Wie ook beginnen met Puregon of net begonnen ? (of andere "spuit"hormoon)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door heidi76, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    dank je meid, ik heb ze net even gemaild, kijken of ik er reactie op krijg. Zo niet, dan bel ik ze morgen even. Heb eerder een stom misverstand gehad daar, zit ik niet weer op te w8en.

2. carma

carma Niet meer actief

Wendy ik zou ook starten met de provera
    Als het allemaal niet op tijd lukt kan je altijd nog afbreken
    Maar als het wel lukt (wat een grotere kan is toch?) dan kan je gelijk door
    Hoe lang duurt z'n selectie?
    Als je het nu niet doet moet je misschien weer een maand wachten
    Ik zou ook idd je onzekerheden bespreken met de arts
    Suc 6 meis

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hmm ja das zo marieke, ik w8 het antwoord op mijn mail af.

Het is een half uurtje, er wordt een donor gematched en we moeten betalen. Het lijkt me dat we dan gewoon kunnen beginnen... dat zijn nog onzekerheden. Heb het ook in mijn mail gezet.. want pffff

Ik ga volgende week gewoon beginnen met provera denk ik.. dan een paar dagen later zodat ik op dag 6 in elk geval de selectie heb gehad..

geen idee hoe het verder gaat..

4. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ben benieuwd na de reactie, komt vast goed allemaal!!

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hoop het... vind het allemaal te lang duren..

6. carma

carma Niet meer actief

Wendy ik pendel trouwens voor jou sept 2011 een zwangerschap van een meisje
    Ik hoop dat ik geen gelijk heb en dat het sneller is

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    bedankt!
    Ik hoop ook dat je ongelijk hebt.... want de behandelingen zijn rete duur.

8. carma

carma Niet meer actief

Moet je die zelf betalen dan?????

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    de donorrietjes moet ik zelf betalen.... de inseminatie dus..

Ik heb ze gebeld, ik moet w8en met provera tot ik bij de selectie ben geweest. Het kan zijn dat we even moeten wachten op het donorzaad, en dan zou het zonde zijn als k al in mijn cyclus zit...zucht dus het is nu officieel nog 20 dagen wachten tot ik meer weet. Wel ga ik naar de prikinstructie op 12 januari, dan heb ik dat alvast gehad...

hoor net dat folikelmetingen altijd tussen 9 en 12 gebeuren... en ik werk van 7 tot 11.. hoe kan ik het zo uitkiezen. Werk er dan net 2 maanden.. dus das k*t geen idee hoe ik het moet gaan brengen op werk straks.. denk dat ik wel moet w8en tot mijn proeftijd voorbij is.

10. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Wendy,...vraag anders of je voor de fm naar zevenaar mag,.....daar kun je vanaf 8.30 t/m 16.30 tercht voor fm, zelfs in het weekend doen ze metingen, dat is alleen afhankelijk van hoeveel mensen er in het weekend terug moeten voor zoiets. Alysis is tenslotte 1 geheel toch?;)
    Jeetje, dat die rietjes niet vergoed worden,.....da's ook best raar,...is er geen enkele verzekeraar die dit vergoed?
    Heel veel suc6 met wachten!!!
    @Mm7,....wauw, de 32 weken al voorbij,...moet je toch wel een rustiger gevoel geven of niet? Ooooooooooooooh, zo spannend,......oja, nichtje van me heeft 2 maanden met 1,5cm ontsluiting gelopen/gerust, daarna begon ze vruchtwater te lekken en moest ze uit voorzorg in het zh blijven, daar hadden ze gezegd dat zolang de vliezen nog goed waren, een beetje ontsluiting geen kwaad kon,....maar goed, volgens mij is iedere zwangerschap uniek en niet met elkaar te vergelijken. Heel veel suc6 met de laatste loodjes!! Thx ,....ik ga ook vooral voor platselijk dik:p:Dde rest is mooi meegenomen,...toch:D
    @Mariek,.....hoest met je? Nog steeds zo emo?? Laten jullie nog een telling doen bij je man?
    @De rest,....hoe is het met iedereen?????

