Hoi hoi Hanied, ja meis daar gaan we weer hè Ik ga vreselijk voor je duimen weer xxx ( ja voel me vreselijk verlaten door je, dus minimaal 2 koffie hahaha) Moon toi toi toi meid De ergste tijd weer hè, die twee rot weken sterkte en ik duim ook voor jou
Die weken zijn idd het ergst, gelukkig zijn het deze maand wel drukke weken en probeer ik er niet zoveel mee bezig te zijn. Bedankt voor je berichtje!! @Mariek, Hoe is het met jou dan? Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik ben 29 en mijn vriend is 26.
Moon, heel veel sterkte deze wachtweken! Gelukkig heb je genoeg te doen dus hoop dat die 2 weken snel omvliegen met natuurlijk posi resultaat!!!!! Mariek, dubbele koffie is prima! Kom ik er toch nog goed van af...hihihi! Babyhope, waar ben jij meissssss??? mm7, hoe is het met je? en met de ukkies??? Rissy, ja emmies van 5 dagen zijn al verder met delen, alleen zijn ze dan moeilijk in te vriezen, mochten er cryo's zijn. Dus tja, we kijken hoeveel bevruchtingen er gaan komen. Aan de hand daar van beslissen we verder. @rest, laten we dit topic levend houden en gaan voor een deel 2!!!!!!! Nieuwe topic, nieuwe kansen!!!!
@Moon,.....duim, duim, duim, duim, duim!!!! @Hanied,.......idd eerst even afwachten hoe het met die bevruchting gaat. Het komt deze keer helemaal goed!!! Nieuw jaar,....nieuwe topic, nieuwe ronde nieuwe kansen
Ja idd De rust is net weer teruggekeerd hier en iedereen is weer weg Ik stik van de hoofdpijn nu, mijn familie is nogal druk PFFFFFF Carlijn is vreselijk verwend en wij ook een beetje Volgende week lekker een weekendje weg naar koln (keulen duitsland) Heerlijk naar de kerstmarkten en een beetje daar in de regio kijken ivm met de toekomst hoe is het met jou hanied, ben je al ongi???
Gezellig maar druk gehad, Mariek! Ongie...nee begin donderdag met de provera en lucrin...dus dan 7 dagen slikken en ongeveer 5-7 dagen later ben ik ongie....hoe zit het met jou?? Ik mag 23-12 weer naar dr w!
Hier +/- 13 dec stoppen met de pil +/- 17 dec ongi en dan cyclusdag 3 starten met de gonal (dus ongeveer 19 dec) Dan een dag op 15 en prikken maar weer met die 40cm naald ik weet alleen niet hoe het zit met lucrin als je het flare up schema hebt. Dus va de 13de is het weer druk en spannend hahahaha Ik heb wel besloten naast de reiki ook de acupunctuur te gaan doen de acu man vertelde dat er een wetenschappelijk onderzoek is geweest bij 2 groepen vrouwen die ivf kregen groep 1 met acu en groep 2 zonder en in groep 1 waren er 30% meer zwangerschappen Ik vind het de moeite waard om het erbij te doen
Hoi hoi,....hier idd ook erg druk met de sint,....ik heb hem net het land uitgezet tot volgend jaar Leuk hoor, Sinterklaas,......maar niet als je kind alleen nog maar wil spelen en snoepen en heeeeeeeeeeeeeeeeel boos wordt als hij moet slapen maar goed, na een uur is het toch gelukt Oooooh Hanied en Mariek,.........er breekt weer een spannende tijd voor jullie aan!!!!!! Ik ben zelfs aan het duimen (grote tenen) mt mijn voeten,....hahahahahaha. Het wordt binnenkort wel weer druk hier op het forum,........er zitten er veel of op het wachtbankje of te wachten op een nieuwe ronde. Kom op meiden,.....2011 wordt ons jaar!!!!!
rissy met mij gaat ie goed! Met jou? donderdag mag ik starten met icsi 4...... hoe is het met de rest? het is wel heeeeeel stilletjes hier....
Ja idd, maar goed we hebben ook niet zo veel te melden nu V.a. de 13de weer meer nieuws Dit weekend zijn we lekker weg, even stilte voor de storm We gaan een weekend naar keulen (koln duitsland) FF lekker eruit Daarna aan de slag zullen we maar zeggen xxxx
Oooooooh meiden,....ik ben zo benieuwd!!! Mariek viel spass ins deutschland!! Vanaf volgende week wordt het idd weer drukker,.......jullie beginnen met de volgende icsi en ik heb mijn intake bij geergen. Spannende tijden breken weer aan voor ons
Hallo dames, Wat een spannende tijd voor een aantal van jullie! Nod, iui, nieuwe rondes! duim voor jullie! Ik heb zoals ik al dacht een cyste. ook zag de fertilarts wat andere dingen op de echo, maar ze wist niet wat het was. Moest bloedprikken en ook die uitslag is onduidelijk. ze wil nu voor dat ze iets zegd of doet eerst met de 2 gyn van het zh overleggen. Ze heeft foto's gemaakt tijdens de echo, die ze dan gebruikt, net als de bloeduitslagen en mijn dossier. Het vervelende is dat beide gyn een congres hebben. Volgende week donderdag krijg ik dus pas te horen wat er nou aan de hand is en wat we gaan doen! Ik ben er wel achter dat ik me lichaam heel goed ken, he elke keer als ik iets voel of denk gelijk. Dus ik blijf daar mooi naar handelen. liefs ecl
Jeetje, ecl,.....heftig allemaal,......zeker die onzekerheid. Sterkte met het wachten op de uitslag,.....enne,....blijf vooral je gevoel volgen!
ECL een dikke knuffel voor jou en ik hoop dat het allemaal meevalt en dat de cyste vanzelf weggaat door bv de pil te slikken Sterkte meis xxx
vandaag begonnen aan icsi 4! De Lucrin zit erin en eerste provera ook! Ecl, jeetje spannend zeg! Hoop dat je snal van die cyste afbent! Ben benieuwd waarom ze zo geheimzinnig doen.... Zou het kunnen dat je swang bent??? Mariek, fijn weekend alvast en geniet ervan! Rissy, wanneer mag je volgende week naar geertgen? Mm7, hoe is het meid? Hou je ons op de hoogte, anders gaan we ons druk om je maken hoor! Dream, hoe is het met je en je meisje? Babyhope, leef jij nog (Hihi)? 12 weken gepasseerd wijffie! Laat je ons mee genieten van je zwangerschap??? Hoop dat het je goed af gaat!!!!
Voor de meiden die het willen weten Annedore is zwanger Zo hier druk aan het opruimen en pakken Heerlijk eruit, nu hopen dat het morgen en het weekend ook dit weer is (blauwe lucht/ zonnetje) Maandag naar geertgen voor officieel behandelplan Dus maandag stoppen met de pil en ongi worden ik heb er echt weer zin in om aan de gang te gaan
hey moppie`s @hanied jaaa ik ben er even een tijdje mee gestopt met zp. was veel te veel aanwezig en door al die berichtjes werd ik een beetje te onzeker maaar we hebben vandaag weer een echo gehad en alles gaat goed met ons wondertje en meiss ik ga flink voor je duimen deze ronde @rissy meiss bijna naar geertgen spannenddddd... @mariek wanneer mag jij nu precies weer beginnen word echt tijd hoor date er weer eens wat zwangere bijkomen en jij hanied en rissy zijn de eerste mop.. @ecl pfoehh wat kan dat dan geweest zijn meiss? wat ze nog gezien hebben.. bij deze de echo van vandaag 13 weekjes