Merah, nee ik heb zeker geen PCO dan haha Maar jeetje bij 2 eitjes al afblazen, heb je dan zelf niet de keuze om door te gaan?gek he dat ieder ziekenhuis weer een ander beleid heeft qua dat soort dingen. Ik hoop inderdaad precies wat jij zegt er morgen op tijd bij te zijn..ben zo trots om mijn eitjes aan de goede kant. Maar ik ben wel nieuwschierig wat PCO dan precies is....
Vlinder ik zie nu net dat je het heb uitgelegd..denk dat we tegelijkertijd hebben gepost.. Jeetje dat is ook wat PCO..ik had er echt nog niet van gehoord. Ik hoop het ook morgen!! zou ik erg tevreden mee zijn!!
@Moray...moet je ff een pagina terug lezen..(laatste berichtje) heb ik in het kort uitgelegd wat PCO is. Heb je vast overheen gelezen haha.
Sex-verbod bij meer dan 2 eitjes, tja... daar heeft een ziekenhuis natuurlijk niet zoveel invloed op... Toch zou ik het wel spannend vinden, al zou de verleiding groot zijn. Al is de kans heeeeel erg klein, er is een kans dat ze alledrie bevrucht worden. Ik ben 1.73 m en 55 kg. Licht ondergewicht dus. ik geloof nooit dat het medisch goed zou zijn dat ik drie kinderen tegelijk in mn buik zou hebben.
Dat lijkt mij ook. Ik zou het ook spannend vinden in die situatie! Je weet immers maar nooit. De kans dat er één bevrucht wordt, is natuurlijk wel groter met meerdere eitjes, maar er bestaat ook een kans dat je een drieling krijgt. Lijkt mij ook niet heel erg gezond. Maar goed,...voor jou Moray,, Laten we er vanuit gaat dat er max. 2 bevrucht worden!
wat een kutwaarzegster zeg! Ook al denk je dat, dat zeg je dan toch niet?! Als wij drie eitjes of meer hebben mogen we ook niet door! 1 eitje is goed, 2 eitjes moeten we eerst praten met de gyn. en bij 3 blazen we het af. vlinder.. ik werk tot 10.00 dus voordat ik thuis ben is het 22.30 uur en om 23.00 uur moet ik spuiten, dus voordat ik goed en wel in bed lig is het op zijn vroegst 23.30 en als je dan de volgende ochtend weer vanaf 6.30 je bed uit moet dan breekt dat wel op
astriD had voor mij ook twee keer gependeld. 1e keer oktober 2009 en dat was het dus niet en nu heeft ze mei 2010, dus ben benieuwd! het liefst hoop ik natuurlijk deze maand er is vaker voor mij gependeld en dit kwam er uit: maart 2010 jongen maart 2010 jongen mei 2010 jongen mei 2010 jongen juli 2010 ben benieuwd
hey meiden, ik heb hier in het begin ook een paar keer gepost.... de 1e ronde spuiten(fostimon en pregnyl) had succes...ik ben opnieuw zwanger, na een MK in januari(mijn laatste poging mbv Clomid). ik hoop dat jullie ook snel op die roze wolk mogen klimmen....ik wil er iig de komende 8 maanden niet vanaf....
@luukse: gefeliciteerd, ik zie dat we gelijk op lopen! wanneer heb jij de eerste echo? Aan de andere meiden, hoe was jullie fm vandaag? er waren er volgens mij een 4 tal die vandaag richting ZH moesten...
@luuske,.... Van harte gefeliciteerd meid,.....geniet er met volle teugen van!!!!!! @de rest die vandaag naar het ZH moesten,......hoest gegaan? Vanmorgen ben ik ook weer geweest voor de derde fm, konden weer mijn eierstokken niet goed zien, uiteindelijk 1 "mooie" vogens de arts, die het wel eens kon gaan worden. De puregon blijf nog ff op 50E en ik moet zaterdag weer terug komen voor een fm. @de wachtbankers,..........ik duim voor jullie!
@Rissy...mooi dat er een goede kanshebber tussen zit. Haha. Hoeveel mm is ie dan? @Hier..Ben net terug van 't zh. Het eitje is nauwlijks gegroeid. Is nu 10mm. (was 9mm). Mag vanavond weer ophogen naar 112,5IE. Moet zaterdag terug komen voor een fm. Ik had naalden besteld, omdat ik er nog maar 2 heb. Kreeg ik er net een per post opgestuurd, maar totaal de verkeerde. Ik krijg morgen nieuwe spuiten, dus hoop maar dat er dan genoeg nieuwe, en goede bij zitten! @All..Hoe is het bij de anderen verlopen vandaag??
hey dames, Nou mijn gevoel was terecht, vanochtend bij de meting was er niks meer te zien, eisprong gehad dus. vervolgens had ik gelijk een gesprek met de arts en heb even mijn verhaal gedaan. Ze gaf toe dat ze mij te laat heb laten terug komen en dat ze beter naar mij hadden moeten luisteren.(want ik heb het zeker twee keer aangegeven) Wel wilden ze de IUI nog doorlaten gaan omdat ik nog kans maakte. Dat heb ik toch met beide handen aangepakt, en ben gelijk mijn werk gaan bellen en mijn vriend op gaan halen van zijn werk(die kon gelukkig weg). Om half 1 heb ik de IUI gehad..mijn vriend had 18 miljoen waarvan 80% bewegelijkheid. IUI was weer niet echt pijnloos vanwege dat rot klemmetje, en ik bloeide weer behoorlijk. Er is wel besloten mocht deze IUI niet aanslaan dat ik in mijn volgende cyclus vanaf dag 10 iedere dag voor de echo moet komen zodat dit niet nog een keer gebeurt. En nu hopen maar dat dat ook niet meer nodig is Vlinder..balen zeg dat je eitje nauwelijks is gegroeid..nu maar hopen dat 112.5e beter zijn werk gaat doen! Rissy..goed dat er 1 mooi eitje te zien was! Luuske gefeliciteerd!
Vlinder. Ik weer niet onregelmatig maar moet de zh-bezoeken ook in eigen tijd doen. De manager heeft gezegd dat als ik echt een baaluur/-dag heb, dat ik dan bijzonder verlof mag schrijven. Meestal werk ik de dagen voor of na mijn zh-bezoek gewoon wat langer. Maar het is niet zo fijn nee. Goed om te horen dat het goed is gegaan. Zaterdag dus meer nieuws. Hopelijk dan wat meer goed nieuws. Luukske, gefeliciteerd. Geniet er van! Moray, wel balen zeg dat je gelijk had. Maar je hebt nu toch nog een kans? Hoe zit dat dan? Hanied & Heidi, hoe is de fm bij jullie gegaan? Hier: niks te melden. Nog steeds op de wachtbank wat de ongi betreft. Zal morgen dan wel komen. Fijne avond allemaal!
Tjonge Moray, wat een verhaal!!! zit echt met verbazing je verhaal te lezen. Je hebt het nog zo gezegd in het ziekenhuis. Ik hoop zó dat je nog geluk hebt!! Sterkte meis!
Merel..volgens de arts is je eitje na de eisprong nog 72 uur "in leven"waarvan nog 24 uur vruchtbaar. Aangezien ik gisteravond ovulatie pijn had en vandaag nog behoorlijk wat helder slijm(sorry) verwacht zij dat mij eisprong vanacht is geweest..tja het is allemaal maar afwachten.. Ik weet wel dat mocht het deze ronde niet lukken dat het de volgende heel anders zal gaan.