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @rissy, alleen ben ik niet zo weg van zevenaar..... teveel fouten gehoord/gelezen over t ziekenhuis. Uiteraard worden die fouten overal gemaakt...

Zouden ze het ook in ziekenhuis velp doen?

12. carma

carma Niet meer actief

Alles rustig hier rissy
    Ik heb besloten de maagband vulafspraak te verzetten tot na deze poging en zelf een afvalpoging te ondergaan
    Ik kan niet alles te gelijk en als die band straks weer te strak zit dan kan ik weer geen pijnstillers slikken enz enz en dat is weer lastig met de punctie
    Merk wel dat er een last van mijn schouders is

Verder gaat het wel redelijk
    De buien zijn te handelen en verder voel ik me wel goed
    Heb wel hoofdpijn
    Ben benieuwd hoe de eitjes gegroeit zijn donderdag
    Ik hoop echt op een punctie volgende week, dan hebben we dat maar weer gehad
    Een medium heeft mij gezegt dat deze ronde het niet gaat worden
    Maar daar neem ik geen genoegen mee, het gaat gewoon wel lukken

13. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Allereerste de beste wensen voor het nieuwe jaar!!

Ik heb een aantal dagen niet gekeken. We hadden drukke kerstdagen en daarna nog lekker een weekje vrij.
    Wij hebben op 1 januari de 4e IUI gehad om 09.00 uur 's morgens. Dat was behoorlijk vroeg, vriendlief mocht natuurlijk ook geen alcohol en dat was wel apart, een nuchtere oudjaarsavond!
    Maar goed alles, voor het goede doel.

Ik ga ff werken nu, maar zal vanavond even verder lezen.

liefs

14. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Mariek, fijn te lezen dat het goed met je gaat,...heel veel suc6 met je eigen lijnpoging,......gaat helemaal goed komen.
    @Moon,....hahahaha, is wel een goed begin van het nieuwe jaar,.....zou een mooi nieuwjaarskadootje zijn!!!! Wanneer mag je testen?
    @Wendy,.....Jeetje, daar vraag je me wat,.....in velp is het vooral toch voor policlinische behandeling? Ik weet niet of daar een gyn. afdeling is,.....in zevenaar kun je toch alleen ff de fm doen, dan houd je de verdere behandeling gewoon in Arnhem. Ik zit gewoon ff met je mee te denken hoor;)
    Ik ben zelf ook geen fan van zevenaar, vandaar dat ik ben overgestapt naar geertgen,....t's wel een eindje rijden,...maar van die artsen daar werd ik echt heel onzeker en ik had het idee dat er geen schot in de zaak zat, omdat ze na mijn idee maar wat deden.

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @rissy erg herkenbaar van zevenaar. Ik zal het de 12de zeker opperen!

Ik heb mail terg dames op de 24ste hebben we donorselectie en daarna knnen we bij de eerste mogelijkheid insemineren :D ds ik kan de 12de beginnen met provera en daarna aan puregon beginnen :) kan niet wachten!

16. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    @Wendy,.....JOEHOE!!!!!!!!!!
    Ooooh, eindelijk is er een begin in zicht!!! Ik ga heeeeeeeeeeel hard duimen!!!!

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja ik ben ook echt heel blij!!

18. carma

carma Niet meer actief

JÉÉÉÉÉJ WENDY
    wat fijn zeg, eindelijk goed nieuws
    Nog even en dan mag je meis, op naar een gezonde baby
    xxx

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden! Op naar woensdag!

20. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    @Rissy, heb de pregnyl gespoten op 30 december. Dus normaal gesproken 2 weken na pregnyl of 2 weken na IUI aanhouden. Durf alleen niet zo goed...

Maar als ik volgend weekend door kom zonder de duivels dan ga ik maandags de 17e testen.

Deel Deze Pagina