*Breekt even in* Lieve Hanied, heel veel sterkte. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het vandaag moeilijk hebt. Toevalligheidje: mijn mk was ook een week voor mijn verjaardag (ben zondag jarig). Nogmaals: sterkte meissie...en een hele dikke knuffel voor jouw leed dat er echt mag zijn! Niet onder stoelen of banken schuiven he....jouw tweeling verdient het om herinnerd te worden! *breekt uit*
Dat het "al weer" een jaar is geleden wil niet zeggen dat je het bent vergeten,....het is niet niks wat jij allemaal al hebt mee gemaakt. Heel veel sterkte deze week. Een hele dikke knuffel!!
Hanied, knuffel en veel sterkte! Mariek, fijn dat je weer mag beginnen, oh ik duim voor je zeg!! En Rissy eindelijk deze week de afspraak ik ben benieuwd hoor, gaat vast goedkomen bij Geertgen. Babyhope, hier gaat het goed hoor en met jou, al flink aan het shoppen? Dream, wat gaat het hard he, alweer 25 weken jij... Ben benieuwd naar je fotos. Hier is de kinderkamer bijna klaar, vanmiddag strijk ik nog 1 wasje (ik zit dan op de bank en de strijkplank ligt op de tafel voor me haha want ik mag niet lang staan) en dan liggen alle kleertjes opgevouwen en gewassen hier in de kast!! Annedore, hoop dat het goed met je gaat... Ik heb nog wel een je gedacht hoor... het is zo oneerlijk allemaal.. Hier gaat het goed, heb veel harde buiken en het blijft spannend, krijg ik nu weeen dan remmen ze niet meer en zal ik hoogstwaarschijnlijk bevallen als het doorzet, ik hoop en duim echt dat ik in iedergeval half januari 2011 haal....
Lieve Hanied, cijfer jou verdriet niet weg meis Heel veel sterkte deze week, ik denk aan je lieverd XXXXXXX Hier alles goed, ik heb weer energie gevonden Het heeft lang genoeg geduurt na het mislukken van de eerste icsi Echt een flinke dip gehad maar ben nu weer helemaal boven jan Ik ben weer gezond aan het koken en heb gister een mega stapel was weggestreken ik geloof wel 30 overhemden van hubby (erg hè zoveel als hij er heeft) Nu ga ik even mijn tuniek lussen zodat hij maandag op naailes in elkaar kan dan kan ik hem met de kerst aan. Hier nog een weekje en dan mag ik stoppen met de pil en starten met de deca en gonal Meiden dit word zeker ons jaar IK WENS IEDEREEN HELE FIJNE KERSTGAGEN EN EEN HEEL GEZOND, LIEFDEVOL EN VOORAL VRUCHTBAAR 2011
Hahha Rissy, pagina 3 stonden we of niet? Hoe is het met je? Hier gaat het weer....Waren moeilijke dagen, maar ben er weer! Bedankt voor alle medeleven...doet een mens goed!!!
@Hanied, dikke knuffel voor jou. Verder is het beste stil hier... Ik ben vandaag ongi geworden, helaas de 3e IUI mislukt. Moet mezelf nu even bij elkaar rapen.. Voel me erg verdrietig. Maar moet hoop houden, we gaan verder met ronde 24. 2011 wordt vast een vruchtbaar jaar voor ons allemaal!! Fijne avond! Liefs
Dikke knuf voor jou Moon Bij ons was ronde 4 raak bij onze dochter dus kom op je kan het hihihihi Wij zitten ondertussen ook alweer in ronde 6 5x IUI en 1x ICSI, op naar ronde 7 (ICSI 2) En dit word hem ik voel het, deze keer met acupunctuur hubby en ik ook acupunctuur va 3 jan (ma3 do6 ma10) en net voor en na terugplaatsing En dan met de Reiki erbij, meer kan ik echt niet doen Moon misschien is acupunctuur ook iets voor jou/ jullie? Schijnt echt te helpen bij vruchtbaarheidsproblemen *bv bij ivf zijn er vrouwen in 2 groepen verdeeld 1 groep ivf zonder acu en 1 groep ivf met acu In de groep met acu was 30% meer zwanger geraakt Ik vind 30% wel erg veel voor toeval *En wij hebben vorige keer ook 3 rondes niks gedaan met IUI en ronde 4 met acu en raak Kan natuurlijk toeval zijn, maar we hadden toen maar 600.000 zaadjes (is weinig) en toch raak Nou ja het is maar een idee Iedereen moet er mee doen wat ze willen lieve groetjes Mariek xxx
