@mariek: mooi dat je wel een flair up schema kan krijgen, scheelt toch 2 weken. Icsi 2 word jullie ronde! @ecl: knuffel! @rissy; wanneer ga je nou naar geertgen toe dan? heb er denk ik over heen gelezen. @babyhope: mooi datje nog een extra echo krijgt, anders duurt het zo lang. mooi dat je je verder goed voelt @hanied: hoe is het met jou dan? mm7: hoe is het thuis? MVR: Proficiat met jullie dochter en zoon!!! @hier: sorry heb jullie lekker verwaarloost laatste tijd, ben druk bezig op hyves met dat spel happy harvest... pffff verslavend. Maar hier alles goed, helemaal gewend aan het feit dat we een dochter krijgen... voel me goed, en voel het kindje ook zeer goed bewegen, nog steeds er bijzonder om te voelen. Voor degene die ik vergeet, sorry!
@dream,.....je verwaarloost ons niet hoor,....is heel begrijpelijk dat je hier wat minder komt Ik moet 14 december naar geertgen om 16.10,spannend. Fijn om te lezen dat het goed met je gaat en met de kleine meid, je bent al over de helft jho,...wat gaat de tijd toch snel!!! Ben net terug van ladysnight met onze vriendenploeg,...hoorde net van een vriendin dat de eerste ronde ivf was mislukt, zo sneu,....ze vertelde het met zo'n trillend lipje,....kan zo wel met haar mee janken,........bha,...het lijkt in onze ploeg niet "vanzelf"te gaan, we waren met 15 meiden waarvan er maar 6 spontaan zwanger zijn geraakt en de rest is toch in de mm beland of kan helemaal geen kindje krijgen. Dat we elkaar begrijpen is wel duidelijk (helaas) Al met al het was een gezellige avond
rissy: gezellig lady's night!! wat een hoop vriendinnen dan die in de MMM zit, nou ja anderzijds lijkt het tegenwoordig meer dan anders --> of er komt meer openheid in, in mijn omgeving ken ik ook zo 6 mensen die in de mmm zitten of hebben gezeten met of zonder resultaat. Wel fijn voor jou vriendin dat je haar echt goede steun kan geven want jij weet hoe rot het voelt. niet lullig tegen dames die niet in de mmm zitten maar die kunnen het nooit begrijpen. En spannend zeg 16 december naar geertgen. Hoop dat je lekker snel mag beginnen!
klopt helemaal,.....helaas weet je pas wat het is als je er zelf in zit,.......maaaaaar we blijven positief Ik denk idd dat er steeds meer openheid over komt,....of dat het komt doordat iedereen uit je vrienden ploeg toch bezig is met kinderen,...ik weet het niet?
Dames thanx, mvr gefeliciteerd! Babyhope, ik heb geen eisprong gehad! Ik ben nu al zo'n 3 jaar bezig en weet wel hoe het werkt. Nou was/is het spuiten onbekend voor mij, maar qua eisprong, groei van een eitje enz weet ik veel. Met pregnyl heb je dus niet altijd een eisprong! Ik had het gevoel al heel sterk, maar iedereen bleef maar aangeven dat je altijd een eisprong moet hebben met pregnyl. En dat is gewoonweg niet waar! Het klopt wel dat het heeeel weinig voor komt dat je er geen eisprong mee hebt. Dus bij deze heb wat jij recht zetten recht gezet! Liefs ecl
Hoi meiden, Zoals jullie hebben gelezen ben ik 25-11 bevallen van Sylvan en Solana. Het was een geplande keizersnede geworden,omdat 1 in stuit lag en de ander dwars. Het is allemaal heel voorspoedig gegaan en Sylvan was 53cm en 2880gram....Solana was 50 cm en 2910gram. Gister zijn we thuis gekomen en alles gaat super!! Ik zal foto's in mijn album plaatsen. Babyhope,het is goed hoor dat je het erop hebt gezet No problemo!! Liefs xxx
Hoi Meiden... Hoe is het hier? Nog veranderingen? Mariek begin jij niet bijna? Loop je dan weer samen met Hanied op? Dream en babyhope, hoe is het met de buikjes? Mvr, van harte gefeliciteerd met de 2ling!!! Ik ga zo even je fotos bekijken... Ecl hoe gaat het nu met jou verder? Vandaag naar het ziekenhuis geweest, hij heeft geen echo gemaakt dat was niet nodig. Volgende week Dinsdag weer een afspraak, dan doen ze een cervixmeting en maken ze van de kleintjes een groeiecho. We hebben een plan besproken dat is als volgt ; Krijg ik nu weeen, dan wordt er nog 1x 48 uur geremd omdat ze dan nogmaals die longrijpsingsprikken willen geven. Dit wordt alleen nog 1x gedaan als ik voor de 34 weken weeen krijg. Voor de 32 weken beval ik in een ziekenhuis met een NICU, na de 32 weken mag ik in mijn eigen ziekenhuis bevallen. Ik was nu niet meer in het AMC maar in mijn eigen ziekenhuis, dus was wel erg fijn om mijn eigen gyn. te spreken, hij ging ook een beetje uit zn dak (op een leuke manier) dat de babys nog steeds in mijn buik zaten, was dus erg fijn om daar weer op afspraak te zijn. Ik hou de babys voorlopig nog even binnen.. Ik hoop zeker tot een week of 34, langer mag altijd ook natuurlijk! ** Uh komt er geen nieuw topic omdat deze toch bij 5000 gesloten wordt? **
Ja idd we gaan weer aftellen hier, 13 dec terug naar geertgen en dan die dag stoppen met de pil en ongi worden rond de 17de, starten met gonal op cyclusdag 3 (bv 19 dec) en dan een dag of 15 tot de eitjes groot genoeg zijn Dus rond week 1 2011 de punctie en terugplaatsing Idd hanied en ik lopen een heel eind gelijk op OOO meis wat fijn dat met jou alles goed gaat zeg Hou ze binnen hè xxx
Ha dames, long time no reaction vanuit hier! Had ook niet veel te melden! Voel me heerlijk zo vrij van al die hormonen! Ben weer helemaal ik! Maar...niet voor lang...komende donderdag ga ik beginnen met icsi 4! Als alles een beetje mee zit, begin 2011 tp! Dus denk idd dat Mariek en ik weer gezellig samen op het wb kunnen! En dit keer MAriek....dit keer is het raak!!! Ik beloof het je! Wij zijn na deze poging EINDELIJK zwanger ja! Goed voornemen voor 2011 he!!!! Mm7 fijn dat je ukkies nog lekker bij je zijn...houden zo! Babyhope hoe is het met jou??? Rissy, bijna geertgen voor jou meid...bereid je voor op de meest liefdevolle artsen die er zijn! Komt helemaal goed meis! dream, ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd met het geslacht...een meisje, zo leuk! Sorry maar was teveel not me, vandaar! ecl, (helaas) welkom hier...had je nog niet verwelkomd! Succes deze ronde meid en ik hoop dat het deze ronde raak is...met eisprong!!! Mariek, heb je verwaarloosd he...sorry schat! Ik maak het goed...kop koffie in Genk?? de rest, knuff!
