkelijk.. Al die tijd van het zwanger worden hield ik mezelf voor dat als ik eenmaal zwanger zou zijn dat ik dan op een roze wolk zou zitten, en telkens zoek ik nu naar die roze wolk, maar het is af en toe zo moeilijk om er op te blijven zitten.. maar goed, jullie situatie is natuurlijk nog moeilijker, en ook al lig ik hier ik duim en denk nog steeds aan jullie he!!!!

Nogmaals thnx voor jullie lieve berichtjes, ik haal daar echt mn energie uit!!!!!!

3. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    lieve mm7,

wat een onzekerheden ook allemaal he! Hou je sterk meid en ik hoop en bid dat alles goed komt/ blijft! Knuffel van mij!

4. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Mm7,.....spannend meid,......die onzekerheid helpt niet echt mee om rustig te blijven,.......ik heb trouwens een loi curssus gevolgd via youtupe (als ik het goed schrijf) om verjaardagstaarten zelf te maken, (ik moest bij jelle ook 4 weken rust nemen;)) en je moet wat, hahahahaha.
    @ecl,....ik doe altijd een ovulatie test om het zeker te weten,.......deze zijn behoorlijk betrouwbaar;)
    @Mariek en Hanied,....hoe is het met jullie meiden,......klaar voor de volgende ronde? Ik ben al in het voren aan het duimen,.....wie weet helpt het.:D
    @hier,....ben bezig mijn dociër in elsendorp te krijgen,....verder alles rustig,....hopelijk laat mijn menstruatie op zich wachten en kan ik meteen na de intake beginnen met provera en spuiten, of wat ze ook met me van plan zijn.

Voor iedereen die ik vergeet een hele dikke knuffel!

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    even kort berichtje, heb geen puf om mee te lezen...

kan je de tijd van fm's zelf afspreken?

gr wen

6. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    MM7: pff wat een onzekerheid, kan me goed voorstellen dat je o dit moment moeite hebt om op je roze/blauwe wolk te zitten. DUim voor dat je morgen een goede echo hebt en je hoort dat je lekker naar huis mag.
    @rissy: nou ben benieuwd hooop ook dat je menstr. op zich laat wachten zodat je msischien zo door kan gaan.
    @wendyenrichard. bij mijn ziekenhuis kon je niet de tijd zelf bepalen. Wel vroeg ik vaak of ze aan het eind van de dag een plek vrij hadden maar dit was vaak niet het geval

7. carma

carma Niet meer actief

Hoi meiden

MM7 wat fijn van je te horen
    Ik ben blij dat ze er nog in zitten, houden zo meis
    Ik duim/ bid voor je

Ris ik ben blij dat alles een beetje wil vlotten nu
    Wanneer moet je ongi worden

WenR ik snap het wel hoor
    Ik ben op het moment ook niet zo schrijverig
    Bij geertgen kan je de tijd wel afspreken mits er natuurlijk nog plek is die dag om die tijd

Ik mag morgen gelukkig naar Geertgen voor de evaluatie en het nieuwe behandel schema voor icsi ronde 2
    Ben zoooo blij dat die nieuwe wet er niet door is 1 icsi vergoeding ipv 3
    Een hele zorg minder
    Ga om wat meer rust te krijgen in het koppie wat reiki behandelingen ondergaan
    Hoop dat dit werkt voor mij, Hubby is gestart met de acupunctuur

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Meiden super bedankt voor de lieve reacties, ik mocht gelukkig gister avond naar huis. De echo was goed, mn baarmoedermond is gelukkig nog steeds hetzelfde. De groeiecho was ook prima, het meisje weegt nu 924 gram en het jongentje 914 gram, behoorlijke kinderen dus... maar wel een geruststelling dat die gewichten zoveel zijn, als ze toch te vroeg komen kunnen ze maar beter een klein beetje reserve hebben.. Ik hoop nog een week of 10 zwanger te zijn en ze dus binnen te houden.. Ik lees vandeweek bij ieder van jullie even bij hoor, maar ga nu eerst even tot rust komen thuis.. thnx voor alle lieve berichten!!

9. carma

carma Niet meer actief

Zo ik ben weer terug van geertgen
    December redden we idd net niet met het flaire up schema, dus het word eerste week jan
    Dr w was erg blij dat ik aan de pil was gegaan
    Ik moet nu even doorslikken en dan 13 dec terug, dan stoppen met de marvelon en starten met Gonal F op cyclus dag 3
    Ik krijg dus ook hier het flair up schema nu
    Ben er heel blij mee want dat scheelt 2 wkn met het gewone schema, dus 2 wkn minder hormonsters

Hanied, we gaan dus weer gelijk op meis

Hier op 2 forums 2 meiden weer zwanger, gewoon zo zonder medische molen
    En oooo wat waren ze al lang bezig voor een kindje
    de een was wel al 6 maanden met de pil gestopt, nou nou
    Maar goed, icsi 2 word onze ronde en deze keer is het raak

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    bedankt voor jullie reactie meiden ik hoop dat rijnstate hier wel ekening mee kan houden, anders heb ik echt een probleem op werk...

11. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Mariek,....fijn dat de volgende ronde al weer in zicht is, 2011 wordt gewoon jullie jaar!! Nog ff over jou vraag wanneer ik ongie moet worden (hopelijk eind augustus:p) ik weet nooit wanneer ik ongie word,...de ene keer na 30 dagen de andere keer pas na 69 dagen,....we wachten maar weer af:(
    @Wendy,.....in zat zelf in Zevenaar en hier waren ze redelijk flexibel met het inplannen van een fm,......hoezo zou jij een probleem op je werk krijgen? Je baas moet je toch naar een arts laten gaan? Maak het in ieder geval bespreekbaar,..heb ik ook gedaan op mijn werk en mijn teamco die houd hier rekening mee.
    @mm7,.....ooooo fijn, lekker thuis in je eigen bed, wanneer je rust moet nemen is een eigen omgeving prettiger!! Laat die kleintjes nog maar ff lekker wachten voor ze daglicht mogen zien;)
    @Hanied,....weet jij ook al wanner jullie verder mogen/kunnen?
    @alle zwangeren onder ons,...hoest met jullie?

12. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Alles goed met iedereen??? Het is zo rustig hier.

13. ecl

ecl Niet meer actief

even kort bericht van mij

Ik heb gister bloed geprikt en vandaag de uitslag gekregen. Ik had gelijk, ik heb dus geen eisprong gehad ondanks de pregnyl!
    Ben er op dit moment erg evrdrietig van!

14. carma

carma Niet meer actief

Lieve ECL dat is balen zeg.
    Voor je gevoel toch weer een maand weggegooit.
    Maar aan de andere kant, ze hebben het ontdekt dus van hieruit kan je weer verder.
    Mag ik vragen hoeveel pregnyl jij hebt gehad?
    5000 eh of 10.000 eh
    Ik krijg altijd 10.000 eh omdat ze dan zeker springen, voor sommige is 5000 eh te weinig
    Als je 5000eh hebt gehad vraag dan volgende keer om 10.000 eh lieverd
    xxxx

15. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @ecl,....shit zeg,.....kan me voorstellen dat je verdrietig bent, hebben ze geen echo gemaakt? Misschien dat ze er nog zitten??

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey ecl..

ik wil even wat rechtzetten meiss...
    als je progestron waarde onder de 20 of 30 zit heb je WEL een eisprong gehad maar GEEN GOEDE eisprong,dus dat het eitje dan van slechte kwaliteit ofzo is geweest...

ik zie echt dat veel meiden dan typen GEEN eisprong maar dat klopt niet je hebt wel degelijk een eisprong gehad maar geen goede waarde...
    met pregnyl krijg je altijd een eisprong...
    in ieder geval de 10.000 gegarandeerd en met 5000 is het maar heel miniscuul dat er dan geen eisprong op treed..

@mariek en hanied meiden hoe gaat het met jullie???

@mm7 hoe is het nu thuis meis?? trek je het nog een beetje..
    @rissy bijna naar geertgen zag ik:):)
    @mamavanrenzo??? zijn de kleine draakjes er al????
    @dream meiss hoe gaat het nu met jou???

@hier sorry dat ik er zo weinig ben meiden maar ik ebn zoooo moe en we zijn druk aan de schoonmaak hiero:)
    ik mag officieel nu pas weer komen met de 20 weken echo ja op controle 24 december..
    maar ik heb de vk een mail gestuurd dat ik toch wat ongerust was omdat ik dus de laatste echo met 9 weken 5 dagen heb gehad,nu belde ze me meteen op ik mag 9 december nog komen voor een extra echo:) dus dan ben ik precies 13 weekjes ben echt benieuwd hoe het gaat en of beebje goed gegroeid is:)

xxxcin

17. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @babyhope,....goed van je te horen,...kan me voorstellen dat de 20 weken echo nog ver weg is,.....super dat je eerder mag komen!! Die vermoeidheid wordt meestal na 14 weken minder, dan is je bloed weer meer op niveau. Voel je je verder wel goed?
    @Hier,...oooooooh ik wil zo graag weer verder, kan haast niet wachten tot ik naar geertgen kan!! Spannend!!!!
    @Mama van Renzo,........rommelt het al een beetje bij je??
    En de rest van de meiden,...hoest met jullie??

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jaaaaaaaaaa!!!!!! meiden!!!!

ik zie net op hyves dat mama van renzo is bevallen van

SYLVAN EN SOLANA:)!!!!!!!!!

MVR EN HUBBIE EN RENZO...
    VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE 2 NIEUWE SPRUITJES:)

@(mvr) ik denk ik zag het op hyves dus moest het even hier komen melden he;) geen punt hopelijk:)

xxxxcindy

@rissy jaaa ik voel me verder helemaal goed hoor!! niet tot nauwelijks ziek en ben happy dat wel maar nog een bal onzekerheid pff valt niet mee na 5 jaar hoor ahahahha

19. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    mvr JOEHOE!!!!! VAN HARTE PROFICIAT!!!!!

20. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Mvr, gefeliciteerd met jullie zoon en dochter en natuurlijk broertje en zusje!!!! Alles goed gegaan? Hoest met de spruitjes??

Deel Deze Pagina