@Moon,....he,...verdorie,....ik had nog ff stille hoop bij jou,.......een hele dikke knuffel. @Hanied,......fijn dat het weer een beetje gaat. @Hier alles rustig,......hopelijk half januari voor rond,.....,ben de tel een beetje kwijt @Mariek,.........hopelijk werkt het bij jou,......wie weet ga ik ook eens acu proberen,.......moet eerst ff horen hier in de buurt of er een goede zit,.....tot nu toe niet veel bijzonders,....maar ik heb nog een maandjehahahahahahahahaha
@Mariek,....vandaag gestopt met de pil toch Sorry, onze computer doet een beetje raar,....krijg geen vraagteken, en de @ zit links van de 2,.....zo ff mijn mannetje bellen hoe of wat:x
Ris als je shift en ctrl tegelijk indrukt veranderd alles weer terug op je toetsenbord Ik heb er ook lang over gedaan voor ik het wist Nee ik mag eerste kerstdag stoppen met de pil, als ik nu stop ben ik te vroeg en red ik 10 jan niet Ik ben echt wel benieuwd of er deze keer meer/ betere zaadjes zijn Vraag aan dr W of hubby nog een keer mag komen inleveren om het aantal te laten nakijken voor de punctie We duimen maar weer heel hard Het is wel minder eng nu omdat ik nu weet wat er komen gaat
Ik mag donderdag naar dr w. Zit vandaag op cd 1.... Wil een sdviesgesprek met dr w aangaan. Heb weer een hoop vragen. Misschien (ligt aan de antwoorden) gaan we er even mee stoppen..... Maar donderdag weet ik meer.....
Nou, waarschijnlijk heb ik nu suikerziekte...en een verhoogd cholesterol. Ik moet nog wat uitslagen afwachten. Woensdag weet ik alle uitslagen. Als het dan zo is, is het misschien verstandig om een half jaar te gaan lijnen en af te vallen. Ben bang dat een ivf poging mislukt omdat ik suiker heb of omdat ik aan de medicijnen moet... Dan zou ik een poging weggooien.... dat wil ik natuurlijk niet!
Jééé meis, nu dat weer zeg Misschien is dat idd wel de reden dat het niet wil lukken. Heb je hier al langer last van dan? of weet je dat niet. Sterkte lieverd Misschien ook voor jou een maagband een goed idee, ik ken mensen die na het vele afvallen suiker vrij waren. En het gaat er zeker en vrij snel af, ik ben toen na een jaar zwanger geraakt En misschien die speciale becel boter gaan gebruiken (activia) die zorgt er voor dat je cholestorol omlaag gaat Ik zal een kaarsje voor je aansteken xxxx
Jeetje Hanied,.......heftig,.....weet je al wel om welk type suiker het gaat,....je hebt verschillende vormen,....bij overgewicht, heb je vaak een vorm die na gewichtsverlies weer verdwijnt,.....klinkt misschien onaardig,....maar dat is dan gunstig,...anders kom je of aan de med. of aan het spuiten,.....spuiten voor een beepje is genoeg,....hopelijk valt het allemaal mee,......een hele dikke knuffel meid!!! @Mariek,....bedankt voor je tip,.....had m'n mannetje ff gebeld, eerst werd ik ff flink uitgelachen(ik ben ook zo'n didibeet, hahahahaha) stom van me,.........dacht ff dat je vandaag moest stoppen, sorry
@Hanied, sterkte meis. @Mariek, heb informatie aangevraag over acu, ben benieuwd . Bedankt igg voor je adveis. @all, as maandag weer eerste FM. Ben alweer aan het spuiten met Puregon. Dus hopen op een vruchtbaar begin van het jaar. x
Ja baad het niet schaad het niet moon en het word vergoed dus proberen kan altijd Suc6 meis op naar een beebje in ronde 4
hEY MEIDEN, zojuist terug van mijn fa en na een heel goed gesprek hebben we besloten om voorlopig te stoppen met onze kinderwens.... Ik moet op het moment voor mijn eigen gezondheid kiezen. Ik zal dan ook niet meer actief deelnemen aan zp. Meelezen zal ik zo nu en dan wel doen. Het is behoorlijk pijnlijk maar ik hoop na de stop, meer kans te maken op en beeb. Lieve meiden, ik wens jullie al t goede en voor de zwangeren: een voorspoedige bevalling en mijn gelukswensen! Voor de (bijna ) zwangeren: heel veel succes met de behandelingen en ik hoop echt voor jullie op een beeb! Het ga jullie goed!