Mariek, dat gaat dan veel sneller dan vorige icsi toch? Of vergis ik me? Hanied, fijn dat je je zo lekker voelt.. Hopelijk kunnen jij en Mariek en volop met energie tegen aan, ik denk aan julli en duim voor jullie heeeeeel erg! Wat zou het fijn zijn als jullie aankomende zomer/najaar dan op pad kunnen met de wandelwagen gevuld met baby! Ik gun het jullie enorm... Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden he! En Rissy wanneer mag jij naar Geertgen? Ben je er zenuwachtig voor, of kijk je er juist enorm naar uit omdat dit misschien beter gaat dan in het ziekenhuis? Ik ga nu even nieuwe fotos in mn album zetten, dus voor wie het leuk vind......
@Mm7,....ik ben er helemaal klaar voor,...hopelijk hebben ze van het ziekenhuis de spullen voor geergen al opgestuurd, zit alleen nog te wachten op de verwijsbrief van de huisarts. Ooooooh nog 2 weken, de 14de is de intake!!!! Ik ga nu eerst ff bij de foto's spieken!!
Jeetje mm7,...wat een buikje al weer,....echt een groeispurt gehad zeg!!!!! Goed om te lezen trouwens dat ze voor de 34 weken nog remmen en dat er daarna bevallen mag worden in je eigen ziekenhuis,....gooooooo for it girl!!!! @mvrsens,....hahahaha,....Aaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een ontzettende mooie baby's en een leuke zoon!! Fijn te lezen dat jullie weer thuis zijn, nu kan het genieten beginnen!!! Heel veel geluk samen!! @Mariek,....we lopen elkaar net mis,.....jij de 13de en ik de 14de,.....hopelijk komen we elkaar niet tegen(als je begrijpt wat ik bedoel?!) @Hanied,....fijn dat een maandje rust je zo goed heeft gedaan,......2011 gaat ons jaar worden en januari gaan jij en mariek alvast beginnen en wie weet volgen er meer!!
Ik heb jullie ook een beetje verwaarloosd ladies. Sorry.... Even update van deze kant. Vanmorgen 2e fm gehad, spuit nu halve hoeveelheid ivm mijn heftige reactie op de puregon. Vanvond pregnyl en as donderdag 3e IUI. De gyn is erg positief, dus dit wordt hem!! dikke knuf voor allemaal
@Rissy, thanks! Zou zo een mooi cadeautje zijn zo vlak voor de kerst. Ik heb iets teruggelezen maar zag dat ik al behoorlijk wat heb gemist. Hebben we niet iets van een update over iedereen? x
hahhaahaha, jaaaaa, die update,....die was er wel, maar is niet meer zo up to date Er zijn er momenteel een heleboel van dit forum zwanger en ook nog een heleboel (helaas) die nog hard bezig zijn of een pauze hebben ingelast. Ik heb zelf ook ff niks gedaan (zie mijn handtekening) 14 december krijgen we hopelijk meer te horen. Ik ben namelijk aan het overstappen naar geertgen.
wat is het stilletje hier.... Nou vanaf volgende week niet meer! Ik start dan met de hormoontjes en heb dan vast iedere dag wat te melden!! Heb een superfijn gesprek met de fa gehad en weer volle moed! Als alles een beetje mee zit heb ik in de eerste week van januari 2011 de punctie en de tp! Ik heb veel vragen gesteld...of ik er verstandig aan doe om voor een dag 5 emmie te gaan of het toch op een dag 3 emmie te houden. Maar zoals jullie weten, alles heeft zijn voor en nadelen!! We zien wel als het zover is... Hoe is het met iedereen????
@Hanied,....ooooooh heerlijk, eindelijk weer verder en fijn dat je veel hebt kunnen vragen. Kunnen ze niet en een 3 en een 5 dagen, terug plaatsen,......2x kans Ik denk soms een beetje te simpel,.......maar goed je weet maar nooit,...wie weet kan dat.(hahahahaha,....knoop je er gewoon een paar dagen genk aan vast)
@Hanied, goed nieuws. Fijn dat jullie weer verder kunnen. @all, wij hebben gisteren de 3e IUI gehad. Ging goed, genoeg zwemmers en er waren er genoeg bewegelijk gelukkig. Nu weer 2 weken in spanning!